Waarom?quote:Op maandag 2 april 2007 14:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Kijk daar hebben we wat aan. Kunnen we NIST ook gelijk in de prullenmand deponeren.
Ik wel, ik zie bouwtekeningen waar mee gerekend hoort te worden in plaats van aannames. Dus weg met alles wat op aannames gebaseerd is en nieuw onderzoek uitvoeren.quote:Op maandag 2 april 2007 14:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom?
Blijkt uit die nieuwe tekeningen dan zeker dat het (hele) NIST onderzoek fout is?
Ik zie nergens iets staan waaruit blijkt dat het NIST onderzoek nu in de prullemand kan.
Niet eens eerst checken of die aannames klopten?quote:Op maandag 2 april 2007 15:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik wel, ik zie bouwtekeningen waar mee gerekend hoort te worden in plaats van aannames. Dus weg met alles wat op aannames gebaseerd is en nieuw onderzoek uitvoeren.
Jij denkt dat NIST die blauwdrukken niet had, of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op maandag 2 april 2007 15:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik wel, ik zie bouwtekeningen waar mee gerekend hoort te worden in plaats van aannames. Dus weg met alles wat op aannames gebaseerd is en nieuw onderzoek uitvoeren.
Waaruit blijkt dat het NIST met aannames heeft gewerkt?quote:Op maandag 2 april 2007 15:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Zo ver ik weet hebben ze bijna alle parameters in hun opstelling zo moeten aanpassen zodat het wel ging instorten. Maar ik weet niet of daar ook de energy mee is gerekent dat al het beton verpulvert en velen staaldelen tientallen meters ejecteerd. Waarom zijn de parameters die gebruikt zijn voor hun compusimulatie niet bekend?quote:Op maandag 2 april 2007 15:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat het NIST met aannames heeft gewerkt?
Het is niet zo dat er nooit bouwtekeningen van het WTC zijn geweest. Dit zijn bouwtekeningen die ineens ergens in een laatje zijn gevonde. Wat daar precies de nieuwigheid van is, is niet duidelijk. Maar voor het gemak wordt er wel meteen van uitgegaan dat alle onderzoeken die eerder zijn uitgevoerd niet kloppen
Waar haal je al die wijsheid cq onzin toch vandaan?quote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef Lambiekje het volgende:
Zo ver ik weet hebben ze bijna alle parameters in hun opstelling zo moeten aanpassen zodat het wel ging instorten.
hier al vast de bron voor : Osama's brother.quote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
bron?
En waar hebben ze over gesproken?
[..]
Bron?
[..]
Waarom laten ze het gebeuren? FBI en CIA zien liever dat er een paar duizend doden vallen dan dat ze dat voorkomen?
[..]
Bron?
[..]
Bron?
[..]
Bron?
[..]
Bron?
sorry dat ik zo weinig reactie geef. Maar met zoveel beweringen zonder onderbouwing is maar één passende reactie....
Maakt niet uit wie het zegt .. aan het Omission rapport mag niet getornd worden.quote:Op maandag 2 april 2007 15:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waar haal je al die wijsheid cq onzin toch vandaan?
Waarom zou ik jou op je woord geloven als je al zoveel foute beweringen hebt gedaan?
Dat is geen antwoord op mijn vraag....quote:Op maandag 2 april 2007 15:46 schreef Lambiekje het volgende:
Maakt niet uit wie het zegt .. aan het Omission rapport mag niet getornd worden.
Zitten dus alweer twee fouten in 'jouw' versie.quote:Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef Lambiekje het volgende:
hier al vast de bron voor : Osama's brother.
http://www.prisonplanet.com/041203metwithbinladen.html
Ik zou zeggen, begin jij maar eens met vragen te beantwoorden. Voor je weer een rookgordijn met desinfo gaat maken....quote:Op maandag 2 april 2007 15:51 schreef Lambiekje het volgende:
Hier nog een paar vraagjes die je mag beantwoorden.
als ze niet vrijgegeven waren had NIST ze ook niet neequote:Op maandag 2 april 2007 15:20 schreef gorgg het volgende:
[..]
Jij denkt dat NIST die blauwdrukken niet had, of begrijp ik het nu verkeerd?
Hoeft niet per se.quote:Op maandag 2 april 2007 16:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
als ze niet vrijgegeven waren had NIST ze ook niet nee
tja, er staat dat ze nooit eerder vrijgegeven zijn, dus waarom ze ergens in een laatje gevonden zouden zijn is mij dan een raadsel. Ik vond het wel een opmerkelijk bericht en als het klopt moet er gewoon nieuw onderzoek komen.quote:Op maandag 2 april 2007 15:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat het NIST met aannames heeft gewerkt?
Het is niet zo dat er nooit bouwtekeningen van het WTC zijn geweest. Dit zijn bouwtekeningen die ineens ergens in een laatje zijn gevonde. Wat daar precies de nieuwigheid van is, is niet duidelijk. Maar voor het gemak wordt er wel meteen van uitgegaan dat alle onderzoeken die eerder zijn uitgevoerd niet kloppen
Er is sprake van nog niet eerder gepubliceerde tekeningen etc. Zou vreemd zijn als NIST ze wel zou hebben gebruikt maar ze niet bij hun onderzoek voegt.quote:
Hele artikel op http://stj911.org/press_releases/blueprints.htmlquote:Berkeley, CA (PRWEB) March 27, 2007 -- A coalition of independent 9/11 investigators and journalists today announced the online publication of a set of original blueprints of the North Tower of the World Trade Center. The set is composed of over 200 never-before-published drawings, including plans, elevations, and details, given to physicist Dr. Steven E. Jones by an individual interested in a more complete analysis. Groups presenting the plans include Scholars for 9/11 Truth and Justice, 9-11 Research, and Architects and Engineers for 9/11 Truth. A multi-resolution drawing viewer for the blueprints is located at 9-11 Research (911research.wtc7.net).
Richard Gage, AIA, Architect, the founder of Architects and Engineers for 9/11 Truth, said, "We cannot truly understand what happened in these historical structural failure events when we are not allowed access to the construction documents." Gage believes that, given the profound differences in the official collapse theories, the need for more investigation is clear. "First they come up with the "pancake theory", then they changed it to the "column failure theory". We don't believe that either of those theories are supported by the available evidence."
Die tekeningen misschien niet. Denk je dat dat de enige bouwtekeningen zijn van de WTC gebouwen? En dat het NIST zomaar wat heeft gedaan om alles te onderzoeken?quote:Op maandag 2 april 2007 16:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
tja, er staat dat ze nooit eerder vrijgegeven zijn
Laten "we" dat dan eerste afwachten voordat "we" gaan roepen dat het NIST onderzoek niet deugd....quote:als het klopt moet er gewoon nieuw onderzoek komen.
Ik weet het niet en jij ook niet denk ik, we zullen er het rapport op na moeten slaan en de NIST gegevens vergelijken met die van deze bouwtekeningen om te weten te komen welke verschillen er zijn. Mijn idee is dat ze wel anders zijn anders zou er niet zo'n ophef over gemaakt worden nu maargoed, dat moeten we nog even uitzoeken.quote:Op maandag 2 april 2007 16:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Die tekeningen misschien niet. Denk je dat dat de enige bouwtekeningen zijn van de WTC gebouwen? En dat het NIST zomaar wat heeft gedaan om alles te onderzoeken?
Van een gebouw als de WTC torens zijn echt wel bouwtekeningen te vinden bij de gemeente, brandweer, architecten etc.
Met name gemeente lijkt me, hier moet je als overheid iig de bouwtekeningen bewaren én zijn die ook nog eens openbaar. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat in de VS anders zou zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 16:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Die tekeningen misschien niet. Denk je dat dat de enige bouwtekeningen zijn van de WTC gebouwen? En dat het NIST zomaar wat heeft gedaan om alles te onderzoeken?
Van een gebouw als de WTC torens zijn echt wel bouwtekeningen te vinden bij de gemeente, brandweer, architecten etc.
Mijn idee is eigenlijk dat er op conspirancysites over vrijwel van alles direct ophef gemaakt wordt, zonder goed na te gaan of er inderdaad sprake is van iets verdachts.quote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik weet het niet en jij ook niet denk ik, we zullen er het rapport op na moeten slaan en de NIST gegevens vergelijken met die van deze bouwtekeningen om te weten te komen welke verschillen er zijn. Mijn idee is dat ze wel anders zijn anders zou er niet zo'n ophef over gemaakt worden nu maargoed, dat moeten we nog even uitzoeken.
Soms wel en soms niet ja.quote:Op maandag 2 april 2007 16:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mijn idee is eigenlijk dat er op conspirancysites over vrijwel van alles direct ophef gemaakt wordt, zonder goed na te gaan of er inderdaad sprake is van iets verdachts.
Onzin.quote:Op maandag 2 april 2007 16:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
als ze niet vrijgegeven waren had NIST ze ook niet nee
Waarom staat dan overal dat steven jones ze als eerste kreeg en er nu pas zulke uitspraken over doet? En ik weet dat de pancake theorie verworpen is, maar wilde even illustreren hoe misleidend deze werd gebracht zoals nu wordt aangegeven op basis van de blueprints.quote:Op maandag 2 april 2007 17:13 schreef gorgg het volgende:
[..]
Onzin.
NIST had ze altijd al, Fema had ze altijd al, Popular Mechanics beschikte erover, zelfs Steven Jones had ze al geruime tijd.
Ze zijn nu voor de eerste keer op het internet te vinden, dat betekent niet dat ze pas nu ontdekt zijn. Een heel deel ervan staat trouwens bijna letterlijk in de verschillende rapporten.
De core wordt ook niet kleiner weergegeven in het NIST rapport dan wat in de blueprints staat. Er is op dit moment bij mijn weten nog absoluuts niets tegenstrijdig gevonden tussen het NIST rapport en de blueprints.
Voor de miljoenste + 1 keer: het 'officiële verhaal' verwerpt de pancake theorie als oorzaak van het instorten.
Steven Jones kreeg ze inderdaad niet via legale (?) weg verkregen, hij zegt al langer dat hij ze heeft volgens mij. Hij heeft ze nu gewoon aan Dylan Avery doorgegeven, en deze heeft ze online gezet.quote:Op maandag 2 april 2007 17:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waarom staat dan overal dat steven jones ze als eerste kreeg en er nu pas zulke uitspraken over doet? En ik weet dat de pancake theorie verworpen is, maar wilde even illustreren hoe misleidend deze werd gebracht zoals nu wordt aangegeven op basis van de blueprints.
Ben ik de boeman. We voeren toch discussies om de rare omstandigheden en anomaliteiten en fouten in het officele verhaal hebben.quote:Op maandag 2 april 2007 15:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zitten dus alweer twee fouten in 'jouw' versie.
Bush Senior had op 9/11 een ontmoeting, niet een dag eerder, met Osama zijn broer.
Dat zegt dus niks want OBL heeft met zo'n beetje heel zijn familie gebroken.
Weer een rook gordijn aan desinformatie wat NIKS betekend...
Bullsh#t. Men wist precies welk vliegtuig het was en men wist ook dat het om 'n gekaapt toestel ging, men wist elfs wie de kapers waren.quote:Op maandag 2 april 2007 08:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Toen dacht iedereen nog dat het een ongeluk was. Er was zelfs nog onduidelijkheid over het type vliegtuig dat erbij betrokken was. Pas bij het tweede toestel wisten ze dat het een aanslag was.
Het is niet zo dat wat men in Boston weet, iedereen rondom Bush ook precies weet op datzelfde moment hoor....quote:Op maandag 2 april 2007 19:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Bullsh#t. Men wist precies welk vliegtuig het was en men wist ook dat het om 'n gekaapt toestel ging, men wist elfs wie de kapers waren.
N ongeluk met n gekaapt toestel dus....Boijnka.
http://www.cooperativeres(...)s#a825bostonrealizes
http://www.cooperativeresearch.org/timeline.jsp?timeline=complete_911_timeline&day_of_9/11=dayOf911
Ja. Maar geen bewijs voor jouw bewering.quote:Op maandag 2 april 2007 19:03 schreef Lambiekje het volgende:
Feit dat Bush Sr gepraat heeft met broer OBL op DE dag is toch wel weer iets frappants.
part of the plan?quote:Op maandag 2 april 2007 21:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het is niet zo dat wat men in Boston weet, iedereen rondom Bush ook precies weet op datzelfde moment hoor....
Edit: En Boston was het vliegtuig dus gewoon kwijt. Ze hadden een vermoeden dat het gekaapt was, maar geen idee waar het was. Dus ze wisten waarschijnlijk ook niet meteen dat dat het vliegtuig was dat in het WTC is gevlogen....
Edit2: En als Bush bij het eerste vliegtuig al wist dat het een aanslag was, waarom zou die dan nog de klas ingaan en zichzelf zo voor schut laten zetten?
Is het logisch?quote:Op maandag 2 april 2007 21:47 schreef huupia het volgende:
part of the plan?
Daarom stuur je er ook meerdere vliegtuigen op af. Meer kans dat het lukt. Voor die gasten maakt het toch niet uit. Dood gaan ze toch wel....quote:iets waar ik al vaker over gedacht hebt is " als er werkelijk een aanslag van al quaida was, dan hadden ze nooit van te voren kunnen weten dat norad niet zou ingrijpen. dan had je alleen een paar kapingen gehad en de vliegtuigen waren hoogstwaarschijnlijk neergehaald voordat ze de dolen zouden bereiken
elke keer halen jullie dat lullige cesnatje erbij, die er een keer is doorgeglipt. ga er maar vanuit dat de meeste vliegtuigen die afwijken van hun route meteen een stel scramblers op hun nek krijgen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Is het logisch?
Nee. Verhalen van de overheid worden afgeschoten omdat ze niet logisch en/of flinterdun zijn, maar dit soort dingen accepteren de verschillende mensen dan weer wel....
[..]
Daarom stuur je er ook meerdere vliegtuigen op af. Meer kans dat het lukt. Voor die gasten maakt het toch niet uit. Dood gaan ze toch wel....
En waarschijnlijk wisten hun ook wel dat vliegtuigen niet zo makkelijk onderschept worden. Een tijdje voor de aanslagen was er een Cesna die ze niet op tijd konden stoppen en daardoor boven Washington kon vliegen.
Dus als je hoort dat ze niet eens een cesna op tijd kunnen onderscheppen, dan kun je er wel vanuit gaan dat ze 4 vliegtuigen niet allemaal tegen kunnen houden.
Blijkbaar niet hequote:Op maandag 2 april 2007 22:03 schreef huupia het volgende:
elke keer halen jullie dat lullige cesnatje erbij, die er een keer is doorgeglipt. ga er maar vanuit dat de meeste vliegtuigen die afwijken van hun route meteen een stel scramblers op hun nek krijgen.
Fout.quote:Op maandag 2 april 2007 21:47 schreef huupia het volgende:
[..]
cheney was ook in command of norad om onduidelijke redenen , hij is verantwoordelijk voor de stand down, een cruciaal punt voor het slagen van de aanslagen.
Als dat binnen de ADIZ gebeurt, was/is de kans groot dat ze vrij snel onderschept worden. Anders was die kans enorm klein. Geen enkel van de vliegtuigen op 9/11 vloog door een ADIZ.quote:Op maandag 2 april 2007 22:03 schreef huupia het volgende:
[..]
elke keer halen jullie dat lullige cesnatje erbij, die er een keer is doorgeglipt. ga er maar vanuit dat de meeste vliegtuigen die afwijken van hun route meteen een stel scramblers op hun nek krijgen.
nee gek he, als ze veel te laat opstijgen en ook nog eens niet op top snelheid mogen vliegenquote:Op maandag 2 april 2007 22:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Blijkbaar niet he
Er zijn wel straaljagers naar de vliegtuigen gestuurd, maar die waren niet op tijd in de buurt.
En jij hebt bewijzen dat ze op andere dagen wel op tijd en met topsnelheid mochten vliegen?quote:Op maandag 2 april 2007 22:15 schreef huupia het volgende:
nee gek he, als ze veel te laat opstijgen en ook nog eens niet op top snelheid mogen vliegen
heb jij bewijzen dat dat niet zo is?quote:Op maandag 2 april 2007 22:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En jij hebt bewijzen dat ze op andere dagen wel op tijd en met topsnelheid mochten vliegen?
Of heb je bewijzen dat iemand ze bewust heeft tegengehouden op 9/11?
Hoe kan jij bewijzen dat iets NIET is gebeurd?quote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef TeenWolf het volgende:
heb jij bewijzen dat dat niet zo is?
gewoon antwoordenquote:Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hoe kan jij bewijzen dat iets NIET is gebeurd?
quote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef TeenWolf het volgende:
gewoon antwoorden
ach ja...quote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Op jouw vraag cq verzoek is geen antwoord mogelijk
En nu voor jou: Af in de mand![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 22:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En jij hebt bewijzen dat ze op andere dagen wel op tijd en met topsnelheid mochten vliegen?
Iedereen rondom Bush ?quote:Op maandag 2 april 2007 21:22 schreef calvobbes het volgende:
Het is niet zo dat wat men in Boston weet, iedereen rondom Bush ook precies weet op datzelfde moment hoor....
En Rice, maakt er dit van..quote:(8:50 a.m.) September 11, 2001: CIA Director, Told of Attack, Immediately Suspects bin Laden
CIA Director Tenet is told of the first WTC crash while he is eating breakfast with his mentor, former Senator David Boren. They are interrupted when CIA bodyguards converge on the table to hand Tenet the cell phone. Tenet is told that the WTC has been attacked by an airplane. Boren later says, "I was struck by the fact that the messenger used the word attacked.
http://www.cooperativeresearch.org/context.jsp?item=a850tenetboren#a850tenetboren’”
En dan doet Bush dit..quote:(9:00 a.m.) September 11, 2001: Rice Informs Bush Flight 11 Has Accidentally Hit the WTC, but Knows Nothing Else
http://www.cooperativeres(...)orms#a900riceinforms
She recalls, "I thought to myself, what an odd accident."
quote:(9:06 a.m.) September 11, 2001: Bush Told WTC Hit Again and America's Under Attack; He Continues Photo-OpBush listens to the goat story for about ten more minutes.
http://www.cooperativeres(...)sh#a906cardtellsbush
quote:I have nobody to talk to. I'm sitting in the midst of a classroom with little kids, listening to a children's story and I realize I'm the commander in chief and the country has just come under attack.
Bush stays at the school for another half-hour. Who makes the decision to stay and why remains unclear, and the Secret Service won't comment on the matter. Philip Melanson, author of a book on the Secret Service, comments, "With an unfolding terrorist attack, the procedure should have been to get the president to the closest secure location as quickly as possible, which clearly is not a school.
quote:(9:16 a.m.) September 11, 2001: Bush Takes His Time Leaving Classroom Photo-Op
http://www.cooperativeres(...)estime#a916takestime
quote:
Edit: En Boston was het vliegtuig dus gewoon kwijt. Ze hadden een vermoeden dat het gekaapt was, maar geen idee waar het was. Dus ze wisten waarschijnlijk ook niet meteen dat dat het vliegtuig was dat in het WTC is gevlogen....
quote:(8:24 a.m.): Flight 11 Turns, Many Watch It on Primary Radar
Boston flight control radar sees Flight 11 making an unplanned 100-degree turn to the south (the plane is already way off course). Flight controllers never lose sight of the flight, though they can no longer determine altitude once the transponder is turned off.
http://www.cooperativeres(...)item=a824flightturns
Hij/Zij speelt de onschuld? Sommige mensen zouden daar intrappen.quote:Edit2: En als Bush bij het eerste vliegtuig al wist dat het een aanslag was, waarom zou die dan nog de klas ingaan en zichzelf zo voor schut laten zetten?
Niet op de lijsten die CNN heeft verspreid. Waarschijnlijk vinden zij niet dat de daders onder de slachtoffers vallen.quote:Op maandag 2 april 2007 22:50 schreef Orwell het volgende:
trouwens: what about the passagierslijsten..?? geen moslimnaam op te bekennen
http://www.cooperativeres(...)d#a553portlandfilmedquote:plus: op camera geen beelden van ze
En van 2 anderen:quote:Minutes after arriving at the Portland airport, hijackers Mohamed Atta and Abdulaziz Alomari pass through the airport’s single security checkpoint, on the way to boarding their 6 a.m. flight to Boston. The checkpoint has a surveillance camera pointing at it, which captures them as they go through.
Diegene die er van af wisten waren dus niet in de buurt van Bush.quote:Op maandag 2 april 2007 22:59 schreef Resonancer het volgende:
Iedereen rondom Bush ?
Zoals de Secret Service..
CIA..
Misschien, misschien, misschien was het gewoon wel zo dat de CIA de informatie niet goed heeft doorgestuurd naar Bush en Co. Misschien was de CIA eerst druk bezig met andere dingen voordat ze Bush informeerden. Eerst uitzoeken wat er nou precies gebeurd was, en dan pas de president op de hoogte brengen. Kunnen ze meteen antwoorden geven op vragen van de president.quote:Hij/Zij speelt de onschuld? Sommige mensen zouden daar intrappen.
Nogmaals, ik ben zo'n fantast dat ik me ook heel goed n situatie zou kunnen voorstellen waarbij Bush gewoon simpelweg getruct is door buitenlandse en/of binnenlandse- vuiligheidsdiensten of bewust voor dit "alibi "zorgde. Dan zijn er i.m.o. maar 'n paar verdachten, maar misschien was de aanslag (whatever) op het Pentagon wraak op 'n paar mollen? De FBI /CIA machine kwam ook wel op gang zonder Bush, denk dat hij dat besefte en dacht , papa is er ook nog achter de schermen, zo hadden we het afgesproken, dat mag Papa doen, en 'n hele hoop anderen.
CNN geeft duidelijk aan dat ze de kapers niet op de lijst vermelden omdat ze geen slachtoffers zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Niet op de lijsten die CNN heeft verspreid. Waarschijnlijk vinden zij niet dat de daders onder de slachtoffers vallen.
Voor zover ik kan zien is er nooit een passagierlijst vrijgegeven en de mensen die roepen dat er geen arabische namen op de lijst staan, lijken zich te basseren op die CNN lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |