Het zou mooi zijn mochten ze tegen NEC al met 1-0 de boot in gaan. Dan is het iedere wedstrijd retespannend tot het einde.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:00 schreef Panick het volgende:
[..]
4-0 is theoretisch al genoeg als psv nog 1x zou verliezen met 1-0..
hehe viel me ook al opquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Dani is een nazi!
En je probleem is?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:45 schreef Vakkie_W het volgende:
geweldig! In elk topic dat ik van jullie zie staan foto's van rond '95. De jaren daarna is er niet zo heel veel leuks voorbij gekomen.
di canio was een naziquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Dani is een nazi!
romeinse groet. ave.quote:
Dat jij nog je mond durft open te doenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:45 schreef Vakkie_W het volgende:
geweldig! In elk topic dat ik van jullie zie staan foto's van rond '95. De jaren daarna is er niet zo heel veel leuks voorbij gekomen.
hehe.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat jij nog je mond durft open te doen.
zeggen wij iets dan? Of probeer je weer wat uit te lokken?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:48 schreef Vakkie_W het volgende:
Oja! en begin nu niet over de UEFA cup niets voor stelt volgens jullie... Want jullie zouden hem maar wat graag winnen op dit moment.
Ik was er in 2002 bijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:49 schreef Aanvoerder het volgende:
ja hoor, viel te verwachten. alsof 1 UEFA cup 30 jaar leedvermaak voor ons Ajacieden compenseert. Laat ik je eens verklappen, wij hebben 'm ook nog eens gewonnen de afgelopen 30 jaar.
Stoer, wil je nu een koekje ofzo?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik was er in 2002 bij![]()
Wij van jullie was er in "95 bij?
in 95 moest jij nog geboren worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik was er in 2002 bij![]()
Wij van jullie was er in "95 bij?
Waar is BTW Camplo met zijn AFCA tattoo in zijn fotoboek die hij niet eens heeft?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In "95 kreeg jij toch je eerste spellingslessen op school?quote:
Jij komt nu al terug van de kroeg?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik ga slapen. Teveel gezopen in de rkoeg. sorry voor het ongemak hier
Wanneer ben je daar geweest dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik ga slapen. Teveel gezopen in de rkoeg. sorry voor het ongemak hier
Eerst moeten trainen. Daarna de kantine in geweestquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jij komt nu al terug van de kroeg?
Eerst moeten trainen vanmiddag.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wanneer ben je daar geweest dan?![]()
Als ik kijk naar o.a. het Het grote Feijenoord-topic #263: Gobbel & Fraser clubhelden! , heb je de hele avond op fok gezeten.
Holy Shitquote:
Het is zaterdagavond man.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:56 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Eerst moeten trainen. Daarna de kantine in geweest
Vanmiddag om 12 uur heb ik getraindquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:00 schreef Aanvoerder het volgende:
den, je bent echt the man!
Nee eerst het bestuur aangevallen op de tribune. Dat wil je toch horen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
maar hij had te veel gezopen zei hij? Eerst de kroeg, toen de sport kantine
![]()
Je kan nog wat leren van m'n broertje, die voetbalt soms wel 2 wedstrijden achter elkaar op zaterdag en die is niet te moe om uit te gaan 's-avonds.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:00 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Vanmiddag om 12 uur heb ik getraindWedstrijd ging niet door. FF lekker partijspel gedaan.
Ik roep heel hard!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:58 schreef denthemen het volgende:
Mocht je meer willen zien roep je even
Jou broertje zal vast van 2 tot 8 aan de meters bier hebben gezeten na een wedstrijd! FF een lijntje snats achterover en je broertje is weer fris en vrolijk om uit te gaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je kan nog wat leren van m'n broertje, die voetbalt soms wel 2 wedstrijden achter elkaar op zaterdag en die is niet te moe om uit te gaan 's-avonds.
ja, wannabequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:05 schreef toma het volgende:
Daarnet toen de Graafschap op tv was met hun feestje. Die aanvoerder van de Graafschap : "Wij zijn de beste!!!. En niet alleen van Doetinchhem maar ook van Roosendaal en ook van Venlo!
Mijn broertje slikt kalmeringpillen vanwege z'n schizofrenie, maar is nog steeds niet te moe. Daar heb ik respect voor. Niet voor iemand die zich vergrijpt aan kansloze, wilde beschuldigingen, niet gebaseerd op feiten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:05 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jou broertje zal vast van 2 tot 8 aan de meters bier hebben gezeten na een wedstrijd! FF een lijntje snats achterover en je broertje is weer fris en vrolijk om uit te gaan.
Jou broertje is cool!
jij bent cool, jij drinkt bier, en dat ga je dan ook verkondigen op internet, dat is pas coolquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:05 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jou broertje zal vast van 2 tot 8 aan de meters bier hebben gezeten na een wedstrijd! FF een lijntje snats achterover en je broertje is weer fris en vrolijk om uit te gaan.
Jou broertje is cool!
OMGquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:05 schreef toma het volgende:
Daarnet toen de Graafschap op tv was met hun feestje. Die aanvoerder van de Graafschap : "Wij zijn de beste!!!. En niet alleen van Doetinchhem maar ook van Roosendaal en ook van Venlo!
respect. Ik trek het niet meer om na 8 uur te hebben gewerkt en net ook een pot te hebben gevoetbald om dan nog te gaan stappen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mijn broertje slikt kalmeringpillen vanwege z'n schizofrenie, maar is nog steeds niet te moe. Daar heb ik respect voor. Niet voor iemand die zich vergrijpt aan kansloze, wilde beschuldigingen, niet gebaseeerd op feiten.
Tsja, je moet het in verhouding zien he. Laat ze lekker blij zijn.quote:
Ja! Drink jij ook af en toe wel eens wat?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
jij bent cool, jij drinkt bier, en dat ga je dan ook verkondigen op internet, dat is pas cool
Maar de beste van Den Bosch nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Tsja, je moet het in verhouding zien he. Laat ze lekker blij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |