abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47929230
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Goldenboy.. Heb die serie wel gekeken, maar op een gegeven moment werd het flauwe me een beetje teveel.
Oooo... De scene in het wedstrijdzwembad vond ik zo geweldig hè.
なんだっけ
pi_47929574
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Die was idd wel grappig.
pi_47930968
vond ze allemaal wel geweldig alleen die met zwembad had wat saaie kantjes voor me idee

wat had je verder...
de yakuza loverboy
de motorrijder
de verwende nest
de computerprogrammeur
de zwembad dus
en... owja de striptekenaar

jammer dat er maar 6 waren...was een van de serie waarvan ik utliefst 40 verschillende verhalen met zelfde doel gezien
pi_47944992
muziek, sfeer, feel good, echi dat je echt denkt van oh mijn god wat doe je nou

erg leuke serie. En op het einde nog een mooie reunie climax aflevering
pi_47945983
Ik heb golden boy wat mangas gedownt, helaas is ie incompleet dat wordt zoeken geblazen...desnoods ga ik meer Japans oefenen om de japanse sites compleet te doorspitsen
pi_47946587
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Goldenboy.. Heb die serie wel gekeken, maar op een gegeven moment werd het flauwe me een beetje teveel.
waar gaat die serie over?
  maandag 2 april 2007 @ 23:22:55 #107
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_47947035
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Eén van de beste comedy series en die aflevering 4 is wel de geniaalste.
  Licht Ontvlambaar maandag 2 april 2007 @ 23:39:00 #108
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_47947641
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:12 schreef mschol het volgende:

[..]

't is een must see
erg grappig
en zeker een van de betere anime comedys
dit is wat wikipedia heeft te zeggen

Each volume and episode of Golden Boy places Kintaro opposite a young, beautiful woman, whose interest or disdain for him acts as the conflict of the plot. Some of these women initially dismiss Kintaro as an idiotic and clumsy pervert, and either give him or accept from him some challenge to prove their superiority. Kintaro invariably lusts after these women, but he is principally driven by his desire to be of actual service to them and to thereby learn more about the world. Despite his outward appearances, Kintaro is an incredibly clever and resourceful individual, and consistently exceeds what the women in his encounters thought possible, winning their hearts despite his outward awkwardness. But due to chance, necessity or a sense of honor, Kintaro never takes advantage of these newfound feelings.
In an example of Egawa's style of drawing exaggerated facial expressions, Kintaro angrily demonstrates damage to his notebook.
In an example of Egawa's style of drawing exaggerated facial expressions, Kintaro angrily demonstrates damage to his notebook.

Much of the humor derives from situational elements, such as encounters between Kintaro and the women gone awry, and interactions between Kintaro's libido and imagination. Recurring gags include Kintaro's fetish for toilets (especially those recently used by beautiful women),

his exaggerated facial expressions, and comical entries in his notebook. The last include explicit drawings of the women he encounters and bits of wisdom such as "'C' is not sex", and "The human head cannot turn 360 degrees." Regarding the series, Tatsuya Egawa writes: "Before leaving kindergarten, I wrote these words in my notebook: 'I really like to study.' Often I wonder when it was that our schools forgot the true meaning of 'study.' Something which is now so often misunderstood by teachers and parents. Learning ought to be both stimulating and entertaining."[2]
pi_47947925
hmm oke...

intresse gewekt..
waar issie te krijgen.
op isohunt zie ik er 2 staan met 6 eps in OGM formaat, geen groep info of iets erbij..
2.34 en 1,36GB
pi_47949160
Ik ben nu qua manga bij de 'study' 8, dus afl. 8 na de '6' anime afleveringen (manga heeft er meer naar blijkt... ook wel droge..maar...meer seksuele verhalen imho)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 april 2007 @ 11:16:04 #111
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_47955968
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:45 schreef mschol het volgende:
hmm oke...

intresse gewekt..
waar issie te krijgen.
op isohunt zie ik er 2 staan met 6 eps in OGM formaat, geen groep info of iets erbij..
2.34 en 1,36GB
ik heb hem zelf ook,alleen dan in mkv
bevat de japanse versie + dub

dus gewoon een dvd rip naar mkv of ogm

dus haal die gerust binnen
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 14:34:04 #112
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_47963306
hallo

ik wil elfen lied gaan kijken, maari k heb net een torrent zonder subs helemaal binnengehaald, waar kan ik engelse subs vinden? kan dat uberhaupt als je al zonder subs hebt?

en ik wil niet op youtube kijken, al die parts en kutkwaliteit
:')
pi_47964459
In de OP heb je zo'n tof lijstje van sites die veel gebruikt worden...

Een handige site die daar bij staat, is www.anidb.info
Op deze site krijg je per serie een lijstje van welke fansubgroepen de serie van ondertiteling voorzien hebben, in welke taal dit is (zowel de ondertiteling als gesproken taal) en of het een beetje toffe kwaliteit is. Een van de goede groepen die erbij staat, is AnimeYuki. Probleem is echter dat Elfen Lied al een poosje geleden gereleased is (en volgens mij ook reeds gelicenceerd is (zie de OP voor uitleg)).

Je kan in dat geval vaak het best terecht op de grote (algemene) torrentsites.

Subs kunnen zelden apart worden gedownload, het zijn meestal hard-subs. Bij hard subs heeft de fansubber iets meer mogelijkheden. Een goede fansubber zorgt bijvoorbeeld voor Karaoke-subs bij de openings- en slot-melodie, maar geeft ook vertalingen van teksten die in het scherm staan. Bij een brief, bijvoorbeeld, kan een fansubber de vertaling zo tussen de regels plaatsen.

Je zal dus wel even de serie opnieuw moeten downloaden. Maar dan moet je wel zeker weten dat je een serie zonder ondertiteling gedownload hebt. Met name als het gaat om mkv, ogm of mp4-bestanden, is het goed mogelijk dat je de ondertiteling aan en uit kan schakelen. Gebruik in dit geval een programma dat goed met dit soort bestanden overweg kan (BS-Player pro of Media Player Classic). Je kan dan keuze maken uit de audio-language (gesproken tekst) en subtitle language.

[ Bericht 19% gewijzigd door Jordy-B op 03-04-2007 15:12:05 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 15:59:17 #114
pi_47966959
ik vat hem wel ongeveer, ik ben nu aan het downen, gaat alleen niet echt snel. rond de 5 kb/s
pi_47967417
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:12 schreef mschol het volgende:

[..]

Oversexste jongen zegmaar. En telkens ontmoet hij weer andere meisjes/vrouwen wat grappige situaties oplevert. Hij wil dinge leren over de wereld en daarom blijft hij nooit lang op een plek. Maar altijd wel onverwachtse dingen die je niet van hem verwacht op het eind. Ze misleiden je nogal in die serie. Dat met die toiletpot! Ach sommige dingen waren wel leuk, andere minder.
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:15:01 #116
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47967680
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hallo

ik wil elfen lied gaan kijken, maari k heb net een torrent zonder subs helemaal binnengehaald, waar kan ik engelse subs vinden? kan dat uberhaupt als je al zonder subs hebt?

en ik wil niet op youtube kijken, al die parts en kutkwaliteit
U got PM.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_47970147
Golden Boy, gaat over een 25 jarige exstudent (ook al heeft ie alles afgemaakt) die een student of life wilt worden, hij reist rond op zijn mountainbike en neemt allerlei parttime baantjes aan om nieuwe dingen te leren, in de verhalen komt ie altijd een mooie schone dame tegen die een expert in een bepaald gebied is en iedereen er zwaar overtuigd hoe goed ze wel niet is al dan niet verwaand. De hoofdrolspeler Oe Kintaro (die student dus) is iedere keer zeer onder de indruk en gaat werken voor die persoon om zo het vak te leren. Hij schrijft alles in zijn boekje en maakt de nodige fouten, totdat "de expert vrouw" er genoeg van heeft, wat er dan gebeurt verklap ik niet.

De achterliggende gedachte is, dat als je vastberaden, aardig, helpzaam en graag leert, verder in het leven komt en nog iets (moet je het zien voor )
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:49:51 #118
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_47973857
Ik ben helemaal into Fruits Basket. Heb gelijk ook maar Volume 1 besteld bij Bol.com.
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:13:13 #119
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47974749
Fruits Basket is inderdaad leuk

Ik kan niet zeggen dat ik Golden Boy heb gevonden. Wie heeft daar de subs voor gedaan?
pi_47982301

Inukami afgekeken, tis over met de pret voorlopig

was een geweldig leuke serie (overigens ook imho goed einde)
in de zomer komt er een film
pi_47982339
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:13 schreef wdn het volgende:
Fruits Basket is inderdaad leuk

Ik kan niet zeggen dat ik Golden Boy heb gevonden. Wie heeft daar de subs voor gedaan?
ik kan daar ook geen fansub meer van vinden, dus maar een random release gedownload
--edit--

na wat zoek werk op internet blijkt de release van de groep zx te komen:
http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=group&gid=41
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 23:08:04 #122
pi_47986104
wie heeft hier eigenlijk hunter x hunter gezien?
het is de beste serie die ik ken, prachtige karakters, intelligente scenes en mooie muziek
de eerste keer heb ik 25 afleveringen in 2 dagen gekeken
  woensdag 4 april 2007 @ 06:32:53 #123
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47992634
ZQUING: 04-04 . 04:17 Nana 36.5
mschol: merci, ik heb hem gevonden

[ Bericht 65% gewijzigd door wdn op 04-04-2007 06:40:21 ]
pi_48004635
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:49 schreef PsyCha het volgende:
Ik ben helemaal into Fruits Basket. Heb gelijk ook maar Volume 1 besteld bij Bol.com.
die is leuk, als je em uit hebt, kun je em weg geven (is goedkoper als de rest van de bundels kopen)
pi_48007913
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het is de beste serie die ik ken, prachtige karakters, intelligente scenes en mooie muziek
Niet gezien, maar je raadt 'm dus aan?
pi_48008598
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
25 afleveringen... van de 62 afleveringen plus een stuk of wat OVA's...

Onlangs trouwens Vandread gekeken. Twee seizoenen van 13 afleveringen.
Het is een komische SF. De mannen en de vrouwen leven als aparte volken en nu zijn ze in oorlog met elkaar. Hibiki is een ondermaats hulpje op een schip van de mannen. Hij wil weg en probeert een mech te jatten, maar komt jammerlijk in de problemen. Als hij in de bak zit, wordt het schip overvallen door vrouwelijke piraten. Ze nemen het schip over en Hibiki moet met twee andere overgebleven mannen proberen om zich op een vrouwelijk schip te redden.
Het is geen ecchi-serie en van seks hebben ze nog nooit gehoord, dus krijg wat dat betreft niet het verkeerde idee. Het is een serie met veel humor, een driehoeksverhouding, verraad, veel spanning een paar gigantische ruimteveldslagen...
Ik geloof dat er twee OVA's van de serie zijn, maar dit zijn voornamelijk samenvattingen van het eerste en tweede seizoen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Jordy-B op 04-04-2007 16:39:32 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2007 @ 16:30:15 #127
pi_48008814
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

25 afleveringen... van de 62 afleveringen plus een stuk of wat OVA's...
in de 1e 2 dagen dus,

ik heb 2x alles gezien
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet gezien, maar je raadt 'm dus aan?
uiteraard
pi_48010942
Ik heb de eerste aflevering gezien, maar ben nog niet helemaal kapot van de hoofdpersoon.
Maar misschien komt dat nog.
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2007 @ 18:01:32 #129
pi_48012338
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gezien, maar ben nog niet helemaal kapot van de hoofdpersoon.
Maar misschien komt dat nog.
komt nog wel, de eerste 2/3 afleveringen zijn een beetje inleiding
pi_48014656
Eerste ep van Claymore gereleased en zelfs nog door Eclipse. Ik had al stille hoop dat dit hun volgende project zou worden.
pi_48016127
Oh, cool...

Ik heb het eerste deel van de Claymore manga gelezen en die was tof!
pi_48024212
Net de eerste Ep van Claymore gezien en het begint al direct goed.
Lang niet meer zulke expliciete bloedfontijnen gezien sinds Berserk.

Ow jah, was ik natuurlijk bijna Elfen Lied vergeten.

Nu hopen dat Darker Than Black ook een leuke serie is.
Van wat ik er over gelezen hebt spreekt mij het erg aan.

De eerste Ep aired op 7 april dacht ik. Ik ben benieuwd welke groepen deze serie gaan subben.
pi_48026188
De eerste aflevering van Claymore was tof, idd...

Het speelt zich af in een ouderwetse wereld. De bevolking wordt geteisterd door monsters
die de mensen als een lekker tussendoortje zien. Deze monsters worden de Yoma genoemd. Helaas kunnen Yoma zich in mensen veranderen en zo onherkenbaar aan het moorden blijven. Er is gelukkig een manier om de Yoma te ontdekken en te stoppen: door een Claymore te huren. De Claymore zijn vrouwelijke vechtersbazen met zilveren ogen en een gigantisch zwaard. Ze zijn half Yoma en kunnen met hun zilveren ogen en bijna dierlijke reukvermogen de Yoma ook herkennen als ze in hun menselijke vorm zijn.

Niks wereldschokkends qua beeld of geluid (hoewel het meeste wel erg gedetailleerd is), maar het is een tof concept en het zal ook vast een toffe serie worden.

Een paar screenshotjes:

[ Bericht 1% gewijzigd door Jordy-B op 04-04-2007 23:56:49 ]
  woensdag 4 april 2007 @ 23:25:18 #134
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_48026324
Ik zag Claymore ook staan maar sinterklaaskapoentje moest mijn upload hebben

Morgen even kijken want die caps hierboven zijn woooooonderschoon
pi_48027612
De OP klinkt ook wel lekker. Zal wel de nieuwe single van Nightmare zijn.
pi_48028376
Het is iig van Nightmare...
  donderdag 5 april 2007 @ 01:07:04 #137
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_48029335
ending theme is Danzai no Hana (Guilty Sky) van Riyu Kosaka
erg lekker nummer en ik moet me japanse teksten gaaan oppoetsen -.-;

Trouwens Riyu Kosaka maakte ook muziek voor het spel DDR al dan niet samen met BeForU

[ Bericht 16% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 05-04-2007 01:20:48 ]
  donderdag 5 april 2007 @ 07:02:07 #138
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_48030770
Ik kan Ghost Hunt aanraden
Lekker spooky.
  donderdag 5 april 2007 @ 19:53:08 #139
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_48053832
wilde om aanraders qua nieuwe series vragen maar die zijn al gegeven zie ik
Claymore staat aan te downen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_48053989
toevallig kwamen gister best veel nieuwe series uit... (de fansubs, dan...)

Tengen Toppa Gurren-Lagann
Touka Gettan 01
REIDEEN (shinsen subs)
Heroic Age

Ik zal later op de avond even wat samenvattingen en screenshotjes plaatsen.
  donderdag 5 april 2007 @ 19:58:44 #141
122997 zquing
Drama Junk
pi_48054087
quote:
Op woensdag 4 april 2007 06:32 schreef wdn het volgende:
ZQUING: 04-04 . 04:17 Nana 36.5
mschol: merci, ik heb hem gevonden
was een paar daagjes weg, maar er is weer een nieuwe Nana , hopelijk over een weekje eindelijk 37 zien met subs
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 5 april 2007 @ 19:59:39 #142
122997 zquing
Drama Junk
pi_48054142
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:49 schreef PsyCha het volgende:
ik had ze in het frans gekocht ondat ik dacht dat ik wel begreep

heb dus nu de eerste 4 volumes die nooit gelezen zijn
  donderdag 5 april 2007 @ 20:11:20 #143
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_48054635
"Nieuwe" Nana is overdreven. Tis een recap
Heb mezelf voorgenomen deze te kijken als 37 uit is
  donderdag 5 april 2007 @ 20:12:51 #144
122997 zquing
Drama Junk
pi_48054686
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:11 schreef wdn het volgende:
"Nieuwe" Nana is overdreven. Tis een recap
Heb mezelf voorgenomen deze te kijken als 37 uit is
dat is waar. Maar de recaps hebben toch soms ook nieuwe scenes? Heb zelf nog geen 1 recap gezien
pi_48056439
Gisteren de eerste Ep van Heroic Age gedownload.
Ik heb het net even gekeken en dit is echt weer een serie voor mij.

Hierbij een kleine beschrijving van Anidb.
quote:
Answering the call of the “Gold Race”, all the sentient races launch into space. The human race is the last to launch, and are thus known as the “Iron Race”.

Much time has passed since then, and humanity is threatened with extinction at the hands of the more dominant “Silver Race”.

In order to save her people, Queen Deianeira sets out on a journey to a galaxy far away, following the prophecies of the Gold Race handed down by the royal family. Then, she meets a boy named Eiji. Their encounter will change the fate of the universe...
  donderdag 5 april 2007 @ 21:06:12 #146
122997 zquing
Drama Junk
pi_48056814
dat klinkt wel tof, ga ik ook eens downen

ben hem nu aan 't kijken maar vind er niet zo heel veel aan eigenlijk

[ Bericht 50% gewijzigd door zquing op 05-04-2007 21:45:01 ]
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:42:47 #147
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_48081630
Wat een kloteweek. Gistermorgen geen Bleach Vanmorgen geen Naruto.
Ik heb dus de afgelopen 2 morgens me echt 1.5 uur zitten vervelen en ergeren

Zucht. Ik heb reserve-series nodig Iemand een ideetje voor iets? Liefst iets dat elke week uitkomt (Nana *snif* dus niet )

Goldenboy: eerste 10 minuten gezien maar het beviel me niet echt. Moet ik dit doorzetten of zeggen julle: dan maar niet Heb nu "The good witch of the west" op mijn laptop. Eerste deel had ik al zoiets van "jups dies goed".
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:48:06 #148
122997 zquing
Drama Junk
pi_48081772
als je last exile nog niet gezien heb moet je dat vooral doen, de artwork is echt echt echt(en dan nog een paar) echt mooi. Anime zelf is(vond ik) super tof
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:55:50 #149
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_48081984
Zie er goed uit ja. http://en.wikipedia.org/wiki/Last_Exile

Maar 26 eps dat is 1 weekend Ik bedoel meer iets dat ik wekelijks kan kijken
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:03:42 #150
122997 zquing
Drama Junk
pi_48082222
ga eens j-drama kijken, dat is ook erg leuk
pi_48085515
Reideen

Reideen is een nieuwe serie van het befaamde Production I.G. De serie gaat over Saiga, een high school student wiens dagelijkse leven verstoord wordt door het bericht dat de resten van zijn vader, een archeoloog die tien jaar geleden verdween, zijn teruggevonden. Saiga moet met zijn moeder en zusje naar de vindplaats om de persoonlijke bezittingen te controleren en zo te kunnen zeggen of het daadwerkelijk om Saiga's vader gaat.
Ze moeten naar een piramidevormige berg (met zo'n perfecte punt dat sommige mensen vermoeden dat het geen natuurlijke berg is.)
De persoonlijke bezittingen zijn inderdaad van Saiga's vader. Tussen de bezittingen zit een notitieboek en een gouden armband met vreemde inscripties erop.

Op dat moment komt er in een nabijgelegen meer een meteoriet neer. Niet lang na de klap kruipt er een gigantisch robot-achtig wezen uit het water en begint de boel te vernielen. Dit wezen zorgt ervoor dat de armband geactiveerd wordt.
Als Saiga wakker wordt, bevindt 'ie zich in een grote, goudkleurige mech, binnenin de berg. De robot wordt door de inscripties in de ruïnes beschreven als Reideen.

Beelden van de serie zijn tof. CGI ziet er niet erg CGI uit. De animatie is goed en er wordt een aangename tekenstijl gebruikt. Er zit niet vreselijk veel muziek in de serie en de muziek die er wel in zit, vind ik eigenlijk niet geweldig... Het draagt niet echt bij tot de sfeer, imo...

Maar het is een goeie serie. Subs komen van Shinsen en zijn van hoge kwaliteit.

pi_48086215
Heroic Age

Net als Reideem is dit een mecha-serie.

Er was eens... Een volk. De Golden tribe. Een superieur volk, in staat om vallende sterren te maken en de toekomst te kennen. De Golden tribe stuurde een bericht de ruimte in om andere volkeren op te roepen naar hun universum te komen. Het werd door drie volkeren beantwoord: De Silver tribe, Bronze tribe en Hero tribe.

Niet lang daana, toen de Golden Tribe op het punt stond om naar een ander universum te vertrekken, kwam er nog een vierde antwoord. Het vierde volk dat besloot om het universum binnen te gaan op eigen kracht, was de mensheid: de Iron tribe.

Het verhaal speelt zich lang na die gebeurtenissen af. De mensheid wordt in haar voortbestaan bedreigd door de dominante Silver tribe. Om haar volk te redden, moet Queen Deianeira een reis ondergaan naar het einde van het universum, op zoek naar de redder uit de voorspellingen van de Golden tribe. Op een planeet komen ze iemand tegen met bijzondere krachten...

De screenshotjes doen de serie eigenlijk te weinig eer, want er zitten echt prachtige beelden in. Schitterende, gedetailleerde achtergronden, prachtig design, goede animatie, geen overduidelijke CGI... Echt geweldig.
Muziek is goed maar niet bijzonder goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 06-04-2007 20:16:34 ]
pi_48086230
Ik heb niet zoveel met mecha.
pi_48086251
Dan is dit niet zo'n tof seizoen voor je...

Ach, ik heb ook de eerste aflevering van Hayate no Gotoku gezien en da's geen mecha-serie...
pi_48086465
quote:
Op zondag 1 april 2007 23:08 schreef zquing het volgende:

[..]

green green is niet flauw, het is gewoon slecht. Ik dacht laat ik maar een keer harem kijken voor de verandering en had toen green green gekeken. Sindsdien geen harem meer voor mij
GG kan je niet vergelijken met bijv. een love hina

GG heeft tegen het einde aan meer inhoud dan dat LH heeft. (LH afgekapt na 20 eps.) plus, je moet de humor kunnen waarderen. als je de 3 baka's niet owkey vindt, dan is het inderdaad helaas...

jammer. heb hem 2 dagen geleden gedownd, en heb er nu weer erg veel plezier mee!
pi_48086756
Hayate no Gotoku (Hayate the Combat Butler)

Hayate is een jongen van 16 uit een arm gezin. Hij heeft altijd zoveel mogelijk gewerkt, omdat z'n ouders nogal onbezonnen met geld omgaan. Door al het werken is Hayate bijzonder athletisch en sterk. Op een dag wordt 'ie ontslagen door z'n baas, omdat die (door Hayate's ouders) erachter komt dat Hayate heeft gelogen over zijn leeftijd om bij hem als fietskoerier aan de slag te kunnen... Hoewel Hayate de snelste en meest betrouwbare koerier is, moet hij hem ontslaan. De ex-baas heeft zijn resterende loon aan zijn ouders meegegeven, die het direct verspild hebben aan gokken.

Gelukkig krijg Hayate nog wel een cadeau voor zijn verjaardag: een schuld van ruim 150 miljoen yen... Bij de plaatselijke Yakuza.

Teneinde raad probeert Hayate het geld dan maar op illegale manier te verkrijgen... Hij maakt een plan om een meisje uit een rijke familie te kidnappen voor losgeld. De zaken gaan echter niet geheel volgens plan... Zijn 'slachtoffer' begrijpt hem verkeerd en denkt dat 'ie een oogje op haar heeft...

Het is een geinige serie. Veel commentaar richting het publiek, of opmerkingen over de anime en Hayate is een enorme stuntelaar, wat ook voor komische situaties zorgt.
Natuurlijk begint de serie eigenlijk pas vanaf episode 2, dus daar kan ik nog niet veel over zeggen.

vrijdag 6 april 2007 @ 19:11:21 #157
51794 Rahl
pi_48088132
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:12 schreef Jordy-B het volgende:
Heroic Age

Net als Reideem is dit een mecha-serie.

Er was eens... Een volk. De Golden tribe. Een superieur volk, in staat om vallende sterren te maken en de toekomst te kennen. De Golden tribe stuurde een bericht de ruimte in om andere volkeren op te roepen naar hun universum te komen. Het werd door drie volkeren beantwoord: De Silver tribe, Bronze tribe en Hero tribe.

Niet lang daana, toen de Golden Tribe op het punt stond om naar een ander universum te vertrekken, kwam er nog een vierde antwoord. Het vierde volk dat besloot om het universum binnen te gaan op eigen kracht, was de mensheid: de Iron tribe.

Het verhaal speelt zich lang na die gebeurtenissen af. De mensheid wordt in haar voortbestaan bedreigd door de dominante Silver tribe. Om haar volk te redden, moet Queen Deianeira een rijs ondergaan naar het einde van het universum, op zoek naar de redder uit de voorspellingen van de Golden tribe. Op een planeet komen ze iemand tegen met bijzondere krachten...

De screenshotjes doen de serie eigenlijk te weinig eer, want er zitten echt prachtige beelden in. Schitterende, gedetailleerde achtergronden, prachtig design, goede animatie, geen overduidelijke CGI... Echt geweldig.
Muziek is goed maar niet bijzonder goed.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze heb ik ook gezien, vond het erg leuk. Verhaal spreekt me direct aan met die mysterieuze Tribes en whatnot

rijs?
last.fm
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:14:53 #158
122997 zquing
Drama Junk
pi_48088240
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:11 schreef Rahl het volgende:

[..]

Deze heb ik ook gezien, vond het erg leuk. Verhaal spreekt me direct aan met die mysterieuze Tribes en whatnot

rijs?
vond 'm eigenlijk best wel slecht. het verhaal sprak me aanvankelijk wel aan, de intro was wel leuk. Maar ik had totaal geen gevoel bij de anime zelf, vond het een beetje super cliche met die verschrikkelijk irritante prinses en die stomme vliegende kutbeesten. Mjah dit was geen serie voor mij
pi_48090482
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:11 schreef Rahl het volgende:
rijs?
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:27:09 #160
51794 Rahl
pi_48090870
Heb Raideen ook binnen, straks even kijken. Hou wel van mecha's
Heb je Code GEASS ook gezien Jordy?
last.fm
pi_48091071
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:27 schreef Rahl het volgende:
eureka seven gezien?

Gundam (vul hier iets in..)

ik heb gundam wing gezien en die vind ik best aardig..
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:36:45 #162
51794 Rahl
pi_48091214
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:32 schreef mschol het volgende:

[..]

eureka seven gezien?

Gundam (vul hier iets in..)

ik heb gundam wing gezien en die vind ik best aardig..
Gundam Wing, SEED en SEED Destiny gezien. Vond Wing en SEED wel gaaf, op de aartsluie animators na (elke gevecht precies dezelfde scene ) en GSD vond ik gewoon slecht. Lame hoofdpersonen en die irritante kut Kira die zo fucking emo is en tegen geweld en pacifist en hippie en zo belerend altijd, neerbuigend bijna! arg, ik word gewoon boos als ik eraan denk.. kan echt niet tegen die karakters

[ Bericht 5% gewijzigd door Rahl op 06-04-2007 20:51:09 ]
last.fm
pi_48091383
ik wil trouwens dat het 3de seizoen tubasa chronicles begint
pi_48091885
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:27 schreef Rahl het volgende:
Nope... Code GEASS heb ik nog niet bekeken... wellicht dat ik er vanavond een paar bekijk... 'k heb de eerste 12 afleveringen al op schijf staan...

Reideen is trouwens een remake van Yuusha Reideen... Een serie uit 1975...

[ Bericht 9% gewijzigd door Jordy-B op 06-04-2007 21:14:00 ]
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:12:04 #165
51794 Rahl
pi_48092251
De eerste paar afleveringen waren niet heel bijzonder vond ik, maar tegen het eind werd 't echt geweldig. Helaas komen de laatste 2 afleveringen van de zomer pas omdat ze 2 recap afleveringen er tussen gezet hadden Dus toen was hun tijd op en in de zomer is er pas weer plek voor de laatste 2 eps van het seizoen.
last.fm
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:12:47 #166
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_48096352
Ik hou niet zoveel van mecha ( behalve Eureka 7 dan )
Darker than Black is echt iets voor mij kijk

Er is nu alleen raw versie te zien, ik heb ergens gelezen dat Shinsen gaat subben en nu hopen dat het snel gaat daar
  Licht Ontvlambaar vrijdag 6 april 2007 @ 23:27:55 #167
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_48096950
dat Raideen klinkt wel interesant
snel maar eens downloaden

@stroopje:je link werkt niet
pi_48097802
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:12 schreef stroopje het volgende:
Ik hou niet zoveel van mecha ( behalve Eureka 7 dan )
Darker than Black is echt iets voor mij kijk
Op die serie zit ik al een tijdje te wachten. Samen met Heroic Age en Claymore begint dit seizoen al goed.
  zaterdag 7 april 2007 @ 02:17:21 #169
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_48101099
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dat Raideen klinkt wel interesant
snel maar eens downloaden

@stroopje:je link werkt niet
Probeer hier het is een japanse site maar je kan alvast trailer ervan zien
  zaterdag 7 april 2007 @ 03:12:36 #170
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_48101767
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:03 schreef zquing het volgende:
ga eens j-drama kijken, dat is ook erg leuk
porno ook als je bezopen bent

ooit ga ik nog eens wat meer kijken dan densha otoko.

ooit.
pi_48102646
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:13 schreef Jordy-B het volgende:
Dan is dit niet zo'n tof seizoen voor je...
Ach, ik heb ook de eerste aflevering van Hayate no Gotoku gezien en da's geen mecha-serie...
Meen je dat? Dus veel mecha dit seizoen..
Ach nog genoeg anime dat ik niet heb gezien, dus ik vind er wel wat op.
  zaterdag 7 april 2007 @ 09:29:05 #172
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_48102959
toch jammer want mecha series hebben oook zo zijn charmes hoor
ben zelf nu net begonnen met Nagasarete Airantou
op het eerste gezicht weer een harem anime

Verhaal gaat over een jongen die weggelopen is van Huis. hij komt terecht op een cruiseschip, echter het schip geraakt in een storm en wordt tot zinken gebracht, de jongens echter spoelt aan op een eiland, een eiland vol vrouwen en hij is de enige man/jongen

typical Harem anime dus
pi_48106789
iemand die een tooltje weet om uit OGM files een audio stream te verwijderen?
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:53:09 #174
122997 zquing
Drama Junk
pi_48107053
virtualdubmod mischien?
pi_48107331
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:53 schreef zquing het volgende:
virtualdubmod mischien?
ben ik net mee aan het klooien geslagen alleen het simpel verwijderen van een stream lukt me niet
lijkt erop alsof ik eerst de video+audio+subtitle apart moet opslaan en dan weer moet samen voegen in een container..
pi_48111326
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Meen je dat? Dus veel mecha dit seizoen..
Ach nog genoeg anime dat ik niet heb gezien, dus ik vind er wel wat op.
Reideen, Heroic Age, Tengen Toppa Gurren Lagann en Juusou Kikou Dancouga Nova. Allemaal mecha.

Gelukkig heb je ook series als Claymore (horror), Hayate no Gotoku (humor, actie), Okane Ga Nai OVA (Shonen ai), Moonlight Mile (SF, humor, spanning), Touka Gettan (drama, supernatural), Winter Cicada OVA (samurai, beetje shonen ai).

Ik denk dat Reideen, Heroic Age en Claymore de toppers van het seizoen zijn.
pi_48112254
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 15:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Reideen, Heroic Age, Tengen Toppa Gurren Lagann en Juusou Kikou Dancouga Nova. Allemaal mecha.

Gelukkig heb je ook series als Claymore (horror), Hayate no Gotoku (humor, actie), Okane Ga Nai OVA (Shonen ai), Moonlight Mile (SF, humor, spanning), Touka Gettan (drama, supernatural), Winter Cicada OVA (samurai, beetje shonen ai).

Voeg Darker than Black ook maar aan dit rijtje toe. En de eerste OVA van Murder Princess is ook wel leuk, alleen jammer dat je nu elke maand op een ep moet wachten.
  zaterdag 7 april 2007 @ 16:36:40 #178
122997 zquing
Drama Junk
pi_48112352
ligt 't aan mij of wordt er tegenwoordig veel minder echt goede series gereleased? De laats gereleasde serie die ik echt leuk vond was NHK en Nana natuurlijk. Maar het meeste wat ik kijk is toch al meestal een jaar of wat geleden gereleased
pi_48112992
Ik had dat vorig seizoen vooral... Belachelijk veel series en eigenlijk weinig wat echt de moeite van het kijken waard was. Death Note vond ik eigenlijk niet zoveel aan (de eerste afleveringen iig niet en die zijn voor mij bepalend of ik een serie blijf volgen of niet).

Van Darker than Black moet de eerste fansub nog gereleased worden. De eerste aflevering was gister op TV, volgens mij, dus de eerste fansub zal nog wel even duren... Ik denk niet dat ze met pasen heel druk aan het subben gaan (of misschien ook wel, je weet 't niet...)
pi_48113103
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 15:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Kijk, daar heb ik wel wat aan. Zit vast wel iets tussen wat de moeite waard is om naar te kijken.
pi_48113209
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:36 schreef zquing het volgende:
ligt 't aan mij of wordt er tegenwoordig veel minder echt goede series gereleased? De laats gereleasde serie die ik echt leuk vond was NHK en Nana natuurlijk. Maar het meeste wat ik kijk is toch al meestal een jaar of wat geleden gereleased
Ligt gewoon aan welke smaak je hebt. Genoeg series gevolgt afgelopen seizoen. Ben nu bezig met Ghost Hunt, zeker een aanrader. Ach als er elk half jaar 3 series echt goed zijn ben ik al meer dan tevreden.

Animanda heeft volgens mij ook plannen om Darker than Black te subben, maar het zal nog wel even duren voordat je daar een release van ziet.
Ik hoop eigenlijk dat Kyuuketsuki het gaat subben, nu Kiba en Busou Renkin afgelopen zijn, hebben ze nog maar 1 serie waar ze aan werken. Maar even afwachten dus.
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:13:50 #182
122997 zquing
Drama Junk
pi_48113234
ik denk dat mijn probleem licht bij het feit dat ik meestal alleen maar series kijk als ze al klaar zijn met releasen. Ik zou mischien wat vaker op A-suki moeten kijken naar de nieuwere releases
pi_48113529
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:12 schreef torn_Machina het volgende:
Animanda heeft volgens mij ook plannen om Darker than Black te subben, maar het zal nog wel even duren voordat je daar een release van ziet.
Ik hoop eigenlijk dat Kyuuketsuki het gaat subben, nu Kiba en Busou Renkin afgelopen zijn, hebben ze nog maar 1 serie waar ze aan werken. Maar even afwachten dus.
Ik hoop dat Static Subs hem pakt... Die hebben dit seizoen volgens mij maar één serie en die doen ze ook nog samen met een andere groep.

Static Subs is niet de snelste fansubgroep, maar ze leveren wel ontzettend hoge kwaliteit.
pi_48126284
Shinsen heeft de promo van Darker than Black gereleased...

15 seconden en het vertelt je eigenlijk geen reet over de serie, maar het ziet er allemaal wel tof uit...

De PV van de nieuwe MoMusume single 'Kanashimi Twilight' is ook uit

maar dat terzijde, natuurlijk...

[ Bericht 34% gewijzigd door Jordy-B op 07-04-2007 23:58:21 ]
  zondag 8 april 2007 @ 00:10:33 #185
122997 zquing
Drama Junk
pi_48126745
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef Jordy-B het volgende:
Shinsen heeft de promo van Darker than Black gereleased...

15 seconden en het vertelt je eigenlijk geen reet over de serie, maar het ziet er allemaal wel tof uit...

De PV van de nieuwe MoMusume single 'Kanashimi Twilight' is ook uit

maar dat terzijde, natuurlijk...
ik ga me maar een keer inlezen in "darker than black"
pi_48126789
Ik zag net pas dat de muziek van Darker than Black door niemand minder dan Yoko Kanno gedaan wordt.

Als je je even in de staff verdiept, zie je links naar series als Cowboy Bebop, Wolf's Rain en GITS-SAC... (dus niet erg verwonderlijk dat ze dan Kanno gekozen hebben voor de muziek)
pi_48127703
Dat er nog geen speedsubs gereleased zijn van Darker than Black. Valt mij eigenljk een beetje tegen.
  zondag 8 april 2007 @ 22:21:24 #188
122997 zquing
Drama Junk
pi_48127873
quote:
Op zondag 8 april 2007 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zag net pas dat de muziek van Darker than Black door niemand minder dan Yoko Kanno gedaan wordt.

Als je je even in de staff verdiept, zie je links naar series als Cowboy Bebop, Wolf's Rain en GITS-SAC... (dus niet erg verwonderlijk dat ze dan Kanno gekozen hebben voor de muziek)
Yoko Kanno is tof, ook de dingen die ze niet voor anime heeft gedaan zijn tof
pi_48128774
Tijdens de downtime heb ik de eerste aflevering bekeken van Nagasarete Airantou... Het verhaal gaat over een jongen die wegloopt van huis... Hij vertrekt met een cruise mee, maar door een onhandigheid dondert 'ie 'ie in zwaar weer overboord. Hij spoelt uiteindelijk aan op een speciaal eiland... 'Airanto' (dus gewoon 'island', maar dan verjapannerd).

Het eiland is bezaaid met meisjes en door de oudste van het eiland krijgt hij te horen dat hij, jawel, de enige man is... En de meiden zijn gevaarlijk hitsig.

Het is een komische, ietwat ecchi serie. Erg grappig. Er wordt een stijl gebruikt die een beetje doet denken aan series als Azumanga Daioh.

zondag 8 april 2007 @ 22:45:31 #190
122997 zquing
Drama Junk
pi_48128997
ik denk dat ik dit seizoen reideem ook maar ga volgen, zometeen maar eens ep1 downen
pi_48129198
quote:
Op zondag 8 april 2007 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
Tijdens de downtime heb ik de eerste aflevering bekeken van Nagasarete Airantou... Het verhaal gaat over een jongen die wegloopt van huis... Hij vertrekt met een cruise mee, maar door een onhandigheid dondert 'ie 'ie in zwaar weer overboord. Hij spoelt uiteindelijk aan op een speciaal eiland... 'Airanto' (dus gewoon 'island', maar dan verjapannerd).

Het eiland is bezaaid met meisjes en door de oudste van het eiland krijgt hij te horen dat hij, jawel, de enige man is... En de meiden zijn gevaarlijk hitsig.

Het is een komische, ietwat ecchi serie. Erg grappig. Er wordt een stijl gebruikt die een beetje doet denken aan series als Azumanga Daioh.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
plaatjes =
verhaal/plot =
tekenstijl = /

ga ik ook maar volgen

[ Bericht 1% gewijzigd door mschol op 08-04-2007 23:24:08 ]
pi_48130923
Nou ja, die stijl is een kwestie van smaak. Bij een comedyserie vind ik zo'n maffe stijl echt geweldig...
pi_48131043
ow die spellings fout in de laatste screenshot:

i didnt meant to hit you .. ???
me engels is niet zo super maar dit lijkt me toch nie goed
  zondag 8 april 2007 @ 23:26:53 #194
122997 zquing
Drama Junk
pi_48131103
maar kijken jullie eigenlijk nog J-drama's? Die zijn ook erg tof(en het topic is zo stil )
pi_48131225
nope.

Maar je mag in het asian drama-topic wel even een paar series aanraden... klein beschrijvend verhaaltje erbij, een paar screenshotjes.
  zondag 8 april 2007 @ 23:31:23 #196
122997 zquing
Drama Junk
pi_48131332
zal ik voor je doen, in de TS staat een toffe beschrijving van densha otoko, die is wel tof. Als je voor een beetje humor+relatie+toffe mensen wilt gaan kan ik je "Hanazono no Himitusu" aanraden.
pi_48131627
Himitsu no Hanazono kon wel 'ns een geinige serie zijn... (net even een stukje bekeken op youtube)

Bij Densha Otoko ergerde ik me kapot aan de hoofdpersoon, dus dat schiet dan niet op, hè?
  zondag 8 april 2007 @ 23:39:48 #198
122997 zquing
Drama Junk
pi_48131722
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef Jordy-B het volgende:
Himitsu no Hanazono kon wel 'ns een geinige serie zijn... (net even een stukje bekeken op youtube)

Bij Densha Otoko ergerde ik me kapot aan de hoofdpersoon, dus dat schiet dan niet op, hè?
ik ergerde me ook aan de hoofdpersonen in SchoolRumble en in Karin, maar toch heb ik beide series gekeken omdat ze tof zijn, ergo niet afkappen op hoofdpersonen maar gewoon doorbijten(anders kan je het altijd nog een reis om je iets te verbeteren noemen )
pi_48132011
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:25 schreef mschol het volgende:
ow die spellings fout in de laatste screenshot:

i didnt meant to hit you .. ???
me engels is niet zo super maar dit lijkt me toch nie goed
Wat is er fout aan dan? Is correct Engels.
pi_48132291
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Wat is er fout aan dan? Is correct Engels.
dan licht het vast aan mij, ik vind et niet kloppen, maar misschien is me engels wat stoffig gramaticaal gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')