quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:17 schreef teamlead het volgende:jullie zijn in deel 9 en ik zie nu pas dat er een nieuwe GTA komt?
Ja dat gaat veel verschil makenquote:Op maandag 2 april 2007 21:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vraag ik me af welke beter word, de XB360 of de PS3 editie.
Er zit voor mij niets anders op dan te wachten op de PC versie. Ik heb geen zin om een console te kopen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jahoor, want het word een console game
Als jij een Xbox360 of een PS3 heb, zit je goed![]()
En als jij het trekt om tot october 2008 te wachten, krijg je een gepoortte console game voor de PC die een beetje opgepoetst is, en die trekt het dan al snel op allerhande hardware.
ik nog wel eens over LAN. Lache om te doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]die doe ik nog redelijk wat over internet
Ik heb SA alleen multiplayer op de xbox gespeeld, dat was niet echt spectaculairquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef Whizzkith het volgende:
Nog Fokkers hier die SA multiplayer spelen?
Ik hang wel eens rond bij Bart Vegas RPG
ik wel es naar godfather rpquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef Whizzkith het volgende:
Nog Fokkers hier die SA multiplayer spelen?
Ik hang wel eens rond bij Bart Vegas RPG
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:56 schreef Adidah het volgende:
[..]
Er zit voor mij niets anders op dan te wachten op de PC versie. Ik heb geen zin om een console te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |