deze http://www.youtube.com/watch?v=6kY2CkpY6Voquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:52 schreef plae het volgende:
[..]
Toen ik de naam zag dacht ik dat je aankwam met celtic-Ajax
quote:en ik wilde al gaan typen dat die van Celtic - Barca na de aanslagen mooier is.
Goeie smaak![]()
die krijgen Twente nog thuis, Utrecht uit, Vitesse thuis, NEC uit, en ze moeten ook nog iig 2 wedstrijden voor de CL spelen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:52 schreef VoreG het volgende:
Tjah en dan verliest PSV vanavond, kom je nog dichterbij, maar dan moet PSV nog een keer punten verliezen.
quote:31/3/2007 - 'Menting vertrekt bij Ajax'
(Gepost door RvN)
Volgens de AFCA Supportersclub vertrekt Michiel Menting per direct bij Ajax. De veiligheidscoördinator lag al lange tijd heel slecht bij de fans van Ajax. Zijn vertrek was ook een van de punten die de ASD eiste van Ajax.
quote:30/3/2007 - Ajax plant oefenwedstrijd in voor Vermaelen
(Gepost door RvN)
Ajax coach Ten Cate liet weten dat Thomas Vermaelen dichtbij een rentree is. "Waarschijnlijk kan hij maandag weer met de groep trainen. We hebben voor volgende week een extra wedstrijd van Jong Ajax ingepland zodat Thomas spelritme op kan doen." Door de blessure van Grygera is een snelle terugkeer van Vermaelen van extra belang geworden.
Enjoy the momentquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Mijn God, er wordt een keer geluisterd naar de fans.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Menting moet per direct dood.
Ik kon een gniffel niet onderdrukken toen ik dit las.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Menting moet per direct dood.
Ga jij over 13 minuten eindelijk eens weg uit dit topic?quote:
idd..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:21 schreef denthemen het volgende:
Als NAC maar de 0 houd ben ik tevreden
quote:Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Van der Wiel, Emanuelson
Heitinga, Sneijder, Davids
De Mul, Huntelaar en Babel
Ajax Netwerk
Ben benieuwd. Moet kunnen tegen Heracles.quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Moet kunnen tegen Heracles.
Het is geen AJAX van '95 nee.quote:
quote:
quote:
Als PSV zo blijft spelen worden we kampioen.quote:
Daar zeg je wat, dat was de beste PSV'er vandaag. Serieus waar.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:01 schreef Black-Death het volgende:
Jongens laten we niet te vroeg juichen, Zeefuik staat erin!
En nog meer pijntjes. Salcido kon niet meer lopen, Afellay in de rust gewisseld.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:20 schreef Tvduijn het volgende:
Druk er nu wel heeeeel zwaar op bij psv....hopenlijk nog een zeer zware CL wedstrijd komende week.
Moeten we weer gaan stressenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Tsja, nog altijd blijf ik erbij, gewoon onze wedstrijdjes blijven winnen, meer niet. Maar m'n hartje begint nu toch wel steeds sneller te kloppen.
mooi.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Weer wat blessures bij PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |