abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48113209
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:36 schreef zquing het volgende:
ligt 't aan mij of wordt er tegenwoordig veel minder echt goede series gereleased? De laats gereleasde serie die ik echt leuk vond was NHK en Nana natuurlijk. Maar het meeste wat ik kijk is toch al meestal een jaar of wat geleden gereleased
Ligt gewoon aan welke smaak je hebt. Genoeg series gevolgt afgelopen seizoen. Ben nu bezig met Ghost Hunt, zeker een aanrader. Ach als er elk half jaar 3 series echt goed zijn ben ik al meer dan tevreden.

Animanda heeft volgens mij ook plannen om Darker than Black te subben, maar het zal nog wel even duren voordat je daar een release van ziet.
Ik hoop eigenlijk dat Kyuuketsuki het gaat subben, nu Kiba en Busou Renkin afgelopen zijn, hebben ze nog maar 1 serie waar ze aan werken. Maar even afwachten dus.
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:13:50 #182
122997 zquing
Drama Junk
pi_48113234
ik denk dat mijn probleem licht bij het feit dat ik meestal alleen maar series kijk als ze al klaar zijn met releasen. Ik zou mischien wat vaker op A-suki moeten kijken naar de nieuwere releases
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_48113529
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:12 schreef torn_Machina het volgende:
Animanda heeft volgens mij ook plannen om Darker than Black te subben, maar het zal nog wel even duren voordat je daar een release van ziet.
Ik hoop eigenlijk dat Kyuuketsuki het gaat subben, nu Kiba en Busou Renkin afgelopen zijn, hebben ze nog maar 1 serie waar ze aan werken. Maar even afwachten dus.
Ik hoop dat Static Subs hem pakt... Die hebben dit seizoen volgens mij maar één serie en die doen ze ook nog samen met een andere groep.

Static Subs is niet de snelste fansubgroep, maar ze leveren wel ontzettend hoge kwaliteit.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_48126284
Shinsen heeft de promo van Darker than Black gereleased...

15 seconden en het vertelt je eigenlijk geen reet over de serie, maar het ziet er allemaal wel tof uit...

De PV van de nieuwe MoMusume single 'Kanashimi Twilight' is ook uit

maar dat terzijde, natuurlijk...

[ Bericht 34% gewijzigd door Jordy-B op 07-04-2007 23:58:21 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 8 april 2007 @ 00:10:33 #185
122997 zquing
Drama Junk
pi_48126745
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef Jordy-B het volgende:
Shinsen heeft de promo van Darker than Black gereleased...

15 seconden en het vertelt je eigenlijk geen reet over de serie, maar het ziet er allemaal wel tof uit...

De PV van de nieuwe MoMusume single 'Kanashimi Twilight' is ook uit

maar dat terzijde, natuurlijk...
ik ga me maar een keer inlezen in "darker than black"
pi_48126789
Ik zag net pas dat de muziek van Darker than Black door niemand minder dan Yoko Kanno gedaan wordt.

Als je je even in de staff verdiept, zie je links naar series als Cowboy Bebop, Wolf's Rain en GITS-SAC... (dus niet erg verwonderlijk dat ze dan Kanno gekozen hebben voor de muziek)
pi_48127703
Dat er nog geen speedsubs gereleased zijn van Darker than Black. Valt mij eigenljk een beetje tegen.
  zondag 8 april 2007 @ 22:21:24 #188
122997 zquing
Drama Junk
pi_48127873
quote:
Op zondag 8 april 2007 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zag net pas dat de muziek van Darker than Black door niemand minder dan Yoko Kanno gedaan wordt.

Als je je even in de staff verdiept, zie je links naar series als Cowboy Bebop, Wolf's Rain en GITS-SAC... (dus niet erg verwonderlijk dat ze dan Kanno gekozen hebben voor de muziek)
Yoko Kanno is tof, ook de dingen die ze niet voor anime heeft gedaan zijn tof
pi_48128774
Tijdens de downtime heb ik de eerste aflevering bekeken van Nagasarete Airantou... Het verhaal gaat over een jongen die wegloopt van huis... Hij vertrekt met een cruise mee, maar door een onhandigheid dondert 'ie 'ie in zwaar weer overboord. Hij spoelt uiteindelijk aan op een speciaal eiland... 'Airanto' (dus gewoon 'island', maar dan verjapannerd).

Het eiland is bezaaid met meisjes en door de oudste van het eiland krijgt hij te horen dat hij, jawel, de enige man is... En de meiden zijn gevaarlijk hitsig.

Het is een komische, ietwat ecchi serie. Erg grappig. Er wordt een stijl gebruikt die een beetje doet denken aan series als Azumanga Daioh.

zondag 8 april 2007 @ 22:45:31 #190
122997 zquing
Drama Junk
pi_48128997
ik denk dat ik dit seizoen reideem ook maar ga volgen, zometeen maar eens ep1 downen
pi_48129198
quote:
Op zondag 8 april 2007 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
Tijdens de downtime heb ik de eerste aflevering bekeken van Nagasarete Airantou... Het verhaal gaat over een jongen die wegloopt van huis... Hij vertrekt met een cruise mee, maar door een onhandigheid dondert 'ie 'ie in zwaar weer overboord. Hij spoelt uiteindelijk aan op een speciaal eiland... 'Airanto' (dus gewoon 'island', maar dan verjapannerd).

Het eiland is bezaaid met meisjes en door de oudste van het eiland krijgt hij te horen dat hij, jawel, de enige man is... En de meiden zijn gevaarlijk hitsig.

Het is een komische, ietwat ecchi serie. Erg grappig. Er wordt een stijl gebruikt die een beetje doet denken aan series als Azumanga Daioh.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
plaatjes =
verhaal/plot =
tekenstijl = /

ga ik ook maar volgen

[ Bericht 1% gewijzigd door mschol op 08-04-2007 23:24:08 ]
pi_48130923
Nou ja, die stijl is een kwestie van smaak. Bij een comedyserie vind ik zo'n maffe stijl echt geweldig...
pi_48131043
ow die spellings fout in de laatste screenshot:

i didnt meant to hit you .. ???
me engels is niet zo super maar dit lijkt me toch nie goed
  zondag 8 april 2007 @ 23:26:53 #194
122997 zquing
Drama Junk
pi_48131103
maar kijken jullie eigenlijk nog J-drama's? Die zijn ook erg tof(en het topic is zo stil )
pi_48131225
nope.

Maar je mag in het asian drama-topic wel even een paar series aanraden... klein beschrijvend verhaaltje erbij, een paar screenshotjes.
  zondag 8 april 2007 @ 23:31:23 #196
122997 zquing
Drama Junk
pi_48131332
zal ik voor je doen, in de TS staat een toffe beschrijving van densha otoko, die is wel tof. Als je voor een beetje humor+relatie+toffe mensen wilt gaan kan ik je "Hanazono no Himitusu" aanraden.
pi_48131627
Himitsu no Hanazono kon wel 'ns een geinige serie zijn... (net even een stukje bekeken op youtube)

Bij Densha Otoko ergerde ik me kapot aan de hoofdpersoon, dus dat schiet dan niet op, hè?
  zondag 8 april 2007 @ 23:39:48 #198
122997 zquing
Drama Junk
pi_48131722
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef Jordy-B het volgende:
Himitsu no Hanazono kon wel 'ns een geinige serie zijn... (net even een stukje bekeken op youtube)

Bij Densha Otoko ergerde ik me kapot aan de hoofdpersoon, dus dat schiet dan niet op, hè?
ik ergerde me ook aan de hoofdpersonen in SchoolRumble en in Karin, maar toch heb ik beide series gekeken omdat ze tof zijn, ergo niet afkappen op hoofdpersonen maar gewoon doorbijten(anders kan je het altijd nog een reis om je iets te verbeteren noemen )
pi_48132011
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:25 schreef mschol het volgende:

Wat is er fout aan dan? Is correct Engels.
pi_48132291
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Wat is er fout aan dan? Is correct Engels.
dan licht het vast aan mij, ik vind et niet kloppen, maar misschien is me engels wat stoffig gramaticaal gezien
pi_48132457
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:52 schreef mschol het volgende:

[..]

dan licht het vast aan mij, ik vind et niet kloppen, maar misschien is me engels wat stoffig gramaticaal gezien
Terug naar de schoolbankjes!!!
pi_48133650
Het is volgens mij ook "I didn't mean to hit you", maar tijdens het kijken van een serie vallen dat soort foutjes me echt niet op.

De ondertiteling komt trouwens van Ayako... En hun font ziet er beter uit dan op de screenshots, maar BS-player pakt alleen de SRT-onderiteling en niet de mooie SSA (dat wil zeggen... ik heb SSA nog niet aan de praat gekregen met BS-player).

Ik gebruik voor MKV-bestanden meestal Media Player Classic, maar die wil niet zo makkelijk screenshotjes nemen als BS-player.

vandaar.
pi_48137971
Meant == verleden, en imho moet het tt zijn, mean dus..

anyways, net pokemon helden gezien op jetix ( ), in et nederlands
tja tis echt pokemon, alleen echt bagger getekent (zelfs als je et vergelijkt met de eerste serie... )
  maandag 9 april 2007 @ 10:13:54 #204
122997 zquing
Drama Junk
pi_48138291
quote:
Op maandag 9 april 2007 09:49 schreef mschol het volgende:

tja tis echt pokemon, alleen echt bagger getekent (zelfs als je et vergelijkt met de eerste serie... )
pokemon is tof in het nederlands
pi_48138460
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:13 schreef zquing het volgende:

[..]

pokemon is tof in het nederlands
de serie zelf is wel oke ingesproken, maar in die film werd misty (naar mijn idee) door een man ingesproken... (andere stemacteurs dus.. )
  maandag 9 april 2007 @ 10:48:50 #206
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_48138987
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:25 schreef mschol het volgende:

Het betekent dat je wel iets wilde gooien maar iets anders wilde raken (je miste het doel en raakte daardoor iets anders). Indien je zegt: I didn't mean to hit you wil het zeggen dat je gooide zonder dat het de bedoeling was om iets spefifieks te raken.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_48139579
quote:
Op maandag 9 april 2007 09:49 schreef mschol het volgende:

Die stemmen zijn allemaal veranderd.. klonk echt ongelooflijk slecht.
Ik heb ook een stukje gekeken. Engels is zelfs nog beter imo. Gister was er ook al een film van pokemon.
Doen ze dat in verband met pasen ofzo?

Edit: Ik herinner me nu ineens dat ik over jullie gedroomd heb vannacht.
pi_48139643
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die stemmen zijn allemaal veranderd.. klonk echt ongelooflijk slecht.
Ik heb ook een stukje gekeken. Engels is zelfs nog beter imo. Gister was er ook al een film van pokemon.
Doen ze dat in verband met pasen ofzo?
i guess so..
anders ga je geen film ron 9 uur uitzenden..

eind stukje van de film was overigens wel droog
pi_48139704
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:15 schreef mschol het volgende:

[..]

i guess so..
anders ga je geen film ron 9 uur uitzenden..

eind stukje van de film was overigens wel droog
Ben ik even kwijt.. was dat niet met die kus?

En volgensmij was het idd een spellingsfout in de subs. Met meant klinkt het niet en als je did of didn't in een zin hebt staat het werkwoord erachter ALTIJD in tegenwoordige tijd. Waarom weet ik niet meer..
pi_48139771
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben ik even kwijt.. was dat niet met die kus?
uhu + die typische anime reactie van misty + brock
priceless...

af en toe is zelfs "kinder" anime wel leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')