Ga maar weer lekker doen waar je mee bezig was...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb me rot gehaast, bang om de rel te missen .... maarre .... ze mogen geen cp's meer lenen van elkaar? .... Geen gejatte kadootjes tijdens ballonnenaktie die ineens op tafel kwamen? gofferdegoffer
Cora schrijft Brian ook regelmatig..... Cora heeft echt een les nodig!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
'
Dat is een les die Cora moet krijgen. Ieder krijgt z'n les die hij/zij aankan.
Goed he. Staat ook in de sterren overigens.
Omdat dat een heel slim plan is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:02 schreef Marrije het volgende:
Waarom delen ze de cp'en niet gewoon?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:59 schreef Desii het volgende:
ja en nog paar snode plannen doorgeven... heb er net 1 geplaatst op het speciale topic
Sssst, rustig maar...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
Sylvia gaat écht niet haar ouders uitnodigen als ze een half jaar in de kooi zit.
Ik krijg steeds meer een gevoel, een energie, vibraties en auravormingen dat Syl best een berekenend kreng is.
Dit binnen één dag.
hahahahahahaquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
Cora schrijft Brian óók regelmatig .....![]()
*valt achterover en gaat stuiptrekken* *begint te schuimbekken*quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sssst, rustig maar...
Wacht, ik geef je wat licht...
*straal, straal...*
Neequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
Moeten ze trouwens ook terugbetalen aan de pot?
Nee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
Moeten ze trouwens ook terugbetalen aan de pot?
De redaktie zegt dat ze er niets aan gaan doen. En ze zeggen ook niet OF het kado al terug is bij Sylvia. We hebben haar er in ieder geval niet over gehoord.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:06 schreef solara4 het volgende:
Jongens heeft Syl dat kadootje al terug?
dus dan wordt het toch nog rellen, ik blij, jij blijquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric, Huub en Sylvia stemmen nog niet voor Japio...
Natuurlijk niet meteen uitdelen. Ze zitten in een spel en moeten er juist gebruik van maken - iemand pesten door geen punten te gunnen ed.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:07 schreef Katewalker het volgende:
Ze gaan nu de fout in denk ik. Die contactpunten moeten ze denk ik meteen gebruiken en niet aan het eind van de maand verdelen als niemand er gebruik van maakt. Zou lekker zijn zeg...
ja khad niet verwacht dat hij ja zou zeggen om cora te laten komen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:13 schreef Taurus het volgende:
Huub is wel 'n doetje sinds ie 'n vriendin heeft he..![]()
Geef Huub groots gelijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:13 schreef Taurus het volgende:
Huub is wel 'n doetje sinds ie 'n vriendin heeft he..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |