ja wat zijn we erugquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die lezen allemaal dat alle Fokdames zitten te soppen en willen ook een keuring!![]()
MIJ!!!!!!!!!!!!quote:
We zullen moeten delen,ik wil hem ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:17 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahaha....nee hoor.....IK WIL HEM!![]()
Hoe heet hij dan?
Ja echtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:18 schreef VirtualPOM het volgende:
Doe mij die dame met het witte shirt maar, sexy hoor![]()
Ik vond um wel goed, niet boos toch ???quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook gewoon letterlijk mijn TT aangenomen!![]()
![]()
![]()
Nee...die bedoel ik helemaal niet...die wil ik niet.quote:
Ja die wil ik ook toevallig das een heerlijk lekker kwijl ding.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:20 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Nee...die bedoel ik helemaal niet...die wil ik niet.
Ik wil die andere...die wil ik al heel lang...hahaha!
Die met dat grijze polo shirtje...die laatst ook ging pokeren ofzo!
Die wil ik!![]()
![]()
Waarom denk je dat wij s nachts niet streamen ???????quote:
Waarom denk je dat?quote:
Ik zag alleen Marcelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:20 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Nee...die bedoel ik helemaal niet...die wil ik niet.
Ik wil die andere...die wil ik al heel lang...hahaha!
Die met dat grijze polo shirtje...die laatst ook ging pokeren ofzo!
Die wil ik!![]()
![]()
Ik begreep dat de gameroom alleen smerig was omdat iedereen daardoor heen/terug liep naar 'achter'.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
De game-room staat dus ook blank.
Mooie taak voor Mevr. Blank om daar ook te dweilen.![]()
Dat is zijn kleding voo rhet feest van morgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:23 schreef Marelle het volgende:
die onderbroek van Jaap, aaaahhhhhh ik wil een foto![]()
Irritant is dat hé...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:23 schreef petraa het volgende:
Kut maakte ik een screenshot, is dat precies het schermpje dat blijft bewegen nu heb ik die leukerd nog niet gecapt.
AAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAA!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twee nieuwe broekjes voor Japio
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja maar weet jij dan hoe MIJN toekomstige mannetje heet dan????quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook toevallig das een heerlijk lekker kwijl ding.![]()
... godallemachtig - je kunt daar de vakantiedia's op bekijken !!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twee nieuwe broekjes voor Japio
nee wist ik het maar maar maak je geen illusies het is MIJN toekomstige mannetjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ja maar weet jij dan hoe MIJN toekomstige mannetje heet dan????![]()
![]()
Hij kijkt even naar zijn eigen "Kaboutah"?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik vond deze ook wel leuk .....
[afbeelding]
Waren ze niet op zoek naar nieuwe medewerkers?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:27 schreef FdW het volgende:
Dit incident was gescript door Febo in de hoop dat alle stream-soppertjes zich opeens gaan melden voor de screening![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |