Piovan, je bent écht een kneus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:26 schreef Lars_Lars het volgende:
Geachte Fokkers,
Zoals men wellicht weet is op de held Craig Montgomery (bekend van zijn korte gastrol in As The World Turns, waarin hij zichzelf speelde) in korte tijd uitgegroeid tot een absolute held. Daarom heb ik besloten wat informatie te verzamelen over Craig en zo de Fokkers te informeren. Hier volgt een "brief Craig history".[afbeelding]
FOR HIM, WHOM SHALL BE MISSED.
FOR MEHO.
[..]
Inderdaad, de lol van die grapjes is er nu wel een beetje vanafquote:
Joh, iemand van fok - die ik al een jaar geleden uit mijn msn lijst had gegooid - kwam opeens met een of andere vage link van een of andere trailer. Klik ik op die site daar op wordt die wazige reactie opeens gepost.quote:
Wat een kneus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Joh, iemand van fok - die ik al een jaar geleden uit mijn msn lijst had gegooid - kwam opeens met een of andere vage link van een of andere trailer. Klik ik op die site daar op wordt die wazige reactie opeens gepost.Had ik niet meteen gezien.
Maar tis opgelost, kheb het toch meteen weggehaald en de betreffende persoon heb ik ook maar geblokt.
![]()
Dat sommige mensen me een jaar lang in hun lijst laten staan zonder dat ik die persoon ooit spreek, damn.![]()
PS.
* hap
Was ook te verwachten.quote:
Ja, jammer. De enige wolkenkrabber, weg!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:35 schreef X-fi het volgende:
Jammer dat nu de WTC's er niet zijn, zo cool om daar vanaf te springen en je parachute te gebruiken. 19 oktober dus voor de X360 en PS. En over 1 1/5 jaar PC?
ESB is er ook nog he, en nog wat andere toch-wel-hoge gebouwenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, jammer. De enige wolkenkrabber, weg!
Oh toch. Goed dat je het even zegt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
ESB is er ook nog he, en nog wat andere toch-wel-hoge gebouwen
We hebben nog wel een ESB, iets lager maarjaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, jammer. De enige wolkenkrabber, weg!
Ow christ, anders reageer je ff serieus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
ESB is er ook nog he, en nog wat andere toch-wel-hoge gebouwen
Zonder sarcasme-smiley neem ik alles serieusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:51 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ow christ, anders reageer je ff serieus..
Maar als CJ in GTA IV zit, zou het betekenen dat het zich voor san Andreas afspeelt, en dat is dan ongeveer eind jaren 80quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:28 schreef Reinigung het volgende:
Dit kwam ik net tegen op IMDB:
Michael Clarke Duncan ... Tiny (voice)![]()
Young Maylay ... Carl Johnson (rumored)
Lazlow Jones ... Himself
llspirit ... Heavy (rumored)
Dexx ... Lead (in negotiations)
Grand Theft Auto IV (2007) (VG)
En nu weer ontopic![]()
Ja en een chrysler building en een getalife building en en en een statue of liberty en en en enenennequote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:34 schreef X-fi het volgende:
[..]
We hebben nog wel een ESB, iets lager maarja
kan toch ook na SA afspelenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar als CJ in GTA IV zit, zou het betekenen dat het zich voor san Andreas afspeelt, en dat is dan ongeveer eind jaren 80![]()
Trailer vind ik niet echt eind jaren 80 uitstralenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar als CJ in GTA IV zit, zou het betekenen dat het zich voor san Andreas afspeelt, en dat is dan ongeveer eind jaren 80![]()
Waarom denk je dat het dan voor SA zou zijn?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ah zo, ja inderdaad nu begrijp ik de redenatie. Hehe zou opzich wel leuk zijn, een jaar voor SA ofzo, ik wil little en big bear weleens zien voor ze doodgeschoten werdenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:10 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat CJ voordat hij terugkwam in LS, in Liberty woonde
Als het zich na SA afspeelt, waarom zou CJ dan weer teruggaan naar Liberty? Of misschien kun je wel naar los Santos vliegen ofzo
tsja. hij kwam uiteiindelijk naar SA om zijn moeder te begraven toch? En hij heeft (als je het goed gedaan hebtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:10 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat CJ voordat hij terugkwam in LS, in Liberty woonde
Als het zich na SA afspeelt, waarom zou CJ dan weer teruggaan naar Liberty? Of misschien kun je wel naar los Santos vliegen ofzo
ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:19 schreef Whizzkith het volgende:
[afbeelding]
De cover van het blad waar volgende maand wat meer informatie in komt te staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |