Oooo... De scene in het wedstrijdzwembad vond ik zo geweldig hè.quote:Op maandag 2 april 2007 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Goldenboy..Heb die serie wel gekeken, maar op een gegeven moment werd het flauwe me een beetje teveel.
Die was idd wel grappig.quote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Oooo... De scene in het wedstrijdzwembad vond ik zo geweldig hè.![]()
waar gaat die serie over?quote:Op maandag 2 april 2007 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Goldenboy..Heb die serie wel gekeken, maar op een gegeven moment werd het flauwe me een beetje teveel.
Je bent niet de enige. Eén van de beste comedy series en die aflevering 4 is wel de geniaalste.quote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Oooo... De scene in het wedstrijdzwembad vond ik zo geweldig hè.![]()
't is een must seequote:
ik heb hem zelf ook,alleen dan in mkvquote:Op maandag 2 april 2007 23:45 schreef mschol het volgende:
hmm oke...
intresse gewekt..
waar issie te krijgen.
op isohunt zie ik er 2 staan met 6 eps in OGM formaat, geen groep info of iets erbij..
2.34 en 1,36GB
Oversexste jongen zegmaar.quote:
U got PM.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hallo
ik wil elfen lied gaan kijken, maari k heb net een torrent zonder subs helemaal binnengehaald, waar kan ik engelse subs vinden? kan dat uberhaupt als je al zonder subs hebt?
en ik wil niet op youtube kijken, al die parts en kutkwaliteit
ik kan daar ook geen fansub meer van vinden, dus maar een random release gedownloadquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:13 schreef wdn het volgende:
Fruits Basket is inderdaad leuk![]()
![]()
Ik kan niet zeggen dat ik Golden Boy heb gevonden. Wie heeft daar de subs voor gedaan?
die is leuk, als je em uit hebt, kun je em weg geven (is goedkoper als de rest van de bundels kopen)quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:49 schreef PsyCha het volgende:
Ik ben helemaal into Fruits Basket. Heb gelijk ook maar Volume 1 besteld bij Bol.com.
Niet gezien, maar je raadt 'm dus aan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie heeft hier eigenlijk hunter x hunter gezien?
het is de beste serie die ik ken, prachtige karakters, intelligente scenes en mooie muziek
de eerste keer heb ik 25 afleveringen in 2 dagen gekeken
25 afleveringen... van de 62 afleveringen plus een stuk of wat OVA's...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie heeft hier eigenlijk hunter x hunter gezien?
het is de beste serie die ik ken, prachtige karakters, intelligente scenes en mooie muziek
de eerste keer heb ik 25 afleveringen in 2 dagen gekeken
in de 1e 2 dagen dus,quote:Op woensdag 4 april 2007 16:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
25 afleveringen... van de 62 afleveringen plus een stuk of wat OVA's...
uiteraardquote:Op woensdag 4 april 2007 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet gezien, maar je raadt 'm dus aan?
komt nog wel, de eerste 2/3 afleveringen zijn een beetje inleidingquote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gezien, maar ben nog niet helemaal kapot van de hoofdpersoon.
Maar misschien komt dat nog.
was een paar daagjes weg, maar er is weer een nieuwe Nanaquote:Op woensdag 4 april 2007 06:32 schreef wdn het volgende:
ZQUING: 04-04 . 04:17 Nana 36.5
mschol: merci, ik heb hem gevonden![]()
ik had ze in het frans gekocht ondat ik dacht dat ik wel begreepquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:49 schreef PsyCha het volgende:
Ik ben helemaal into Fruits Basket. Heb gelijk ook maar Volume 1 besteld bij Bol.com.
dat is waar. Maar de recaps hebben toch soms ook nieuwe scenes? Heb zelf nog geen 1 recap gezienquote:Op donderdag 5 april 2007 20:11 schreef wdn het volgende:
"Nieuwe" Nana is overdreven. Tis een recap
Heb mezelf voorgenomen deze te kijken als 37 uit is
quote:Answering the call of the “Gold Race”, all the sentient races launch into space. The human race is the last to launch, and are thus known as the “Iron Race”.
Much time has passed since then, and humanity is threatened with extinction at the hands of the more dominant “Silver Race”.
In order to save her people, Queen Deianeira sets out on a journey to a galaxy far away, following the prophecies of the Gold Race handed down by the royal family. Then, she meets a boy named Eiji. Their encounter will change the fate of the universe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |