Hou je mond eens over moslims, volgens mij heb je echt een islam-fetish jij.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dat is dus niet zo. Het zijn salafisten, dus ze zien dingen overduidelijk anders dan ik ze zie. Sterker nog ik zie niet veel moslims het eens zijn met de retoriek van deze meneren. De klokkenluiders (die deze meneren aan de schandpaal hebben genagelt) waren ook moslims trouwens.
Huilie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Hou je mond eens over moslims, volgens mij heb je echt een islam-fetish jij.
Niet zo'n grote mond of we delen Turkije nog een keer op, net zoals we 100 jaar geleden al een keer gedaan hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Omdat we onze handen al vol hebben aan infidels als jij. Deze gasten staan qua prioriteit lager op de lijst. Als je dus even meewerkt, dan kunnen zij ook aan de beurt komen.
Ik vond dat 'ie die mafkees nogal onder druk zette...maar goed, ik zal ook wel dhimmi zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/145727/index.html
Hahahahaha! Goede grap.
[..]
Paul Dhimmiman,.
Welnee, ik heb de schurft aan Verdonk, wat een rampzalige minister / politica was / is dat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik, toen ik haar erop betrapte een trouwe aanhanger en advocaat van Ahali en Verdonk te zijn.
Net zoals we jullie de zee en de woestijn indreven ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond of we delen Turkije nog een keer op, net zoals we 100 jaar geleden al een keer gedaan hebben.
true. allemaal afschiessenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:12 schreef pberends het volgende:
Verloedering van de samenleving: Straatverkopers
En wanneer is dat precies gebeurt dan? Vooralsnog kunnen 1.000.000.000 moslims niet op tegen 6.000.000 joden aldaar. Das pijnlijk he?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Net zoals we jullie de zee en de woestijn indreven ?
Ik wist niet dat er 1 miljard moslims in Palestina wonen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En wanneer is dat precies gebeurt dan? Vooralsnog kunnen 1.000.000.000 moslims niet op tegen 6.000.000 joden aldaar. Das pijnlijk he?
Ik wist niet dat Egypte, Saudi-Arabie, Jordanie etc Palestina waren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er 1 miljard moslims in Palestina wonen.
Pijnlijke kaken van het lachen jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En wanneer is dat precies gebeurt dan? Vooralsnog kunnen 1.000.000.000 moslims niet op tegen 6.000.000 joden aldaar. Das pijnlijk he?
Ik wist niet dat daar 1 miljard moslims wonen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Egypte, Saudi-Arabie, Jordanie etc Palestina waren.
Ik wist niet dat Egypte, Saudi-Arabie, Jordanie etc 1 miljard moslims herbergden. Wat ik ook niet wist, is dat de Amerika en Israel samen Israel wasquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Egypte, Saudi-Arabie, Jordanie etc Palestina waren.
Wat staat hier?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
is dat de Amerika en Israel samen Israel was
Het bijvoeglijk naamwoord moslim komt geen enkele keer voor!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:50 schreef Mutant01 het volgende:
Tsunami van pberends topics.
Zeg Kirmi, waarom heb jij geen kinderen? Je bent toch al jaren getrouwd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ah, het randdebieltje (aantoonbaar) wil ook meedoen
Moslimitische?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Het bijvoeglijk naamwoord moslim komt geen enkele keer voor!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeg Kirmi, waarom heb jij geen kinderen?
Hou jij je niet aan gods gebod van voortplanten? Tsk tsk dan zal hij niet leuk vinden.quote:
Waar wil jij aan meedoen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ah, het randdebieltje (aantoonbaar) wil ook meedoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |