Ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:24 schreef Black-Death het volgende:
Ja, speelde Zeefuik daadwerkelijk zo goed?
En echt blessures bij PSV?
Oke dat is duidelijkquote:
Kluivert was doodop en Gomes oogde ook verre van fit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:32 schreef Black-Death het volgende:
De ziekenboeg lijkt steeds voller te worden in deze cruciale periode voor PSV. Afellay viel uit met een blessure. Salcido speelde het duel dan wel uit, maar deed dat met veel moeite. Hij had overduidelijk veel last van zijn heup en wilde ook gewisseld worden. Gezien de wedstrijd was dat echter niet mogelijk.
Dan ga ik in me broek poepenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:33 schreef zjroentje het volgende:
En dan ook nog de wedstrijden met Liverpool...
Man, ik ga echt gek worden als we nog kampioen worden.
Dat zou echt de ultieme afrekening met die blonde gorilla zijn.quote:
Zullen we eerst 'gewoon' ff winnen van Heracles?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:35 schreef toma het volgende:
Het zou wel wat zijn als Ajax kampioen word en PSV verliest van Feyenoord verliest tijdens de playoffs terwijl ze bij de beste 8??? van europa zitten
lijkt me een goei plan. Maar t zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zullen we eerst 'gewoon' ff winnen van Heracles?
Wat technisch gezien volgende week al kan...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:39 schreef SiemeN het volgende:
Toch is het nu het belangrijkste om naar ons zelf te blijven kijken. Wat PSV doet is pas echt aan de orde als we ze kunnen inhalen op de ranglijst.
Dat roep ik idd de hele tijd al. 5 keer winnen nu vind ik al behoorlijk wat druk op de ploeg.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:39 schreef SiemeN het volgende:
Toch is het nu het belangrijkste om naar ons zelf te blijven kijken. Wat PSV doet is pas echt aan de orde als we ze kunnen inhalen op de ranglijst.
dan zou er wel flink aan t doelsaldo gewerkt moeten worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat technisch gezien volgende week al kan...
Jouw signaturequote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat technisch gezien volgende week al kan...
Haha, inderdaad. Als we morgen niet winnen staan we vet voor lul natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zullen we eerst 'gewoon' ff winnen van Heracles?
Maar we hebben vaker een zeer goede reeks aan het einde van een seizoen gehad. Bovendien moeten we alle wedstrijden op papier 'redelijk eenvoudig' kunnen winnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat roep ik idd de hele tijd al. 5 keer winnen nu vind ik al behoorlijk wat druk op de ploeg.
Wel een geflatteerde 0-3quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Na de wedstrijden tegen FCT en PSV, zou je tegen Heracles toch ook als een dolle moeten scoren.
Uit was 0-3 in ieder geval.
Morgen met 5-0 winnen, PSV verliest uit bij NEC met 1-0 en wij winnen uit bij RKC met 0-3 ofzo...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:43 schreef toma het volgende:
[..]
dan zou er wel flink aan t doelsaldo gewerkt moeten worden.
Vooral omdat het 1-3 was, toch?quote:
NEC-uit eerst nog.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Morgen met 5-0 winnen, PSV verliest thuis van Twente (toch?) met 0-1 en wij winnen uit bij RKC met 0-3 ofzo...
Ja, dat weet ik nog. Maar goed, een goal is een goal.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:39 schreef SiemeN het volgende:
Ruiken?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:44 schreef HeatWave het volgende:
Gaat het dan echt nog spannend worden?.
Komop AJax, nu gaan met alles wat je hebt, je bent nog afhankelijk, maar ze zouden bloed moeten ruiken nu.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Mochten we per ongeluk nog kampioen worden, dan vind ik dit het mooiste kampioenschap van de afgelopen 10 jaar..
Pfff, dan wordt het het mooiste kampioenschap wat ik ooit heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Mochten we per ongeluk nog kampioen worden, dan vind ik dit het mooiste kampioenschap van de afgelopen 10 jaar..
4-0 is theoretisch al genoeg als psv nog 1x zou verliezen met 1-0.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb ineens een heel raar gevoel. Winnen we morgen, worden we kampioen.
5-0 zou erg welkom zijn, dan is ons doelsaldo ongeveer te vergelijken met die van PSV.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Niets is meer vanzelfsprekend.. Winnen in Nijmegen is dat allerminst.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgende week wint PSV echt wel van NEC, maar de week daarop kunnen we in theorie de druk bij hun leggen door die vrijdag van NAC te winnen thuis.
Bij mij staan altijd kakkerlakken en matten op het andere spoor. dolletjes!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet morgen 2x overstappen op rotterdam volgens 9292ov. Feest!
Waar heb je die vandaan? Schitterend. Zat laatst de zolder op te ruimen, kwam ik een krant tegen van de dag na roma-AJAX met dat prachtige doelpunt van V.d. Meyde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |