Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Had verwacht nog even door te kunnen gaan maar hij had nogal haastquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
Ja he? TIM begreep het niet echt geloof ik.
Edit: Gooi geen topic dicht als je in overleg zit dan
quote:
Gefeliciteerd met je 5000e post!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
Toffe TT.
je hebt groot gelijk: het is prachtig weerquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en ik neem lekker een half uur eerder vrij. Tot laters
.
Ciaoquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en ik neem lekker een half uur eerder vrij. Tot laters
.
Prachtig weer...quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
je hebt groot gelijk: het is prachtig weer
Ik ga ook!quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
Ik ben er weer
en ik ga weer
naar huis, en vanavond naar de schouwburg, naar Bert Visscher![]()
quote:
wat een ban??? wanneer??quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frederiqueske, ik dacht dat jij een ban had
Vertel? Ben wel nieuwsgierig waar je mee opgescheept bentquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:17 schreef OA het volgende:
Ja.. weer terug dus van het ISO overleg...![]()
er is nog serieus werk uitgekomen ook voor mij...![]()
Ik word veiligheidsadviseur...quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vertel? Ben wel nieuwsgierig waar je mee opgescheept bent
Hé dat is wel leuk!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik word veiligheidsadviseur...
dus ik moet voortaan de interne audits doen op het gebied van veiligheid![]()
Das idd wel leuk, maar er ligt geen plan klaar...quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hé dat is wel leuk!
Zelf doe ik ook de interne audits. Diverse processen organisatiebreed.
Dat kan, maar is niet praktisch gebleken (bij ons dan) voor de externe auditor ivm verlenging van je certificaat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:30 schreef OA het volgende:
[..]
Das idd wel leuk, maar er ligt geen plan klaar...![]()
Voorheen werd het gedaan door een externe organisatie en nu gaan we het zelf organiseren.
Aan wat voor processen moet ik dan denken?
Bijvoorbeeld of alle werkinstructies/taken/verantwoordelijkheden nog up to date zijn??
Ok, das al een stuk duidelijker!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat kan, maar is niet praktisch gebleken (bij ons dan) voor de externe auditor ivm verlenging van je certificaat.
Wat wij doen (ik ben leadauditor, met twee ondersteunenden auditors), is een proces uitkiezen (liefst een die meerdere organisatieonderdelen/afdelingen raakt.
dan globaal een beeld vormen van hoe het zou moeten zijn, dwarsverbanden tussen de onderdelen/afdelingen vaststellen en dan op volgorde van het proces de mensen auditten.
We bevragen dan: weet je hoe het proces loopt, vertel eens, wat is jouw aandeel hierin, wat doe je precies, laat eens zien (als ze het bijv. ove rlijsten of rapporten hebben) vragen wat gebeurt er met die rapporten (meestal: gaat naar leidinggevende -> bij die vervolgens navragen wat hij er mee doet, of hij ze op tijd krijgt, laat dat eens zien. En ook aan hem: hoe loopt het proces enz.
Een soort rondvraag dus.
Vervolgens, als we klaar zijn, gaan we de bevindingen, zowel goed als slecht, naast elkaar leggen, een verslag van maken en dat verslag met verbeterpunten en advies gaat naar het MT. Die moet er vervolgens wat mee doen (vervolgacties uitzetten).
Ik ben ook eten enz...quote:
Dude. Je hoort er nu ook bij.quote:
wanneer???? ben wel ffkens geband maar 1 dagje ofzo maar da's al eeeeeuwen geledenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat weet ik dan weer niet
Maar ik dacht zoiets te lezen in een TT @ ONZ
Ha koffieleutquote:
Het gaat wel weer.. Maar ik ben de komende tijd weer vriendinloos.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey cross.......alles goed....?
![]()
oh jee...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Het gaat wel weer.. Maar ik ben de komende tijd weer vriendinloos.
Kort gezegd, want ik heb geen zin om er diep op in te gaan: Het liep een beetje dood vanuit mijn kant.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh jee......wat is er gebeurd...
![]()
ohhh....quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Kort gezegd, want ik heb geen zin om er diep op in te gaan: Het liep een beetje dood vanuit mijn kant.
Zo, klaar, anderhalve pizza naar binnen gewerktquote:
Da's alvast weer een opluchting.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:35 schreef crossover het volgende:
Bedankt! Ik kan in ieder geval al weer lachen.
blij te horen dat ze geen vreemde dingen hebben aangetroffen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo, klaar, anderhalve pizza naar binnen gewerkt
Kleine update voor wat betreft m'n zusje,
vandaag had ze een vrij slechte dag, kon niks binnenhouden wat eten betreft, maar ze dachten dat dat kwam door de zenuwen voor die CT scan.
De voorlopige uitslag van die scan is goed, geen rare dingen aangetroffen in d'r hoofd, dus dat is alvast een heel goede zaak.
Omdat het gister zo 'goed' met d'r ding, hoefde ze vandaag geen maagsonde, maar door d'r terugval moet het morgen wel.
Verder word er nu tot maandag niks uitgespookt, want het is natuurlijk weekend.
Da's wat dat betreft al het nieuws van vandaag.
nou..bij de ene gaat het uit....quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:07 schreef eer-ik het volgende:
nou, een maat van me heeft het ook uitgemaakt met z'n vriendin net, en die wilde er even over praten, dus ik ben weer even weg.
tot vanavond enzo.
hey hai user met mn oude avaquote:
Hai buzz.quote:
Haiquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou..bij de ene gaat het uit.......en bij de ander.....
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:39 schreef OA het volgende:
Cross: goed dat je weer kunt lachen!![]()
![]()
Eer-ik: fijn dat ze bij je zusje niets verdachts hebben aangetroffen![afbeelding]
tot nu toe dan...![]()
[..]
Hai![]()
![]()
Vertel......![]()
Maak een frisse start.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar ik heb nog niemand uit deze reeks geneuk!
flauw...quote:
ik snap het al...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..nee niet flauw....moet wel een beetje spannend blijven.....
![]()
Ja lekker, kom jij ff hier langs?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef mcDavid het volgende:
Ik stem voor 2 bier en een dubbele portie bittergarnituur.
Bier: check. Bittergarnituur.. geen frituurpan in ons bezitquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef mcDavid het volgende:
Ik stem voor 2 bier en een dubbele portie bittergarnituur.
Boulanger?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef OA het volgende:
[..]
ik snap het al...
kids het huis uit getrapt en het gezellig maken met je "Francois" ...![]()
![]()
![]()
oohhhhh......quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef OA het volgende:
[..]
ik snap het al...
kids het huis uit getrapt en het gezellig maken met je "Francois" ...![]()
![]()
![]()
Oh. Ok.quote:
Je was vandaag wel de grote afwezige...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oohhhhh..........nou ok...zoiets dan...
....en morgen lekker uit....
![]()
![]()
![]()
JJ zal nooit haar ids nooit de deur uittrappen....![]()
sorry....quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:02 schreef OA het volgende:
[..]
Je was vandaag wel de grote afwezige...![]()
Nou ja, je was niet de enige, maar omdat je altijd nogal... ehrrrmm.... ja.... aanwezig bent...valt dat meer op...
![]()
Groene theequote:
Damn, om 15:00 uur. Toen ging ik alweer bijna naar huis van m'n werkquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
Sorry, ben pas rond 15:00 uit mijn bedje gekomen, en ontbijtje gemaakt maar heb afgelopen nacht eindelijk geslapen.
Nu maar niet meer, anders wordt het zo'n slapeloze nachtquote:
Das mooiquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sorry.......ben pas rond 15:00 uit mijn bedje gekomen....
...en ontbijtje gemaakt...
...maar heb afgelopen nacht eindelijk geslapen....
![]()
Rooibos thee is wel een goeie voor 's avonds laat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nu maar niet meer, anders wordt het zo'n slapeloze nacht
Kuukske....ik ben niet zo'n thee drinker...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rooibos thee is wel een goeie voor 's avonds laat.
Ja, rooibos thee wordt je rustig van.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Kuukske. Ik ben niet zo'n thee drinker, maar helpt et echt om te slapen?
Goed idee. Ik ga ook zo, mits ik niet blijf kleven hier.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
Nou, morgen weer vroeg dag, dus ik ga maar eens.
Tot koffie
Kuukske, boordevol goede ideeën.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga ook zo, mits ik niet blijf kleven hier.
Zo zijn er nog wel meer dingen waar je rustig van wordt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, rooibos thee wordt je rustig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |