neee het hoofdgerecht vindt ie te simpel dus dat wordt nu een voorgerecht, en ze moet een nieuw hoofdgerecht maken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij vindt haar voorgestelde menu helemaal niets. Ze moet iets anders uitzoeken.
en ik gaf toen een stuk van een nummer van Katja. Heb jij gisteren een kaart getrokken?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef Marrije het volgende:
Maak ik gisteren even een vergelijking tussen de hese stem van Amanda en Katja, en wat zingt Amanda nou. . . .3 x raden. . . .Linda, ook al wilde ze Katja zijn![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het om Lieke gaat en Syl stemt tegen...
Die rel wil ik helemaal niet zien geloof ik![]()
Nee we willen rellen in het andere kamp.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik welquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alhoewel ik momenteel genoegen neem met wat voor rel dan ook, geloof ik...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee we willen rellen in het andere kamp.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik gaf toen een stuk van een nummer van Katja. Heb jij gisteren een kaart getrokken?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zegt net dat je niet kan meekijken dus niet klagen jij!![]()
![]()
![]()
Ik huil met je meequote:
Nou leuk, weten we dat ook weer, nu het diefstal filmpje van Jaap en Brianquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef Marrije het volgende:
zozo, een contactpuntenpot van 500 punten waar unaniem voor gestemd moet worden en er mag niet meer geleend worden.
Ja, jammer he.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:55 schreef solara4 het volgende:
is dit alles??????????
En dan gewoon "terug geven"quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef Ashrak het volgende:
Maar goed als je punten niet mag lenen kun je ze elke keer weggeven.
Ja, het is weer een regel van niets eigenlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan gewoon "terug geven"
Goeie regel weer...![]()
ja dit gaat weer eens nergens overquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, jammer he.....
Had wel zin in een stevig robbertje rellen.
Preciesquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef proh het volgende:
[..]
Nou leuk, weten we dat ook weer, nu het diefstal filmpje van Jaap en Brian
De catch is dat de 50 cp dus komt te vervallen voor deze maand...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:57 schreef proh het volgende:
Jaap wil 50 punten!
Jaap krijgt niets, vuile dief!
en dat huub moet oppassen voor eric, de backstabberquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Informatie doorspelen, Brian en Jaap die het cadeautje van Sylvia tijdens de ballonnenactie hebben gestolen.
Ik vind het wel slim want dan is er elke dag een noodgeval en houdt ze haar eigen puntenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia wil al op voorhand punten uit de pot claimen om te kunnen bellen (in noodgeval). Maar daar heeft ze toch gewoon haar eigen punten voor !
'quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Sylvia: Denk jij als Cora hier is, dat wij met Cora gaan praten?
Ze bedoelde het niet onaardig, en legt het ook verder uit...
Maar het klonk echt über gemeen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |