flauwquote:Op maandag 9 april 2007 14:04 schreef zquing het volgende:
[..]
hinata zuigt naruto whehehehhe(heb geen idee wie hinata eigenlijk is, maar ze zuigt naruto)
whehehehehehe
zonder speciale reden?quote:Op maandag 9 april 2007 14:54 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
feel the shonen-ai love
ik heb 2 DVD's van Gravitation gekregen :3
van me ouders xD
quote:Op maandag 9 april 2007 14:48 schreef wdn het volgende:
zquing heb je ook niks aan vinden jullie ook niet?![]()
mischien proberen je ouders iets te insinuerenquote:Op maandag 9 april 2007 14:54 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
feel the shonen-ai love
ik heb 2 DVD's van Gravitation gekregen :3
van me ouders xD
Oh, maar het is niet semi-homofiel, hoor...quote:Op maandag 9 april 2007 15:19 schreef Sh0g het volgende:
Gravitation? Dat is toch ook zo'n serie over van die meisjes-achtige jongens en hun semi-homofiele uitspattingen.
Niets voor mij.
lekker kinky en het toont toch mannelijkheid als je ongegeneerd naar semi-homo's kan kijkenquote:Op maandag 9 april 2007 15:19 schreef Sh0g het volgende:
Gravitation? Dat is toch ook zo'n serie over van die meisjes-achtige jongens en hun semi-homofiele uitspattingen.
Niets voor mij.
Oh, puh-lease!quote:Op maandag 9 april 2007 15:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, maar het is niet semi-homofiel, hoor...
Dus toch een serie voor jou...
ja echt welquote:Op maandag 9 april 2007 15:26 schreef zquing het volgende:
[..]
lekker kinky en het toont toch mannelijkheid als je ongegeneerd naar semi-homo's kan kijken
Ja, daar ook.quote:Op maandag 9 april 2007 15:32 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, keiharde tentacle-actie in de bips, zeker...
Nee, 2 eps Utawarerumono gekeken zaterdag, maar verder kwam die downtime wel goed uit. Kon ik beter studeren voor de aankomende tentamens.quote:Maar goed, da's wel weer genoeg offtopic... Hebben jullie nog toffe series gezien tijdens de downtime (verhaaltje erbij, screenshotjes... you know the drill)
talpaquote:Op maandag 9 april 2007 15:37 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ja echt wel
Ik toon mijn mannelijkheid wel door met de afstandsbediening in m'n linkerhand en een biertje in m'n rechterhand, talpa te vervloeken op zondagavond, tijdens de samenvattingen van de voetbal.![]()
ik haat dat zo erg, moet je alles gaan branden. Dan overal netjes opschrijven wat 't is en dan vergeten waar je die hele spindel dvd's ook weer gelaten hebquote:Op maandag 9 april 2007 17:08 schreef mschol het volgende:
zoo weer 6 dvd's met anime weggebrand, zit inmiddels bij de 37 dvd's, en dat zijn alleen de dvd's waar ik daadwerkelijk begonnen ben met nummeren
plotseling heeft me externe HD weer 80GB vrij..
opschijven is geen probleem, aan de boven kant staat anime en onder het midden staat het nummer (bv 037) en de spindels liggen op 1 hoopje bij al me andere dvd'squote:Op maandag 9 april 2007 17:12 schreef zquing het volgende:
[..]
ik haat dat zo erg, moet je alles gaan branden. Dan overal netjes opschrijven wat 't is en dan vergeten waar je die hele spindel dvd's ook weer gelaten heb
Gravitation is echt leuk :3quote:Op maandag 9 april 2007 14:56 schreef zquing het volgende:
[..]
![]()
[..]
mischien proberen je ouders iets te insinueren![]()
(j/k)
is gravitation nog tof? Ik wil hem ook nog zien
Helaas geen verhaaltje maar wel een trailer van The Skullman en nu maar afwachten wie het gaat subben. En muziek van Shiro Sagisu (Bleach) klinkt interresant.quote:Op maandag 9 april 2007 15:32 schreef Jordy-B het volgende:
Maar goed, da's wel weer genoeg offtopic... Hebben jullie nog toffe series gezien tijdens de downtime (verhaaltje erbij, screenshotjes... you know the drill)
MOET die kotssmiley nou?quote:Op maandag 9 april 2007 15:19 schreef Sh0g het volgende:
Niets voor mij.
Ik vond de animatie wel heel mooi tho. Ga deze zeker verder volgen, de eerste ep was leukquote:Op maandag 9 april 2007 14:17 schreef torn_Machina het volgende:
De eerste sub van Darker than Black is nu te downloaden. Dit maal gesubbed door Maiwaifu.
De kwaliteit en encoding is niet om over naar huis te schrijven. Timing loopt soms een stukje voor of achter.
Ik raad aan om te wachten op een fatsoenlijke sub en deze niet te downloaden.
247 MB voor slechte kwaliteit.![]()
De animatie is ook niets mis mee, alleen ik vond deze sub vrij matig.quote:Op maandag 9 april 2007 19:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik vond de animatie wel heel mooi tho. Ga deze zeker verder volgen, de eerste ep was leuk
een semi-homo is eigenlijk iemand die net niet homo is maar wel aan andere gozerts(op een niet volledig seksueelle manier) zit. Niet te verwarren met de Bi want die zit gewoon aan iedereen. Of je kan het natuurlijk ook helemaal anders zien, aangezien hij voor de helft houdt van het zelfde houdt hij enkel van hermafrodieten.quote:Op maandag 9 april 2007 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
MOET die kotssmiley nou?![]()
Misschien een erg domme vraag, maar wat houdt semi-homofiel precies in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |