Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Had verwacht nog even door te kunnen gaan maar hij had nogal haastquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
Ja he? TIM begreep het niet echt geloof ik.
Edit: Gooi geen topic dicht als je in overleg zit dan
quote:
Gefeliciteerd met je 5000e post!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
Toffe TT.
je hebt groot gelijk: het is prachtig weerquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en ik neem lekker een half uur eerder vrij. Tot laters
.
Ciaoquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en ik neem lekker een half uur eerder vrij. Tot laters
.
Prachtig weer...quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
je hebt groot gelijk: het is prachtig weer
Ik ga ook!quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
Ik ben er weer
en ik ga weer
naar huis, en vanavond naar de schouwburg, naar Bert Visscher![]()
quote:
wat een ban??? wanneer??quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frederiqueske, ik dacht dat jij een ban had
Vertel? Ben wel nieuwsgierig waar je mee opgescheept bentquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:17 schreef OA het volgende:
Ja.. weer terug dus van het ISO overleg...![]()
er is nog serieus werk uitgekomen ook voor mij...![]()
Ik word veiligheidsadviseur...quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vertel? Ben wel nieuwsgierig waar je mee opgescheept bent
Hé dat is wel leuk!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik word veiligheidsadviseur...
dus ik moet voortaan de interne audits doen op het gebied van veiligheid![]()
Das idd wel leuk, maar er ligt geen plan klaar...quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hé dat is wel leuk!
Zelf doe ik ook de interne audits. Diverse processen organisatiebreed.
Dat kan, maar is niet praktisch gebleken (bij ons dan) voor de externe auditor ivm verlenging van je certificaat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:30 schreef OA het volgende:
[..]
Das idd wel leuk, maar er ligt geen plan klaar...![]()
Voorheen werd het gedaan door een externe organisatie en nu gaan we het zelf organiseren.
Aan wat voor processen moet ik dan denken?
Bijvoorbeeld of alle werkinstructies/taken/verantwoordelijkheden nog up to date zijn??
Ok, das al een stuk duidelijker!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat kan, maar is niet praktisch gebleken (bij ons dan) voor de externe auditor ivm verlenging van je certificaat.
Wat wij doen (ik ben leadauditor, met twee ondersteunenden auditors), is een proces uitkiezen (liefst een die meerdere organisatieonderdelen/afdelingen raakt.
dan globaal een beeld vormen van hoe het zou moeten zijn, dwarsverbanden tussen de onderdelen/afdelingen vaststellen en dan op volgorde van het proces de mensen auditten.
We bevragen dan: weet je hoe het proces loopt, vertel eens, wat is jouw aandeel hierin, wat doe je precies, laat eens zien (als ze het bijv. ove rlijsten of rapporten hebben) vragen wat gebeurt er met die rapporten (meestal: gaat naar leidinggevende -> bij die vervolgens navragen wat hij er mee doet, of hij ze op tijd krijgt, laat dat eens zien. En ook aan hem: hoe loopt het proces enz.
Een soort rondvraag dus.
Vervolgens, als we klaar zijn, gaan we de bevindingen, zowel goed als slecht, naast elkaar leggen, een verslag van maken en dat verslag met verbeterpunten en advies gaat naar het MT. Die moet er vervolgens wat mee doen (vervolgacties uitzetten).
Ik ben ook eten enz...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |