Ja, dat weet ik nog. Maar goed, een goal is een goal.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:39 schreef SiemeN het volgende:
Toch is het nu het belangrijkste om naar ons zelf te blijven kijken. Wat PSV doet is pas echt aan de orde als we ze kunnen inhalen op de ranglijst.
Ruiken?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:44 schreef HeatWave het volgende:
Gaat het dan echt nog spannend worden?.
Komop AJax, nu gaan met alles wat je hebt, je bent nog afhankelijk, maar ze zouden bloed moeten ruiken nu.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Mochten we per ongeluk nog kampioen worden, dan vind ik dit het mooiste kampioenschap van de afgelopen 10 jaar..
Pfff, dan wordt het het mooiste kampioenschap wat ik ooit heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Mochten we per ongeluk nog kampioen worden, dan vind ik dit het mooiste kampioenschap van de afgelopen 10 jaar..
4-0 is theoretisch al genoeg als psv nog 1x zou verliezen met 1-0.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb ineens een heel raar gevoel. Winnen we morgen, worden we kampioen.
5-0 zou erg welkom zijn, dan is ons doelsaldo ongeveer te vergelijken met die van PSV.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Niets is meer vanzelfsprekend.. Winnen in Nijmegen is dat allerminst.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgende week wint PSV echt wel van NEC, maar de week daarop kunnen we in theorie de druk bij hun leggen door die vrijdag van NAC te winnen thuis.
Bij mij staan altijd kakkerlakken en matten op het andere spoor. dolletjes!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet morgen 2x overstappen op rotterdam volgens 9292ov. Feest!
Waar heb je die vandaan? Schitterend. Zat laatst de zolder op te ruimen, kwam ik een krant tegen van de dag na roma-AJAX met dat prachtige doelpunt van V.d. Meyde.quote:
Het zou mooi zijn mochten ze tegen NEC al met 1-0 de boot in gaan. Dan is het iedere wedstrijd retespannend tot het einde.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:00 schreef Panick het volgende:
[..]
4-0 is theoretisch al genoeg als psv nog 1x zou verliezen met 1-0..
hehe viel me ook al opquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Dani is een nazi!
En je probleem is?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:45 schreef Vakkie_W het volgende:
geweldig! In elk topic dat ik van jullie zie staan foto's van rond '95. De jaren daarna is er niet zo heel veel leuks voorbij gekomen.
di canio was een naziquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Dani is een nazi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |