Terug naar de schoolbankjes!!!quote:Op zondag 8 april 2007 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dan licht het vast aan mij, ik vind et niet kloppen, maar misschien is me engels wat stoffig gramaticaal gezien
pokemon is tof in het nederlandsquote:Op maandag 9 april 2007 09:49 schreef mschol het volgende:
Meant == verleden, en imho moet het tt zijn, mean dus..
anyways, net pokemon helden gezien op jetix (![]()
), in et nederlands
![]()
![]()
tja tis echt pokemon, alleen echt bagger getekent (zelfs als je et vergelijkt met de eerste serie...)
quote:
Het betekent dat je wel iets wilde gooien maar iets anders wilde raken (je miste het doel en raakte daardoor iets anders). Indien je zegt: I didn't mean to hit you wil het zeggen dat je gooide zonder dat het de bedoeling was om iets spefifieks te raken.quote:Op zondag 8 april 2007 23:25 schreef mschol het volgende:
ow die spellings fout in de laatste screenshot:
i didnt meant to hit you .. ???
me engels is niet zo super maar dit lijkt me toch nie goed
Die stemmen zijn allemaal veranderd.. klonk echt ongelooflijk slecht.quote:Op maandag 9 april 2007 09:49 schreef mschol het volgende:
Meant == verleden, en imho moet het tt zijn, mean dus..
anyways, net pokemon helden gezien op jetix (![]()
), in et nederlands
![]()
![]()
tja tis echt pokemon, alleen echt bagger getekent (zelfs als je et vergelijkt met de eerste serie...)
i guess so..quote:Op maandag 9 april 2007 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die stemmen zijn allemaal veranderd.. klonk echt ongelooflijk slecht.![]()
Ik heb ook een stukje gekeken. Engels is zelfs nog beter imo. Gister was er ook al een film van pokemon.
Doen ze dat in verband met pasen ofzo?
Ben ik even kwijt.. was dat niet met die kus?quote:Op maandag 9 april 2007 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]
i guess so..
anders ga je geen film ron 9 uur uitzenden..
eind stukje van de film was overigens wel droog
uhu + die typische anime reactie van misty + brockquote:Op maandag 9 april 2007 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben ik even kwijt.. was dat niet met die kus?
Film 5.quote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef zquing het volgende:
kus.......... wdf iemand kust in pokemon,wat heb ik allemaal gemist zeg....
wereld schokkend he??quote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef zquing het volgende:
kus.......... wdf iemand kust in pokemon,wat heb ik allemaal gemist zeg....
denk et niet, in japan zitten ze namelijk al op 500 episodesquote:
Heeft ie al gedaan.quote:Op maandag 9 april 2007 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wereld schokkend he??
ik vraag me al sinds het begin het volgende af:
wanneer geeft ash die fiets eens terug aan misty ??
quote:Op maandag 9 april 2007 11:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft ie al gedaan.Weet niet meer wanneer though..
Of was ie toen aan het eind van die aflevering weer kapot?? Naja.
quote:Op maandag 9 april 2007 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik herinner me echt zo'n aflevering.
quote:Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]nou wil ik et zien ook..
eens kijken of ik alle 10 de seizoenen ergens kan vinden, + 10 films ......
het onmogelijke van het onmogelijke waarschijnlijk
--edit--
dat zeg ik nou wel maar ik kan iig seizoenen 1 t/m 5 vinden +7,8
yup die zijn ook geen probleem, ik zit nu voornamelijk met eeen ruimte probleemquote:Op maandag 9 april 2007 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Volgensmij vallen alle films sowieso wel te downloaden...
500 keer team rockets riedeltjequote:Op maandag 9 april 2007 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
denk et niet, in japan zitten ze namelijk al op 500 episodes![]()
nee dat niet, in het engels...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 9 april 2007 12:14 schreef borisz het volgende:pm sentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb de eerste 3 films volgens mij nog in de bios gezien en jij ook al aan de Nana? Nana is tofquote:Op maandag 9 april 2007 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb de eerste 3 films nog op video band geloof ik.
En May + Max.Volgensmij worden die uiteindelijk ook weer vervangen trouwens.
Tijd voor nana.![]()
is downtime toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 9 april 2007 13:01 schreef wdn het volgende:![]()
Tijdens de downtime heb ik gekeken:
Busou Renkin
Simoun
Beide zijn goed te kijkenDe laatste kent alleen maar vrouwen
je hebt gewoon weinig te doen xDquote:Op maandag 9 april 2007 13:09 schreef wdn het volgende:
en nu ga ik aan Star Ocean EX beginnen
Ja pasen zuigt
quote:
Pfff.quote:Op maandag 9 april 2007 13:49 schreef zquing het volgende:
[..]
doe naruto maar in zijn eigen topic
naruto![]()
hinata zuigt naruto whehehehhe(heb geen idee wie hinata eigenlijk isquote:Op maandag 9 april 2007 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weer een 1 hour special, toch?
Hinata.Naruto kan 10 Hinata's of meer nog aan. Wie zuigt er?
Ze is verlegen, niet sterk en gegroeid vergeleken met de rest en lelijk imo. Haar obsessie met Naruto komt ook mijn strot uit. Haar die-hard fans ook trouwens. Zo weet je dat ook weer.
[..]
Pfff.![]()
flauwquote:Op maandag 9 april 2007 14:04 schreef zquing het volgende:
[..]
hinata zuigt naruto whehehehhe(heb geen idee wie hinata eigenlijk is, maar ze zuigt naruto)
whehehehehehe
zonder speciale reden?quote:Op maandag 9 april 2007 14:54 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
feel the shonen-ai love
ik heb 2 DVD's van Gravitation gekregen :3
van me ouders xD
quote:Op maandag 9 april 2007 14:48 schreef wdn het volgende:
zquing heb je ook niks aan vinden jullie ook niet?![]()
mischien proberen je ouders iets te insinuerenquote:Op maandag 9 april 2007 14:54 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
feel the shonen-ai love
ik heb 2 DVD's van Gravitation gekregen :3
van me ouders xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |