abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47868987
Ben altijd in normale kleding, je wordt toch wel herkend door de kit.
Feijenoord Rotterdam
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:27:35 #252
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47869424
Heb er zin in morgen

Frutos 2 keer gescoord al vanavond, kijk je mee steef
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:39:35 #253
139407 jorienvdherik
pi_47869821
Romeo Castelen en Angelos Charisteas zijn fit genoeg om tegen Vitesse te kunnen spelen, gezien hun verichtingen op het trainingsveld. Ook Tiendalli en Lensky zijn bijna weer terug bij de groep. De verwachting is dat Sherif Ekramy het doel van Feyenoord gaat verdedigen.
pi_47870423
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

na afloop van de combi wil je daar zitten ?
Ja! Is wel de bedoeling. FF ander shirtje mee nemen in de auto.
Jij ook dan? FF met meer lui afspreken in Heteren dat ze mee gaan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vakkie_W op 31-03-2007 21:05:09 ]
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_47870660
Ik lach me dood! Op een of ander ultras forum van Vittesse heb ik gezegt dat ik op zuid zit met 22 andere feyenoord fans. Krijg ik een PM met daarin:

maak je bekend dan jongen

* Proest *

Vitesse fans
pi_47870675
quote:
Nieuwe cultheld in de Kuip

Royston Drenthe rolt zijn broekspijpen op en tovert twee tatoeages tevoorschijn. Royston Drenthe in karakteristieke stijl: energiek op weg naar het doel van de tegenstander.Op zijn linkerkuitbeen staat een lachende clown, op zijn rechter een huilende clown. De tattoos heeft hij, in navolging van een indrukwekkende reeks andere, vorig jaar zomer laten zetten.
Het was voor de start van zijn eerste volledige seizoen bij de A-selectie en de jonge Feyenoorder maakte met zichzelf een afspraak. Drenthe: ,,Ik wil de komende jaren uitgroeien tot een heel waardevolle speler voor Feyenoord. Ik ben linksbenig, zal het met links moeten doen. Links moet de komende jaren staan voor positieve energie. Maar, zegt de 19-jarige, in het leven komen er ook tegenslagen. ,,De huilende clown is alvast daarvoor bedoeld. Maar nu is het geen tijd om te treuren. Ik heb ook bewust boven die tatoeages laten zetten: smile now, cry later.

Royston Drenthe is een van de meest aansprekende jonge profvoetballers op de Nederlandse velden. Hij speelt zoals hij praat: recht uit het hart en liefst in de hoogste versnelling. Saai is zijn leven nog nooit geweest. Op zijn achtste mocht hij al in de opleiding van Feyenoord komen. Als liefhebber van Surinaamse muziek speelt hij sinds zijn 13de in bandjes en treedt hij af en toe op. Toen hij 14 was trok Drenthe een paar skates aan en wat begon als een lolletje eindigde met twee podiumplaatsen op het Nederlands kampioenschap in die sport.

Zijn faam als skater leidde tot sponsorcontracten en deelname aan betaalde demonstraties in binnen- en buitenland. Ondertussen dwong Drenthe - via een korte tussenstap naar Excelsior - ook bij Feyenoord een contract af, waarbij hij de clubleiding moest beloven met skaten te stoppen. ,,Ik vind stilzitten nogal moeilijk, zegt Drenthe over zichzelf. ,,Dat hebben mijn ouders ook. Wij willen altijd daar zijn, waar het bruist en het gezellig is. Als kind was ik vast een adhd-gevalletje, maar ik heb er nooit pilletjes voor gehad.

Ook nu hij in de eredivisie speelt, spat de energie er vanaf. Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft een term om het spel van zijn pupil te typeren: Koeman vindt Royston druistig. Pierre van Hooijdonk, vaak kritisch op de jeugd, ontdooide toen Drenthe op winterkamp in Turkije spontaan bij de oudere spelers aan tafel kroop tijdens het eten.

,,Ik lees soms ook dat er problemen zijn tussen jeugd en oudere spelers bij Feyenoord, zegt Drenthe. ,,Maar zoiets als een generatiekloof heb ik zelf nog nooit ervaren. Van Hooijdonk is 37 jaar en maar twee jaar jonger dan mijn vader. Met mijn pa ga ik net zo makkelijk stappen als met mijn neef van 20. Dan heb ik evenveel plezier. ’’

Het jaar van zijn doorbraak omschrijft de Jong Oranjespeler als pittig, maar leerzaam. En ook leuk vanwege de reacties. Als geboren Rotterdammer, opgegroeid in de Mauritsstraat in West, wordt Drenthe steeds vaker herkend.

Liep hij vroeger zijn straat uit, dan stond hij al in het centrum van de stad. In 1999 was Drenthe erbij op de Coolsingel toen Feyenoord zijn laatste landstitel vierde. ,,Toen ik de spelers daar lol zag maken op het balkon, was dat een soort toekomstdoel. Mijn contract is net verlengd tot 2011. De komende jaren moet het lukken om zelf eens op dat balkon te staan. Ik wil heel graag iets winnen met Feyenoord.

,,De club zit in mijn hart. Net als Rotterdam. In mijn oude buurt kom ik nog steeds. Inmiddels wonen we alweer een aantal jaren in Oost. Een rustiger buurt. Ik woon nog thuis, heerlijk bij mijn moeder die altijd voor me klaar staat. Dat vind ik heel lief van haar.’’

Grijnst: ,,Ik ben enigs kind. Echt een moederskindje. Laatst heb ik een auto voor haar gekocht als dank.’’

Trots is Drenthe op het spandoek dat sinds kort voor hem in de Kuip hangt. Daarop staat hij afgebeeld, arm in arm met een bulldog in Feyenoord-shirt (zie foto). Als achtergrond de kleuren van de Surinaamse vlag en een kreet: Koffie zwart extra sterk. ,,Geweldig zo’n spandoek. In de jeugd noemden ze me al pitbulletje. Ik denk alleen dat er een foutje staat in de tekst. In plaats van ’ koffie zwart extra sterk’ moet er volgens mij staan ’ zwarte koffie extra sterk’ . Dat is een zin in een raptekst van Opgezwollene, een van mijn favoriete bands.

Het belangrijkste wat hij in dit voor Feyenoord zo moeilijke seizoen leert? ,,Dat voetballen een vak is waar veel mensen te licht over denken. Hoe vaak hoor je niet: die voetballers hoeven alleen maar tegen een balletje te trappen. Ik kan nu zeggen: profvoetbal is arbeid en nog eens arbeid. Natuurlijk wordt er elke maand veel geld op mijn rekening gestort als beloning, maar ik voel ook altijd druk.

,,In het begin heb ik moeite gehad om een evenwicht te vinden tussen spanning en ontspanning. Een volle Kuip. Het kolkende geluid. Schreeuwende mensen, enthousiaste mensen. En jij moet het maar even doen met die bal.

,,Ik heb al goede, maar ook heel slechte wedstrijden gespeeld. Inmiddels begin ik weer het zelfvertrouwen te krijgen dat ik had in de jeugd. Ik denk weer zoals toen: ik ga gewoon een potje voetballen, ik ga mijn best doen en werken voor het team. Volgens mij moet je proberen voetbal je hele carrière te blijven zien als een spelletje. Op het veld moet je niet denken aan geld en andere fratsen eromheen.

Hij kijkt graag naar jonge spelers bij andere clubs om te zien hoe zij ermee omgaan. Bij Jong Oranje was het deze week heerlijk bijpraten. Opvallend in het ’ kleine’ Oranje is de nieuwe golf van internationals met Surinaamse roots: 9 van de 18 spelers, en richting het EK van deze zomer komen jongens als Babel, Emanuelson en Tiendalli daar wellicht nog bij.

Hoewel het contractueel niet meer mag, is het skaten niet helemaal uit zijn leven verdwenen. In de kofferbak van zijn Volkswagen Polo liggen nog steeds zijn laatst gekochte skates. Ze zijn alweer ruim twee jaar oud. Drenthe bindt ze soms nog onder bij het boodschappen doen. Op zijn slaapkamer hangen tussen vaantjes en voetbalbekers twee medailles die horen bij twee podiumplaatsen op de NK’ s van 2002 en 2004.

Hij deed aan aggressive inline skaten, de spectaculaire variant van het gewone inline skaten. Drenthe begon ermee op het skatepark in Westblaak. ,,Op mijn eerste dag daar zei een jongen: als jij écht gaat oefenen, kun je ver komen. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt en met een neef ben ik fanatiek gaan trainen. Mijn skates gingen mee in mijn voetbaltas naar de Feyenoord-training. Soms was je zomaar negen uur per dag met voetbal en skaten bezig. Van school is niet bar veel gekomen, nee.’’

,,Al snel leerden we grinden (met de assen van de skates over een rand heengaan) en na een halfjaar kon ik ook van trapleuningen afglijden. Als het regende weken we uit naar Skateland Rotterdam, een overdekte hal aan de boorden van de Maas. Via Skateland werd ik opgenomen in het Skateland Demoteam en na een paar zogenoemde Street Competitions werd ik in 2002 meteen tweede op het NK.

Drenthes aanleg voor de sport met de wieltjes en acrobatische stunts wekte de aandacht van twee grote sponsors. Rocawear, een kledingmerk dat zich speciaal richt op hiphoppers, en Roses, een fabrikant van skates uit de Verenigde Staten. Zij sponsorden de Legendary Skaters, een team gevormd door de zes beste skaters van Rotterdam onder wie Royston Drenthe. ,,Elke week stond de postbode voor de deur,’’ zegt hij over die tijd. ,,Werden er weer splinternieuwe schoenen, onderdelen en skatekleding rechtstreeks uit Amerika bezorgd. Met de Legendary Skaters ben ik in veel steden geweest om demonstaties te geven. Vaak voetbalde ik op zaterdag eerst met de Feyenoord-jeugd en vertrokken we daarna meteen naar een park in Nederland, België of Frankrijk. Daar bleven we de rest van het weekeinde skaten. Een van de mooiste trips was een week Barcelona. ’’

De uitdaging was om steeds spectaculairdere trucs onder de knie te krijgen en vrienden af te troeven. ,,Bij het bedwingen van een drop r ail, een rail die heel erg stijl naar beneden loopt, komt er veel adrenaline vrij. Díe kick, daar deed je het voor.’’

Op basis van zijn prestaties en sponsorcontracten had hij de gok kunnen wagen door te gaan voor een toekomst als prof. Hij was 14, 15 jaar toen hij al 100 euro voor een demonstratie kreeg. Het ritme van vier demos per maand had hij kunnen opvoeren.

,,Sven Boekhorst is een Nederlandse skater die professional is geworden,’’ zegt Drenthe. ,,Hij is wereldkampioen geweest. Maar om nog hogerop te komen, had ik nog meer moeten trainen en ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik wel zó goed was.’’

Toen Mark Wotte in oktober 2005 namens Feyenoord met een contractaanbieding kwam, was de keuze helemaal niet moeilijk meer. ,,Uiteindelijk kan ik met voetbal meer bereiken.

Met een paar skatevrienden houdt hij nog contact. ,,Ze zitten soms in de Kuip. Ik geniet van hun verhalen over nieuwe stunts en ja, dan kriebelt het soms wel weer. ’’

Hoewel voetbal een heel andere sport is, zegt Drenthe profijt te trekken van zijn skateverleden. ,,Mijn pijngrens is veel hoger geworden dankzij het skaten. Ik speel door met pijntjes waarmee anderen afhaken. Met skaten kun je keihard vallen. Ik kan dvds laten zien, dat is net Jackass. Gasten die van meters hoog vallen en dezelfde stunt gewoon weer proberen.

,,Ik deed het vaak zonder kniebeschermers en zonder helm. Bij Feyenoord train ik zonder scheenbeschermers. Mijn benen zitten vol met schrammen, putten en bulten. Ik heb eigenlijk altijd wel wat, maar ik wil pas wijken als dat zoals tegen PSV per een brancard moet. In de voorbereiding kreeg ik tegen Chelsea een elleboog van Arjen Robben op mijn neus. Die was gebroken, maar met een masker op kon ik de week erna prima spelen.

Royston Drenthe in karakteristieke stijl: energiek op weg naar het doel van de tegenstander.

Bron [ Algemeen dagblad ]
Royston!!!
I'd rather die like a man than live like a coward
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:06:06 #257
139407 jorienvdherik
pi_47870902
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:54 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Ja! Is wel de bedoeling. FF ander shirtje mee nemen in de auto.
Jij ook dan? FF met meer lui afspreken in Heteren dat ze mee gaan.
Nee denk niet. Kunnen we geen mac meeting houden @ een Mac langs de A15/A50
pi_47870918
quote:
Van Bronckhorst moet de Phillip Cocu van Feyenoord worden

GELUK

Het enige dat ik van Oranje heb gezien woensdagavond is een smsje van een vriend: 0-1 Van Bronckhorst, 87ste minuut.
Mazzelgoal.

Ik vertelde het tegen Richard Witschge, met wie ik onder anderen les kreeg in Texas holdem. Na afgelopen zaterdagavond had ik het even gehad met het Nederlands elftal. Ik heb de wedstrijd tegen de Slovenen opgenomen en zal ’m volgende week afkijken omdat Van Basten 8 april te gast is bij Studio Voetbal. Ik hoorde dat de wedstrijd niet zo beroerd was als Nederland-Roemenië. Toch, volgens een peiling van Maurice de Hond, gelooft maar twee procent van het volk dat we Europees kampioen worden.

Ik observeerde Richard Witschge tijdens het pokerspel. Hij keek met veel zelfvertrouwen naar zijn tegenspelers, zoals je wilt dat de voetballers die Van Basten kiest hun opponent beloeren. Die Witschge had vast een goede kaart. Hij zette fors in. Sonja Silva meende dat hij blufte én callde Richard. Dat had ze nou net niet moeten doen. Witschge bleek twee azen te hebben, een kans 1 op 220, de geluksvogel. Zelf kreeg ik heel de avond rotkaarten en blufte maar eens een keertje. Ik ging all in, Manuela Kemp ging mee. Het zag er goed uit, tot de dealer de river draaide. Een achtje, precies wat mijn buurvrouw nodig had voor een straat. Ik dacht aan Van Bronckhorst en hoe zijn geluksdoelpunt er precies had uitgezien.

JORIEN

De GKeL (Grote Kale ex-Leider) is recent in Rotterdam gesignaleerd. Hij zat allenig in etablissement Dudok een espressootje te doen. Volgens mensen die er waren, keek hij een beetje schichtig om zich heen. Het toeval wilde dat Leonardo er ook was, een paar tafels verderop. Zag hij het joch - ooit de stiefzoon van Jorien - niet, of leek het maar zo? De GKeL verdween even snel als hij gekomen was. Een blikseminslag in Rotterdam-centrum. Volgens mij heeft hij geen reden om huiverig te zijn. Nu hij weg is, is hij geen vijand meer.

VAN GOBBEL

Twee weken geleden sprak ik mijn hoop uit dat de rechter geen maand zou afknabbelen van de eis om amateurvoetballer Dennis B. een gevangenisstraf op te leggen van drie jaar waarvan één voorwaardelijk, vanwege het bijna doodschoppen van een speler van Zinkwegse Boys. Zulks geschiedde. Abusievelijk meldde ik dat de wildeman voetbalde voor Rijsoord. Hij speelde op dat moment echter al weer voor een andere club: Bolnes.

Een veroordeelde voor wie ik wel compassie voel, is Ulrich van Gobbel. Hij moet vier maanden de cel in wegens verduistering van auto’s. Ik heb altijd een zwak voor die jongen gehad. Hij kon niet met geld omgaan en ‘vrienden’ leunden zwaar op hem. We zagen het allemaal misgaan. Een opgebouwd kapitaal van circa twee miljoen was op voordat hij er erg in had. Natuurlijk is dat dom, maar had niemand zich nou over die jongen kunnen ontfermen?

BOSZ

‘Weet je’, zegt een insider, ‘dat Peter Bosz dat onlangs gepresenteerde beleidsplan deels heeft overgenomen van het plan dat Mark Wotte twee jaar geleden voor Feyenoord schreef?’

O, zeg ik.

‘Weet je’, zegt een andere insider, ‘dat Peter Bosz dat onlangs gepresenteerde beleidsplan deels heeft overgenomen van het plan dat FC Twente en Heracles aan elkaar bond?’

O, zeg ik.

Na een overpeinzing zou ik willen stellen: wat maakt het uit, áls het al zo is?! Beter goed gejat dan slecht verzonnen. Misschien moeten we ze de komende tijd maar het voordeel van de twijfel geven, de beleidsbepalers bij Feyenoord.

VAN BRONCKHORST

Hij kon de laatste tijd geen goed doen in de ogen van Frank Rijkaard. Giovanni van Bronckhorst zat wedstrijden lang op de bank bij Barcelona. Zijn coach was zéér ontevreden over zijn spel. Tegen de Roemenen was hij ook een karikatuur van zichzelf. Woensdag, hoorde ik, speelde Van Bronckhorst al beter. Misschien had hij na een lange periode zonder wedstrijden het ritme weer te pakken, misschien deed een plek op het middenveld, net als vroeger, hem wel goed. En hij had nog geluk ook. Een gekraakt schot bezorgde het Nederlands elftal twee extra punten.

Eén ding staat vast: Giovanni van Bronckhorst moet weg bij Barcelona. Hij moet terug naar Rotterdam komen. Laat de renovatie van het elftal beginnen met zijn rentree. Lekker ouderwets op het middenveld spelen in plaats van linksback, dat moet voor de speler zelf toch ook heerlijk zijn? Giovanni van Bronckhorst moet de Phillip Cocu van Feyenoord worden.

Bron: Algemeen Dagblad
Goed stukje van Hugo Borst:)
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_47870937
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Nee denk niet. Kunnen we geen mac meeting houden @ een Mac langs de A15/A50
Dat is voor mij totaal de andere kant op
Ik woon nog oostelijker dan Arnhem.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:08:04 #260
139407 jorienvdherik
pi_47870982
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:06 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Dat is voor mij totaal de andere kant op
Ik woon nog oostelijker dan Arnhem.
Hehe oke, nee denk geen korenmarkt hoor. Ik kan niet drinken morgen namelijk
pi_47871006
Gio is geen type als Cocu. Gio is geen leider.
pi_47871029
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Hehe oke, nee denk geen korenmarkt hoor. Ik kan niet drinken morgen namelijk
moet je rijden?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:10:03 #263
139407 jorienvdherik
pi_47871069
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:09 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

moet je rijden?
Ja Daarom nam ik opstaplaats Heteren
pi_47871156
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:00 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik lach me dood! Op een of ander ultras forum van Vittesse heb ik gezegt dat ik op zuid zit met 22 andere feyenoord fans. Krijg ik een PM met daarin:

maak je bekend dan jongen

* Proest *

Vitesse fans
ben jij dat

gelukkig heb ik daarbij nog geen reactie geplaatst.
pi_47871467
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:12 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

ben jij dat

gelukkig heb ik daarbij nog geen reactie geplaatst.
Hoe heet jij op dat forum?
Echt lachwekkend! Kreeg net weer een PM:

Je bent de mijne morgen

pi_47871532
heb dezelfde naam daar.
pi_47871539
internet hoolies
pi_47871588
Word het een beetje druk morgen vitessezuid113 ?
pi_47871706
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Word het een beetje druk morgen vitessezuid113 ?
In het uitvak zitten er 1100 , jij ging toch vanuit heteren ?

Maar er zouden kaarten voor Zuid verkocht zijn aan feyenoorders daarom happen ze zo , en Oost zit traditiegetrouw ook wel weer vol met Feyenoorders.

Vitesse heeft morgen alleen nog maar verkoop voor Oost en West om veiligheidsredenen
( zo zie je maar weer eens dat iedereen meesleest op internet )

Denk dat er 20.000 man komt.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:25:50 #270
139407 jorienvdherik
pi_47871765
Zuid is overkant van uitvak ?
pi_47871841
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
maar dat weet je toch

Voor Noord ( waar jullie zitten ) was er alleen verkoop bij Vitesse vanwege diezelfde veiligheid

Waarschijnlijk omdat er tegen ajax wat lui zaten , en werden ontdekt bij de 0-1 en 0-2.
pi_47871980
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja. Heb daar een keer gezeten tijdens Vitesse - PSV (avond wedstrijd) eind vorig seizoen. 3 lui uit mijn klas hebben een seizoenskaart van Vites op zuid. Dus ik moest een keer mee met hun. Die wedstrijd was op de laatste schooldag, dus ik voor de gein ( ) een keer mee op zuid.
Ik wist niet wat een mee maakte door. De gemiddelde leeftijd is daar 16, en ik maakte (ja een Feyenoord supporter tijdens Vitesse - PSV) het meeste kabaal van die hele tribune
Had de hele dag zoveel gezopen dat ik "hij is een vriend van de joden" begon te zingen tegen de scheids
En het trieste van allemaal was nog wel dat een rij voor me een gozer van 40 een wijf van een jaar op 30 gewoon met de vuist op de bek sloeg
Ik kom daar nooit meer!
pi_47872003
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

maar dat weet je toch

Voor Noord ( waar jullie zitten ) was er alleen verkoop bij Vitesse vanwege diezelfde veiligheid

Waarschijnlijk omdat er tegen ajax wat lui zaten , en werden ontdekt bij de 0-1 en 0-2.
Ik neem aan dat die lui door heel zuid het vak zijn afslagen?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:32:35 #274
139407 jorienvdherik
pi_47872030
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:31 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Ja. Heb daar een keer gezeten tijdens Vitesse - PSV (avond wedstrijd) eind vorig seizoen. 3 lui uit mijn klas hebben een seizoenskaart van Vites op zuid. Dus ik moest een keer mee met hun. Die wedstrijd was op de laatste schooldag, dus ik voor de gein ( ) een keer mee op zuid.
Ik wist niet wat een mee maakte door. De gemiddelde leeftijd is daar 16, en ik maakte (ja een Feyenoord supporter tijdens Vitesse - PSV) het meeste kabaal van die hele tribune
Had de hele dag zoveel gezopen dat ik "hij is een vriend van de joden" begon te zingen tegen de scheids
En het trieste van allemaal was nog wel dat een rij voor me een gozer van 40 een wijf van een jaar op 30 gewoon met de vuist op de bek sloeg
Ik kom daar nooit meer!
Maar uitvak is nog aardig vol zeg met 1100 dan... uitvak kan 1200 in ?

Vorig jaar was wel lachen naar vitesse
pi_47872167
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:31 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik neem aan dat die lui door heel zuid het vak zijn afslagen?
Nee door lui van Noord ( de hekken zaten dicht ) , de echte harde kern zit niet meer op zuid , meer op noord ( maar door gezeik ) zitten ze nu op Oost.

En er kunnen 1200 in het uitvak

Morgen zal iedereen jullie ook wel weer uitzwaaien

VakkieW in welk jaar was dat ? , weet je dat nog ?
pi_47872193
Hoe laat ben je er morgen Jorien?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:39:42 #277
139407 jorienvdherik
pi_47872306
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:35 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Nee door lui van Noord ( de hekken zaten dicht ) , de echte harde kern zit niet meer op zuid , meer op noord ( maar door gezeik ) zitten ze nu op Oost.

En er kunnen 1200 in het uitvak

Morgen zal iedereen jullie ook wel weer uitzwaaien
Ik weet genoeg voor morgen

ALBLASSERDAM A15, afrit 22
BARENDRECHT A15,
GORINCHEM A15, afrit 28t
OCHTEN A15, afrit 35 Ochten
TIEL A15, afrit 32 Tiel West
VUREN A15, afrit 29 Vuren/Leerdam

EPE-HEERDE A50, afrit 28 Heerde-Zuid
VEGHEL A50, afrit 3

Het zijn weer bonnetjes weken
pi_47872375
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:39 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

BARENDRECHT A15,
GORINCHEM A15, afrit 28t

VEGHEL A50, afrit 3

Pas op bij Tiel! Staan ze veel te flitsen, net voor de Sluizen. Heb vandaag alweer een bon binnen gekregen van vorige week
pi_47872377
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:39 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

BARENDRECHT A15,
GORINCHEM A15, afrit 28t

VEGHEL A50, afrit 3

dit topic maar ff volmaken , kan deel 264 open
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:42:18 #280
139407 jorienvdherik
pi_47872396
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:41 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Pas op bij Tiel! Staan ze veel te flitsen, net voor de Sluizen. Heb vandaag alweer een bon binnen gekregen van vorige week
Bedankt voor de tip. verder nog stukken waar 120 legaal mag ? niet van die stomme 100 borden ofzo
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:43:42 #281
139407 jorienvdherik
pi_47872470
quote:
31/3/2007 - Traint Feyenoord rest van het seizoen op zandgrond?
(Gepost door K)

Volgens het Algemeen Dagblad zal Feyenoord de rest van het seizoen trainen op een vlakte van zandgrond. Besloten zou zijn om het gras op het trainingsveld naast De Kuip z snel mogelijk te laten verwijderen omdat de mat er zo slecht bijligt. Later wordt dan nieuw gras ingezaaid.
1 april kikker in je bril
pi_47872508
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Zo slecht zeg het veld er niet uit vorige week. Het heeft niet echt geregend deze week.
pi_47872534
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

wel een slechte grap

Vakkie_W ga je het vuurtje nog verder opstoken ?
pi_47872562
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:45 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

wel een slechte grap

Vakkie_W ga je het vuurtje nog verder opstoken ?
Zal eens kijken!
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:47:09 #285
139407 jorienvdherik
pi_47872604
In ieder geval wordt het volgend jaar niet zo slecht dat we degraderen, er staat namelijk in het boekje

U bent gegarandeerd van twee seizoenen Eredivisievoetbal in De Kuip.
pi_47872646
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:46 schreef Vakkie_W het volgende:
Zal eens kijken!
oke

Straks is het jou schuld dat iedereen streng wordt gecontroleerd , en er zoveel blauw is
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:48:35 #287
139407 jorienvdherik
pi_47872674
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:48 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

oke

Straks is het jou schuld dat iedereen streng wordt gecontroleerd , en er zoveel blauw is
geel is toch de kleur van vitesse
pi_47872689
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:48 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

oke

zou wat zijn
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:50:07 #289
80382 manny
30 is best veel
pi_47872737
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:35 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Nee door lui van Noord
Weet je dat wel zeker ? Bij Vitesse staan de meegereisde uitsupporters altijd gewoon te juichen in het thuisvak. Of het nou Utrecht, Ajax, NEC, Feyenoord of van mijn part Katwijk is. Altijd uit-supporters die gewoon staan te juichen en niemand die wat doet.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_47872774
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
In ieder geval wordt het volgend jaar niet zo slecht dat we degraderen, er staat namelijk in het boekje

U bent gegarandeerd van twee seizoenen Eredivisievoetbal in De Kuip.
Degradatie kan ook nooit voor een club als Feyenoord.

Maar ze moeten wel oppassen dat ze straks het geldvan al die gouden jaarkaarthouders niet gaan gebruiken en het in het 2de jaar op is
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:51:47 #291
139407 jorienvdherik
pi_47872810
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:50 schreef manny het volgende:

[..]

Weet je dat wel zeker ? Bij Vitesse staan de meegereisde uitsupporters altijd gewoon te juichen in het thuisvak. Of het nou Utrecht, Ajax, NEC, Feyenoord of van mijn part Katwijk is. Altijd uit-supporters die gewoon staan te juichen en niemand die wat doet.
http://www.afamersfoort.nl/fotoverslag.php?id=95
sorry voor de kut link
pi_47872896
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:50 schreef manny het volgende:
nec heb ik al heel lang niet meer zien juichen buiten het uitvak , maar goed ook , Utrecht is een paar jaar geleden echt goed fout gegaan.

Ajax en Feyenoord dan weet je dat ze overal zitten , maar bij andere wedstrijden Ado , PSV , of welke club dan ook zitten ze ook wel buiten het uitvak alleen dan houden ze zich vaker rusitg , zoals ook andersom gebeurd.

Maar er waren al snel stewards bij toen , en toen zijn die lui het stadion uitgezet , waaronder een fokker
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:55:07 #293
139407 jorienvdherik
pi_47872933
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:54 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

nec heb ik al heel lang niet meer zien juichen buiten het uitvak , maar goed ook , Utrecht is een paar jaar geleden echt goed fout gegaan.

Ajax en Feyenoord dan weet je dat ze overal zitten , maar bij andere wedstrijden Ado , PSV , of welke club dan ook zitten ze ook wel buiten het uitvak alleen dan houden ze zich vaker rusitg , zoals ook andersom gebeurd.

Maar er waren al snel stewards bij toen , en toen zijn die lui het stadion uitgezet , waaronder een fokker
ik ga bier pakken, nu het nog kan
pi_47872991
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:49 schreef Vakkie_W het volgende:
zou wat zijn
Ze lezen overal mee op UA zeker

Volgensmij hebben ze daar ook gelezen van die zuidkaarten waarna er geen verkoop meer voor zuid was
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:08:10 #295
139407 jorienvdherik
pi_47873390
ze lezen overal mee
pi_47873416
Vraag me af, of ze dat hier ook doen.
pi_47873545
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga bier pakken, nu het nog kan
proost

quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
ze lezen overal mee
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Vraag me af, of ze dat hier ook doen.
Denk het wel

( meelezende blauwe mannetjes en vrouwtjes )

Want Annie leest ook mee in het Randverschijnselen topic
pi_47873752
zo ja, groetjes
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_47873780
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:12 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

proost

[afbeelding]
Jorien drinkt geen bier joh
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_47873896
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:18 schreef denthemen het volgende:

[..]

Jorien drinkt geen bier joh
alcholvrij is ook bier
Alleen niet te zuipen , dus zal die wel gewoon bier nemen.

Vakkie_W zit dus op vakkie 113 dit keer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')