abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48097427
Laten we eens stoppen met al die vage verhalen over 9/11. Laten we eens naar de ECHTE bewijzen kijken ipv uit de context gerukte uitspraken en video items.
pi_48097626
Om 4 vliegtuigen te kapen, defensie systemen buiten werking zetten, CIA en FBI op dwaalsporen te zetten, beelden van de aanslag door te stralen naar Bush en veel andere zaken waarin complotgelovers geloven, moet je heeeeeel veel mensen inschakelen.

Maar toch is er na 5 jaar nog niemand die met duidelijke bewijzen kan komen dat 911 is opgezet door Bush en Co of dat ze het aan zagen komen en het hebben laten gebeuren.
Hoe kan het dat zoiets groots als dit verborgen wordt gehouden?

De Lewinksy affaire betrof maar 2 personen feitelijk. En dat is uitgekomen. De valse praktijken van Scot Libby zijn uitgekomen. Het is bekend geworden dat Bush en Co hebben gelogen over massavernietigingswapens in Irak.

Dan zou je toch wel verwachten dat iets wat nog velen malen groter is dan die zaken, niet in de doofpot kan worden gestopt.
pi_48098769
ik heb begrepen dat de totale potentiele energie van elke twin tower ongeveer 10E11 Joule bedroeg, aldus meerdere sources, inclusief conspiracy sites. (http://911research.wtc7.net/essays/demolition/seismic.html)

gaan we dan dat getal invullen in http://www.convert-me.com/en/convert/energy

dan komt er uit dat dit overeenkomt met 216.8 ton TNT, oftewel 216800 kilogram TNT.

ter illustratie: dit is bijna gelijk aan het gewicht van een volbeladen boeing 777-200.

dit is ook gelijk aan ongeveer 1/60 deel van de atoombom die op Hiroshima werd gegooid, oftewel 1.67%. dit lijkt misschien weinig, maar als je je even wat verdiept in de theorie van low yield nuclear weapons kom je er achter dat dit nog steeds erg veel is.

neem bijvoorbeeld http://www.fas.org/faspir/2001/v54n1/weapons.htm
waarin wordt aangegeven dat: "Even at the low end of its 0.3-300 kiloton yield range, the nuclear blast will simply blow out a huge crater of radioactive material, creating a lethal gamma-radiation field over a large area."

0.3 kiloton is dus 300 ton TNT equivalent en zelfs hierbij zou het dus een enorme hoeveelheid radioactiviteit achter moeten laten en een grote krater.

en hier hebben we het al over nucleaire bommen waarvan we de effecten weten op een veeeeel groter gebied dan alleen 1 gebouw.
lijkt mij dus voordehandliggend dat 216.8 ton TNT equivalent voldoende is om het gebouw te vernietigen en om voor een grote toenamen in hitte te zorgen.

sterker nog, de potentiele energie van het gebouw is dus zodanig groot dat de ladingen explosieven die je zou plaatsen op elke verdieping in het niet vallen kwa energie verhouding tot de potentiele energie die het gebouw al uit zichzelf heeft. ik denk niet dat je wilt beweren dat men op de een of andere manier meer dan 216800 kilogram TNT heeft weten aan te brengen in elk gebouw?

dit is voor mij een bewijs dat de potentiele energie voldoende kan verantwoorden voor de waargenomen stofwolken en verpulvering en hittetoename.

ik heb genoeg filmpjes/fotos gezien waarin duidelijk te zien is dat die verdiepingen voor een goed deel in brand stonden. of het nou een inferno was, of een vuurzee, of een grote vlam of wat dan ook is voor mij irrelevant. bottom line is dat het er zonder twijfel een paar 100 graden heter was dan wat gebruikelijk is in zo een gebouw en dat staal bij temperaturen van een paar honderd graden al aardig aan het afzwakken is.

een mininuke lijkt mij dus ook waanzinnig aangezien er geen readioactiviteit is waargenomen en we hebben niet eens een nucleaire explosie gezien trouwens. waar die hele mininuke theorie dus vandaan komt mag joost weten. op zijn minst zou je mogen verwachten dat ze bewijzen dat er veel radioactiviteit aanwezig was in new york. als je alleen dat al niet kunt, houdt die hele theorie voor mij ook op.
An unstable system is a system that is not stable
pi_48099009
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:48 schreef calvobbes het volgende:
Om 4 vliegtuigen te kapen, defensie systemen buiten werking zetten, CIA en FBI op dwaalsporen te zetten, beelden van de aanslag door te stralen naar Bush en veel andere zaken waarin complotgelovers geloven, moet je heeeeeel veel mensen inschakelen.

Maar toch is er na 5 jaar nog niemand die met duidelijke bewijzen kan komen dat 911 is opgezet door Bush en Co of dat ze het aan zagen komen en het hebben laten gebeuren.
Hoe kan het dat zoiets groots als dit verborgen wordt gehouden?

De Lewinksy affaire betrof maar 2 personen feitelijk. En dat is uitgekomen. De valse praktijken van Scot Libby zijn uitgekomen. Het is bekend geworden dat Bush en Co hebben gelogen over massavernietigingswapens in Irak.

Dan zou je toch wel verwachten dat iets wat nog velen malen groter is dan die zaken, niet in de doofpot kan worden gestopt.
mensen halen Bush enzo door elkaar met NIST. als Bush op tv zou komen en hij mij zou vertellen dat het WTC door die en die reden is neergestort aan de hand van onderzoek door hem zelf verricht zou ik daar inderdaad zeer skeptisch over zijn. gezien het feit dat 9/11 is onderzocht door een erkend technisch instituut en wordt erkend door elk technisch instituut in deze wereld (of in elk geval niet ontkend) is voor mij meer dan voldoende reden om de NIST theorie aan te nemen.
het feit dat ik zelf een technologische achtegrond heb en me kan scharen achter de aannames en methodes van NIST helpt alleen maar. dat ik met mijn technologische achtergrond ook nog es met gemak in bijna elke conspiracy site meerdere fouten en leugens kan uitvissen doet voor mij de deur al helemaal dicht met al die conspiracy larie

conspiracy sites:
- aluminium gloeit niet bij daglicht
- totaal foutieve energie analyses
- beweren dat een A-3 raket wordt voortgestuwd door een Pratt & Whitney JT8D
- niet doorhebben dat een vliegtuigmotor meer dan 1 rotor heeft en allemaal van verschillende formaten
- de effecten van brand in een betonnen structuur gebouw vergelijken met die in een stalen structuur gebouw
- beweren dat de potentiel energie van het WTC gebouw te klein was om de effecten te verantwoorden en vervolgens een alternatief naar voren brengen (thermate) dat vele malen minder energie ontwikkeld
- etc
- etc
- etc

conspiracy theories
An unstable system is a system that is not stable
pi_48100541
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als een brand dat na een halfuurtje uitzich zelf uitgaat (tenminste de sprinklers zullen hun werk gewoon gedaan hebben. Noem ik geen ECHTE brand.

Het WTC brand noem ik Kinderpindakaas.
De sprinklers werkten hoogstwaarschijnlijk niet op de vloeren op + boven de impact. De buizen die naar boven lopen met het water voor de sprinklers waren vrijwel onbeschermd en liepen in de stairwells. We weten dat geen enkele stairwell de klap overleefd heeft (buiten een klein gedeelte in de zuidelijke toren) en aldus is het logisch te veronderstellen dat de waterleidingen voor de sprinklers het ook niet hebben overleefd.

Verder is de vraag irrelevant. De sprinklers waren gebouwd om een kantoorbrand op te vangen. Volgens de standaarden waren ze gebouwd om 1,500 square feet op 1 verdieping uit te krijgen. De sprinklers hadden de WTC branden (40,000 square feet op verschillende verdiepingen aangewakkerd door jet-fuel) zelfs niet onbeschadigd uitgekregen.
pi_48102505
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:48 schreef calvobbes het volgende:
Dat maakt het des te geloofwaardiger dat 19 baardmannen het klaargespeeld hebben.
En ze hebben het gedaan in naam van alla zeker ? Kan jij bewijzen dat alla bestaat ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_48102841
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:07 schreef UncleScorp het volgende:

Dat maakt het des te geloofwaardiger dat 19 baardmannen het klaargespeeld hebben.
Het is voor mij geloofwaardiger dat zij dat gedaan hebben en niet de regering zelf.

Kun jij anders verklaren hoe het komt dat zoveel (kleine) Witte huis schandalen WEL zijn uitgelekt en de aanslagen op 911 NIET?
pi_48103039
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Het is voor mij geloofwaardiger dat zij dat gedaan hebben en niet de regering zelf.

Kun jij anders verklaren hoe het komt dat zoveel (kleine) Witte huis schandalen WEL zijn uitgelekt en de aanslagen op 911 NIET?
Ja, dat komt omdat het 9/11 gebeuren geen complot is en de complotgedachte slechts bij een kleiner wordende groep mensen leeft.
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:10:04 #9
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_48105957
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:27 schreef Cyclonis het volgende:
ik heb begrepen dat de totale potentiele energie van elke twin tower ongeveer 10E11 Joule bedroeg, aldus meerdere sources, inclusief conspiracy sites. (http://911research.wtc7.net/essays/demolition/seismic.html)

gaan we dan dat getal invullen in http://www.convert-me.com/en/convert/energy

dan komt er uit dat dit overeenkomt met 216.8 ton TNT, oftewel 216800 kilogram TNT.

ter illustratie: dit is bijna gelijk aan het gewicht van een volbeladen boeing 777-200.

dit is ook gelijk aan ongeveer 1/60 deel van de atoombom die op Hiroshima werd gegooid, oftewel 1.67%. dit lijkt misschien weinig, maar als je je even wat verdiept in de theorie van low yield nuclear weapons kom je er achter dat dit nog steeds erg veel is.

neem bijvoorbeeld http://www.fas.org/faspir/2001/v54n1/weapons.htm
waarin wordt aangegeven dat: "Even at the low end of its 0.3-300 kiloton yield range, the nuclear blast will simply blow out a huge crater of radioactive material, creating a lethal gamma-radiation field over a large area."

0.3 kiloton is dus 300 ton TNT equivalent en zelfs hierbij zou het dus een enorme hoeveelheid radioactiviteit achter moeten laten en een grote krater.

en hier hebben we het al over nucleaire bommen waarvan we de effecten weten op een veeeeel groter gebied dan alleen 1 gebouw.
lijkt mij dus voordehandliggend dat 216.8 ton TNT equivalent voldoende is om het gebouw te vernietigen en om voor een grote toenamen in hitte te zorgen.

sterker nog, de potentiele energie van het gebouw is dus zodanig groot dat de ladingen explosieven die je zou plaatsen op elke verdieping in het niet vallen kwa energie verhouding tot de potentiele energie die het gebouw al uit zichzelf heeft. ik denk niet dat je wilt beweren dat men op de een of andere manier meer dan 216800 kilogram TNT heeft weten aan te brengen in elk gebouw?

dit is voor mij een bewijs dat de potentiele energie voldoende kan verantwoorden voor de waargenomen stofwolken en verpulvering en hittetoename.

ik heb genoeg filmpjes/fotos gezien waarin duidelijk te zien is dat die verdiepingen voor een goed deel in brand stonden. of het nou een inferno was, of een vuurzee, of een grote vlam of wat dan ook is voor mij irrelevant. bottom line is dat het er zonder twijfel een paar 100 graden heter was dan wat gebruikelijk is in zo een gebouw en dat staal bij temperaturen van een paar honderd graden al aardig aan het afzwakken is.

een mininuke lijkt mij dus ook waanzinnig aangezien er geen readioactiviteit is waargenomen en we hebben niet eens een nucleaire explosie gezien trouwens. waar die hele mininuke theorie dus vandaan komt mag joost weten. op zijn minst zou je mogen verwachten dat ze bewijzen dat er veel radioactiviteit aanwezig was in new york. als je alleen dat al niet kunt, houdt die hele theorie voor mij ook op.
Cancer, from radiation 911?The Frightening Link Between the 9-11 Toxic Cloud and Cancer.
CHE Toxicant and Disease Database
Health effects arising from the September 11, 2001 attacks
NEWS: RADIATION 80 hot spots in NYC and Staten Island Landfills

Zo simpel is het allemaal niet. Ik denk dat er wel degelijk een goed gezondheids onderzoek moet komen.

En hoe zit het met "What Melted Cop Cars 7 Blocks From WTC On 911?" en hier wat plaatjes
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_48106031
Wat zegt het als er mensen ziek zijn geworden van het puin van de wtc? Ook explosieven zijn niet kankerverwekkend, toch?
pi_48106248
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:10 schreef Lambiekje het volgende:

En hoe zit het met "What Melted Cop Cars 7 Blocks From WTC On 911?" en hier wat plaatjes
Wie zegt dat dat door de aanslagen is gekomen?

Misschien zijn ze wel in de fik gestoken door lokale jeugd die zag dat de politie te druk was met andere zaken. Misschien was het wel onderdeel van het plan en heeft OBL of iemand anders opdracht om ook een aantal politie auto's uit te schakelen.

Het is in ieder geval GEEN bewijs dat Bush en co van de aanslagen afwisten.

Edit: Ze gaan een kachel vergelijken met een politie auto
Omdat iets dat gebouwd is om langere tijd vuur te weerstaan, niet verzwakt, zou een politie auto ook niet moeten branden
Sinds wanneer worden auto's gemaakt met de bedoeling dat brand niks met ze doet?

[ Bericht 7% gewijzigd door calvobbes op 07-04-2007 12:38:12 ]
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:38:20 #12
52357 Lambiekje
pi_48106716
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Waarom hebben geen geluid icoontjes ?!!

Dus als wij hier als clubje bedenken weetje wat., we gaan het Witte huis met de grond gelijkmaken. Geld speelt even geen rol. (We kunnen altijd nog even het whitehouse handje op houden, tenminste viavia heeft Atta dat ook gedaan) Er zullen vast nog wel een paar FlightSim fanaten zijn dus een Boeing is ook niet zo moeilijk. Nemen een paar vorken mee ( tenminste vorig jaar mocht ik gewoon me CocoCola bestekset mee het vliegtuig in als handbagage. Er werd overigens wel lastig gedaan maar het mocht)
Dan spelen we het beter klaar dan dat de mensen zelf binnen de regering.

Niet te geloven ... dus omdat het ene discutabel is vanwege de hoeveelheid mensen die betrokken zouden moeten zijn is het andere maar waar. Maar waar vervolgens niemand in geloofd zelfs de FBI niet dat Osama en z;n vriendjes het hebben gedaan. Er zijn zo onnoemelijk veel aanwijzingen dat Bush&Co het hebben gedaan. Osama is een CIA dus daarmee zijn de 19 grapjassen indirect in loondienst. En niets nada nul dat linkt naar die zogenaamde extremiste moslims. Zelfs Atta is redelijk snel te linken aan Bush&Co via ISI pakistani geheimedienst.

Tjohh!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_48106801
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:38 schreef Lambiekje het volgende:
Je geeft weer gaan antwoord op mijn vraag. Je raaskalt weer een eind in de ronde....
pi_48106992
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er waren eens twee torens die in brand stonden. Die stortten in. Dat veroorzaakte brand in onderliggende zaken. Zoals bijvoorbeeld gebouwen en auto's. Daarna wou de brandweer een reddingsoperatie opzetten omdat men dacht dat het mogelijk was dat er nog overlevenden te vinden zouden zijn. Een vlotte toegang tot het gebied zou daarbij geen overbodige luxe zijn. Dus begon men obstakels die in de weg stonden te verschuiven. Verschillende auto's werden naar een andere plaats gesleept. Anderen auto's werden op een andereauto gezet.

Eenvoudig genoeg uitgelegd?

Een paar foto's van uitgebrande auto's moeten trouwens bewijs zijn voor ....?
Een starwars laser beam wapen? Leg mij dat eens even uit aub.
  zaterdag 7 april 2007 @ 13:22:29 #15
52357 Lambiekje
pi_48107790
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:42 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je geeft weer gaan antwoord op mijn vraag. Je raaskalt weer een eind in de ronde....
Lees voer (en dan wel lezen he!):
De mechanismen van een complot: Deel 1 / De mechanismen van een complot: Deel 2

How Conspiracy works
De marketing van mondiale angst
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:19:18 #16
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_48113333
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:27 schreef Cyclonis het volgende:

dit lijkt me een redenatie van lik me vestje...

de totale hoeveel potentiele energie van een dominosteen giga-baan, mag dan "enorm" zijn...
een miniskuul tikje (musje) op een cruciale plaats kan genoeg zijn om de hele constructie te doen instorten..
de totale potentiele energie, en de kracht van het musje hebben dus geen 1 op 1 verband met elkaar...

het mag wetenschappelijk ogen... je googelt gewoon maar wat met getallen...

daarnaast is het instorten van een wtc zo'n enorm complex gebeuren, met zoveel parameters, dat ik durf te stellen dat jij niet in staat bent om na te rekenen of de 2 gebouwen wel of niet zonder behulp van explosieven kunnen zijn ingestort...

als laatste... je opmerkingen over nucleaire zaken zijn gebasseerd op de kennis die jij daarover bezit..
hoe kun je uitsluiten dat men inmiddels over veel verder ontwikkelde (nucleaire) wapens beschikt, die jij nog niet kent?
Huig
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:25:37 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48113495
quote:
Daar ga je weer. Je zegt dat je wikipedia en de media niet vertrouwd. Waarom kom je dan zelf met linkjes daarvan? Is nogal hypocriet in mijn (en vast anderen) ogen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:33:58 #18
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48113706
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:19 schreef Orwell het volgende:

[..]

dit lijkt me een redenatie van lik me vestje...

de totale hoeveel potentiele energie van een dominosteen giga-baan, mag dan "enorm" zijn...
een miniskuul tikje (musje) op een cruciale plaats kan genoeg zijn om de hele constructie te doen instorten..
de totale potentiele energie, en de kracht van het musje hebben dus geen 1 op 1 verband met elkaar...

het mag wetenschappelijk ogen... je googelt gewoon maar wat met getallen...

daarnaast is het instorten van een wtc zo'n enorm complex gebeuren, met zoveel parameters, dat ik durf te stellen dat jij niet in staat bent om na te rekenen of de 2 gebouwen wel of niet zonder behulp van explosieven kunnen zijn ingestort...

als laatste... je opmerkingen over nucleaire zaken zijn gebasseerd op de kennis die jij daarover bezit..
hoe kun je uitsluiten dat men inmiddels over veel verder ontwikkelde (nucleaire) wapens beschikt, die jij nog niet kent?
Kort antwoord op de laatste vraag: ook die zijn makkelijk te detecteren. Straling etc.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:36:50 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48113794
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom hebben geen geluid icoontjes ?!!

Dus als wij hier als clubje bedenken weetje wat., we gaan het Witte huis met de grond gelijkmaken. Geld speelt even geen rol. (We kunnen altijd nog even het whitehouse handje op houden, tenminste viavia heeft Atta dat ook gedaan) Er zullen vast nog wel een paar FlightSim fanaten zijn dus een Boeing is ook niet zo moeilijk. Nemen een paar vorken mee ( tenminste vorig jaar mocht ik gewoon me CocoCola bestekset mee het vliegtuig in als handbagage. Er werd overigens wel lastig gedaan maar het mocht)
Dan spelen we het beter klaar dan dat de mensen zelf binnen de regering.
Wat doe je weer idioot. Laat je nou expres dingen weg als het hebben van vliegbrevetten?
quote:
Niet te geloven ... dus omdat het ene discutabel is vanwege de hoeveelheid mensen die betrokken zouden moeten zijn is het andere maar waar.
Dat zegt hij niet
quote:
Maar waar vervolgens niemand in geloofd zelfs de FBI niet dat Osama en z;n vriendjes het hebben gedaan. Er zijn zo onnoemelijk veel aanwijzingen dat Bush&Co het hebben gedaan. Osama is een CIA dus daarmee zijn de 19 grapjassen indirect in loondienst. En niets nada nul dat linkt naar die zogenaamde extremiste moslims. Zelfs Atta is redelijk snel te linken aan Bush&Co via ISI pakistani geheimedienst.

Tjohh!
W
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2007 @ 17:57:18 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48114230
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

W
Maar waarom staat er op de FBI pagina van OBL dan niet dat hij gezocht wordt voor 9/11?

http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/laden.htm

“The reason why 9/11 is not mentioned on Usama Bin Laden’s Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11.” [bron]
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:03:12 #21
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48114362
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:57 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Maar waarom staat er op de FBI pagina van OBL dan niet dat hij gezocht wordt voor 9/11?

“The reason why 9/11 is not mentioned on Usama Bin Laden’s Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11.” [bron]
Wat heeft dat te maken met lambiekjes geraaskalk?
Onikaan ni ov dovah
pi_48114672
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:57 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

quote:
The absence has also provided fodder for conspiracy theorists who think the U.S. government or another power was behind the Sept. 11 hijackings. From this point of view, the lack of a Sept. 11 reference suggests that the connection to al-Qaeda is uncertain.

Exhaustive government and independent investigations have concluded otherwise, of course, and bin Laden and other al-Qaeda leaders have proudly taken responsibility for the hijackings. FBI officials say the wanted poster merely reflects the government's long-standing practice of relying on actual criminal charges in the notices.

"There's no mystery here," said FBI spokesman Rex Tomb. "They could add 9/11 on there, but they have not because they don't need to at this point. . . . There is a logic to it."

David N. Kelley, the former U.S. attorney in New York who oversaw terrorism cases when bin Laden was indicted for the embassy bombings there in 1998, said he is not at all surprised by the lack of a reference to Sept. 11 on the official wanted poster. Kelley said the issue is a matter of legal restrictions and the need to be fair to any defendant.

"It might seem a little strange from the outside, but it makes sense from a legal point of view," said Kelley, now in private practice. "If I were in government, I'd be troubled if I were asked to put up a wanted picture where no formal charges had been filed, no matter who it was."
http://www.washingtonpost(...)AR2006082700687.html
Rex Tomb is dezelfde persoon die in dat artikel van jou geciteerd wordt als bron voor "no hard evidence".
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2007 @ 18:25:44 #23
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48114879
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:16 schreef gorgg het volgende:

[..]

Exhaustive government and independent investigations have concluded otherwise, of course, and bin Laden and other al-Qaeda leaders have proudly taken responsibility for the hijackings.

[..]

Rex Tomb is dezelfde persoon die in dat artikel van jou geciteerd wordt als bron voor "no hard evidence".
Ik zou die "exhaustive government and independent investigations" wel eens willen lezen.

En is er afgezien van de hoogst controversiele (zal niet zeggen fake) bekentenis tape van Bin Laden nog ander materiaal?
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:39:08 #24
52357 Lambiekje
pi_48115179
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar ga je weer. Je zegt dat je wikipedia en de media niet vertrouwd. Waarom kom je dan zelf met linkjes daarvan? Is nogal hypocriet in mijn (en vast anderen) ogen.
Ah dus informatie verscharen van meerdere bronnen of informatie inlezen over beide "kanten" is een misdaag als je van de verkeerde kant bent die overheid wantrouwd?

Bovendien ik wel alleen maar aangeven dat er degelijk een serieuze issue is over gezondheid na 911. Dat wiki er een item over heeft zegt genoeg lijkt me. En dat het niet een aanstellerij is. In het officieel verhaal komt niets naarvoren dat er toch wel een lelijke move is gemaakt door WHO na de aanslagen. Ik zie dat wel als iets wat bij 911 hoort.
Dat is zeer tekenend hoe er met het geheel wordt omgegaan.
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:43:33 #25
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48115270
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ah dus informatie verscharen van meerdere bronnen of informatie inlezen over beide "kanten" is een misdaag als je van de verkeerde kant bent die overheid wantrouwd?

Bovendien ik wel alleen maar aangeven dat er degelijk een serieuze issue is over gezondheid na 911. Dat wiki er een item over heeft zegt genoeg lijkt me. En dat het niet een aanstellerij is. In het officieel verhaal komt niets naarvoren dat er toch wel een lelijke move is gemaakt door WHO na de aanslagen. Ik zie dat wel als iets wat bij 911 hoort.
Dat is zeer tekenend hoe er met het geheel wordt omgegaan.
Dat gaat niet in op mijn post. Als je zegt dat je vertrouwen in de media en wikipedia in het bijzonder nul is maar zelf wel informatie uit die bron gebruikt ben je hypocriet bezig.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')