Ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:24 schreef Black-Death het volgende:
Ja, speelde Zeefuik daadwerkelijk zo goed?
En echt blessures bij PSV?
Oke dat is duidelijkquote:
Kluivert was doodop en Gomes oogde ook verre van fit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:32 schreef Black-Death het volgende:
De ziekenboeg lijkt steeds voller te worden in deze cruciale periode voor PSV. Afellay viel uit met een blessure. Salcido speelde het duel dan wel uit, maar deed dat met veel moeite. Hij had overduidelijk veel last van zijn heup en wilde ook gewisseld worden. Gezien de wedstrijd was dat echter niet mogelijk.
Dan ga ik in me broek poepenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:33 schreef zjroentje het volgende:
En dan ook nog de wedstrijden met Liverpool...
Man, ik ga echt gek worden als we nog kampioen worden.
Dat zou echt de ultieme afrekening met die blonde gorilla zijn.quote:
Zullen we eerst 'gewoon' ff winnen van Heracles?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:35 schreef toma het volgende:
Het zou wel wat zijn als Ajax kampioen word en PSV verliest van Feyenoord verliest tijdens de playoffs terwijl ze bij de beste 8??? van europa zitten
lijkt me een goei plan. Maar t zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zullen we eerst 'gewoon' ff winnen van Heracles?
Wat technisch gezien volgende week al kan...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:39 schreef SiemeN het volgende:
Toch is het nu het belangrijkste om naar ons zelf te blijven kijken. Wat PSV doet is pas echt aan de orde als we ze kunnen inhalen op de ranglijst.
Dat roep ik idd de hele tijd al. 5 keer winnen nu vind ik al behoorlijk wat druk op de ploeg.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:39 schreef SiemeN het volgende:
Toch is het nu het belangrijkste om naar ons zelf te blijven kijken. Wat PSV doet is pas echt aan de orde als we ze kunnen inhalen op de ranglijst.
dan zou er wel flink aan t doelsaldo gewerkt moeten worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat technisch gezien volgende week al kan...
Jouw signaturequote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat technisch gezien volgende week al kan...
Haha, inderdaad. Als we morgen niet winnen staan we vet voor lul natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zullen we eerst 'gewoon' ff winnen van Heracles?
Maar we hebben vaker een zeer goede reeks aan het einde van een seizoen gehad. Bovendien moeten we alle wedstrijden op papier 'redelijk eenvoudig' kunnen winnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat roep ik idd de hele tijd al. 5 keer winnen nu vind ik al behoorlijk wat druk op de ploeg.
Wel een geflatteerde 0-3quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Na de wedstrijden tegen FCT en PSV, zou je tegen Heracles toch ook als een dolle moeten scoren.
Uit was 0-3 in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |