praat te veel met Brianquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:29 schreef Charmian het volgende:
hahaha japio zegt ook al 'bewerkstelligen'
En maar klagen dat ze zo alleen was.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:26 schreef BBW het volgende:
Ze geeft haar kinderen de schuld van alles he? Ze had zo toch bewust genomen?Natasia...
Ja in de buitenwereld is hij al zo vaak heel veel afgevallen..dat lichaam heeft heel wat te verdurenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:33 schreef cobain94 het volgende:
Jaap kan wel afvallen maar dan moet ook nog het overtollige vel worden weggesneden..Hij is er nog lang niet klaar mee.En ik ben bang dat japio na de gouden kooi binnen de kortste keren weer op het oude peil is.
Reboot is niet genoeg. Re-install lijkt me beter........quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap denkt aan een etiquette cursus genoeg te hebben ...
(ik denk eerder aan heropvoeding ... een soort van reboot als het ware)
Bootcampquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Format Jquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Reboot is niet genoeg. Re-install lijkt me beter........
Het lijkt wel of hij qua opvoeding van thuis uit verwaarloost is en hoe je met mensen omgaat heeft hij ook nooit geleerd lijkt mequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ja klopt inderdaad , Brian is eigenlijk alleem maar bezig met zichzelf.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef jacqjacq het volgende:
ik heb jaap dit allemaal niet horen vertellen aan brian.
brian vraagt er namelijk nooit naar, want het interesseert hem geen reet.
jaap kan zijn ei eindelijk kwijt tegen eric en silvia en loopt bijna letterlijk leeg.
op zich is het geen rare kerel op dit moment, ik hoop dat hij gaat inzien dat hij niets aan brian heeft.
die was vanmiddag weer zo enorm bezig met zichzelf, waar jaap bij was, hoe goed hij wel niet was en dat jaap nog veel van hem kon leren blablabla.
het luisterend oor bij brian is verstopt, hopelijk gaat jaap dat snel doorkrijgen
wel opvallend, brian heeft een paar voetwratjes laten behandelen en ligt al de helequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat ligt die Brian nou in zijn nest ... hij heeft toch wratten laten ...eh ... wegdingesen?
Aansteller.
wat is het saai hè, zo zonder Huub, en vooruit, die blerende leeghoofd Amandaquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:42 schreef blomst het volgende:
Komt er nog iets leuks vanavond?
Of blijft het de hele avond saai?
zodra huub terug is wordt het weer leukquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:42 schreef blomst het volgende:
Komt er nog iets leuks vanavond?
Of blijft het de hele avond saai?
Jawel, hij heeft veel geleerd van z'n vader (ernstig overgewicht) en die Johan (200+ kilo, maagband, nu hartaanval).quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij qua opvoeding van thuis uit verwaarloost is en hoe je met mensen omgaat heeft hij ook nooit geleerd lijkt me![]()
Toen hij de masterbedroom nog had lag hij ook de hele dag op z'n bed........quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:44 schreef FSR het volgende:
Bwian loopt veeeels te makkelijk rond..
Ik denk dat het een lekker excuus is om in z'n bedje te kunnen liggen
Zie vorige paginaquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:45 schreef proh het volgende:
heeft Jaap al met Eric en Sylvia gesproken over de 50 punten uit de pot?
Dat is altijd zo, bij gesprekken die nog iets van waarde hebben zie je Amanda, Brian of Natasia zelden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef jacqjacq het volgende:
jaap kan zijn ei eindelijk kwijt tegen eric en silvia en loopt bijna letterlijk leeg.
op zich is het geen rare kerel op dit moment, ik hoop dat hij gaat inzien dat hij niets aan brian heeft.
die was vanmiddag weer zo enorm bezig met zichzelf, waar jaap bij was, hoe goed hij wel niet was en dat jaap nog veel van hem kon leren blablabla.
het luisterend oor bij brian is verstopt, hopelijk gaat jaap dat snel doorkrijgen
klopt,,,,,,,,,,,quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef jacqjacq het volgende:
Eerst maar eens een fikse hardware-downgrade lijkt me.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Reboot is niet genoeg. Re-install lijkt me beter........
.. of misschien wil Jaap dat ons doen laten geloven? .... eerder zei hij dat hij zo is gaan eten sinds zijn broer is overleden .. net zit hij te vertellen dat hij als kind al gepest werd omdat hij zo dik was omdat zijn vader hem volpropte met snoep. Hoe dan ook, het ligt nooit aan Jaap maar altijd aan een ander. Hij wordt voor mij met de dag ongeloofwaardiger ..quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij qua opvoeding van thuis uit verwaarloost is en hoe je met mensen omgaat heeft hij ook nooit geleerd lijkt me![]()
Natasia was met de vaat bezig..dat vind ze waarschijnlijk belangrijker en kan niet even wachtenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, bij gesprekken die nog iets van waarde hebben zie je Amanda, Brian of Natasia zelden.
Is dat het laatste nieuws, dat die Johan (van die zeikvideoboodschap) een hartaanval heeft gekregen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft veel geleerd van z'n vader (ernstig overgewicht) en die Johan (200+ kilo, maagband, nu hartaanval).
Hardware deugt niet - software deugt niet. Hm ... misschien gewoon een nieuwe bewoner in DGK dan? Met Jaap wordt het 'm ook niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eerst maar eens een fikse hardware-downgrade lijkt me.
Ja. En eerst was z'n moeder zo lief ..... nu praat hij over oorlog. Z'n vader blijkt ineens geestesziek te zijn en z'n ouders zijn ineens gescheiden........quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. of misschien wil Jaap dat ons doen laten geloven? .... eerder zei hij dat hij zo is gaan eten sinds zijn broer is overleden .. net zit hij te vertellen dat hij als kind al gepest werd omdat hij zo dik was omdat zijn vader hem volpropte met snoep. Hoe dan ook, het ligt nooit aan Jaap maar altijd aan een ander. Hij wordt voor mij met de dag ongeloofwaardiger ..
Ja klopt inderdaad dat heeft hij ook verteld...ik ben wel beniewd naar Jaap zijn ouders hoe die zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. of misschien wil Jaap dat ons doen laten geloven? .... eerder zei hij dat hij zo is gaan eten sinds zijn broer is overleden .. net zit hij te vertellen dat hij als kind al gepest werd omdat hij zo dik was omdat zijn vader hem volpropte met snoep. Hoe dan ook, het ligt nooit aan Jaap maar altijd aan een ander. Hij wordt voor mij met de dag ongeloofwaardiger ..
Ja sorry, hij sprak over die Cor. Niet Johan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is dat het laatste nieuws, dat die Johan (van die zeikvideoboodschap) een hartaanval heeft gekregen?
Of bedoel je Japio's buurman Cor, die recentelijk gedotterd is?
Hij maakt het wel spannend...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja. En eerst was z'n moeder zo lief ..... nu praat hij over oorlog. Z'n vader blijkt ineens geestesziek te zijn en z'n ouders zijn ineens gescheiden........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |