Jaja, zeik niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ow er is nog iemand die zo slim was om het te quote![]()
Piovan, je bent écht een kneus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:26 schreef Lars_Lars het volgende:
Geachte Fokkers,
Zoals men wellicht weet is op de held Craig Montgomery (bekend van zijn korte gastrol in As The World Turns, waarin hij zichzelf speelde) in korte tijd uitgegroeid tot een absolute held. Daarom heb ik besloten wat informatie te verzamelen over Craig en zo de Fokkers te informeren. Hier volgt een "brief Craig history".[afbeelding]
FOR HIM, WHOM SHALL BE MISSED.
FOR MEHO.
[..]
Inderdaad, de lol van die grapjes is er nu wel een beetje vanafquote:
Joh, iemand van fok - die ik al een jaar geleden uit mijn msn lijst had gegooid - kwam opeens met een of andere vage link van een of andere trailer. Klik ik op die site daar op wordt die wazige reactie opeens gepost.quote:
Wat een kneus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Joh, iemand van fok - die ik al een jaar geleden uit mijn msn lijst had gegooid - kwam opeens met een of andere vage link van een of andere trailer. Klik ik op die site daar op wordt die wazige reactie opeens gepost.Had ik niet meteen gezien.
Maar tis opgelost, kheb het toch meteen weggehaald en de betreffende persoon heb ik ook maar geblokt.
![]()
Dat sommige mensen me een jaar lang in hun lijst laten staan zonder dat ik die persoon ooit spreek, damn.![]()
PS.
* hap
Was ook te verwachten.quote:
Ja, jammer. De enige wolkenkrabber, weg!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:35 schreef X-fi het volgende:
Jammer dat nu de WTC's er niet zijn, zo cool om daar vanaf te springen en je parachute te gebruiken. 19 oktober dus voor de X360 en PS. En over 1 1/5 jaar PC?
ESB is er ook nog he, en nog wat andere toch-wel-hoge gebouwenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, jammer. De enige wolkenkrabber, weg!
Oh toch. Goed dat je het even zegt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
ESB is er ook nog he, en nog wat andere toch-wel-hoge gebouwen
We hebben nog wel een ESB, iets lager maarjaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, jammer. De enige wolkenkrabber, weg!
Ow christ, anders reageer je ff serieus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
ESB is er ook nog he, en nog wat andere toch-wel-hoge gebouwen
Zonder sarcasme-smiley neem ik alles serieusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:51 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ow christ, anders reageer je ff serieus..
Maar als CJ in GTA IV zit, zou het betekenen dat het zich voor san Andreas afspeelt, en dat is dan ongeveer eind jaren 80quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:28 schreef Reinigung het volgende:
Dit kwam ik net tegen op IMDB:
Michael Clarke Duncan ... Tiny (voice)![]()
Young Maylay ... Carl Johnson (rumored)
Lazlow Jones ... Himself
llspirit ... Heavy (rumored)
Dexx ... Lead (in negotiations)
Grand Theft Auto IV (2007) (VG)
En nu weer ontopic![]()
Ja en een chrysler building en een getalife building en en en een statue of liberty en en en enenennequote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:34 schreef X-fi het volgende:
[..]
We hebben nog wel een ESB, iets lager maarja
kan toch ook na SA afspelenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar als CJ in GTA IV zit, zou het betekenen dat het zich voor san Andreas afspeelt, en dat is dan ongeveer eind jaren 80![]()
Trailer vind ik niet echt eind jaren 80 uitstralenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar als CJ in GTA IV zit, zou het betekenen dat het zich voor san Andreas afspeelt, en dat is dan ongeveer eind jaren 80![]()
Waarom denk je dat het dan voor SA zou zijn?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ah zo, ja inderdaad nu begrijp ik de redenatie. Hehe zou opzich wel leuk zijn, een jaar voor SA ofzo, ik wil little en big bear weleens zien voor ze doodgeschoten werdenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:10 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat CJ voordat hij terugkwam in LS, in Liberty woonde
Als het zich na SA afspeelt, waarom zou CJ dan weer teruggaan naar Liberty? Of misschien kun je wel naar los Santos vliegen ofzo
tsja. hij kwam uiteiindelijk naar SA om zijn moeder te begraven toch? En hij heeft (als je het goed gedaan hebtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:10 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat CJ voordat hij terugkwam in LS, in Liberty woonde
Als het zich na SA afspeelt, waarom zou CJ dan weer teruggaan naar Liberty? Of misschien kun je wel naar los Santos vliegen ofzo
ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:19 schreef Whizzkith het volgende:
[afbeelding]
De cover van het blad waar volgende maand wat meer informatie in komt te staan...
Iedereen kan IMDM editten, net zoals Wiki... hoeft dus niet waar te zijn dat CJ in IV zit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:28 schreef Reinigung het volgende:
Dit kwam ik net tegen op IMDB:
Michael Clarke Duncan ... Tiny (voice)![]()
Young Maylay ... Carl Johnson (rumored)
Lazlow Jones ... Himself
llspirit ... Heavy (rumored)
Dexx ... Lead (in negotiations)
Grand Theft Auto IV (2007) (VG)
En nu weer ontopic![]()
Ik ga nu ook beginnen aan 3 en dan vice city jaaaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:24 schreef Jimbo het volgende:
door dit topic ben ik weer aan GTA III begonnen
ik heb t eventjs met gta uitgehouden, maar t verveelde al snel...voor mij is de ubergame GTA VC .. al is vliegen wel leuk in GTA SA,.,maar de hele SA sveer vind ik gewoon niet leuk, geef mij maar jaren '70quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga nu ook beginnen aan 3 en dan vice city jaaa
als je beter gewend ben dan ga je van alles missen..als je in VC in t water valt ga je dood ,in SA nietquote:Op zondag 1 april 2007 13:08 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik ben ook maar eindelijk eens begonnen aan GTA III. Nooit gespeeld. Wel irritant dat je niet kan klimmen, niet kan zwemmen en dat er geen helicopters zijn. Alleen een stomme dodo zonder vleugels.
Ik kreeg trouwens net ook pas een mailtje van Rockstar dat de trailer uit is!?
VC is jaren '80 hequote:Op zondag 1 april 2007 13:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb t eventjs met gta uitgehouden, maar t verveelde al snel...voor mij is de ubergame GTA VC .. al is vliegen wel leuk in GTA SA,.,maar de hele SA sveer vind ik gewoon niet leuk, geef mij maar jaren '70
[..]
Ja, ik vind VC qua sfeer ook echt ruim boven die andere twee uitsteken. Ik hou ook niet van die MTV urban nigga shit sfeer. En aan de radio te horen van GTA III hangt die sfeer in dat spel ook een beetje. Ook is er amper zon te zin in GTA III, in tegenstelling tot VC. Geef mij maar zon, zee en strand en jaren '80 muziekquote:
dat zou wel heel vet zijnquote:Op zondag 1 april 2007 15:04 schreef N-E-R-D het volgende:
Interessant gerucht voor de vice city fans?
http://www.360party.nl/nieuws/item/32919/
Dat zal wel een add-on worden die je later erbij kunt bestellen. Ze hadden toch zoiets als nieuwe werelden toevoegen via het eilanden principe?quote:Op zondag 1 april 2007 15:04 schreef N-E-R-D het volgende:
Interessant gerucht voor de vice city fans?
http://www.360party.nl/nieuws/item/32919/
Nee, er moet wel een duwend verhaal achter zitten. Dat kan denk ik niet als je zomaar even kiest welke stad je heen wilt gaan.quote:Op zondag 1 april 2007 16:41 schreef J.Herrer het volgende:
Het zou helemaal geweldig zijn als je vanaf het begin kan kiezen welke stad je gaat, en gewoon missies kunt doen![]()
Dus niet eerst Liberty city en pas na 40% storyline dat je naar Vice city gaat
Is het omdat het 1 april is of werkt de link werkelijk waar niet.quote:Op zondag 1 april 2007 17:10 schreef CarlitoBrigante het volgende:
Game Informer had 3 jaartjes terug ook al een exclusive over SA. Toen ook zo'n 10 paginas, ik ben benieuwd wat zij deze keer allemaal laten zien.
Check deze site maar is met allemaal details die je mischien niet hebt gezien, geweldig gedaan:
http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/View.php?view=Articles.Detail&id=90
Met dank aan Jordan die dit heeft gemaakt
Inderdaad. Van die afgelegen bos weggetjes. Ik denk alleen dat het bij de stad blijft wat ook niet erg is.quote:Op zondag 1 april 2007 20:50 schreef Kadesh het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe groot het speelveld gaat worden. Ik hoop toch wel op meerdere steden en wat platte land. (bergen enzo)![]()
Je noemt bijna volledig alle dingen die ik geweldig vond aan GTA SAquote:Op zondag 1 april 2007 20:05 schreef HoIIandia het volgende:
ik hoop dat GTA 4 een heel stuk serieuzer wordt dan GTA SA, om enkele personen uit GTA SA te noemen die gewoon het hele verhaal ongeloofwaardig maken en dus een stuk mindere verhaallijn met zich meebrengt:
- Ryder, die meteen 1 of andere frietzaak berooft en eerder als clown geloofwaadig overkomt dan een LA gangster
- dikke papzak SMOKE, vette hardcore gangster die jongen: NOT!
- blinde chinees
- contact van blinde chinees die blijkbaar alleen kan grommen
- hippie, zie je die hippie al met die hard gangsters beste vriendjes worden
- die CIA gozer oid met zn rugzak waardoor je kan vliegen als je m omdoet
- die engelse gast die zich overal afrukt, WTF!dit kan toch niet, vond ik echt zo kinderachtig, wat een humor zeg
spel is voor 18+ komen ze met dee kwaliteitsgrappen
- die nerd met zn spelletjes winkel, LA gangster die zich verwikkeld met 1 of andere computernerdstrijd![]()
Je wilt dus eigenlijk een serieuze gta? Ga dan gta 3 spelen, of mafia, maar blijf van de formule af.quote:Op zondag 1 april 2007 20:05 schreef HoIIandia het volgende:
ik hoop dat GTA 4 een heel stuk serieuzer wordt dan GTA SA, om enkele personen uit GTA SA te noemen die gewoon het hele verhaal ongeloofwaardig maken en dus een stuk mindere verhaallijn met zich meebrengt:blan met VC. Begon me af te vragen of ik niet te oud begon te wordenmaar goed GTA VC stories had wel weer een goede verhaallijn (alhoewel ik halverwege ben) dus I hope 4 the best
GTA![]()
![]()
die humor kan ik idd zeer waarderen, maar met SA zijn ze imo way over the top gegaan met de humor wat een totaal ongeloofwaardig verhaal teweeg heeft gebracht.quote:Op zondag 1 april 2007 21:39 schreef washandje het volgende:
[..]
Je noemt bijna volledig alle dingen die ik geweldig vond aan GTA SA
GTA is juist leuk om de domme humor, het hoort geen serieuze game te zijn. De ultieme GTA-grap voor mij blijft toch wel de cutscene waar iemand in zijn auto stapt na te hebben gelunched, waar jij een autobom hebt geplaatst. Ontploft die auto, met zo'n bord ervoor 'Eat till you explode'
Dan heb je maar een paar seconden gezien. Dat je GTA IV vergelijkt met SA is gvd godslasteringquote:Op zondag 1 april 2007 21:16 schreef Snever het volgende:
Weetje wat ik vond van de trailer?
Na een paar seconden kon ik maar aan 1 ding denken: SAINT'S ROW!
Nou daar ben ik niet zo zeker van. Misschien dat het dit keer wel eens een kopie kan zijn van NY.We hebben tenslotte alleen nog maar enkele plaatjes en 1 filmpje gezien (waar de plaatjes afkomstig van waren ja -_-').quote:Op maandag 2 april 2007 20:33 schreef RickoKun het volgende:
t is tog godverdomme ook geen directe kopie van NY, alles is toch fictie.
Jahoor, want het word een console gamequote:Op maandag 2 april 2007 21:43 schreef Hijacking het volgende:
weet iemand of de systeem eisen een beetje te doen zijn ?
Een jaar na dato dus, net als met VC en GTA SA.quote:Op maandag 2 april 2007 21:45 schreef -Dries- het volgende:
Het is niet eens officieel bekend dat ie naar de PC komt
en ik maar denken dat die op de pc kwamquote:Op maandag 2 april 2007 21:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jahoor, want het word een console game
Als jij een Xbox360 of een PS3 heb, zit je goed![]()
En als jij het trekt om tot october 2008 te wachten, krijg je een gepoortte console game voor de PC die een beetje opgepoetst is, en die trekt het dan al snel op allerhande hardware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |