Heeft Jaap gelekt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het is dus niet de wasautomaat die lekt ..... o jee
Dan moet 't het zwembad zijn!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:44 schreef Clank het volgende:
Het water komt onder de kasten vandaan, het is niet de wasmachine die lek is.
De hoofdkraan is beterquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef VirtualPOM het volgende:
Tis echt een flinke stroming hoor, lijkt inderdaad niet puur de wasmachine. Iemand er al opgekomen om de waterkraan af te sluiten?
heeeft Jaap weer bommetjes gemaakt??quote:
Lachen met Tasquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
En terwijl Natasia over de handdoeken door de slaapkamer trippelt houdt ze koket haar rok omhoog. ZO hoog staat het water nou ook weer niet.
Het is niet Bon Ton om over een getrouwde geliefde te schrijven, schatquote:
Bij het ANP is al een waarschuwing uitgegaan..Overstromingen.etc..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:46 schreef Sarah-Louise het volgende: ZO hoog staat het water nou ook weer niet.
De OP is erg goed!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De OP is weer klaar ....
Als Huub van deze catastrofe hoort bestelt hij meteen Lieke met wat dweilen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:49 schreef Clank het volgende:
Ze hebben een waterstofzuiger besteld.
Wat wil je met al die bommetjes van Jaap?quote:
Oh daar is die lekkere blonde weer, die zag ik gister in ut echie dan is ie nog meer om tequote:
Volgens mij niet hoorquote:
Ik seg HOOFDKRAAN.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:52 schreef VirtualPOM het volgende:
Wa-ter-kraan
Bedoel je mij?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:53 schreef Charmian het volgende:
En wie is dat lekkertje in wit t-shirt?
nou he...lekker ding hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh ik geil gewoon op Stijn haha
Nee, ik dacht van niet...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit zou Stijn wel eens kunnen zijn
[afbeelding]
als jij dat wiltquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit zou Stijn wel eens kunnen zijn
[afbeelding]
Ja een collectieve fanbrief van al die duizende fans die hij heeftquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:55 schreef petraa het volgende:
heeft jaap dan weer maar 1 brief gehad vandaag ??
Stijn lijkt een beetje op Youp van 't Hek (vind ik) maar dan jonger of zoquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja een collectieve fanbrief van al die duizende fans die hij heeft![]()
![]()
En zonder plofkop! Maar wel met een rond brilletje...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Stijn lijkt een beetje op Youp van 't Hek (vind ik) maar dan jonger of zo
die is ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Ik vind die man in het grijze tshirt veeeeeeeel lekkerderderder![]()
Ik vind Marcel leuk .....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:57 schreef Sug4r het volgende:
Hij heet Marcel
Das wel zielig voor hemquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Stijn lijkt een beetje op Youp van 't Hek (vind ik) maar dan jonger of zo
Stuur hem een brief, Jaap ook weer blijquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:57 schreef Marelle het volgende:
aaachhhhhhhh kijk Jaap z'n best doen, zooo lief, ik ben helemaal ontroerd![]()
Hoe weet jij nou weer wat voor kleur T-shirt ik aan heb???quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Ik vind die man in het grijze tshirt veeeeeeeel lekkerderderder![]()
Webcam toch ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:58 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer wat voor kleur T-shirt ik aan heb???
ben al bezig, zit er bij te jankenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Stuur hem een brief, Jaap ook weer blij![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef milk-shake het volgende:
[..]
die in die blauwe overhemd is oook lekker hoor![]()
Momenteel eerder te vochtig...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
De Villa is ook al niks, volgens Billie. Te tochtig dus.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is het tijd aan het worden voor een DGK-STAFF Schuimtopic![]()
ehm wil je hier echt een reactie op?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef milk-shake het volgende:
[..]
die in die blauwe overhemd is oook lekker hoor![]()
en te zeuren waar z'n witte overhemd isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja Japio, dit is een ideaal moment om tegen Liesbet te klagen over tocht in de villa
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap maakt schijnbewegingen met de dweil ... hij doet niet écht mee.
nou bij deze gekregenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
ehm wil je hier echt een reactie op?![]()
Dan kunnen ze die water-stofzuiger beter houden, die kan nog wel eens vaker van pas komen!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Met uitzondering van Japioooooooooooo aldus jaap, zijn de mannen gevlucht. Nou hij had beter ook kunnen vertrekken want dat dweilen doet me ongeboren vrucht nog beter.
Heel nonchalant met een handquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap maakt schijnbewegingen met de dweil ... hij doet niet écht mee.
Hij is tenminste een echte kerelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:03 schreef milk-shake het volgende:
alle mannen lopen weg behalve jaapiejoo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:02 schreef Sug4r het volgende:
Nou die vloer is weer schoon, de kraan kan dicht![]()
Vieze dikke zeikerdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja Japio, dit is een ideaal moment om tegen Liesbet te klagen over tocht in de villa
[afbeelding]
In de hoop dat zijn Cora kijktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goed zo Japio ......
[afbeelding]
Mag ik die eens lenen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Met uitzondering van Japioooooooooooo aldus jaap, zijn de mannen gevlucht. Nou hij had beter ook kunnen vertrekken want dat dweilen doet me ongeboren vrucht nog beter.
MMMMMMM die zwarte zou ik ook wel een beschuitje mee willen eten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:05 schreef blomst het volgende:
De heren achter de schermen kunnen ze beter in de kooi zetten
[afbeelding]
Ohhh en hij is zo lekker ik zag um gister in het echie, ik ging spontaan blozen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:08 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Oh mjammie....daar is die blonde weer.![]()
Ik wilhemikwilhemikwilhemikwilhem!![]()
![]()
![]()
![]()
ja was een leuke verrassingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:07 schreef Marelle het volgende:
zien we eindelijk de redactie ook eens, ben helemaal blij, mijn dag weer goed![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De tieten zijn van Katie
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De tieten zijn van Katie
[afbeelding]
maak het ff danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Komt dat DGK-STAFF Schuimtopic er nog?
Want dít ziet er best leuk uit!![]()
Die krijgen dan meteen een flinke ego-boostquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
Ben benieuwd of DGK redaktie zo ook inlogt om te kijken of er leuke caps zijn gemaakt van de collega's![]()
Zij dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De tieten zijn van Katie
[afbeelding]
Redaaaaaaaaktie ... mogen we Marcel wat vaker in beeld ??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:07 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ben meteen wakker,ik vind hem ook leuk![]()
Marcel toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Liesbet(h) en ???
[afbeelding]
Lijkt mij een vrouwentaak,quote:
hahahahahaquote:
oh je bedoelt Marcelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:11 schreef Marelle het volgende:
die met dat witte t-shirt met opdruk, vind ik wel lekker![]()
Ben je gek? Morgen komen er genoeg mensen om te helpen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:10 schreef Marelle het volgende:
hebben ze niet door dat onder de bedden ook alles nat is?? moet dat niet droog gemaakt worden??
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Heb jaap eraf getoverd, anders valt het zo tegen.![]()
jaaaaaa die bedoel ik, thxxxxxxxxquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
ooooh BAH ! .. ik krijg daar beelden bij van Jaap .....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
Billie zegt, dat sinds hij in de villa zit, het toilet al 3 keer verstopt is![]()
Met Jaap erbij lijkt je vriendje toch alleen maar aantrekkelijker?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Mag Lassie het oplikken?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ben je gek? Morgen komen er genoeg mensen om te helpen!
Ik vind deze wel leuk, maar die andere die met dat grijze truitje nog leukerderderquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met Jaap erbij lijkt je vriendje toch alleen maar aantrekkelijker?![]()
PETRAA bedankt !!!! ... ik print 'm uit en plak hem naast m'n scherm.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Die lezen allemaal dat alle Fokdames zitten te soppen en willen ook een keuring!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weer een nieuwe erbij
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Weet iemand dan hoe hij heet?????
Want....die wil ik!![]()
![]()
... misschien krijgen we nu wel meer kleine rampjes ... dan komen ze allemaal even in beeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die lezen allemaal dat alle Fokdames zitten te soppen en willen ook een keuring!![]()
Marcelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Weet iemand dan hoe hij heet?????
Want....die wil ik!![]()
![]()
ja wat zijn we erugquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die lezen allemaal dat alle Fokdames zitten te soppen en willen ook een keuring!![]()
MIJ!!!!!!!!!!!!quote:
We zullen moeten delen,ik wil hem ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:17 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahaha....nee hoor.....IK WIL HEM!![]()
Hoe heet hij dan?
Ja echtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:18 schreef VirtualPOM het volgende:
Doe mij die dame met het witte shirt maar, sexy hoor![]()
Ik vond um wel goed, niet boos toch ???quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook gewoon letterlijk mijn TT aangenomen!![]()
![]()
![]()
Nee...die bedoel ik helemaal niet...die wil ik niet.quote:
Ja die wil ik ook toevallig das een heerlijk lekker kwijl ding.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:20 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Nee...die bedoel ik helemaal niet...die wil ik niet.
Ik wil die andere...die wil ik al heel lang...hahaha!
Die met dat grijze polo shirtje...die laatst ook ging pokeren ofzo!
Die wil ik!![]()
![]()
Waarom denk je dat wij s nachts niet streamen ???????quote:
Waarom denk je dat?quote:
Ik zag alleen Marcelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:20 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Nee...die bedoel ik helemaal niet...die wil ik niet.
Ik wil die andere...die wil ik al heel lang...hahaha!
Die met dat grijze polo shirtje...die laatst ook ging pokeren ofzo!
Die wil ik!![]()
![]()
Ik begreep dat de gameroom alleen smerig was omdat iedereen daardoor heen/terug liep naar 'achter'.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
De game-room staat dus ook blank.
Mooie taak voor Mevr. Blank om daar ook te dweilen.![]()
Dat is zijn kleding voo rhet feest van morgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:23 schreef Marelle het volgende:
die onderbroek van Jaap, aaaahhhhhh ik wil een foto![]()
Irritant is dat hé...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:23 schreef petraa het volgende:
Kut maakte ik een screenshot, is dat precies het schermpje dat blijft bewegen nu heb ik die leukerd nog niet gecapt.
AAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAA!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twee nieuwe broekjes voor Japio
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja maar weet jij dan hoe MIJN toekomstige mannetje heet dan????quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook toevallig das een heerlijk lekker kwijl ding.![]()
... godallemachtig - je kunt daar de vakantiedia's op bekijken !!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twee nieuwe broekjes voor Japio
nee wist ik het maar maar maak je geen illusies het is MIJN toekomstige mannetjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ja maar weet jij dan hoe MIJN toekomstige mannetje heet dan????![]()
![]()
Hij kijkt even naar zijn eigen "Kaboutah"?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik vond deze ook wel leuk .....
[afbeelding]
Waren ze niet op zoek naar nieuwe medewerkers?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:27 schreef FdW het volgende:
Dit incident was gescript door Febo in de hoop dat alle stream-soppertjes zich opeens gaan melden voor de screening![]()
![]()
Oh...hij is er weer!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:27 schreef petraa het volgende:
[..]
nee wist ik het maar maar maak je geen illusies het is MIJN toekomstige mannetje![]()
![]()
En kooitijgerinnenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waren ze niet op zoek naar nieuwe medewerkers?![]()
Als jullie hier bezig blijven gaat dat schuimtopic nooit wat worden natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
Iedereen in de aanslag want die grijze meneer is er weer. Ik wil een cap.
Nou...bij deze dan!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waren ze niet op zoek naar nieuwe medewerkers?![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo, dat was weer eens een snel topic. Ian, zet de volgende maar vast klaar, jouw beurt !
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... godallemachtig - je kunt daar de vakantiedia's op bekijken !!
Arme Likkende_Lassiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het flesje is dus idd glijmiddel voor Eric. Alleen wil hij niet deze maar een andere......
[afbeelding]
Vakantiedia's ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... godallemachtig - je kunt daar de vakantiedia's op bekijken !!
Die zal vast wel veel gewend zijn, anders ga je toch niet naar zo'n partyquote:
Als ik die cap zo zie zeg ik:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Staat een beetje open van boven
[afbeelding]
Hij was er dan ook bij.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:43 schreef kybe het volgende:
Brian weet(kent)het filmpje van bevlieging in de fitnessruimte.
Ze loopt ook altijd met haar benen wijd, zo ordi op die hoge hakken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:43 schreef noekje het volgende:
Ze klost ook door het huis als een zwangere koe.
tuurlijk wel.... maar das geheim schijnbaarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef Clank het volgende:
Heeft SHE geen post??
Tuurlijk niet, wie is nou zo gek om Huub een brief te sturenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef Clank het volgende:
Heeft SHE geen post??
Jawel, ze zijn alleen niet in beeldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef Clank het volgende:
Heeft SHE geen post??
ikkequote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wie is nou zo gek om Huub een brief te sturen![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze loopt ook altijd met haar benen wijd, zo ordi op die hoge hakken.
Edit: Ook zonder hoge hakken natuurlijk![]()
Dat is het nadeel, dat op een gegeven moment je benen altijd in die stand blijven staan (Net als O-benen bij paardrijders/sters)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Edit: Ook zonder hoge hakken natuurlijk![]()
quote:
Let eens op Palma. Die is constant aan het oefenen voor de schaatsmarathon; links, rechtsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:50 schreef noekje het volgende:
Dusty's moeder is getraumatiseerd door Amanda.
De moeder van Rogier heeft een trauma aan haar over gehouden!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:50 schreef noekje het volgende:
Dusty's moeder is getraumatiseerd door Amanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |