Jij ligt voor, ik lees het en dan hoor ik het pas op de streams.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:23 schreef noekje het volgende:
Nee Tommie, niet als clown gaan! Ik vond je net zo leuk!
Noekje is dan ook de eerste met betaalde streams, á een luttele ¤ 72,- per jaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Jij ligt voor, ik lees het en dan hoor ik het pas op de streams.
Ong. 16.30quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:22 schreef Likkende_Lassie het volgende:
deze gozer klinkt beetje slap... maarjawe zullen zien
@ uniekhoorn wanneer werd mijn mijn gesprek ingeschakeld ?
maar heb je d'r nog een filmpje van Lassie?quote:
Dat klopt. Natasia gaat dadelijk met een mes Brian te lijf. Zal bij jullie nog wel even duren dan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Noekje is dan ook de eerste met betaalde streams, á een luttele ¤ 72,- per jaar.
Neequote:Op donderdag 29 maart 2007 20:28 schreef proh het volgende:
[..]
maar heb je d'r nog een filmpje van Lassie?
En Alieke kent de enige echte Lieke, en had gister nog Lieke's zus Jiske aan de telefoon!quote:
Volgens mij is het weer een behoorlijk niet slim blondje...quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Alieke kent de enige echte Lieke, en had gister nog Lieke's zus Jiske aan de telefoon!
Voor alle Lieke-cynici: De echtheid van Lieke wordt toch wel steeds meer onontkoombaar he.....![]()
Zeg, haar bestaan wordt niet ontkend.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Alieke kent de enige echte Lieke, en had gister nog Lieke's zus Jiske aan de telefoon!
Voor alle Lieke-cynici: De echtheid van Lieke wordt toch wel steeds meer onontkoombaar he.....![]()
Ik ben er wel van overtuigd dat Lieke een mens van vlees en bloed is. Het is eerder haar oprechtheid waar ik aan twijfel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
Alieke lijkt op Lieke.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:36 schreef Sug4r het volgende:
Alieke wordt wel uitgenodigd denk ik zo
Nou komt dat even goed uit voor Eric, die houdt daar namelijk ook van!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze is in ieder geval niet HEEL erg hetero...
"Ja ze gaan allemaal vreemd" zegt ze en dan vraagt Eric ga je zelf wel eens vreemd..zegt ze; "ja"quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Volgens Alieke zijn alle mannen klootzakken![]()
Uhh ja ....en dan???quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:39 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jongens...als ik daar ben...is zij daar ook...![]()
Ja, ik mis hem heel erg... en dat op mijn vrije dagquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
Saai he, zonder Huub.
Sterrenbeeld weegschaal is vroeg wijsquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Volgens Alieke zijn alle mannen klootzakken![]()
en dan komt likkende lassie vast wel even in actie!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:39 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jongens...als ik daar ben...is zij daar ook...![]()
Ze wil ze mee nemen, de cavia's zijn allebei wit! Hahaha, ik vind haar wel tof!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
Alieke heeft een cavia-opvang..............spannend.
De hyves van Aliekequote:Op donderdag 29 maart 2007 20:36 schreef Sug4r het volgende:
Alieke wordt wel uitgenodigd denk ik zo
www.coa.ontheweb.nl welteverstaan!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
Alieke heeft een cavia-opvang..............spannend.
Hoe heet die race ook alweer, met die cavia's?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze neemt 2 witte cavia's mee!
mag ze wel oppassen voor Amanda danquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze neemt 2 witte cavia's mee!
quote:
Is ze in gesprekquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:42 schreef snkr-xxx het volgende:
slim, haar mobiele nummer staat op die site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |