Ja maar wat denk je nou, die griet kan er gewoon de jan tandjes van. Hij denkt nu alleen ff aan z'n eigen ego omdat hij niet wil dat men denkt dat hij geen kookles kan geven. Amanda gaat echt niet winnen. Het feit dat ze nu in de gameroom hangt ipv internet af te struinen naar een hoofdgerecht zegt voor mij al een heleboel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je reageerde net op een stukje van mij dus ik dacht dat je het had gelezen, hij neemt haar apart in de keuken om haar privé te begeleiden, hij zal zich concentreren op haar want het gaat hem om haar. Dát was wat Marc zei.
Is het in Schiedam ???quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:54 schreef Kaleddis het volgende:
Tot hoe laat zouden Huub en Amanda morgen in het restaurant van Marc zijn ? Zijn restaurant ligt op nog geen kilometer van m'n huis![]()
Wat ik denk. . . Dat ze een betere taart bakte dan Bartquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja maar wat denk je nou, die griet kan er gewoon de jan tandjes van. Hij denkt nu alleen ff aan z'n eigen ego omdat hij niet wil dat men denkt dat hij geen kookles kan geven. Amanda gaat echt niet winnen. Het feit dat ze nu in de gameroom hangt ipv internet af te struinen naar een hoofdgerecht zegt voor mij al een heleboel.
Yep, gewoon bij Lepels. Ze moeten gewoon meedraaien in de keuken dus echt hard werken. Dat gaat ze toch zo tegenvallen.quote:
Hoeveel groupies zullen er klaarstaan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Yep, korte haven 5
http://www.marcsmeets.nl/
Huub heeft hotelschool gedaan he.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Yep, gewoon bij Lepels. Ze moeten gewoon meedraaien in de keuken dus echt hard werken. Dat gaat ze toch zo tegenvallen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel groupies zullen er klaarstaan?![]()
Dat gaat Amanda ontzettend tegenvallen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Yep, gewoon bij Lepels. Ze moeten gewoon meedraaien in de keuken dus echt hard werken. Dat gaat ze toch zo tegenvallen.
Informatie doorspelen, Brian en Jaap die het cadeautje van Sylvia tijdens de ballonnenactie hebben gestolen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub heeft hotelschool gedaan he.
Maar ik ga kijken of ik een glimp van ze kan opvangen en een foto kan scoren.![]()
Dat wordt sjanken voor Amanda!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat gaat Amanda ontzettend tegenvallen.
Huub zei direct al dat wordt vet hard werken!! Hij heeft wel eerder in een keuken gestaan.
Ik doe me best, hoe laat vertrekken ze vanuit de villa ??? Tis voor mij 10 minuutjes van me huis af, dus dan weet ik hoe laat ik moet vertrekken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wegtrappen dan die groupies!
Mooie foto's voor de COS OP willen we zien![]()
Lijkt me een goed plan ....quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Informatie doorspelen, Brian en Jaap die het cadeautje van Sylvia tijdens de ballonnenactie hebben gestolen.
Zie ik je morgen welquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub heeft hotelschool gedaan he.
Maar ik ga kijken of ik een glimp van ze kan opvangen en een foto kan scoren.![]()
Petraa heeft een missie...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan ....
Als je toch info door kunt spelen ....
Misschien dat je ook de plannen van Hans Nijman kunt verklappen en dat de tik die hij heeft gekregen geen ongelukje was en nog weleens kan voorkomen.
Keej staan we er saampies, gesellug seg !!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zie ik je morgen wel![]()
En heb gisteren net een nieuwe camera gekocht![]()
Owja, tuurlijk. Als ik zo dichtbij kan komenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Informatie doorspelen, Brian en Jaap die het cadeautje van Sylvia tijdens de ballonnenactie hebben gestolen.
allebei een rode roos in je mond, dan herkennen jullie elkaar!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Keej staan we er saampies, gesellug seg !!!!![]()
Hahaha, nee een grote soeplepel natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
allebei een rode roos in je mond, dan herkennen jullie elkaar!![]()
Tafel reserveren en dan doodleuk de keuken inwandelen, onder het mom van "ik dacht dat dit het toilet was!"quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Owja, tuurlijk. Als ik zo dichtbij kan komen![]()
Als het kan ... schroom niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hahaha, nee een grote soeplepel natuurlijk![]()
En hoe reageerde Natasja?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:09 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt dat als Huub met Natasia zou slapen hij de poort uit zal lopen.
Huub springt op en roept Natasia (die op bed ligt). Eric verslikt zich bijna in zijn patat want hij moet mee naar beneden en hij wil Natasia wakker maken en híj vertelt het.
Jaap vroeg of het oké was of hij de anderen kon vertellen hoe hij aan de 100 cp''s kwam.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef Marrije het volgende:
Net gemist watvoor snode plannen Jaap en Brian buiten stonden te smeden.
Gewoon ff een pasje maken van de smaakpolitiequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tafel reserveren en dan doodleuk de keuken inwandelen, onder het mom van "ik dacht dat dit het toilet was!"
Thanks, heb ik ook gemist, hoe hij eraan kwam.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap vroeg of het oké was of hij de anderen kon vertellen hoe hij aan de 100 cp''s kwam.
Brian zei dat hij gewoon de waarheid kon vertellen.
Now we're talking!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gewoon ff een pasje maken van de smaakpolitie![]()
Die zei half slaperig dat Wilgo dat niet goed zou vinden.quote:
Ja Petra, als je daar toch staat kun je dat mooi doen en evt. het woord poeder rond strooienquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar heeft Brian hem mee omgekocht om de immuniteit van Sylva te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks, heb ik ook gemist, hoe hij eraan kwam.
Gewoon schreeuwen: "Jaap en Brian zijn dieven!!!!! kadootje Sylvia!!!!"quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heeft ze drie dagen op rij voorgelezen dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:22 schreef Clank het volgende:
Natasia heeft al 3 dagen op een rij de kindertjes van Nederland teleurgesteld.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Daar heeft Brian hem mee omgekocht om de immuniteit van Sylva te bewerkstelligen.
ik stem tegen, weg met dat mens!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Om half negen is er iets. Stemming of Lieke mag blijven slapen zaterdag???
quote:
Oh ja.. ws zijn alle kindertjes heel blij nuquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft ze drie dagen op rij voorgelezen dan?
Aaaaaaaah, dan heb ik lekker net optijd de streams aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Om half negen is er iets. Stemming of Lieke mag blijven slapen zaterdag???
Eindelijk rustig slapen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Oh ja.. ws zijn alle kindertjes heel blij nu![]()
Ik zeg: laat haar in jezusnaam slapen...quote:
was het de moeite waard?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:26 schreef solara4 het volgende:
wie heeft trouwen rlt boulevard gezien????
Nee, iets interessants ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:26 schreef solara4 het volgende:
wie heeft trouwen rlt boulevard gezien????
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]de opname van natas en haar dochter, ze waren niet echt positief
Nee, iets interessants ?
oh sorry, ik dacht dat ik haar net voorbij zag komenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg: laat haar in jezusnaam slapen...
Van mijn part voor altijd blijven...
Over Lieke worden de COSsen toch wel volgepost...
Als ze dan ook daadwerkelijk in de Kooi zit is het in ieder geval ontopic!![]()
Toen je je oogjes even dicht deed zekerquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:29 schreef proh het volgende:
[..]
oh sorry, ik dacht dat ik haar net voorbij zag komen
Drank doet wonderen bij SylviSAAI. denk ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric vindt gelukkig ook dat Syl een keer los moet gaan in de kooi...
Weinig hoop, though...
Syl zegt niet echt goed los te kunnen gaan daar..
Ik heb niet geluisterd ....quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:34 schreef schatje het volgende:
Amanda heeft goed naar de woorden van Marc geluisterd.
Kan iemand even een kort verslagje doen van dit gesprek, ik heb het even gemist, er werd ook nog wat gefluistert.......quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
Hebben Amanda en Natasja nou zo'n lol om een nieuwe verliefdheid van Natasja?
Ah, mooi op tijdquote:
Hier ook .... maar Eemnes ligt waarschijnlijk op een andere isogoon.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier is het bestwel half negen...
Hebben ze vaker last van...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hier ook .... maar Eemnes ligt waarschijnlijk op een andere isogoon.
Snap niet waarom ze mee helpen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, mooi op tijdOn-topic: Brian kon het afruimen niet alleen af en moest een gesprek tussen Sylvia en Eric storen.
Jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, en nou weer ouderwets rellen!
Zal wel weer tijd worden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, en nou weer ouderwets rellen!
Klinkt veel te gezellig. Maar we hebben syl, japie en brian nogquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef noekje het volgende:
Amanda vindt Lieke wel leuk en Natasia wordt blij als Huub blij is.
En andere minder bedeelde leden van onze samenleving...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef rooie3 het volgende:
Behalve natuurlijk de Japiofans en rat fans.![]()
Het klinkt als the fucking Brady Bunch en dat is helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klinkt veel te gezellig. Maar we hebben syl, japie en brian nog![]()
Ben bang dat je niet veel gaat missen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:46 schreef Desii het volgende:
Ik zit op cursus en kan nix horen.... please life-verslag![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef Marrije het volgende:
Maak ik gisteren even een vergelijking tussen de hese stem van Amanda en Katja, en wat zingt Amanda nou. . . .3 x raden. . . .Linda, ook al wilde ze Katja zijn![]()
Nu wel ok, maar als ze straks tegen Lieke stemt wat minder.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:46 schreef Benait het volgende:
Hoe is het nu tussen Huub en Sylvia?
Als het om Lieke gaat en Syl stemt tegen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:48 schreef Desii het volgende:
Nou als het om Lieke en Huub gaat, zijn er toch wat andere meningen in de kooi... ik heb hoop op een goeie rel
neee het hoofdgerecht vindt ie te simpel dus dat wordt nu een voorgerecht, en ze moet een nieuw hoofdgerecht maken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij vindt haar voorgestelde menu helemaal niets. Ze moet iets anders uitzoeken.
en ik gaf toen een stuk van een nummer van Katja. Heb jij gisteren een kaart getrokken?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef Marrije het volgende:
Maak ik gisteren even een vergelijking tussen de hese stem van Amanda en Katja, en wat zingt Amanda nou. . . .3 x raden. . . .Linda, ook al wilde ze Katja zijn![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het om Lieke gaat en Syl stemt tegen...
Die rel wil ik helemaal niet zien geloof ik![]()
Nee we willen rellen in het andere kamp.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik welquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alhoewel ik momenteel genoegen neem met wat voor rel dan ook, geloof ik...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee we willen rellen in het andere kamp.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik gaf toen een stuk van een nummer van Katja. Heb jij gisteren een kaart getrokken?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zegt net dat je niet kan meekijken dus niet klagen jij!![]()
![]()
![]()
Ik huil met je meequote:
Nou leuk, weten we dat ook weer, nu het diefstal filmpje van Jaap en Brianquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef Marrije het volgende:
zozo, een contactpuntenpot van 500 punten waar unaniem voor gestemd moet worden en er mag niet meer geleend worden.
Ja, jammer he.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:55 schreef solara4 het volgende:
is dit alles??????????
En dan gewoon "terug geven"quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef Ashrak het volgende:
Maar goed als je punten niet mag lenen kun je ze elke keer weggeven.
Ja, het is weer een regel van niets eigenlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan gewoon "terug geven"
Goeie regel weer...![]()
ja dit gaat weer eens nergens overquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, jammer he.....
Had wel zin in een stevig robbertje rellen.
Preciesquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef proh het volgende:
[..]
Nou leuk, weten we dat ook weer, nu het diefstal filmpje van Jaap en Brian
De catch is dat de 50 cp dus komt te vervallen voor deze maand...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:57 schreef proh het volgende:
Jaap wil 50 punten!
Jaap krijgt niets, vuile dief!
en dat huub moet oppassen voor eric, de backstabberquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het wel slim want dan is er elke dag een noodgeval en houdt ze haar eigen puntenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia wil al op voorhand punten uit de pot claimen om te kunnen bellen (in noodgeval). Maar daar heeft ze toch gewoon haar eigen punten voor !
'quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Sylvia: Denk jij als Cora hier is, dat wij met Cora gaan praten?
Ze bedoelde het niet onaardig, en legt het ook verder uit...
Maar het klonk echt über gemeen...![]()
Ga maar weer lekker doen waar je mee bezig was...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb me rot gehaast, bang om de rel te missen .... maarre .... ze mogen geen cp's meer lenen van elkaar? .... Geen gejatte kadootjes tijdens ballonnenaktie die ineens op tafel kwamen? gofferdegoffer
Cora schrijft Brian ook regelmatig..... Cora heeft echt een les nodig!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
'
Dat is een les die Cora moet krijgen. Ieder krijgt z'n les die hij/zij aankan.
Goed he. Staat ook in de sterren overigens.
Omdat dat een heel slim plan is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:02 schreef Marrije het volgende:
Waarom delen ze de cp'en niet gewoon?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:59 schreef Desii het volgende:
ja en nog paar snode plannen doorgeven... heb er net 1 geplaatst op het speciale topic
Sssst, rustig maar...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
Sylvia gaat écht niet haar ouders uitnodigen als ze een half jaar in de kooi zit.
Ik krijg steeds meer een gevoel, een energie, vibraties en auravormingen dat Syl best een berekenend kreng is.
Dit binnen één dag.
hahahahahahaquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
Cora schrijft Brian óók regelmatig .....![]()
*valt achterover en gaat stuiptrekken* *begint te schuimbekken*quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sssst, rustig maar...
Wacht, ik geef je wat licht...
*straal, straal...*
Neequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
Moeten ze trouwens ook terugbetalen aan de pot?
Nee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
Moeten ze trouwens ook terugbetalen aan de pot?
De redaktie zegt dat ze er niets aan gaan doen. En ze zeggen ook niet OF het kado al terug is bij Sylvia. We hebben haar er in ieder geval niet over gehoord.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:06 schreef solara4 het volgende:
Jongens heeft Syl dat kadootje al terug?
dus dan wordt het toch nog rellen, ik blij, jij blijquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric, Huub en Sylvia stemmen nog niet voor Japio...
Natuurlijk niet meteen uitdelen. Ze zitten in een spel en moeten er juist gebruik van maken - iemand pesten door geen punten te gunnen ed.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:07 schreef Katewalker het volgende:
Ze gaan nu de fout in denk ik. Die contactpunten moeten ze denk ik meteen gebruiken en niet aan het eind van de maand verdelen als niemand er gebruik van maakt. Zou lekker zijn zeg...
ja khad niet verwacht dat hij ja zou zeggen om cora te laten komen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:13 schreef Taurus het volgende:
Huub is wel 'n doetje sinds ie 'n vriendin heeft he..![]()
Geef Huub groots gelijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:13 schreef Taurus het volgende:
Huub is wel 'n doetje sinds ie 'n vriendin heeft he..![]()
kijk maar even op: www.wit.nlquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zeg ... dat tandenbleekgebeuren heeft wél resultaat zeg !
* pakt er een spiegel bij om eens breed in te grijnzen. Peinst wat zoiets nou zou kosten.
Ik bedoel eigenlijk dat ze net hebben zitten bedenken dat als er aan het einde van de maand nog punten in de pot zitten ze die onder hun zevenen willen verdelen. En ik denk dat ze die punten meteen moeten gebruiken en niet bewaren. ...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet meteen uitdelen. Ze zitten in een spel en moeten er juist gebruik van maken - iemand pesten door geen punten te gunnen ed.
vanaf 149,- euro.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
* pakt er een spiegel bij om eens breed in te grijnzen. Peinst wat zoiets nou zou kosten.
.... waarschijnlijk staat ie bij de Aldi als verkoper van de daklozenkrant .... denkt Natasiaquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
God is een zwerver in Almere??????
Peinzen hoeft niet...135 euries en je gebit straalt als nooit tevoren..quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik wel want Huub wil ook dat iedereen voor stemt als er over Lieke gestemd moet worden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:14 schreef Casshern het volgende:
[..]
ja khad niet verwacht dat hij ja zou zeggen om cora te laten komen...
En nog een keer, want de waarheid mag gehoord worden!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:16 schreef Polonium-120 het volgende:
hoe langer ik naar dit zooitje kijk hoe meer ik het gevoel krijg dat pijn en kwelling een belangrijke rol in mijn leven gaan spelen. helaas heeft het zooitje ook een verslavende werking maar als de redactie iedere keer uit de ideeënbus van die slappe acties tovert gaat de lol er snel vanaf. het cp potje zal geen indrukwekkende tv maken. het is dat jaap die op dit moment geen punten heeft maar 'redelijk' snel 50 cp uit het potje mag pakken. de meeste nederlanders zijn spaarders dus de anderen in de villa zullen denk ik niet zo snel naar het potje grijipen.
maar wel een lief zuurpruimpjequote:
135 euro? Jij bent goedkoop!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Peinzen hoeft niet...135 euries en je gebit straalt als nooit tevoren..![]()
Ik wil wel voor deze tip het eindresultaat zien..![]()
Neen, binnen een uur moeten ze unaniem een uitdeler kiezenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:20 schreef akveor het volgende:
Unaniem moeten ze iemand kiezen die 530 CP mag uitdelen.... en dit binnen een uur...
Yes! Gesjellug!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:21 schreef Mokum020 het volgende:
Nu al rellen om de CP vedeling.....werd wel eens tijd ook....![]()
Ik pak de smijtwijn alvast .....quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
Laat maar lekker down the drain gaan. Daar heb ik nou zin in!
vertelquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:22 schreef Mika25 het volgende:
Hoop niet dat Eric, Huub en Sylvia vergeten zijn hoe Brainless de 500 CP de vorige keer verdeelde...
Yes... YES!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
En de anderen straks ook als Huub het blokt als ie m niet krijgt.
Huissmijten!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik pak de smijtwijn alvast .....
Brainless "overleefde" z`n eerste vliegles, dus hij mocht zomaar 500 CP verdelen, er hoefde niet eens voor gestemd worden...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
vertel
Me too, komend uurtje wordt relluuuuuuhquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yes... YES!!!
Ik krijg er weer helemaal zin in!
Ook mooi materiaal voor een goeie COS OP![]()
Waarschijnlijk moet ik 500 cossen terug om te lezen wat er de vorige keer is gebeurt. Weet iemand dat nog?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik pak de smijtwijn alvast .....
Ha, eindelijk wat tegenwicht voor al die wannabe vmbo' ers!quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef Marelle het volgende:
iedereen is vals behalve Brian en Natasja![]()
Oja, dat is ook zo, helemaal vergeten, bedankt!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brainless "overleefde" z`n eerste vliegles, dus hij mocht zomaar 500 CP verdelen, er hoefde niet eens voor gestemd worden...
Voor de goede orde : 530 cpt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:26 schreef Marrije het volgende:
deze 500 cp'en gaan dus down the drain.
Dan heeft Amanda geen leven meerquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:26 schreef Clank het volgende:
Amanda: Als we een een stemming over Lieke krijgen zul je 's zien wat kut is.
Toen mochten ze ook iemand aanwijzen om cp's te verdelen. Bart en Nathanael wilden die toen verdelen en toen werd Huub genaaid door Nathanael.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef Ning het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet ik 500 cossen terug om te lezen wat er de vorige keer is gebeurt. Weet iemand dat nog?
Huub + Sylvia werden toen genaaid.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Toen mochten ze ook iemand aanwijzen om cp's te verdelen. Bart en Nathanael wilden die toen verdelen en toen werd Huub genaaid door Nathanael.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor de goede orde : 530 cpt.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:28 schreef Mokum020 het volgende:
"Die plank stort zomaar in" zegt Japio.......
Een arm van pakembeet 50 kilo is geen enkele plank tegen bestand...![]()
Of dat wijf uit die viskraamquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:29 schreef ruby het volgende:
Amanda klinkt net als Cartman van Southpark.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:28 schreef noekje het volgende:
Ja Jaap, je plank houdt het niet. Had die zwerver nu maar een spare rib gegeven. Dat was nl God. Zwervers straffen onmiddelijk.
Als ze eerlijk zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:30 schreef pullup het volgende:
Als ze eerlijk zijn dan krijgt nu dus een van degenen die vorige keer het minst hebben gekregen nu de beurt.
Meer argumentatie is er niet voor nodig
Wat heeft Cartman jou misdaan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:29 schreef ruby het volgende:
Amanda klinkt net als Cartman van Southpark.
Zij heeft de nodige "feestjes" wel gehad...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Zo makkelijk om te zeggen voor Zdngmw, Het zijn maar punten...................ze krijgt alles in haar schoot geworpen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |