Oh...hij is er weer!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:27 schreef petraa het volgende:
[..]
nee wist ik het maar maar maak je geen illusies het is MIJN toekomstige mannetje![]()
![]()
En kooitijgerinnenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waren ze niet op zoek naar nieuwe medewerkers?![]()
Als jullie hier bezig blijven gaat dat schuimtopic nooit wat worden natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
Iedereen in de aanslag want die grijze meneer is er weer. Ik wil een cap.
Nou...bij deze dan!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waren ze niet op zoek naar nieuwe medewerkers?![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo, dat was weer eens een snel topic. Ian, zet de volgende maar vast klaar, jouw beurt !
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... godallemachtig - je kunt daar de vakantiedia's op bekijken !!
Arme Likkende_Lassiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het flesje is dus idd glijmiddel voor Eric. Alleen wil hij niet deze maar een andere......
[afbeelding]
Vakantiedia's ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... godallemachtig - je kunt daar de vakantiedia's op bekijken !!
Die zal vast wel veel gewend zijn, anders ga je toch niet naar zo'n partyquote:
Als ik die cap zo zie zeg ik:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Staat een beetje open van boven
[afbeelding]
Hij was er dan ook bij.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:43 schreef kybe het volgende:
Brian weet(kent)het filmpje van bevlieging in de fitnessruimte.
Ze loopt ook altijd met haar benen wijd, zo ordi op die hoge hakken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:43 schreef noekje het volgende:
Ze klost ook door het huis als een zwangere koe.
tuurlijk wel.... maar das geheim schijnbaarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef Clank het volgende:
Heeft SHE geen post??
Tuurlijk niet, wie is nou zo gek om Huub een brief te sturenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef Clank het volgende:
Heeft SHE geen post??
Jawel, ze zijn alleen niet in beeldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef Clank het volgende:
Heeft SHE geen post??
ikkequote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wie is nou zo gek om Huub een brief te sturen![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze loopt ook altijd met haar benen wijd, zo ordi op die hoge hakken.
Edit: Ook zonder hoge hakken natuurlijk![]()
Dat is het nadeel, dat op een gegeven moment je benen altijd in die stand blijven staan (Net als O-benen bij paardrijders/sters)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Edit: Ook zonder hoge hakken natuurlijk![]()
quote:
Let eens op Palma. Die is constant aan het oefenen voor de schaatsmarathon; links, rechtsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:50 schreef noekje het volgende:
Dusty's moeder is getraumatiseerd door Amanda.
De moeder van Rogier heeft een trauma aan haar over gehouden!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:50 schreef noekje het volgende:
Dusty's moeder is getraumatiseerd door Amanda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |