abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar zondag 1 april 2007 @ 22:02:01 #91
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_47906636
heb je Golden Boy al gezien?

of Green Green TV

Green Green is zooooooo flauw

of mischien Tokyo University Story
is van dezelfde maker als Golden Boy

Murakami Naoki is the most intelligent student at his high school, but he can't stop obsessing over a girl named Mizuno Haruka. He finally asks her out, and to his surprise, she accepts. After several months of a loving yet obviously doomed romance, it comes time for them to take the entrance exams for Tokyo University. But what would happen to their relationship if only one of them was accepted.
pi_47907130
Ik heb ook net gelezen dat Shinsen-Subs de 23e ep van Code Geass heeft gedubbed met de stemmen van hun eigen staffmembers als 1 april grap.

Dat is weer eens wat anders dan de mainpage van je website veranderen.
pi_47907321
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

of Green Green TV

Murakami Naoki is the most intelligent student at his high school, but he can't stop obsessing over a girl named Mizuno Haruka. He finally asks her out, and to his surprise, she accepts. After several months of a loving yet obviously doomed romance, it comes time for them to take the entrance exams for Tokyo University. But what would happen to their relationship if only one of them was accepted.
enige doorverwijzing over tokyo university story?
keb niet iets op die naam kunnen vinden.
  zondag 1 april 2007 @ 22:30:13 #94
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47907740
quote:

of Green Green TV

Hmm.. Tokyo Univeristy klinkt wel leuk Green Green was toch die serie waarbij er meisjes naar een jongensschool gaan?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Licht Ontvlambaar zondag 1 april 2007 @ 22:46:56 #95
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_47908451
ja dat is green green

Tokyo Daigaku Monogatari is de japanse naam voor Tokyo University Story

ik weet wel waar je hem kan vinden

ik heb jullie alle 2 een pm gestuurd
  zondag 1 april 2007 @ 22:49:50 #96
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47908596
Bedankt!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 1 april 2007 @ 23:08:35 #97
122997 zquing
Drama Junk
pi_47909490
quote:

of Green Green TV

green green is niet flauw, het is gewoon slecht. Ik dacht laat ik maar een keer harem kijken voor de verandering en had toen green green gekeken. Sindsdien geen harem meer voor mij
"Those unforgettable days, for them I live"
  Licht Ontvlambaar zondag 1 april 2007 @ 23:10:02 #98
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  maandag 2 april 2007 @ 01:03:36 #99
122997 zquing
Drama Junk
pi_47913224
heb net
[Formula]_Moonlight_Mile_-_01_(1280x720)_[885A5004].mkv
gekeken

gaat tot nu nog nergens over, de enige reden die ik nu zie om hem te volgens is omdat hij HD is.......
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_47927510
Goldenboy.. Heb die serie wel gekeken, maar op een gegeven moment werd het flauwe me een beetje teveel.
pi_47929230
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Goldenboy.. Heb die serie wel gekeken, maar op een gegeven moment werd het flauwe me een beetje teveel.
Oooo... De scene in het wedstrijdzwembad vond ik zo geweldig hè.
なんだっけ
pi_47929574
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Die was idd wel grappig.
pi_47930968
vond ze allemaal wel geweldig alleen die met zwembad had wat saaie kantjes voor me idee

wat had je verder...
de yakuza loverboy
de motorrijder
de verwende nest
de computerprogrammeur
de zwembad dus
en... owja de striptekenaar

jammer dat er maar 6 waren...was een van de serie waarvan ik utliefst 40 verschillende verhalen met zelfde doel gezien
pi_47944992
muziek, sfeer, feel good, echi dat je echt denkt van oh mijn god wat doe je nou

erg leuke serie. En op het einde nog een mooie reunie climax aflevering
pi_47945983
Ik heb golden boy wat mangas gedownt, helaas is ie incompleet dat wordt zoeken geblazen...desnoods ga ik meer Japans oefenen om de japanse sites compleet te doorspitsen
pi_47946587
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
waar gaat die serie over?
  maandag 2 april 2007 @ 23:22:55 #107
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_47947035
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Eén van de beste comedy series en die aflevering 4 is wel de geniaalste.
  Licht Ontvlambaar maandag 2 april 2007 @ 23:39:00 #108
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_47947641
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:12 schreef mschol het volgende:

[..]

't is een must see
erg grappig
en zeker een van de betere anime comedys
dit is wat wikipedia heeft te zeggen

Each volume and episode of Golden Boy places Kintaro opposite a young, beautiful woman, whose interest or disdain for him acts as the conflict of the plot. Some of these women initially dismiss Kintaro as an idiotic and clumsy pervert, and either give him or accept from him some challenge to prove their superiority. Kintaro invariably lusts after these women, but he is principally driven by his desire to be of actual service to them and to thereby learn more about the world. Despite his outward appearances, Kintaro is an incredibly clever and resourceful individual, and consistently exceeds what the women in his encounters thought possible, winning their hearts despite his outward awkwardness. But due to chance, necessity or a sense of honor, Kintaro never takes advantage of these newfound feelings.
In an example of Egawa's style of drawing exaggerated facial expressions, Kintaro angrily demonstrates damage to his notebook.
In an example of Egawa's style of drawing exaggerated facial expressions, Kintaro angrily demonstrates damage to his notebook.

Much of the humor derives from situational elements, such as encounters between Kintaro and the women gone awry, and interactions between Kintaro's libido and imagination. Recurring gags include Kintaro's fetish for toilets (especially those recently used by beautiful women),

his exaggerated facial expressions, and comical entries in his notebook. The last include explicit drawings of the women he encounters and bits of wisdom such as "'C' is not sex", and "The human head cannot turn 360 degrees." Regarding the series, Tatsuya Egawa writes: "Before leaving kindergarten, I wrote these words in my notebook: 'I really like to study.' Often I wonder when it was that our schools forgot the true meaning of 'study.' Something which is now so often misunderstood by teachers and parents. Learning ought to be both stimulating and entertaining."[2]
pi_47947925
hmm oke...

intresse gewekt..
waar issie te krijgen.
op isohunt zie ik er 2 staan met 6 eps in OGM formaat, geen groep info of iets erbij..
2.34 en 1,36GB
pi_47949160
Ik ben nu qua manga bij de 'study' 8, dus afl. 8 na de '6' anime afleveringen (manga heeft er meer naar blijkt... ook wel droge..maar...meer seksuele verhalen imho)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 april 2007 @ 11:16:04 #111
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_47955968
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:45 schreef mschol het volgende:
hmm oke...

intresse gewekt..
waar issie te krijgen.
op isohunt zie ik er 2 staan met 6 eps in OGM formaat, geen groep info of iets erbij..
2.34 en 1,36GB
ik heb hem zelf ook,alleen dan in mkv
bevat de japanse versie + dub

dus gewoon een dvd rip naar mkv of ogm

dus haal die gerust binnen
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 14:34:04 #112
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_47963306
hallo

ik wil elfen lied gaan kijken, maari k heb net een torrent zonder subs helemaal binnengehaald, waar kan ik engelse subs vinden? kan dat uberhaupt als je al zonder subs hebt?

en ik wil niet op youtube kijken, al die parts en kutkwaliteit
:')
pi_47964459
In de OP heb je zo'n tof lijstje van sites die veel gebruikt worden...

Een handige site die daar bij staat, is www.anidb.info
Op deze site krijg je per serie een lijstje van welke fansubgroepen de serie van ondertiteling voorzien hebben, in welke taal dit is (zowel de ondertiteling als gesproken taal) en of het een beetje toffe kwaliteit is. Een van de goede groepen die erbij staat, is AnimeYuki. Probleem is echter dat Elfen Lied al een poosje geleden gereleased is (en volgens mij ook reeds gelicenceerd is (zie de OP voor uitleg)).

Je kan in dat geval vaak het best terecht op de grote (algemene) torrentsites.

Subs kunnen zelden apart worden gedownload, het zijn meestal hard-subs. Bij hard subs heeft de fansubber iets meer mogelijkheden. Een goede fansubber zorgt bijvoorbeeld voor Karaoke-subs bij de openings- en slot-melodie, maar geeft ook vertalingen van teksten die in het scherm staan. Bij een brief, bijvoorbeeld, kan een fansubber de vertaling zo tussen de regels plaatsen.

Je zal dus wel even de serie opnieuw moeten downloaden. Maar dan moet je wel zeker weten dat je een serie zonder ondertiteling gedownload hebt. Met name als het gaat om mkv, ogm of mp4-bestanden, is het goed mogelijk dat je de ondertiteling aan en uit kan schakelen. Gebruik in dit geval een programma dat goed met dit soort bestanden overweg kan (BS-Player pro of Media Player Classic). Je kan dan keuze maken uit de audio-language (gesproken tekst) en subtitle language.

[ Bericht 19% gewijzigd door Jordy-B op 03-04-2007 15:12:05 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 15:59:17 #114
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_47966959
ik vat hem wel ongeveer, ik ben nu aan het downen, gaat alleen niet echt snel. rond de 5 kb/s
:')
pi_47967417
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:12 schreef mschol het volgende:

[..]

Oversexste jongen zegmaar. En telkens ontmoet hij weer andere meisjes/vrouwen wat grappige situaties oplevert. Hij wil dinge leren over de wereld en daarom blijft hij nooit lang op een plek. Maar altijd wel onverwachtse dingen die je niet van hem verwacht op het eind. Ze misleiden je nogal in die serie. Dat met die toiletpot! Ach sommige dingen waren wel leuk, andere minder.
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:15:01 #116
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47967680
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hallo

ik wil elfen lied gaan kijken, maari k heb net een torrent zonder subs helemaal binnengehaald, waar kan ik engelse subs vinden? kan dat uberhaupt als je al zonder subs hebt?

en ik wil niet op youtube kijken, al die parts en kutkwaliteit
U got PM.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_47970147
Golden Boy, gaat over een 25 jarige exstudent (ook al heeft ie alles afgemaakt) die een student of life wilt worden, hij reist rond op zijn mountainbike en neemt allerlei parttime baantjes aan om nieuwe dingen te leren, in de verhalen komt ie altijd een mooie schone dame tegen die een expert in een bepaald gebied is en iedereen er zwaar overtuigd hoe goed ze wel niet is al dan niet verwaand. De hoofdrolspeler Oe Kintaro (die student dus) is iedere keer zeer onder de indruk en gaat werken voor die persoon om zo het vak te leren. Hij schrijft alles in zijn boekje en maakt de nodige fouten, totdat "de expert vrouw" er genoeg van heeft, wat er dan gebeurt verklap ik niet.

De achterliggende gedachte is, dat als je vastberaden, aardig, helpzaam en graag leert, verder in het leven komt en nog iets (moet je het zien voor )
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:49:51 #118
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_47973857
Ik ben helemaal into Fruits Basket. Heb gelijk ook maar Volume 1 besteld bij Bol.com.
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:13:13 #119
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47974749
Fruits Basket is inderdaad leuk

Ik kan niet zeggen dat ik Golden Boy heb gevonden. Wie heeft daar de subs voor gedaan?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_47982301

Inukami afgekeken, tis over met de pret voorlopig

was een geweldig leuke serie (overigens ook imho goed einde)
in de zomer komt er een film
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')