enige doorverwijzing over tokyo university story?quote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb je Golden Boy al gezien?
of Green Green TV
Green Green is zooooooo flauw
of mischien Tokyo University Story
is van dezelfde maker als Golden Boy
Murakami Naoki is the most intelligent student at his high school, but he can't stop obsessing over a girl named Mizuno Haruka. He finally asks her out, and to his surprise, she accepts. After several months of a loving yet obviously doomed romance, it comes time for them to take the entrance exams for Tokyo University. But what would happen to their relationship if only one of them was accepted.
Hmm.. Tokyo Univeristy klinkt wel leukquote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
of Green Green TV
Murakami Naoki is the most intelligent student at his high school, but he can't stop obsessing over a girl named Mizuno Haruka. He finally asks her out, and to his surprise, she accepts. After several months of a loving yet obviously doomed romance, it comes time for them to take the entrance exams for Tokyo University. But what would happen to their relationship if only one of them was accepted.
green green is niet flauw, het is gewoon slecht. Ik dacht laat ik maar een keer harem kijken voor de verandering en had toen green green gekeken. Sindsdien geen harem meer voor mijquote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
of Green Green TV
Oooo... De scene in het wedstrijdzwembad vond ik zo geweldig hè.quote:Op maandag 2 april 2007 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Goldenboy..Heb die serie wel gekeken, maar op een gegeven moment werd het flauwe me een beetje teveel.
Die was idd wel grappig.quote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Oooo... De scene in het wedstrijdzwembad vond ik zo geweldig hè.![]()
waar gaat die serie over?quote:Op maandag 2 april 2007 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Goldenboy..Heb die serie wel gekeken, maar op een gegeven moment werd het flauwe me een beetje teveel.
Je bent niet de enige. Eén van de beste comedy series en die aflevering 4 is wel de geniaalste.quote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Oooo... De scene in het wedstrijdzwembad vond ik zo geweldig hè.![]()
't is een must seequote:
ik heb hem zelf ook,alleen dan in mkvquote:Op maandag 2 april 2007 23:45 schreef mschol het volgende:
hmm oke...
intresse gewekt..
waar issie te krijgen.
op isohunt zie ik er 2 staan met 6 eps in OGM formaat, geen groep info of iets erbij..
2.34 en 1,36GB
Oversexste jongen zegmaar.quote:
U got PM.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hallo
ik wil elfen lied gaan kijken, maari k heb net een torrent zonder subs helemaal binnengehaald, waar kan ik engelse subs vinden? kan dat uberhaupt als je al zonder subs hebt?
en ik wil niet op youtube kijken, al die parts en kutkwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |