Alle rampages, hidden packages, vigilante, fire, taxi etc, heb ik allemaal. Ook al die RC-missies en off-road, want in de stats staan daar allemaal tijden voor. Ik zit net te bedenken dat het enige wat het kan zijn, is dat ik inderdaad per ongeluk met een verkeerde savegame verder ben gegaan. En dat kan alleen maar zijn dan, dat ik Kenji vermoord heb voordat ik de Kenji-missies heb afgemaakt. Maar dat kan bijna niet, omdat ik daar juist op heb zitten letten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 07:17 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Mischien heb je een keer vergeten te saven? Je hebt een bepaalde missie wel gedaan maar heb je hem niet gesaved.
Ja, want 100% zeker weet ik het natuurlijk ook niet, want anders had ik de oplossing van mijn probleem al wel geweten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:50 schreef RickoKun het volgende:
Hmmm....U zegt.......bijna?
Moet je niet ergens een gebouwtje in lopen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:56 schreef Bluurgh het volgende:
ben weer eens begonnen aan gta1 (die bij rockstar te downloaden is) maar hoe save je eigelijk ?
Dat zou idd wel mooi zijn, maar zou de ruimte waarin men zich kan bewegen dan niet aanzienlijk minder zijn dan bij SA het geval was? Met enkel 1 stad haalt men ook de optie om vliegtuigen te kapen weg.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wat ze precies doen weet ik niet, maar ik denk dat je kan uitgaan van LC en sowieso wat natuurgedoe er omheen. Een flink bos ofzo zou ook tof zijn, met een hutje, en bosjesmannen, en geheime ondergrondse gangen en en en.. nevermind.
Dat is bij GTA2quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Moet je niet ergens een gebouwtje in lopen?
Dat was iig bij II wel zo, daar moest je een kerk in.
Niet, uiteraard. gewoon in 1 ruk een stad uitspelen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:56 schreef Bluurgh het volgende:
ben weer eens begonnen aan gta1 (die bij rockstar te downloaden is) maar hoe save je eigelijk ?
ik weet nog wel hoe vet ik het vond dat er 2 gasten je dan konden volgen, bij je villa als je em 100% uit had gespeeldquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:04 schreef washandje het volgende:
Ik heb het verhaal van GTA Vice City Stories nu uitgespeeld en ben aardig onderweg naar de 100%. Kutwerk is dat altijd, maar toch wel tof altijd als je het af hebt
Zou ik ook wel minder vinden, ik vond het wel vet om met parachutes naar beneden te donderen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:27 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dat zou idd wel mooi zijn, maar zou de ruimte waarin men zich kan bewegen dan niet aanzienlijk minder zijn dan bij SA het geval was? Met enkel 1 stad haalt men ook de optie om vliegtuigen te kapen weg.
Gewoon een Jack Thompson namaken en in de game plaatsen.Kan je die gast ook eens lekker vermoorden (virtueel helaas maar toch)quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou ik ook wel minder vinden, ik vond het wel vet om met parachutes naar beneden te donderen!
Zag ik een kind in die trailer? Zal de rating wel flink omhoog geschroefd worden als dat zo is (maakt mij niets uit) maarja, van dat gezeik van die amerikanen die weer rockstar gaan aanklagen dat het te wreed is dat je tieners om kan rijden
Hoezo nou weer helaas, alsof hij maar vermoord moet worden omdat hij een idioot is.quote:Op zondag 8 april 2007 00:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Gewoon een Jack Thompson namaken en in de game plaatsen.Kan je die gast ook eens lekker vermoorden (virtueel helaas maar toch)
Waar zag je kinderen?quote:Op zondag 8 april 2007 00:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Gewoon een Jack Thompson namaken en in de game plaatsen.Kan je die gast ook eens lekker vermoorden (virtueel helaas maar toch)
Ik denk nooit dat Rockstar kinderen in gtaIV zou stoppen, zouden ze echt te veel problemen mee krijgenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou ik ook wel minder vinden, ik vond het wel vet om met parachutes naar beneden te donderen!
Zag ik een kind in die trailer? Zal de rating wel flink omhoog geschroefd worden als dat zo is (maakt mij niets uit) maarja, van dat gezeik van die amerikanen die weer rockstar gaan aanklagen dat het te wreed is dat je tieners om kan rijden
Nee dieren dood maken is zieligquote:Op maandag 9 april 2007 11:43 schreef J.Herrer het volgende:
Dat zou wel iets te erg zijn ja, met kinderen
Of net als bij het spel Scarface doen, dat ze op het laatste moment wegduiken ofzo
Ik zou er eerder een paar dieren in willen zien, dat je in een steegje een zwerfhond kunt schieten ofzo
Dat ronde ding hoort gewoon bij die bankjes, die zie je op die bankjes rechts ook gewoonquote:Op maandag 9 april 2007 11:55 schreef MaxMark het volgende:
[afbeelding]
Ze denken dat daar linksonderin misschien een kind zit. Zou ook best kunnen, want je ziet iets ronds wat z'n hoofd kan zijn en je ziet ook iets wat op een bungelend been lijkt eronder.
Maar het kan ook iets totaal anders zijn
Rechts staan die ronde dingen op een hekje áchter de bankjes. Links zie je geen hek.quote:Op maandag 9 april 2007 12:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat ronde ding hoort gewoon bij die bankjes, die zie je op die bankjes rechts ook gewoon
Het hek staat tussen de rugleuningen van de bankjes in en daar staat links volgens mij ook wel een hekquote:Op maandag 9 april 2007 12:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Rechts staan die ronde dingen op een hekje áchter de bankjes. Links zie je geen hek.
in postal 2 ookquote:Op maandag 9 april 2007 12:49 schreef ScarFace- het volgende:
In hitman zitten wel dieren.
Kinderen en dieren is niet verantwoord.. maar onschuldige volwassenen welquote:Op maandag 9 april 2007 12:26 schreef -skippybal- het volgende:
Rockstar heeft altijd gezegt geen kinderen en huisdieren in GTA te doen omdat dat niet verantwoord zou zijn.
Op zich wel begrijpelijk. Een complete kleuterklas opblazen gaat ook wel ietsjes te ver...
Ja nou zo is het welquote:Op maandag 9 april 2007 13:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kinderen en dieren is niet verantwoord.. maar onschuldige volwassenen wellogisch
Zo gaat dat nou eenmaal. Als er in een film een volwassen man flink gemarteld wordt is het niet zo'n probleem. Zou het een 8 jarig meisje zijn, dan valt de complete wereld er over.quote:Op maandag 9 april 2007 13:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kinderen en dieren is niet verantwoord.. maar onschuldige volwassenen wellogisch
quote:Op maandag 9 april 2007 12:26 schreef -skippybal- het volgende:
Rockstar heeft altijd gezegt geen kinderen en huisdieren in GTA te doen omdat dat niet verantwoord zou zijn.
Op zich wel begrijpelijk. Een complete kleuterklas opblazen gaat ook wel ietsjes te ver...
haha ik ook en helemaal dronken word in dat spelquote:Op maandag 9 april 2007 14:35 schreef J.Herrer het volgende:
Redneck Rampage![]()
![]()
Veel plezier aan beleefd vroeger![]()
Ik ging altijd voor de koeien en kippen![]()
Dat zou de nieuwe 'Gouranga' & 'Elvis has left the building' moeten zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 12:26 schreef -skippybal- het volgende:
Een complete kleuterklas opblazen gaat ook wel ietsjes te ver...
Zo'n rijtje met elvis-figuurtje omver rijdenquote:Op maandag 9 april 2007 15:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat zou de nieuwe 'Gouranga' & 'Elvis has left the building' moeten zijn.
In een game maakt het me geen reet uit en schiet ik kat/hond/cavia of kikker naar de fillestijnen.quote:
Geen vliegtuigen?quote:Multi player TBA!!
GI demoed on Xbox360
FREE CHOICE.
USE OF CELL PHONES TO CALL CONTACTS.
No planes?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |