Dat ronde ding hoort gewoon bij die bankjes, die zie je op die bankjes rechts ook gewoonquote:Op maandag 9 april 2007 11:55 schreef MaxMark het volgende:
[afbeelding]
Ze denken dat daar linksonderin misschien een kind zit. Zou ook best kunnen, want je ziet iets ronds wat z'n hoofd kan zijn en je ziet ook iets wat op een bungelend been lijkt eronder.
Maar het kan ook iets totaal anders zijn
Rechts staan die ronde dingen op een hekje áchter de bankjes. Links zie je geen hek.quote:Op maandag 9 april 2007 12:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat ronde ding hoort gewoon bij die bankjes, die zie je op die bankjes rechts ook gewoon
Het hek staat tussen de rugleuningen van de bankjes in en daar staat links volgens mij ook wel een hekquote:Op maandag 9 april 2007 12:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Rechts staan die ronde dingen op een hekje áchter de bankjes. Links zie je geen hek.
in postal 2 ookquote:Op maandag 9 april 2007 12:49 schreef ScarFace- het volgende:
In hitman zitten wel dieren.
Kinderen en dieren is niet verantwoord.. maar onschuldige volwassenen welquote:Op maandag 9 april 2007 12:26 schreef -skippybal- het volgende:
Rockstar heeft altijd gezegt geen kinderen en huisdieren in GTA te doen omdat dat niet verantwoord zou zijn.
Op zich wel begrijpelijk. Een complete kleuterklas opblazen gaat ook wel ietsjes te ver...
Ja nou zo is het welquote:Op maandag 9 april 2007 13:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kinderen en dieren is niet verantwoord.. maar onschuldige volwassenen wellogisch
Zo gaat dat nou eenmaal. Als er in een film een volwassen man flink gemarteld wordt is het niet zo'n probleem. Zou het een 8 jarig meisje zijn, dan valt de complete wereld er over.quote:Op maandag 9 april 2007 13:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kinderen en dieren is niet verantwoord.. maar onschuldige volwassenen wellogisch
quote:Op maandag 9 april 2007 12:26 schreef -skippybal- het volgende:
Rockstar heeft altijd gezegt geen kinderen en huisdieren in GTA te doen omdat dat niet verantwoord zou zijn.
Op zich wel begrijpelijk. Een complete kleuterklas opblazen gaat ook wel ietsjes te ver...
haha ik ook en helemaal dronken word in dat spelquote:Op maandag 9 april 2007 14:35 schreef J.Herrer het volgende:
Redneck Rampage![]()
![]()
Veel plezier aan beleefd vroeger![]()
Ik ging altijd voor de koeien en kippen![]()
Dat zou de nieuwe 'Gouranga' & 'Elvis has left the building' moeten zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 12:26 schreef -skippybal- het volgende:
Een complete kleuterklas opblazen gaat ook wel ietsjes te ver...
Zo'n rijtje met elvis-figuurtje omver rijdenquote:Op maandag 9 april 2007 15:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat zou de nieuwe 'Gouranga' & 'Elvis has left the building' moeten zijn.
In een game maakt het me geen reet uit en schiet ik kat/hond/cavia of kikker naar de fillestijnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |