Piet heeft echt klasse en zeer goede smaakquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Een TT en OP om jaloers op te zijn, als je het mij vraagt![]()
![]()
Aldus en als zodanig per ommegaande bewerkstelligd!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:16 schreef Leandra het volgende:
Zou je de SC verwijzing in de OP even kunnen aanpassen?? SC 23 is inmiddels vol, de nieuwe is:
[SC # 24] SlowChat met opper OPper Ian_Nick
Uitstekende OP weer overigens![]()
Brian denk ik ???quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig gaat Eric weer bellen, dat gezeik van Jaap en Eric word ik echt niet goed van.
Ik weet er 1 Jaap ga naar huisquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat denken welke akties hij gaat uithalen om populair te worden.
Vooral dingen niet doen lijkt mij een goede tip voor Jaap.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat denken welke akties hij gaat uithalen om populair te worden.
Doet hij al wat dan ???quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vooral dingen niet doen lijkt mij een goede tip voor Jaap.
dat weet je toch wel onderstussen. familie, aanverwanten en cs breezahsletjesquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kan het me nog steeds niet voorstellen dat die Brainless "fanmail" krijgt,
wat zijn dat voor mensen![]()
zijn vast geen streamers
Hehehe, dáár is hij 4 weken te laat meequote:Op donderdag 29 maart 2007 18:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Pieker, pieker, pieker ..... helemaal geen post. Hij zegt Brian dat hij zich beter bij SHE kan aansluiten.
[afbeelding]
Jaap kan hem gestolen worden want hij heeft zelf wel post.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:24 schreef cobain94 het volgende:
Waar blijft brian nu met zijn opbeurende praatjes/gezwetz naar jaap toe?
Tja daar worden we blij van.quote:
Sorryquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik probeer mij er net vanaf te sluiten..![]()
Precies en daarom kan ie het beter latenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja daar worden we blij van.
Brian is wel een opbeurend vriendje voor hem he. Het interesseert hem geen lor dat Jaap geen post krijgt.
Wel goed dat ze Brian voor beide hersenhelften eenzelfde kaartje gestuurd hebbenquote:
brian gebruikt jaap en zal nooit een vriend worden. jaap zal, denk ik, ook geen voer zijn voor een gedicht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jaap kan hem gestolen worden want hij heeft zelf wel post.
[afbeelding]
Brainless gebruikt Jaap puur en alleen om zichzelf op te beuren. Uit alles blijkt dat hij er zo'n beetje op kickt om in alle opzichten aan Jaap duidelijk te maken dat self-acclaimed Mr Body AND Brains helemaal geweldig is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja daar worden we blij van.
Brian is wel een opbeurend vriendje voor hem he. Het interesseert hem geen lor dat Jaap geen post krijgt.
Hidiho meestal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Is er iemand die de streams continue opneemt? Zou mn telefoongesprek wel es willen horen
Misschien komt die van jou wel in de tv uitzending binnenkort.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:32 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Nee, hij deed alleen 1 & 2
Sryquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:32 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Nee, hij deed alleen 1 & 2
En jij spreekt inmiddels Japiaans??quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:37 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap heeft humow....hij schwijft de fan een bwief tewug....
Ze schrijven elkaar gewoon brieven joh, dan lijkt het nog watquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:40 schreef mootie het volgende:
Jaap en Brian hebben samen een fan?
Ach dat mens is ook niet wijs.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:42 schreef Black_king het volgende:
Jaap heeft bij mij nu helemaal afgedaan.
Een vrouw schrijft hem een brief, en hij heeft het alléén maar over "nipple-teasen" onder zijn supervisie .....
Nu pas?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:42 schreef Black_king het volgende:
Jaap heeft bij mij nu helemaal afgedaan.
Een vrouw schrijft hem een brief, en hij heeft het alléén maar over "nipple-teasen" onder zijn supervisie .....
Sylvia moet eerst het "openbare weg" gedeelte van het motorrijbewijs nog halen, dit was het eerste deel (bijzondere verrichtingen)quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:45 schreef Clank het volgende:
Topper Sylvia!!! Geslaagd!!
Ik dacht al dat ze vandaag moest afrijden, maar er werd hier vanmorgen gezegd van niet.
Goed van haar hoor.
Hebben ze al besloten wie de volgende is??
Ze moet nog op de weg rijden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:45 schreef Clank het volgende:
Topper Sylvia!!! Geslaagd!!
Ik dacht al dat ze vandaag moest afrijden, maar er werd hier vanmorgen gezegd van niet.
Goed van haar hoor.
Hebben ze al besloten wie de volgende is??
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:45 schreef schatje het volgende:
Eric houdt misschien wel kaarten van Jaap vast, aldus de rat.
uhm, is ze geslaagd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bloemen voor Sylvia
[afbeelding]
lolquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij kun je Brainless helemaal gek maken, door hem een
brief te sturen met alleen maar zwarte balken in plaats van tekst ......
toch maar eens over nadenken ....![]()
Ik geloof dat er nog lichte extensions in de onderkant gefabriekt moeten worden, komende week.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch jammer dat de Kooi-Kapsters het haar van Sylvia zo verkracht hebben
[afbeelding]
Ja, ze is geslaagd. En ik sla niet, dat is fysiek geweld. Maar je mag wel een stukje teruglezen hoor ......quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:47 schreef proh het volgende:
[..]
uhm, is ze geslaagd?
(en geef mij nu maar geslaag, omdat ik het niet weet)
Heb ook de ballen verstand van motorrijbewijzenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia moet eerst het "openbare weg" gedeelte van het motorrijbewijs nog halen, dit was het eerste deel (bijzondere verrichtingen)
Is ook vorig jaar pas veranderd, en als ik t niet toevallig gehoord had van m'n neefje had ik t ook niet gewetenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:51 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb ook de ballen verstand van motorrijbewijzen![]()
Maar toch mooi dat ze voor dit onderdeel geslaagd is.
Staat overigens ook in de COS-OPquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia moet eerst het "openbare weg" gedeelte van het motorrijbewijs nog halen, dit was het eerste deel (bijzondere verrichtingen)
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij kun je Brainless helemaal gek maken, door hem een
brief te sturen met alleen maar zwarte balken in plaats van tekst ......
toch maar eens over nadenken ....![]()
Zo is hij zeker op 1 stream helemaal alleen te zien, terwijl de anderen al aan tafel zittenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:54 schreef milk-shake het volgende:
wat is rat weer vlot zeg als hij moet eten ...poeh he![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Geniaal plan! En dan een stuk of 30 keer als enige leesbare woord 'Huub'.
Ze moeten hem ook die punten lekker niet geven, in ieder geval niet voor de dag dat hij wil. Meneertje wil Cora de dag voor de stemming uitnodigen om informatie te vergaren. (niet dat dat verder iets uitmaakt, er gaat toch niemand uit)quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lulverhaal van Japio dat hij nu de punten nog niet nodig heeft. Vanmiddag vertelde hij Brian dat hij het niet aandurfde om het voorgesprek met Eric en Sylvia te voeren.........
Dus dan heeft hij haar zolang niet gezien en gaat hij haar uitnodigen om uit te horenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten hem ook die punten lekker niet geven, in ieder geval niet voor de dag dat hij wil. Meneertje wil Cora de dag voor de stemming uitnodigen om informatie te vergaren. (niet dat dat verder iets uitmaakt, er gaat toch niemand uit)
Brian had Japio vanmiddag uitgelegd dat het knetterstom van hem was om het bezoek zo uitdrukkelijk VOOR de stemming te plannen. Brian voorspelde zelfs dat SHE hem daarop zou bashen. En gevolg was dat Japio zei het niet aan te durven om de vraag nog te stellen en de voorgesprekken te voeren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten hem ook die punten lekker niet geven, in ieder geval niet voor de dag dat hij wil. Meneertje wil Cora de dag voor de stemming uitnodigen om informatie te vergaren. (niet dat dat verder iets uitmaakt, er gaat toch niemand uit)
2e Para Brodda in the house.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:02 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap heeft zulke rare gedachtes.. die gast is echt wereldvreemd![]()
Het is een theorie mannetjequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:02 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap heeft zulke rare gedachtes.. die gast is echt wereldvreemd![]()
Eenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:05 schreef Gigageil het volgende:
voorlezen : Pffff.........let op de klemtoontjes, Natasia.....
Welke brieven?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft weer zo'n paranoide gedachte. Zaterdag tijdens het feest zou iemand zomaar zijn persoonlijke brieven kunnen lezen .......
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke brieven?
Brian en Jaap brengen echt het meest paranoïde en puberale in elkaar naar boven.
Het is een olijk duo!quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:12 schreef FSR het volgende:
Zullen we allemaal een brief naar japio sturen, met de text
Je hebt 0% in de popol
Spelinformatie... wordt weggestreeptquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:12 schreef FSR het volgende:
Zullen we allemaal een brief naar japio sturen, met de text
Je hebt 0% in de popol
Pietje, je hebt me nu 100% overtuigd van jouw verruit superieure intellect...quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Geniaal plan! En dan een stuk of 30 keer als enige leesbare woord 'Huub'.
Jaap lukt het nog niet echt ^_^quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:19 schreef milk-shake het volgende:
zo kan iedereen afvallen ....natasia ... een maagband, carlos, dieet.......fitnessruimte![]()
jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef havefun het volgende:
Wat si het Saai zonder Huub zeg, Tering nu besef je pas hoe belangrijk die gozer voor dit programma is.
Vergeet niet dat ze ook haar dikke jas aan zou trekken, eventueel een sjaal of een warme muts?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:19 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Rokers aan de macht..Natasia:Kan die deur even open?
Wie is datquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef cobain94 het volgende:
En niemand mist amanda?
Nee, heerlijk rustig aan mijn oren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef cobain94 het volgende:
En niemand mist amanda?
huh... Amanda?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef cobain94 het volgende:
En niemand mist amanda?
nou je het zegt..........quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef cobain94 het volgende:
En niemand mist amanda?
Brian was er ook. Hij komt naar binnen en loopt weer met een handdoek naar buiten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij is er buiten iets aan de hand. Natasia loopt heen en weer en nu gaat Sylvia er ook naar toe.
Wat denk je van fitnessverslaving voor natasia?Dan heet ze binnenkort narexia ipv natasia..quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
Syllie heeft gelijk.... als de psychologische problemen blijven bestaan gaan mensen met een maagband hun eten vervangen door andere verslaving, drank o.i.d.
Dus dat besef je wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef havefun het volgende:
Wat si het Saai zonder Huub zeg, Tering nu besef je pas hoe belangrijk die gozer voor dit programma is.
En wij moeten Jaap aanhorenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian was er ook. Hij komt naar binnen en loopt weer met een handdoek naar buiten.
praat te veel met Brianquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:29 schreef Charmian het volgende:
hahaha japio zegt ook al 'bewerkstelligen'
En maar klagen dat ze zo alleen was.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:26 schreef BBW het volgende:
Ze geeft haar kinderen de schuld van alles he? Ze had zo toch bewust genomen?Natasia...
Ja in de buitenwereld is hij al zo vaak heel veel afgevallen..dat lichaam heeft heel wat te verdurenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:33 schreef cobain94 het volgende:
Jaap kan wel afvallen maar dan moet ook nog het overtollige vel worden weggesneden..Hij is er nog lang niet klaar mee.En ik ben bang dat japio na de gouden kooi binnen de kortste keren weer op het oude peil is.
Reboot is niet genoeg. Re-install lijkt me beter........quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap denkt aan een etiquette cursus genoeg te hebben ...
(ik denk eerder aan heropvoeding ... een soort van reboot als het ware)
Bootcampquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Format Jquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Reboot is niet genoeg. Re-install lijkt me beter........
Het lijkt wel of hij qua opvoeding van thuis uit verwaarloost is en hoe je met mensen omgaat heeft hij ook nooit geleerd lijkt mequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ja klopt inderdaad , Brian is eigenlijk alleem maar bezig met zichzelf.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef jacqjacq het volgende:
ik heb jaap dit allemaal niet horen vertellen aan brian.
brian vraagt er namelijk nooit naar, want het interesseert hem geen reet.
jaap kan zijn ei eindelijk kwijt tegen eric en silvia en loopt bijna letterlijk leeg.
op zich is het geen rare kerel op dit moment, ik hoop dat hij gaat inzien dat hij niets aan brian heeft.
die was vanmiddag weer zo enorm bezig met zichzelf, waar jaap bij was, hoe goed hij wel niet was en dat jaap nog veel van hem kon leren blablabla.
het luisterend oor bij brian is verstopt, hopelijk gaat jaap dat snel doorkrijgen
wel opvallend, brian heeft een paar voetwratjes laten behandelen en ligt al de helequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat ligt die Brian nou in zijn nest ... hij heeft toch wratten laten ...eh ... wegdingesen?
Aansteller.
wat is het saai hè, zo zonder Huub, en vooruit, die blerende leeghoofd Amandaquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:42 schreef blomst het volgende:
Komt er nog iets leuks vanavond?
Of blijft het de hele avond saai?
zodra huub terug is wordt het weer leukquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:42 schreef blomst het volgende:
Komt er nog iets leuks vanavond?
Of blijft het de hele avond saai?
Jawel, hij heeft veel geleerd van z'n vader (ernstig overgewicht) en die Johan (200+ kilo, maagband, nu hartaanval).quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij qua opvoeding van thuis uit verwaarloost is en hoe je met mensen omgaat heeft hij ook nooit geleerd lijkt me![]()
Toen hij de masterbedroom nog had lag hij ook de hele dag op z'n bed........quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:44 schreef FSR het volgende:
Bwian loopt veeeels te makkelijk rond..
Ik denk dat het een lekker excuus is om in z'n bedje te kunnen liggen
Zie vorige paginaquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:45 schreef proh het volgende:
heeft Jaap al met Eric en Sylvia gesproken over de 50 punten uit de pot?
Dat is altijd zo, bij gesprekken die nog iets van waarde hebben zie je Amanda, Brian of Natasia zelden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef jacqjacq het volgende:
jaap kan zijn ei eindelijk kwijt tegen eric en silvia en loopt bijna letterlijk leeg.
op zich is het geen rare kerel op dit moment, ik hoop dat hij gaat inzien dat hij niets aan brian heeft.
die was vanmiddag weer zo enorm bezig met zichzelf, waar jaap bij was, hoe goed hij wel niet was en dat jaap nog veel van hem kon leren blablabla.
het luisterend oor bij brian is verstopt, hopelijk gaat jaap dat snel doorkrijgen
klopt,,,,,,,,,,,quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef jacqjacq het volgende:
Eerst maar eens een fikse hardware-downgrade lijkt me.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Reboot is niet genoeg. Re-install lijkt me beter........
.. of misschien wil Jaap dat ons doen laten geloven? .... eerder zei hij dat hij zo is gaan eten sinds zijn broer is overleden .. net zit hij te vertellen dat hij als kind al gepest werd omdat hij zo dik was omdat zijn vader hem volpropte met snoep. Hoe dan ook, het ligt nooit aan Jaap maar altijd aan een ander. Hij wordt voor mij met de dag ongeloofwaardiger ..quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij qua opvoeding van thuis uit verwaarloost is en hoe je met mensen omgaat heeft hij ook nooit geleerd lijkt me![]()
Natasia was met de vaat bezig..dat vind ze waarschijnlijk belangrijker en kan niet even wachtenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, bij gesprekken die nog iets van waarde hebben zie je Amanda, Brian of Natasia zelden.
Is dat het laatste nieuws, dat die Johan (van die zeikvideoboodschap) een hartaanval heeft gekregen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft veel geleerd van z'n vader (ernstig overgewicht) en die Johan (200+ kilo, maagband, nu hartaanval).
Hardware deugt niet - software deugt niet. Hm ... misschien gewoon een nieuwe bewoner in DGK dan? Met Jaap wordt het 'm ook niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eerst maar eens een fikse hardware-downgrade lijkt me.
Ja. En eerst was z'n moeder zo lief ..... nu praat hij over oorlog. Z'n vader blijkt ineens geestesziek te zijn en z'n ouders zijn ineens gescheiden........quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. of misschien wil Jaap dat ons doen laten geloven? .... eerder zei hij dat hij zo is gaan eten sinds zijn broer is overleden .. net zit hij te vertellen dat hij als kind al gepest werd omdat hij zo dik was omdat zijn vader hem volpropte met snoep. Hoe dan ook, het ligt nooit aan Jaap maar altijd aan een ander. Hij wordt voor mij met de dag ongeloofwaardiger ..
Ja klopt inderdaad dat heeft hij ook verteld...ik ben wel beniewd naar Jaap zijn ouders hoe die zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. of misschien wil Jaap dat ons doen laten geloven? .... eerder zei hij dat hij zo is gaan eten sinds zijn broer is overleden .. net zit hij te vertellen dat hij als kind al gepest werd omdat hij zo dik was omdat zijn vader hem volpropte met snoep. Hoe dan ook, het ligt nooit aan Jaap maar altijd aan een ander. Hij wordt voor mij met de dag ongeloofwaardiger ..
Ja sorry, hij sprak over die Cor. Niet Johan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is dat het laatste nieuws, dat die Johan (van die zeikvideoboodschap) een hartaanval heeft gekregen?
Of bedoel je Japio's buurman Cor, die recentelijk gedotterd is?
Hij maakt het wel spannend...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja. En eerst was z'n moeder zo lief ..... nu praat hij over oorlog. Z'n vader blijkt ineens geestesziek te zijn en z'n ouders zijn ineens gescheiden........
Sorry, ik kon het niet laten:quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:45 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Ik leg het je nog een keer uit..Goed luisteren jaap!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:52 schreef proh het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:59 schreef proh het volgende:
Haalt Natasia nu die lekkere velletjes van de kip!?
Nou precies, dat bedoel ik maar!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Die velletjes zijn de reden dat ik kip eet...
Zeker als ze goed gegrild zijn....quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ding dong the wicked witch..the wicked witch is dead..La la la ....quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:52 schreef proh het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten:
[afbeelding]
Misschien is het wel zo dat Natasia die kale kippe poten weggooid en de velletjes gaat grillen!!!quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:02 schreef proh het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo dat Natasia die kale kippe poten weggooid en de velletjes gaat grillen!!!
die haal ik er ook altijd afquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Nee kipfilet is veel droger vleesquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:03 schreef Vandaag... het volgende:
ze had beter kipfilet kunnen bestellen, scheelt een hoop werk.
velletjes zijn viesquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:59 schreef proh het volgende:
Haalt Natasia nu die lekkere velletjes van de kip!? Zonde!!!
pomquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:07 schreef proh het volgende:
wat maakt Natasia eigenlijk klaar?
Pom (sssst dat is eigenlijk Pam(metjes) voor Bwian)quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:07 schreef proh het volgende:
wat maakt Natasia eigenlijk klaar?
jaaaaajaaaaquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:08 schreef maril het volgende:
Klinkt vies maar het kontje van de kip is lekker knapperig
Die snij ik er ook af.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:08 schreef maril het volgende:
Klinkt vies maar het kontje van de kip is lekker knapperig
Geen idee Jeroen.... het ging goed volgens mij maar je weet het nooitquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:15 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hoe is mn concurentie jongens voor zaterdag?
is jouw gesprek nog gecaptured, youtube, iod.? ben wel benieuwdquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:15 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ben je gebeld?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:15 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Je zult het moeten hebben van Eric, Huub wil alleen meiden uitnodigen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:15 schreef Likkende_Lassie het volgende:
S3+4 .....quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
Zit ik naar tommy te luisteren, krijg ik opeens Brian in mijn oor, is niet leuk.
Doe je zoooooooooooooveel moeite, wat een ondankbare nesten he Pietjequote:Op donderdag 29 maart 2007 20:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Leest nou helemaal niemand de COS OP's?![]()
DGK_REDACTIE houdt van streamertjes pesten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
Zit ik naar tommy te luisteren, krijg ik opeens Brian in mijn oor, is niet leuk.
Jij komt er wel jeroentje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:21 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hmm maarrr ik had ingevuld dat ik van fok! was, dus dat zal huub wel leuk vinden
Het is net zoiets als een bruikbare fiets met wat handelbare gebreken klaarzetten voor iemand, en dan met lede ogen moeten toezien dat diegene hem niet eens gebruikt....quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Doe je zoooooooooooooveel moeite, wat een ondankbare nesten he PietjeHet is net zoiets als iemand op een fiets zonder rem op iemand afsturen.
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is net zoiets als een bruikbare fiets met wat handelbare gebreken klaarzetten voor iemand, en dan met lede ogen moeten toezien dat diegene hem niet eens gebruikt....![]()
Jij ligt voor, ik lees het en dan hoor ik het pas op de streams.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:23 schreef noekje het volgende:
Nee Tommie, niet als clown gaan! Ik vond je net zo leuk!
Noekje is dan ook de eerste met betaalde streams, á een luttele ¤ 72,- per jaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Jij ligt voor, ik lees het en dan hoor ik het pas op de streams.
Ong. 16.30quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:22 schreef Likkende_Lassie het volgende:
deze gozer klinkt beetje slap... maarjawe zullen zien
@ uniekhoorn wanneer werd mijn mijn gesprek ingeschakeld ?
maar heb je d'r nog een filmpje van Lassie?quote:
Dat klopt. Natasia gaat dadelijk met een mes Brian te lijf. Zal bij jullie nog wel even duren dan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Noekje is dan ook de eerste met betaalde streams, á een luttele ¤ 72,- per jaar.
Neequote:Op donderdag 29 maart 2007 20:28 schreef proh het volgende:
[..]
maar heb je d'r nog een filmpje van Lassie?
En Alieke kent de enige echte Lieke, en had gister nog Lieke's zus Jiske aan de telefoon!quote:
Volgens mij is het weer een behoorlijk niet slim blondje...quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Alieke kent de enige echte Lieke, en had gister nog Lieke's zus Jiske aan de telefoon!
Voor alle Lieke-cynici: De echtheid van Lieke wordt toch wel steeds meer onontkoombaar he.....![]()
Zeg, haar bestaan wordt niet ontkend.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Alieke kent de enige echte Lieke, en had gister nog Lieke's zus Jiske aan de telefoon!
Voor alle Lieke-cynici: De echtheid van Lieke wordt toch wel steeds meer onontkoombaar he.....![]()
Ik ben er wel van overtuigd dat Lieke een mens van vlees en bloed is. Het is eerder haar oprechtheid waar ik aan twijfel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
Alieke lijkt op Lieke.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:36 schreef Sug4r het volgende:
Alieke wordt wel uitgenodigd denk ik zo
Nou komt dat even goed uit voor Eric, die houdt daar namelijk ook van!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze is in ieder geval niet HEEL erg hetero...
"Ja ze gaan allemaal vreemd" zegt ze en dan vraagt Eric ga je zelf wel eens vreemd..zegt ze; "ja"quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Volgens Alieke zijn alle mannen klootzakken![]()
Uhh ja ....en dan???quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:39 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jongens...als ik daar ben...is zij daar ook...![]()
Ja, ik mis hem heel erg... en dat op mijn vrije dagquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
Saai he, zonder Huub.
Sterrenbeeld weegschaal is vroeg wijsquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Volgens Alieke zijn alle mannen klootzakken![]()
en dan komt likkende lassie vast wel even in actie!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:39 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jongens...als ik daar ben...is zij daar ook...![]()
Ze wil ze mee nemen, de cavia's zijn allebei wit! Hahaha, ik vind haar wel tof!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
Alieke heeft een cavia-opvang..............spannend.
De hyves van Aliekequote:Op donderdag 29 maart 2007 20:36 schreef Sug4r het volgende:
Alieke wordt wel uitgenodigd denk ik zo
www.coa.ontheweb.nl welteverstaan!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
Alieke heeft een cavia-opvang..............spannend.
Hoe heet die race ook alweer, met die cavia's?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze neemt 2 witte cavia's mee!
mag ze wel oppassen voor Amanda danquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze neemt 2 witte cavia's mee!
quote:
Is ze in gesprekquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:42 schreef snkr-xxx het volgende:
slim, haar mobiele nummer staat op die site.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:45 schreef FSR het volgende:
hahaha hoezo veel streamers....
www.coa.ontheweb.nl hitcounter
29-03-2007 174 177
28-03-2007 2 5
27-03-2007 3 4
26-03-2007 3 3
25-03-2007 4 4
Afgelopen dagen.. en vandaag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |