Huissmijten!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik pak de smijtwijn alvast .....
Brainless "overleefde" z`n eerste vliegles, dus hij mocht zomaar 500 CP verdelen, er hoefde niet eens voor gestemd worden...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
vertel
Me too, komend uurtje wordt relluuuuuuhquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yes... YES!!!
Ik krijg er weer helemaal zin in!
Ook mooi materiaal voor een goeie COS OP![]()
Waarschijnlijk moet ik 500 cossen terug om te lezen wat er de vorige keer is gebeurt. Weet iemand dat nog?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik pak de smijtwijn alvast .....
Ha, eindelijk wat tegenwicht voor al die wannabe vmbo' ers!quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef Marelle het volgende:
iedereen is vals behalve Brian en Natasja![]()
Oja, dat is ook zo, helemaal vergeten, bedankt!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brainless "overleefde" z`n eerste vliegles, dus hij mocht zomaar 500 CP verdelen, er hoefde niet eens voor gestemd worden...
Voor de goede orde : 530 cpt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:26 schreef Marrije het volgende:
deze 500 cp'en gaan dus down the drain.
Dan heeft Amanda geen leven meerquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:26 schreef Clank het volgende:
Amanda: Als we een een stemming over Lieke krijgen zul je 's zien wat kut is.
Toen mochten ze ook iemand aanwijzen om cp's te verdelen. Bart en Nathanael wilden die toen verdelen en toen werd Huub genaaid door Nathanael.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef Ning het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet ik 500 cossen terug om te lezen wat er de vorige keer is gebeurt. Weet iemand dat nog?
Huub + Sylvia werden toen genaaid.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Toen mochten ze ook iemand aanwijzen om cp's te verdelen. Bart en Nathanael wilden die toen verdelen en toen werd Huub genaaid door Nathanael.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor de goede orde : 530 cpt.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:28 schreef Mokum020 het volgende:
"Die plank stort zomaar in" zegt Japio.......
Een arm van pakembeet 50 kilo is geen enkele plank tegen bestand...![]()
Of dat wijf uit die viskraamquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:29 schreef ruby het volgende:
Amanda klinkt net als Cartman van Southpark.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:28 schreef noekje het volgende:
Ja Jaap, je plank houdt het niet. Had die zwerver nu maar een spare rib gegeven. Dat was nl God. Zwervers straffen onmiddelijk.
Als ze eerlijk zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:30 schreef pullup het volgende:
Als ze eerlijk zijn dan krijgt nu dus een van degenen die vorige keer het minst hebben gekregen nu de beurt.
Meer argumentatie is er niet voor nodig
Wat heeft Cartman jou misdaan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:29 schreef ruby het volgende:
Amanda klinkt net als Cartman van Southpark.
Zij heeft de nodige "feestjes" wel gehad...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Zo makkelijk om te zeggen voor Zdngmw, Het zijn maar punten...................ze krijgt alles in haar schoot geworpen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |