Ik heb nog geen trailer gezien. Enkel een techdemo/teaser. Juli 2007 misschienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:40 schreef MrX1982 het volgende:
Wanneer komt de volgende trailer.
Het is inderdaad meer een teaser. Het grote wachten is weer begonnenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen trailer gezien. Enkel een techdemo/teaser. Juli 2007 misschien
True, maar de hype is nu nog groter dan tevoren! Bij mij tenminstequote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen trailer gezien. Enkel een techdemo/teaser. Juli 2007 misschien
GTA 404quote:HTTP Error 404
404 Not Found
The Web server cannot find the file or script you asked for. Please check the URL to ensure that the path is correct.
Please contact the server's administrator if this problem persists.
scherp +3quote:
Ja, ben je een beetje laat me hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:17 schreef teamlead het volgende:jullie zijn in deel 9 en ik zie nu pas dat er een nieuwe GTA komt?
GTA New Amsterdamquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:27 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, ben je een beetje laat me he
Maar gaat het GTA Liberty City heten trouwens?
Lame.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:37 schreef Piovan het volgende:
] de uitgelekte tweede trailer!!
moet dat grappig zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:37 schreef Piovan het volgende:
de uitgelekte tweede trailer!!
Zweefmolen enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:37 schreef Piovan het volgende:
de uitgelekte tweede trailer!!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:55 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind het er in ieder geval super uitzien. Ik vraag mij wel af wat de system requirements worden voor een dergelijke wereld. Als ik kijk naar de graphics vind ik het vergelijkbaar (of beter) dan menig shooter dat nu op de markt is. Als je daarbij kijkt naar de schaalgrote.. ik ben benieuwd.
Dit las ik overalquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:26 schreef Jimbo het volgende:
heb dr 720p trailer bekeken , ziet er gewoon mooi uitnix over te klagen...
hey, knaap, dat zijn leveltjes van 40 vierkante meter waar je in kunt rondlopen, en dan moet het volgende level gelaad worden. Waar overigens een maximum van 5 andere npc's je beeldschermpje vullen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:24 schreef JopJuh het volgende:
[..]
![]()
Sorry hoor maar vergelijk dit met S.T.A.L.K.E.R / ET:QW / Bioshock/ Assassin Creed / UT3 / Crysis dan ziet het er alles behalve next gen uit én kan Rockstar nog wat leren
GTA laadt ook constant, maar dat die gast beweert dat dit mooier is dan andere shooters tot nu toequote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hey, knaap, dat zijn leveltjes van 40 vierkante meter waar je in kunt rondlopen, en dan moet het volgende level gelaad worden. Waar overigens een maximum van 5 andere npc's je beeldschermpje vullen.
Scheel of kun je gewoon niet lezen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:24 schreef JopJuh het volgende:
[..]
![]()
Sorry hoor maar vergelijk dit met S.T.A.L.K.E.R / ET:QW / Bioshock/ Assassin Creed / UT3 / Crysis dan ziet het er alles behalve next gen uit én kan Rockstar nog wat leren
dit is dan ook geen fps.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:34 schreef JopJuh het volgende:
[..]
GTA laadt ook constant, maar dat die gast beweert dat dit mooier is dan andere shooters tot nu toe![]()
Dat was in VC en SA ook al, maar dan in erg kleine vorm..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:00 schreef RickoKun het volgende:
lijkt me trouwens wel cool als er ook andere criminelen zouden rondlopen die chaos veroorzaken enzo, heb je ook wat te doen terwijl je rond cruised
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hopelijk ook cross-platform multiplayen straks.
Nog niet, Shadowrun wordt de eerste dacht ik (PC en Xbox360).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:21 schreef MaxMark het volgende:
Dat zou wat zijnBestaat dat al bij andere spellen dan?
Russia my friend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:30 schreef EricG het volgende:
Die gast komt uit Oost-Europa neem ik aan?
das idd super vetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nog niet, Shadowrun wordt de eerste dacht ik (PC en Xbox360).
Maar ze zouden gewoon Sony er ook bij moeten betrekken, dan loop je straks in "New York" op je Xbox samen met mensen op PC en PS3.
mwah als ze NYC gewoon helemaal nemen heb je ongeveer een stad te groote van 3x SAquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:09 schreef Djensen het volgende:
Het wordt denk ik gewoon GTA IV, net zoals er GTA III is geweest (en erna kwamen GTA VC en GTA SA). Prachtig dat het New York is, rond deze tijd, WTC dus weg (beetje rondschieten op Ground Zero) Ik vraag me af of het hele spel zich afspeelt in de staat NY, of dat het net zoals bij SA nog gecombineerd wordt met 2 andere steden (zou mijns inziens zomaar kunnen, dit was pas een teaser waarin de Rus "Boris Popolov ofzo"
aankomt in/gevlucht is naar New York, hopelijk met de Russische maffia achter hem aan..)
Nee.. Liberty city, kijk de trailer.. ergens kom je een schip tegen dat liberty city zegt als stad van herkomst..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:53 schreef J.Herrer het volgende:
Volgens mij is dit het echte NYC, niet Liberty city
Zal wel New Yerk ofzo heten
Grappig trouwens, dat Metlife gebouw (Getalife) weer typisch R* humor
Men neme een bootje uit Rotterdam, bootje vaart van Rotterdam naar New york. Hoe heet New york, precies Rotterdam het staat immers op het bootjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:59 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee.. Liberty city, kijk de trailer.. ergens kom je een schip tegen dat liberty city zegt als stad van herkomst..
Denk niet dat 't het echte NYC isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:53 schreef J.Herrer het volgende:
Volgens mij is dit het echte NYC, niet Liberty city
Zal wel New Yerk ofzo heten
Grappig trouwens, dat Metlife gebouw (Getalife) weer typisch R* humor
He, de clucking-bell op plaatje 8. Cool dat er wat zaken terugkomen. Ik hoop ook op het niveau radio (inclusief chat) uit VC en SA!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:55 schreef TaLoN.NL het volgende:
Screenshots van de trailer met een resolutie van 1280x720
Chatterbox met Lazloquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:19 schreef Cheiron het volgende:
He, de clucking-bell op plaatje 8. Cool dat er wat zaken terugkomen. Ik hoop ook op het niveau radio (inclusief chat) uit VC en SA!
Zeer sfeervol allemaal, beetje bruin.. maar zeer sfeervol
Wat ben jij slim zeg, GTA met FPS games vergelijken...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:24 schreef JopJuh het volgende:
[..]
![]()
Een nagebouwde stad van new york heet in GTA liberty city.. dus ja ik neem de conclusie dat als ik de trailer zie dat new york is nagebouwd en ik zie liberty city op de boot, dat hij in zijn thuishaven is..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:06 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Men neme een bootje uit Rotterdam, bootje vaart van Rotterdam naar New york. Hoe heet New york, precies Rotterdam het staat immers op het bootje![]()
Plaatje 8, America's Next Top Hookerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:55 schreef TaLoN.NL het volgende:
Screenshots van de trailer met een resolutie van 1280x720
Op plaatje ook: I (hartje) Liberty Cityquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
True, maar de hype is nu nog groter dan tevoren! Bij mij tenminste![]()
![]()
Zoeits heet Urban muziek kerel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:53 schreef speedfreakssj het volgende:
en zolang er maar geen overheersende negers zij want al die negernummer op de radio waen echt niks. doe mij maar de muziek en de commercials uit GTA VC.
uiteraard kunnen we dat aanpassen.
nou niet liberty cityquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Op plaatje ook: I (hartje) Liberty City
Duidelijk hoe de stad gaat heten me dunkt
-edit-
Redelijk spuit elf trouwens![]()
Wat een onzin die muziek/cultuur past daarbij , Had je liever andre hazes gehad in San andreas ofzo ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:53 schreef speedfreakssj het volgende:
en zolang er maar geen overheersende negers zij want al die negernummer op de radio waen echt niks. doe mij maar de muziek en de commercials uit GTA VC.
uiteraard kunnen we dat aanpassen.
Ja, dat ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:42 schreef Adidah het volgende:
Genoeg over de fucking graphics. De ware kracht van GTA heeft nooit in de graphics gezeten maar in de briljante gameplay. Dus alle nextgen huillies stfu
.
Volgens mij rijden er anders LCPD auto's rond...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou niet liberty citygewoon een verwijzing naar een van de delen zoals ze zo vaak doen
zou wle vreemd zijn als ze het wel LC gingen noemen.
Bovendien zag ik ook een bordje van The Liberty Tree, de lokale krant in GTA 3quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:37 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Volgens mij rijden er anders LCPD auto's rond...
Ook ligt er een boot in de haven met standplaats Liberty City...
LA is natuurlijk niet groot?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik heb al een stuk van Brooklyn gezien dus dat zit er ook bij.
Ik denk niet dat ze Washington erbij doen want New York alleen al is gigantisch.Veel groter dan alle vorige GTA delen bij elkaar.
Uh nee?Zoals San Andreas het deed voorstellen niet nee.Natuurlijk is het REALLIFE Los Angeles ook groter dan alle GTA Games bij elkaar.Daarom heb ik al gezegd.Waarom meerderen steden als 1 gigantische metropool zoals een New York al zoveel werk is? Tenzij je nog een aantal jaar wil wachten natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:24 schreef Blik het volgende:
[..]
LA is natuurlijk niet groot?
Ik hoop het omdat ik het leuk vind om in totaal verschillende steden rond te lopen met GTA. In GTA SA vind ik het echt leuk dat je die verschillende steden allemaal hebt, in combinatie met de landelijke gebieden. zou het jammer vinden als dat nu niet zo zou zijn
Tegen de tijd dat GTA IV San Andreas uit komt, zitten we met zijn allen met dit tempo in het bejaardentehuis. Dus we mogen toch wel iets eisenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:33 schreef -scorpione- het volgende:
Ik denk dat dit alleen Liberty City wordt. De volgende delen breiden het dan wel weer uit. Eerst de game in zijn geheel maar eens naar een hoger niveau tillen in een enkele stad en dan verrassen ze ons vast wel weer in de volgende delen. Jullie moeten niet teveel in 1 keer willen![]()
nee liberty city was GEBASEERT op newyork maar niet newyork zelfquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:27 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, ben je een beetje laat me he
Maar gaat het GTA Liberty City heten trouwens?
GTA IV San Andreas? hahahaha.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:48 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat GTA IV San Andreas uit komt, zitten we met zijn allen met dit tempo in het bejaardentehuis. Dus we mogen toch wel iets eisen?
Dude, wtf.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:13 schreef Eix het volgende:
Geachte Fokkers,
Zoals men wellicht weet is op de held Craig Montgomery (bekend van zijn korte gastrol in As The World Turns, waarin hij zichzelf speelde) in korte tijd uitgegroeid tot een absolute held. Daarom heb ik besloten wat informatie te verzamelen over Craig en zo de Fokkers te informeren. Hier volgt een "brief Craig history".[afbeelding]
FOR HIM, WHOM SHALL BE MISSED.
FOR MEHO.
[..]
Jaja, zeik niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ow er is nog iemand die zo slim was om het te quote![]()
Piovan, je bent écht een kneus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:26 schreef Lars_Lars het volgende:
Geachte Fokkers,
Zoals men wellicht weet is op de held Craig Montgomery (bekend van zijn korte gastrol in As The World Turns, waarin hij zichzelf speelde) in korte tijd uitgegroeid tot een absolute held. Daarom heb ik besloten wat informatie te verzamelen over Craig en zo de Fokkers te informeren. Hier volgt een "brief Craig history".[afbeelding]
FOR HIM, WHOM SHALL BE MISSED.
FOR MEHO.
[..]
Inderdaad, de lol van die grapjes is er nu wel een beetje vanafquote:
Joh, iemand van fok - die ik al een jaar geleden uit mijn msn lijst had gegooid - kwam opeens met een of andere vage link van een of andere trailer. Klik ik op die site daar op wordt die wazige reactie opeens gepost.quote:
Wat een kneus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Joh, iemand van fok - die ik al een jaar geleden uit mijn msn lijst had gegooid - kwam opeens met een of andere vage link van een of andere trailer. Klik ik op die site daar op wordt die wazige reactie opeens gepost.Had ik niet meteen gezien.
Maar tis opgelost, kheb het toch meteen weggehaald en de betreffende persoon heb ik ook maar geblokt.
![]()
Dat sommige mensen me een jaar lang in hun lijst laten staan zonder dat ik die persoon ooit spreek, damn.![]()
PS.
* hap
Was ook te verwachten.quote:
Ja, jammer. De enige wolkenkrabber, weg!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:35 schreef X-fi het volgende:
Jammer dat nu de WTC's er niet zijn, zo cool om daar vanaf te springen en je parachute te gebruiken. 19 oktober dus voor de X360 en PS. En over 1 1/5 jaar PC?
ESB is er ook nog he, en nog wat andere toch-wel-hoge gebouwenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, jammer. De enige wolkenkrabber, weg!
Oh toch. Goed dat je het even zegt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
ESB is er ook nog he, en nog wat andere toch-wel-hoge gebouwen
We hebben nog wel een ESB, iets lager maarjaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, jammer. De enige wolkenkrabber, weg!
Ow christ, anders reageer je ff serieus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
ESB is er ook nog he, en nog wat andere toch-wel-hoge gebouwen
Zonder sarcasme-smiley neem ik alles serieusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:51 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ow christ, anders reageer je ff serieus..
Maar als CJ in GTA IV zit, zou het betekenen dat het zich voor san Andreas afspeelt, en dat is dan ongeveer eind jaren 80quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:28 schreef Reinigung het volgende:
Dit kwam ik net tegen op IMDB:
Michael Clarke Duncan ... Tiny (voice)![]()
Young Maylay ... Carl Johnson (rumored)
Lazlow Jones ... Himself
llspirit ... Heavy (rumored)
Dexx ... Lead (in negotiations)
Grand Theft Auto IV (2007) (VG)
En nu weer ontopic![]()
Ja en een chrysler building en een getalife building en en en een statue of liberty en en en enenennequote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:34 schreef X-fi het volgende:
[..]
We hebben nog wel een ESB, iets lager maarja
kan toch ook na SA afspelenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar als CJ in GTA IV zit, zou het betekenen dat het zich voor san Andreas afspeelt, en dat is dan ongeveer eind jaren 80![]()
Trailer vind ik niet echt eind jaren 80 uitstralenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar als CJ in GTA IV zit, zou het betekenen dat het zich voor san Andreas afspeelt, en dat is dan ongeveer eind jaren 80![]()
Waarom denk je dat het dan voor SA zou zijn?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ah zo, ja inderdaad nu begrijp ik de redenatie. Hehe zou opzich wel leuk zijn, een jaar voor SA ofzo, ik wil little en big bear weleens zien voor ze doodgeschoten werdenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:10 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat CJ voordat hij terugkwam in LS, in Liberty woonde
Als het zich na SA afspeelt, waarom zou CJ dan weer teruggaan naar Liberty? Of misschien kun je wel naar los Santos vliegen ofzo
tsja. hij kwam uiteiindelijk naar SA om zijn moeder te begraven toch? En hij heeft (als je het goed gedaan hebtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:10 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat CJ voordat hij terugkwam in LS, in Liberty woonde
Als het zich na SA afspeelt, waarom zou CJ dan weer teruggaan naar Liberty? Of misschien kun je wel naar los Santos vliegen ofzo
ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:19 schreef Whizzkith het volgende:
[afbeelding]
De cover van het blad waar volgende maand wat meer informatie in komt te staan...
Iedereen kan IMDM editten, net zoals Wiki... hoeft dus niet waar te zijn dat CJ in IV zit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:28 schreef Reinigung het volgende:
Dit kwam ik net tegen op IMDB:
Michael Clarke Duncan ... Tiny (voice)![]()
Young Maylay ... Carl Johnson (rumored)
Lazlow Jones ... Himself
llspirit ... Heavy (rumored)
Dexx ... Lead (in negotiations)
Grand Theft Auto IV (2007) (VG)
En nu weer ontopic![]()
Ik ga nu ook beginnen aan 3 en dan vice city jaaaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:24 schreef Jimbo het volgende:
door dit topic ben ik weer aan GTA III begonnen
ik heb t eventjs met gta uitgehouden, maar t verveelde al snel...voor mij is de ubergame GTA VC .. al is vliegen wel leuk in GTA SA,.,maar de hele SA sveer vind ik gewoon niet leuk, geef mij maar jaren '70quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga nu ook beginnen aan 3 en dan vice city jaaa
als je beter gewend ben dan ga je van alles missen..als je in VC in t water valt ga je dood ,in SA nietquote:Op zondag 1 april 2007 13:08 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik ben ook maar eindelijk eens begonnen aan GTA III. Nooit gespeeld. Wel irritant dat je niet kan klimmen, niet kan zwemmen en dat er geen helicopters zijn. Alleen een stomme dodo zonder vleugels.
Ik kreeg trouwens net ook pas een mailtje van Rockstar dat de trailer uit is!?
VC is jaren '80 hequote:Op zondag 1 april 2007 13:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb t eventjs met gta uitgehouden, maar t verveelde al snel...voor mij is de ubergame GTA VC .. al is vliegen wel leuk in GTA SA,.,maar de hele SA sveer vind ik gewoon niet leuk, geef mij maar jaren '70
[..]
Ja, ik vind VC qua sfeer ook echt ruim boven die andere twee uitsteken. Ik hou ook niet van die MTV urban nigga shit sfeer. En aan de radio te horen van GTA III hangt die sfeer in dat spel ook een beetje. Ook is er amper zon te zin in GTA III, in tegenstelling tot VC. Geef mij maar zon, zee en strand en jaren '80 muziekquote:
dat zou wel heel vet zijnquote:Op zondag 1 april 2007 15:04 schreef N-E-R-D het volgende:
Interessant gerucht voor de vice city fans?
http://www.360party.nl/nieuws/item/32919/
Dat zal wel een add-on worden die je later erbij kunt bestellen. Ze hadden toch zoiets als nieuwe werelden toevoegen via het eilanden principe?quote:Op zondag 1 april 2007 15:04 schreef N-E-R-D het volgende:
Interessant gerucht voor de vice city fans?
http://www.360party.nl/nieuws/item/32919/
Nee, er moet wel een duwend verhaal achter zitten. Dat kan denk ik niet als je zomaar even kiest welke stad je heen wilt gaan.quote:Op zondag 1 april 2007 16:41 schreef J.Herrer het volgende:
Het zou helemaal geweldig zijn als je vanaf het begin kan kiezen welke stad je gaat, en gewoon missies kunt doen![]()
Dus niet eerst Liberty city en pas na 40% storyline dat je naar Vice city gaat
Is het omdat het 1 april is of werkt de link werkelijk waar niet.quote:Op zondag 1 april 2007 17:10 schreef CarlitoBrigante het volgende:
Game Informer had 3 jaartjes terug ook al een exclusive over SA. Toen ook zo'n 10 paginas, ik ben benieuwd wat zij deze keer allemaal laten zien.
Check deze site maar is met allemaal details die je mischien niet hebt gezien, geweldig gedaan:
http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/View.php?view=Articles.Detail&id=90
Met dank aan Jordan die dit heeft gemaakt
Inderdaad. Van die afgelegen bos weggetjes. Ik denk alleen dat het bij de stad blijft wat ook niet erg is.quote:Op zondag 1 april 2007 20:50 schreef Kadesh het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe groot het speelveld gaat worden. Ik hoop toch wel op meerdere steden en wat platte land. (bergen enzo)![]()
Je noemt bijna volledig alle dingen die ik geweldig vond aan GTA SAquote:Op zondag 1 april 2007 20:05 schreef HoIIandia het volgende:
ik hoop dat GTA 4 een heel stuk serieuzer wordt dan GTA SA, om enkele personen uit GTA SA te noemen die gewoon het hele verhaal ongeloofwaardig maken en dus een stuk mindere verhaallijn met zich meebrengt:
- Ryder, die meteen 1 of andere frietzaak berooft en eerder als clown geloofwaadig overkomt dan een LA gangster
- dikke papzak SMOKE, vette hardcore gangster die jongen: NOT!
- blinde chinees
- contact van blinde chinees die blijkbaar alleen kan grommen
- hippie, zie je die hippie al met die hard gangsters beste vriendjes worden
- die CIA gozer oid met zn rugzak waardoor je kan vliegen als je m omdoet
- die engelse gast die zich overal afrukt, WTF!dit kan toch niet, vond ik echt zo kinderachtig, wat een humor zeg
spel is voor 18+ komen ze met dee kwaliteitsgrappen
- die nerd met zn spelletjes winkel, LA gangster die zich verwikkeld met 1 of andere computernerdstrijd![]()
Je wilt dus eigenlijk een serieuze gta? Ga dan gta 3 spelen, of mafia, maar blijf van de formule af.quote:Op zondag 1 april 2007 20:05 schreef HoIIandia het volgende:
ik hoop dat GTA 4 een heel stuk serieuzer wordt dan GTA SA, om enkele personen uit GTA SA te noemen die gewoon het hele verhaal ongeloofwaardig maken en dus een stuk mindere verhaallijn met zich meebrengt:blan met VC. Begon me af te vragen of ik niet te oud begon te wordenmaar goed GTA VC stories had wel weer een goede verhaallijn (alhoewel ik halverwege ben) dus I hope 4 the best
GTA![]()
![]()
die humor kan ik idd zeer waarderen, maar met SA zijn ze imo way over the top gegaan met de humor wat een totaal ongeloofwaardig verhaal teweeg heeft gebracht.quote:Op zondag 1 april 2007 21:39 schreef washandje het volgende:
[..]
Je noemt bijna volledig alle dingen die ik geweldig vond aan GTA SA
GTA is juist leuk om de domme humor, het hoort geen serieuze game te zijn. De ultieme GTA-grap voor mij blijft toch wel de cutscene waar iemand in zijn auto stapt na te hebben gelunched, waar jij een autobom hebt geplaatst. Ontploft die auto, met zo'n bord ervoor 'Eat till you explode'
Dan heb je maar een paar seconden gezien. Dat je GTA IV vergelijkt met SA is gvd godslasteringquote:Op zondag 1 april 2007 21:16 schreef Snever het volgende:
Weetje wat ik vond van de trailer?
Na een paar seconden kon ik maar aan 1 ding denken: SAINT'S ROW!
Nou daar ben ik niet zo zeker van. Misschien dat het dit keer wel eens een kopie kan zijn van NY.We hebben tenslotte alleen nog maar enkele plaatjes en 1 filmpje gezien (waar de plaatjes afkomstig van waren ja -_-').quote:Op maandag 2 april 2007 20:33 schreef RickoKun het volgende:
t is tog godverdomme ook geen directe kopie van NY, alles is toch fictie.
Jahoor, want het word een console gamequote:Op maandag 2 april 2007 21:43 schreef Hijacking het volgende:
weet iemand of de systeem eisen een beetje te doen zijn ?
Een jaar na dato dus, net als met VC en GTA SA.quote:Op maandag 2 april 2007 21:45 schreef -Dries- het volgende:
Het is niet eens officieel bekend dat ie naar de PC komt
en ik maar denken dat die op de pc kwamquote:Op maandag 2 april 2007 21:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jahoor, want het word een console game
Als jij een Xbox360 of een PS3 heb, zit je goed![]()
En als jij het trekt om tot october 2008 te wachten, krijg je een gepoortte console game voor de PC die een beetje opgepoetst is, en die trekt het dan al snel op allerhande hardware.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:17 schreef teamlead het volgende:jullie zijn in deel 9 en ik zie nu pas dat er een nieuwe GTA komt?
Ja dat gaat veel verschil makenquote:Op maandag 2 april 2007 21:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vraag ik me af welke beter word, de XB360 of de PS3 editie.
Er zit voor mij niets anders op dan te wachten op de PC versie. Ik heb geen zin om een console te kopen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jahoor, want het word een console game
Als jij een Xbox360 of een PS3 heb, zit je goed![]()
En als jij het trekt om tot october 2008 te wachten, krijg je een gepoortte console game voor de PC die een beetje opgepoetst is, en die trekt het dan al snel op allerhande hardware.
ik nog wel eens over LAN. Lache om te doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]die doe ik nog redelijk wat over internet
Ik heb SA alleen multiplayer op de xbox gespeeld, dat was niet echt spectaculairquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef Whizzkith het volgende:
Nog Fokkers hier die SA multiplayer spelen?
Ik hang wel eens rond bij Bart Vegas RPG
ik wel es naar godfather rpquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef Whizzkith het volgende:
Nog Fokkers hier die SA multiplayer spelen?
Ik hang wel eens rond bij Bart Vegas RPG
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:56 schreef Adidah het volgende:
[..]
Er zit voor mij niets anders op dan te wachten op de PC versie. Ik heb geen zin om een console te kopen.
so focking truequote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef PastorRichards het volgende:
Ik snap niet waarom die PC versie bij elke nieuwe GTA pas zoveel later komt. GTA is oorspronkelijk begonnen als PC game, maar blijkbaar draait het uiteindelijk toch allemaal om geld en de verkoop van consoles.![]()
Vrij logisch toch. Rockstar is geen charitatieve instelling.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef PastorRichards het volgende:
Ik snap niet waarom die PC versie bij elke nieuwe GTA pas zoveel later komt. GTA is oorspronkelijk begonnen als PC game, maar blijkbaar draait het uiteindelijk toch allemaal om geld en de verkoop van consoles.![]()
there is a chainsaw on the shipquote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef DeRCT14 het volgende:
Dit is ook een goede: http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/View.php?view=Articles.Detail&id=90.
Alsof dat met die muis met de ps3 niet kan...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik kan niet overweg met zo'n schijt controller in een 3d game.
Met de muis richt je veel sneller en nauwkeuriger.
Heerlijk maar wel klote dat het weer wachten word.nog (dik) 1 jaar. *zucht*
Er zijn wel sites waarop alle missies staan aangegevenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:56 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik ben nu met GTA III op 99%. 72 van de 73 missies, maar ik weet dus niet waar die 73e missie uithangt. Ik heb alle rampages, hidden packages etc gedaan. Weet iemand misschien welke je makkelijk over het hoofd ziet?
PFFffff n00000b!!!!111111einsquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:56 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik ben nu met GTA III op 99%. 72 van de 73 missies, maar ik weet dus niet waar die 73e missie uithangt. Ik heb alle rampages, hidden packages etc gedaan. Weet iemand misschien welke je makkelijk over het hoofd ziet?
Weet ik, maar daar kan ik dus niks vinden wat ik niet gedaan heb... Zal wel een bug zijn dan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Er zijn wel sites waarop alle missies staan aangegeven
Met VC was het zo dat als je een cheat gebruikte, één van de hidden packages verdween, waardoor je nooit meer 100% zou kunnen uithalen...misschien is dat ook met GTAIII het gevalquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:57 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar kan ik dus niks vinden wat ik niet gedaan heb... Zal wel een bug zijn dan.
ga ik ook doen denk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:23 schreef santax het volgende:
Hehe ben hem nu aan het downen van rockstar classics![]()
Nee, ik heb geen cheats gebruikt. Ik begrijp er geen bal van, want als ik al die missies doorlees op bijv. nl.wikigta.org dan is het allemaal bekend en weet ik zeker dat ik ze gedaan heb...quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Met VC was het zo dat als je een cheat gebruikte, één van de hidden packages verdween, waardoor je nooit meer 100% zou kunnen uithalen...misschien is dat ook met GTAIII het geval
Wat ze precies doen weet ik niet, maar ik denk dat je kan uitgaan van LC en sowieso wat natuurgedoe er omheen. Een flink bos ofzo zou ook tof zijn, met een hutje, en bosjesmannen, en geheime ondergrondse gangen en en en.. nevermind.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:30 schreef King_of_Kool het volgende:
Wat ik me dan afvraag?
worden het weer 3 steden, of blijven ze alleen bij Liberty City
Ik had ook ergens gehoord dat ze de fictieve steden New York, Memphis en Dallas gingen gebruiken
Op deze site staat alles beschreven wat je moet doen om 100% te halen, is vet handig als je vast zit maar ook waar wapens liggen autos staan enz. Super veel info over alle gta'squote:Op vrijdag 6 april 2007 14:56 schreef kassenbouwer het volgende:
Mischien heb je een keer vergeten te saven? Je hebt een bepaalde missie wel gedaan maar heb je hem niet gesaved.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:46 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen cheats gebruikt. Ik begrijp er geen bal van, want als ik al die missies doorlees op bijv. nl.wikigta.org dan is het allemaal bekend en weet ik zeker dat ik ze gedaan heb...
Alle rampages, hidden packages, vigilante, fire, taxi etc, heb ik allemaal. Ook al die RC-missies en off-road, want in de stats staan daar allemaal tijden voor. Ik zit net te bedenken dat het enige wat het kan zijn, is dat ik inderdaad per ongeluk met een verkeerde savegame verder ben gegaan. En dat kan alleen maar zijn dan, dat ik Kenji vermoord heb voordat ik de Kenji-missies heb afgemaakt. Maar dat kan bijna niet, omdat ik daar juist op heb zitten letten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 07:17 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Mischien heb je een keer vergeten te saven? Je hebt een bepaalde missie wel gedaan maar heb je hem niet gesaved.
Ja, want 100% zeker weet ik het natuurlijk ook niet, want anders had ik de oplossing van mijn probleem al wel geweten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:50 schreef RickoKun het volgende:
Hmmm....U zegt.......bijna?
Moet je niet ergens een gebouwtje in lopen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:56 schreef Bluurgh het volgende:
ben weer eens begonnen aan gta1 (die bij rockstar te downloaden is) maar hoe save je eigelijk ?
Dat zou idd wel mooi zijn, maar zou de ruimte waarin men zich kan bewegen dan niet aanzienlijk minder zijn dan bij SA het geval was? Met enkel 1 stad haalt men ook de optie om vliegtuigen te kapen weg.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wat ze precies doen weet ik niet, maar ik denk dat je kan uitgaan van LC en sowieso wat natuurgedoe er omheen. Een flink bos ofzo zou ook tof zijn, met een hutje, en bosjesmannen, en geheime ondergrondse gangen en en en.. nevermind.
Dat is bij GTA2quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Moet je niet ergens een gebouwtje in lopen?
Dat was iig bij II wel zo, daar moest je een kerk in.
Niet, uiteraard. gewoon in 1 ruk een stad uitspelen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:56 schreef Bluurgh het volgende:
ben weer eens begonnen aan gta1 (die bij rockstar te downloaden is) maar hoe save je eigelijk ?
ik weet nog wel hoe vet ik het vond dat er 2 gasten je dan konden volgen, bij je villa als je em 100% uit had gespeeldquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:04 schreef washandje het volgende:
Ik heb het verhaal van GTA Vice City Stories nu uitgespeeld en ben aardig onderweg naar de 100%. Kutwerk is dat altijd, maar toch wel tof altijd als je het af hebt
Zou ik ook wel minder vinden, ik vond het wel vet om met parachutes naar beneden te donderen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:27 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dat zou idd wel mooi zijn, maar zou de ruimte waarin men zich kan bewegen dan niet aanzienlijk minder zijn dan bij SA het geval was? Met enkel 1 stad haalt men ook de optie om vliegtuigen te kapen weg.
Gewoon een Jack Thompson namaken en in de game plaatsen.Kan je die gast ook eens lekker vermoorden (virtueel helaas maar toch)quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou ik ook wel minder vinden, ik vond het wel vet om met parachutes naar beneden te donderen!
Zag ik een kind in die trailer? Zal de rating wel flink omhoog geschroefd worden als dat zo is (maakt mij niets uit) maarja, van dat gezeik van die amerikanen die weer rockstar gaan aanklagen dat het te wreed is dat je tieners om kan rijden
Hoezo nou weer helaas, alsof hij maar vermoord moet worden omdat hij een idioot is.quote:Op zondag 8 april 2007 00:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Gewoon een Jack Thompson namaken en in de game plaatsen.Kan je die gast ook eens lekker vermoorden (virtueel helaas maar toch)
Waar zag je kinderen?quote:Op zondag 8 april 2007 00:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Gewoon een Jack Thompson namaken en in de game plaatsen.Kan je die gast ook eens lekker vermoorden (virtueel helaas maar toch)
Ik denk nooit dat Rockstar kinderen in gtaIV zou stoppen, zouden ze echt te veel problemen mee krijgenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou ik ook wel minder vinden, ik vond het wel vet om met parachutes naar beneden te donderen!
Zag ik een kind in die trailer? Zal de rating wel flink omhoog geschroefd worden als dat zo is (maakt mij niets uit) maarja, van dat gezeik van die amerikanen die weer rockstar gaan aanklagen dat het te wreed is dat je tieners om kan rijden
Nee dieren dood maken is zieligquote:Op maandag 9 april 2007 11:43 schreef J.Herrer het volgende:
Dat zou wel iets te erg zijn ja, met kinderen
Of net als bij het spel Scarface doen, dat ze op het laatste moment wegduiken ofzo
Ik zou er eerder een paar dieren in willen zien, dat je in een steegje een zwerfhond kunt schieten ofzo
Dat ronde ding hoort gewoon bij die bankjes, die zie je op die bankjes rechts ook gewoonquote:Op maandag 9 april 2007 11:55 schreef MaxMark het volgende:
[afbeelding]
Ze denken dat daar linksonderin misschien een kind zit. Zou ook best kunnen, want je ziet iets ronds wat z'n hoofd kan zijn en je ziet ook iets wat op een bungelend been lijkt eronder.
Maar het kan ook iets totaal anders zijn
Rechts staan die ronde dingen op een hekje áchter de bankjes. Links zie je geen hek.quote:Op maandag 9 april 2007 12:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat ronde ding hoort gewoon bij die bankjes, die zie je op die bankjes rechts ook gewoon
Het hek staat tussen de rugleuningen van de bankjes in en daar staat links volgens mij ook wel een hekquote:Op maandag 9 april 2007 12:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Rechts staan die ronde dingen op een hekje áchter de bankjes. Links zie je geen hek.
in postal 2 ookquote:Op maandag 9 april 2007 12:49 schreef ScarFace- het volgende:
In hitman zitten wel dieren.
Kinderen en dieren is niet verantwoord.. maar onschuldige volwassenen welquote:Op maandag 9 april 2007 12:26 schreef -skippybal- het volgende:
Rockstar heeft altijd gezegt geen kinderen en huisdieren in GTA te doen omdat dat niet verantwoord zou zijn.
Op zich wel begrijpelijk. Een complete kleuterklas opblazen gaat ook wel ietsjes te ver...
Ja nou zo is het welquote:Op maandag 9 april 2007 13:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kinderen en dieren is niet verantwoord.. maar onschuldige volwassenen wellogisch
Zo gaat dat nou eenmaal. Als er in een film een volwassen man flink gemarteld wordt is het niet zo'n probleem. Zou het een 8 jarig meisje zijn, dan valt de complete wereld er over.quote:Op maandag 9 april 2007 13:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kinderen en dieren is niet verantwoord.. maar onschuldige volwassenen wellogisch
quote:Op maandag 9 april 2007 12:26 schreef -skippybal- het volgende:
Rockstar heeft altijd gezegt geen kinderen en huisdieren in GTA te doen omdat dat niet verantwoord zou zijn.
Op zich wel begrijpelijk. Een complete kleuterklas opblazen gaat ook wel ietsjes te ver...
haha ik ook en helemaal dronken word in dat spelquote:Op maandag 9 april 2007 14:35 schreef J.Herrer het volgende:
Redneck Rampage![]()
![]()
Veel plezier aan beleefd vroeger![]()
Ik ging altijd voor de koeien en kippen![]()
Dat zou de nieuwe 'Gouranga' & 'Elvis has left the building' moeten zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 12:26 schreef -skippybal- het volgende:
Een complete kleuterklas opblazen gaat ook wel ietsjes te ver...
Zo'n rijtje met elvis-figuurtje omver rijdenquote:Op maandag 9 april 2007 15:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat zou de nieuwe 'Gouranga' & 'Elvis has left the building' moeten zijn.
In een game maakt het me geen reet uit en schiet ik kat/hond/cavia of kikker naar de fillestijnen.quote:
Geen vliegtuigen?quote:Multi player TBA!!
GI demoed on Xbox360
FREE CHOICE.
USE OF CELL PHONES TO CALL CONTACTS.
No planes?!
Als er geen vliegtuigen en helikopters in zitten, houdt het voor mij al snel op eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |