Ohhh en hij is zo lekker ik zag um gister in het echie, ik ging spontaan blozen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:08 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Oh mjammie....daar is die blonde weer.![]()
Ik wilhemikwilhemikwilhemikwilhem!![]()
![]()
![]()
![]()
ja was een leuke verrassingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:07 schreef Marelle het volgende:
zien we eindelijk de redactie ook eens, ben helemaal blij, mijn dag weer goed![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De tieten zijn van Katie
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De tieten zijn van Katie
[afbeelding]
maak het ff danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Komt dat DGK-STAFF Schuimtopic er nog?
Want dít ziet er best leuk uit!![]()
Die krijgen dan meteen een flinke ego-boostquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
Ben benieuwd of DGK redaktie zo ook inlogt om te kijken of er leuke caps zijn gemaakt van de collega's![]()
Zij dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De tieten zijn van Katie
[afbeelding]
Redaaaaaaaaktie ... mogen we Marcel wat vaker in beeld ??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:07 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ben meteen wakker,ik vind hem ook leuk![]()
Marcel toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Liesbet(h) en ???
[afbeelding]
Lijkt mij een vrouwentaak,quote:
hahahahahaquote:
oh je bedoelt Marcelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:11 schreef Marelle het volgende:
die met dat witte t-shirt met opdruk, vind ik wel lekker![]()
Ben je gek? Morgen komen er genoeg mensen om te helpen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:10 schreef Marelle het volgende:
hebben ze niet door dat onder de bedden ook alles nat is?? moet dat niet droog gemaakt worden??
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Heb jaap eraf getoverd, anders valt het zo tegen.![]()
jaaaaaa die bedoel ik, thxxxxxxxxquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
ooooh BAH ! .. ik krijg daar beelden bij van Jaap .....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
Billie zegt, dat sinds hij in de villa zit, het toilet al 3 keer verstopt is![]()
Met Jaap erbij lijkt je vriendje toch alleen maar aantrekkelijker?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Mag Lassie het oplikken?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ben je gek? Morgen komen er genoeg mensen om te helpen!
Ik vind deze wel leuk, maar die andere die met dat grijze truitje nog leukerderderquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met Jaap erbij lijkt je vriendje toch alleen maar aantrekkelijker?![]()
PETRAA bedankt !!!! ... ik print 'm uit en plak hem naast m'n scherm.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Die lezen allemaal dat alle Fokdames zitten te soppen en willen ook een keuring!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weer een nieuwe erbij
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Weet iemand dan hoe hij heet?????
Want....die wil ik!![]()
![]()
... misschien krijgen we nu wel meer kleine rampjes ... dan komen ze allemaal even in beeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die lezen allemaal dat alle Fokdames zitten te soppen en willen ook een keuring!![]()
Marcelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Weet iemand dan hoe hij heet?????
Want....die wil ik!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |