lachu hèquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:45 schreef FSR het volgende:
hahaha hoezo veel streamers....
www.coa.ontheweb.nl hitcounter
29-03-2007 174 177
28-03-2007 2 5
27-03-2007 3 4
26-03-2007 3 3
25-03-2007 4 4
Afgelopen dagen.. en vandaag..
Euh de jaren '80 waren helemaal niet zo slecht..quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
Alieke houdt van oudere muziek, 80's en 90's. Ik ga nu een rollator aanschaffen.
nou van mij ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Alieke wil graag bij Huub in bed: "Sorry Lieke!"
Hehehe...![]()
En ze wil Brian van Amanda afpakken!
Van mij mogen ze deze cavia-madamme uitnodigen!![]()
Niet bij Japio hoor!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:48 schreef proh het volgende:
Alieke: "ik kruip bij iedereen in bed"
ik zei toch!
de zus van lieke staat bij aliekequote:Op donderdag 29 maart 2007 20:49 schreef Hanekrooi het volgende:
Eigenlijk best een soort van lelijke Nena![]()
De redactie gaat gewoon iedereen testen zaterdag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:52 schreef Sug4r het volgende:
Ze had zich opgegeven voor DGK
En Alieke staat weer in de scraps bij Lieke (kunnen de COSsertjes het nog een beetje volgen?...)quote:
Ja dat zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De redactie gaat gewoon iedereen testen zaterdag.
En een leuke gooien ze gewoon de kooi in.
Net zoals toen met Amanda gebeurde.
krijg je als je je tel nummer op het net zetquote:
er is ook een gastenboekquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:54 schreef FSR het volgende:
D'r website word druk bekeken
Datum Bezoekers Pageviews 256 and conting
Jij bent ook constant in gesprekquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Alieke staat weer in de scraps bij Lieke (kunnen de COSsertjes het nog een beetje volgen?...)
Zitten alle FOKkerts Alieke nu te SMSen?![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik heb dr aan de tel
....quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik heb dr aan de tel
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:56 schreef lady1 het volgende:
de zus van lieke staat op de hyves van alieke die heet toch jiske????
Jij straks met haar in het bed van Jaap.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik heb dr aan de tel
Als je je fok naam zegt, heb je of vanaaf feest, of ze hangt op.......quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik heb dr aan de tel
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:58 schreef FSR het volgende:
[..]
Als je je fok naam zegt, heb je of vanaaf feest, of ze hangt op.......![]()
Misschien dat ze Huub en Snollie wel te zien krijgen......quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
Er moet iemand op de bank......wie dan.
Zdngmw zegt dat ze om 21.00 moeten verzamelen.
Huub en Snollie zijn er nog niet.
Ik zeg, ik hou d'r vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat een mooi medium he, dat internet!![]()
internet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat een mooi medium he, dat internet!![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
Filmpje van Amanda die met haar mes op Huub inhaakt, huub naar het ziekenhuis en Amanda komt niet weer terug in de kooi.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hahah oke heb ff met dr gebeldff gezegt dat ze goeie kans maakt en dat ik dr zaterdag misschien zie
En dan harde Rammsteinmuziek erover.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:00 schreef FSR het volgende:
zou het een film ziijn van Amandel en Huub aan het bangen...
En wat dacht je hiervan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat de streams weinig enerverend zijn, maar toch.
[SC # 24] SlowChat met opper OPper Ian_Nick
ik had er net aan de telefoon...quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik heb dr aan de tel
dan moeten ze eerst naar startquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
Kunnen ze de playknop weer niet vinden achter?
Als ik een likkende Lassie aan de lijn kreeg zou ik ook snel ophangen denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik had er net aan de telefoon...
Ze gaat haar 06-nummer van de site halen. het is maar dat jullie het weten...
Zal wel een stagiare zijn die de Plee Knop in gedrukt heeft.. ipv de Play knopquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
Kunnen ze de playknop weer niet vinden achter?
Komt ze op Fok.nl ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik had er net aan de telefoon...
Ze gaat haar 06-nummer van de site halen. het is maar dat jullie het weten...
Kost wel 50CP'squote:Op donderdag 29 maart 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey ze kunnen gebeld worden...
Stel dat ze bellen, en accepteerd.. en daarna zegt... Sorry, kheb maar 20 punten..quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:08 schreef Sug4r het volgende:
Ze kunnen ook naar de miljonairs bellen maar kost ook 50 CP
als het goed is leest ze nu mee.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Nou dat was weer spannend.
De klapper van de dag.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als het goed is leest ze nu mee.
(moest haar even de url geven)
En kan dat hier even gepost worden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:12 schreef proh het volgende:
hoezo DGK bellen? is er een nummer dan?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve, Op Merkwaardige Wijze Aantrekkelijke Fokkertjes
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wie is er goed in Para-Nederlands-Papiaments?
Bel even met de Kooi, zeg dat je Kenneth heet, en vraag naar Brainless!
Deze toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:12 schreef proh het volgende:
hoezo DGK bellen? is er een nummer dan?
Eerder van haar monstertjes...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:12 schreef Marrije het volgende:
Zal Natasja een call van Wilgo weigeren?
Open ff een topic voor Alieke!quote:
niet allen likkende lassiesquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als ik een likkende Lassie aan de lijn kreeg zou ik ook snel ophangen denk ik![]()
Hoi Alieke :)quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Open ff een topic voor Alieke!
Dan voelt ze zich ook wat meer welkom.
Hoi Alieke!![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:15 schreef FSR het volgende:
Wat wel leuk is:
Als Huub en Eric niet meer de mede bewoners wakker mogen houden......gaan de Fokkers via de foon verder..
is dat niet op één of andere manier te bewerkstelligen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:14 schreef Prospera het volgende:
Brian:
Ik ben in mijn hoofd nog ver weg van Nederland en ik heb geen kans ze te zien bereiken.
Parkinson?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:15 schreef FSR het volgende:
Wat wel leuk is:
Als Huub en Eric niet meer de mede bewoners wakker mogen houden......gaan de Fokkers via de foon verder..
syl wordt echt steeds mooierquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:12 schreef Prospera het volgende:
Ze mogen gebeld worden, maar mogen dat ook weigeren omdat het contactpunten kan kosten.
Ze willen dus niet gebeld worden.
Syl: als mensen me bellen kost het me nu punten, dus ze kunnen beter niet bellen, dan kan ik ze beter uitnodigen.
[afbeelding]
Zo kijkt ze vaker als Sylvia aan het woord is.....quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Natasia is bang dat haar kinderen bellen van mam kom thuis.
Hij ziet haar vaak genoeg dus..quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:20 schreef Clank het volgende:
Ook weer een mogelijkheid voor Lieke om Huub gek te maken. Als hij punten heeft zal hij haar telefoontjes nooit kunnen weigeren.
Huub heeft nooit punten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:20 schreef Clank het volgende:
Ook weer een mogelijkheid voor Lieke om Huub gek te maken. Als hij punten heeft zal hij haar telefoontjes nooit kunnen weigeren.
Zal niet werken, want dan kan de redactie het geluid niet opnemen........quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:20 schreef Marrije het volgende:
Het is wel eenvoudig om een call te weigeren.
Geef de bewoners een eigen mobiel, zonder beltegoed, en sla de nummers van familie & vrienden op, als Natasja 'Wilgo" op haar display ziet wordt het wat moeilijker om te weigeren.
dat zijn nog eens ideetjes!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:20 schreef Marrije het volgende:
Het is wel eenvoudig om een call te weigeren.
Geef de bewoners een eigen mobiel, zonder beltegoed, en sla de nummers van familie & vrienden op, als Natasja 'Wilgo" op haar display ziet wordt het wat moeilijker om te weigeren.
Nou dan wijst ze de collect-call toch gewoon af!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Natasia is bang dat haar kinderen bellen van mam kom thuis.
Telefoon op handsfree cq luidspreker zetten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zal niet werken, want dan kan de redactie het geluid niet opnemen........
Zo is ze niet, toch.............quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:22 schreef demins het volgende:
[..]
Nou dan wijst ze de collect-call toch gewoon af!![]()
Zit er dik inquote:
C.O.R.A. met een stripper? (gekregen van john)quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:26 schreef proh het volgende:
mag ik even gigantisch kotsen!
3 weken een relatie......of 3 maandenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Cora wil graag met Jaap trouwen in DGK.
Maar ze kennen elkaar toch nog maar sinds een paar weken voor DGK.
Dat is nou echte liefde, Peter...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Cora wil graag met Jaap trouwen in DGK.
Maar ze kennen elkaar toch nog maar sinds een paar weken voor DGK.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:27 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia balen...IK had willen trouwen in de DGK![]()
Dus toch.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is nou echte liefde, Peter...![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:28 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
en dan krijgt ze het aanzoek en zegt ze glashard: NEE
Ik geloof er geen zak van ditquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
Dat wijf spoort niet...... ze hebben 3 weken iets en dan een maandje in DGK!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is nu ronduit vertederend.
Je gaat toch niet overstag?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik vind em nu echt lief!![]()
En normaal niet echt![]()
Zo gaan ze dat ook bij mij moeten doen hoor!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:29 schreef mootie het volgende:
Ook lachen dat ze het gewoon allemaal al geplanned heeft...... en dan even melden dat hij een aanzoek moet doen @@
Mwah...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is nu ronduit vertederend.
Natas komt wel in actie nu.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:29 schreef Yollie het volgende:
Nou die Jaap krijgt uiteraard (jammer genoeg) geen toneelhaak meer....
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:29 schreef FdW het volgende:
De badscene vanmiddag heeft het laatste zetje gegeven..:-)
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit onweer had zelfs Erwin Krol nog niet zien aankomen ......
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:30 schreef Marrije het volgende:
Als blikken konden doden was Jaap nu dood.
ja das lachenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:30 schreef akveor het volgende:
Tjinge jonge jonge... ze hebben geen verhaallijn voor Jaap kunnen bedenken dus moet ie maar gaan trouwen... yuk. Ik hoop dat ze hem een week voor de bruiloft eruit stemmen.
CORA volgt geen streams?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
Was deze boodschap opgenomen voor de stripster ?
Dan moet hij nog wel in DGK zitten 22 juniquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
Cora wil de 22e trouwen.
Sylvia: Hebben jullie elkaar de 22e leren kennen dan?
Jaap: Uuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh................ dat weet ik niet eens.
Het enige zetje dat ik van die scene heb gekregen is op het eten een paar uur uit te stellenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:29 schreef FdW het volgende:
De badscene vanmiddag heeft het laatste zetje gegeven..:-)
ah toch 3 weken........... ze zijn hardstikke gestoord!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:31 schreef Prospera het volgende:
3 weken kennen ze elkaar.
Jaap zei tegen Cora, zorg ervoor dat je dingen niet teveel romantiseert.
En terecht....... dit is waanzin.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:32 schreef milk-shake het volgende:
natasia zwijgt als het graf
Ik moet zeggen, ik vind het wel rot voor d'r. Kan me voorstellen dat dit haar door merg en been gaat.quote:
Heeft ze de verkeerde man gekozen.....quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik vind het wel rot voor d'r. Kan me voorstellen dat dit haar door merg en been gaat.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
ah toch 3 weken........... ze zijn hardstikke gestoord!
Zit wat in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:34 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Heeft ze de verkeerde man gekozen.....![]()
Hoezo dan? Moet Natasia nu van slag zijn door zo'n maffe aktie?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik vind het wel rot voor d'r. Kan me voorstellen dat dit haar door merg en been gaat.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef FdW het volgende:
Wanneer Huub een halve dag weg is, weten de scripteasers van gekkigheid niet wat ze moeten bedenken..![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:34 schreef Clank het volgende:
Wat een absurde situatie... hij zit al langer in de kooi dan dat hij verkering heeft!
Ja, dat denkt Brian ook en gaat direct mee lullen, terwijl hij net nog heel anders reageerde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef proh het volgende:
wat hoor ik nu, wijze woorden van Natasia?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Damn, nu snap ik het .... Jaap had gisteren zijn vrijgezellen-avond ......![]()
Huub moet denk perse wegblijven.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef FdW het volgende:
Wanneer Huub een halve dag weg is, weten de scripteasers van gekkigheid niet wat ze moeten bedenken..![]()
![]()
![]()
Zou de redactie Cora bewerkt hebben, om dit te doen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef FdW het volgende:
![]()
![]()
God, wat zou DAT hilarisch zijn!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
Moeten ze nu unaniem stemmen voor het ja woord van Jaap ?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
Zie je niet hoe ze erbij zit?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo dan? Moet Natasia nu van slag zijn door zo'n maffe aktie?
Tuurlijk, zelfs Amanda is niet zo dom....quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou de redactie Cora bewerkt hebben, om dit te doen?![]()
Vooral omdat het JAAP is...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef Sug4r het volgende:
Dan moet je wel héél erg wanhopig zijn om met Jaap te willen trouwen terwijl je elkaar pas 3 weken kent![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
Betaald, werkte bij Bilgo ook perfectquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou de redactie Cora bewerkt hebben, om dit te doen?![]()
trouwen met je pen-vriendinquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Een soort van postorderbruidje dus. Alles gaat schriftelijk tussen die twee.
(áls ik het zou geloven tenminste)
Nou zo ongeveer, Jaap moet nog punten zien te halen uit een unanieme stemmingquote:
Daar lijkt het wel op hequote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
Zullen we trouwen ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
Waarom zegt nou niemand dat het gewoon een achterlijk idee is?
Dat ge-brave hendrik de hele tijd...
Dan moet je je ook maar aanmelden voor de scriptwijzigings-mailinglist van Stijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia![]()
![]()
![]()
Jou rol is niet om wijze woorden te spreken, maar om te schreeuwen en te krijsen.![]()
Natasia vond het iets minder toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
"pen-vriendin", zoooo pre-internet!quote:
Hmm.. ja, die bruiloft wordt natuurlijk volledig betaald en veel duurder dan ze zich normaal had kunnen veroorloven. Dat is op zich al een reden om te trouwen, voor sommige vrouwen, maakt verder niet zo veel uit met wie. Desnoods met Jaap.quote:
Ja.. ik zit hier toch ook al zeker een week of 3, er zal hier toch wel iemand zijn die met me wil trouwen?quote:
Lieve Mootie...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja.. ik zit hier toch ook al zeker een week of 3, er zal hier toch wel iemand zijn die met me wil trouwen?![]()
die indruk heb ik dus ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. ja, die bruiloft wordt natuurlijk volledig betaald en veel duurder dan ze zich normaal had kunnen veroorloven. Dat is op zich al een reden om te trouwen, voor sommige vrouwen, maakt verder niet zo veel uit met wie. Desnoods met Jaap.![]()
Zit je in mijn hoofd mee te kijken ofzo? lolquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:41 schreef Marrije het volgende:
Collect call voor Jaap, whahahaha!
Video sturen naar DVK, werkt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja.. ik zit hier toch ook al zeker een week of 3, er zal hier toch wel iemand zijn die met me wil trouwen?![]()
Nog nooit geweest.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
eerst brieven schrijven?!?!?!?!?
IS DIE JONGEN NOG GEZOND?!?!?!?!
Nou niemand, Natasja heeft dat zojuist in ietwat andere woorden gezegd. Brian was het eree eens.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
IK vind het altijd een champagne momentquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
IK vind dit best een champagne moment...
TV?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
Godsamme, wat een verschrikkelijke tv dit...
Hij moet eerst theorieen uitdenkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
eerst brieven schrijven?!?!?!?!?
IS DIE JONGEN NOG GEZOND?!?!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |