Piet heeft echt klasse en zeer goede smaakquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Een TT en OP om jaloers op te zijn, als je het mij vraagt![]()
![]()
Aldus en als zodanig per ommegaande bewerkstelligd!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:16 schreef Leandra het volgende:
Zou je de SC verwijzing in de OP even kunnen aanpassen?? SC 23 is inmiddels vol, de nieuwe is:
[SC # 24] SlowChat met opper OPper Ian_Nick
Uitstekende OP weer overigens![]()
Brian denk ik ???quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig gaat Eric weer bellen, dat gezeik van Jaap en Eric word ik echt niet goed van.
Ik weet er 1 Jaap ga naar huisquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat denken welke akties hij gaat uithalen om populair te worden.
Vooral dingen niet doen lijkt mij een goede tip voor Jaap.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat denken welke akties hij gaat uithalen om populair te worden.
Doet hij al wat dan ???quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vooral dingen niet doen lijkt mij een goede tip voor Jaap.
dat weet je toch wel onderstussen. familie, aanverwanten en cs breezahsletjesquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kan het me nog steeds niet voorstellen dat die Brainless "fanmail" krijgt,
wat zijn dat voor mensen![]()
zijn vast geen streamers
Hehehe, dáár is hij 4 weken te laat meequote:Op donderdag 29 maart 2007 18:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Pieker, pieker, pieker ..... helemaal geen post. Hij zegt Brian dat hij zich beter bij SHE kan aansluiten.
[afbeelding]
Jaap kan hem gestolen worden want hij heeft zelf wel post.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:24 schreef cobain94 het volgende:
Waar blijft brian nu met zijn opbeurende praatjes/gezwetz naar jaap toe?
Tja daar worden we blij van.quote:
Sorryquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik probeer mij er net vanaf te sluiten..![]()
Precies en daarom kan ie het beter latenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja daar worden we blij van.
Brian is wel een opbeurend vriendje voor hem he. Het interesseert hem geen lor dat Jaap geen post krijgt.
Wel goed dat ze Brian voor beide hersenhelften eenzelfde kaartje gestuurd hebbenquote:
brian gebruikt jaap en zal nooit een vriend worden. jaap zal, denk ik, ook geen voer zijn voor een gedicht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jaap kan hem gestolen worden want hij heeft zelf wel post.
[afbeelding]
Brainless gebruikt Jaap puur en alleen om zichzelf op te beuren. Uit alles blijkt dat hij er zo'n beetje op kickt om in alle opzichten aan Jaap duidelijk te maken dat self-acclaimed Mr Body AND Brains helemaal geweldig is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja daar worden we blij van.
Brian is wel een opbeurend vriendje voor hem he. Het interesseert hem geen lor dat Jaap geen post krijgt.
Hidiho meestal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Is er iemand die de streams continue opneemt? Zou mn telefoongesprek wel es willen horen
Misschien komt die van jou wel in de tv uitzending binnenkort.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:32 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Nee, hij deed alleen 1 & 2
Sryquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:32 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Nee, hij deed alleen 1 & 2
En jij spreekt inmiddels Japiaans??quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:37 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap heeft humow....hij schwijft de fan een bwief tewug....
Ze schrijven elkaar gewoon brieven joh, dan lijkt het nog watquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:40 schreef mootie het volgende:
Jaap en Brian hebben samen een fan?
Ach dat mens is ook niet wijs.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:42 schreef Black_king het volgende:
Jaap heeft bij mij nu helemaal afgedaan.
Een vrouw schrijft hem een brief, en hij heeft het alléén maar over "nipple-teasen" onder zijn supervisie .....
Nu pas?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:42 schreef Black_king het volgende:
Jaap heeft bij mij nu helemaal afgedaan.
Een vrouw schrijft hem een brief, en hij heeft het alléén maar over "nipple-teasen" onder zijn supervisie .....
Sylvia moet eerst het "openbare weg" gedeelte van het motorrijbewijs nog halen, dit was het eerste deel (bijzondere verrichtingen)quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:45 schreef Clank het volgende:
Topper Sylvia!!! Geslaagd!!
Ik dacht al dat ze vandaag moest afrijden, maar er werd hier vanmorgen gezegd van niet.
Goed van haar hoor.
Hebben ze al besloten wie de volgende is??
Ze moet nog op de weg rijden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:45 schreef Clank het volgende:
Topper Sylvia!!! Geslaagd!!
Ik dacht al dat ze vandaag moest afrijden, maar er werd hier vanmorgen gezegd van niet.
Goed van haar hoor.
Hebben ze al besloten wie de volgende is??
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:45 schreef schatje het volgende:
Eric houdt misschien wel kaarten van Jaap vast, aldus de rat.
uhm, is ze geslaagd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bloemen voor Sylvia
[afbeelding]
lolquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij kun je Brainless helemaal gek maken, door hem een
brief te sturen met alleen maar zwarte balken in plaats van tekst ......
toch maar eens over nadenken ....![]()
Ik geloof dat er nog lichte extensions in de onderkant gefabriekt moeten worden, komende week.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch jammer dat de Kooi-Kapsters het haar van Sylvia zo verkracht hebben
[afbeelding]
Ja, ze is geslaagd. En ik sla niet, dat is fysiek geweld. Maar je mag wel een stukje teruglezen hoor ......quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:47 schreef proh het volgende:
[..]
uhm, is ze geslaagd?
(en geef mij nu maar geslaag, omdat ik het niet weet)
Heb ook de ballen verstand van motorrijbewijzenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia moet eerst het "openbare weg" gedeelte van het motorrijbewijs nog halen, dit was het eerste deel (bijzondere verrichtingen)
Is ook vorig jaar pas veranderd, en als ik t niet toevallig gehoord had van m'n neefje had ik t ook niet gewetenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:51 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb ook de ballen verstand van motorrijbewijzen![]()
Maar toch mooi dat ze voor dit onderdeel geslaagd is.
Staat overigens ook in de COS-OPquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia moet eerst het "openbare weg" gedeelte van het motorrijbewijs nog halen, dit was het eerste deel (bijzondere verrichtingen)
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij kun je Brainless helemaal gek maken, door hem een
brief te sturen met alleen maar zwarte balken in plaats van tekst ......
toch maar eens over nadenken ....![]()
Zo is hij zeker op 1 stream helemaal alleen te zien, terwijl de anderen al aan tafel zittenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:54 schreef milk-shake het volgende:
wat is rat weer vlot zeg als hij moet eten ...poeh he![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Geniaal plan! En dan een stuk of 30 keer als enige leesbare woord 'Huub'.
Ze moeten hem ook die punten lekker niet geven, in ieder geval niet voor de dag dat hij wil. Meneertje wil Cora de dag voor de stemming uitnodigen om informatie te vergaren. (niet dat dat verder iets uitmaakt, er gaat toch niemand uit)quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lulverhaal van Japio dat hij nu de punten nog niet nodig heeft. Vanmiddag vertelde hij Brian dat hij het niet aandurfde om het voorgesprek met Eric en Sylvia te voeren.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |