De download is de Cisco-challenge..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:07 schreef AminBen het volgende:
Ok, maar die download is ook nog van Torpedo he?
en 1000 toeschouwers gemiddeldquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:38 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Misschien maar eens in India beginnen, stadions met een capaciteit van 120.000![]()
Ik ben benieuwd hoe lang je er over doet om een goed elftal te bouwen wat ook in Europa mee zou kunnen doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:38 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Misschien maar eens in India beginnen, stadions met een capaciteit van 120.000![]()
Hmm, okee, ja ben ook eens begonnen in China, maar daar stopte ik na 2 wedstrijden al mee. Kon gewoon alle namen/speler/kwaliteiten niet uit elkaar houdenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:54 schreef sjimz het volgende:
Ben wel eens in Hong Kong of China ofzo begonnen maar die competitie was zo vreemd in elkaar gezet dat ik er na 2 seizoenen mee opgehouden ben.
Gebruik je een no cd crack?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:57 schreef Fides het volgende:
[..]
Maar heeft iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat de spelesrgeschiedenis telkens verneukt wordt?![]()
Deze pc wel. Maar volgens mij gebeurd t op mijn andere pc ook, maar daar heb ik nog geen game langer dan 2 of 3 seizoenen gespeeld.quote:
Geschiedenis verneukt als in de zin van: alle wedstrijden/doelpunten/etc. verdwenen?? Zoiets heb ik ook (met legale versie), voornamelijk bij uitgeleende spelers.. geen idee waar het vandaan komt, maar erg irriquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:36 schreef Fides het volgende:
Ik weet niet of jullie daar ook (nog) last van hebben, maar hoe kan ik voorkomen dat de spelersgeschiedenis helemaal verneukt raakt?
Nee hoor, 16-jarige Bojan bij Cisco in Serie C2/B.. Heb geen idee waarom die het doet, maar mij hoor je niet klagenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:23 schreef Fides het volgende:
edit: En Bojan bij Cisco:P?![]()
Dan zal je al wel in de Serie A zitten?![]()
Doudin en Aaritalo, maar ook Cardenas. En Michel Schmoller & Sidnei na een paar jaar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bojan speelt wel op uitleenbasis hoor, ik heb 'm niet kunnen kopen![]()
@ sjimz: wat versta jij onder de 'grote talenten'?? Spelers als Doudin en Aaritalo (die ik naar aanleiding van de berichten hier ook maar heb aangetrokken (ik kende ze niet - dit is m'n eerste LLM) of toch een andere categorie?
Op de een of andere manier zit Cardenas niet in m'n game... En ik speel met middelgrote db of grote db (even vergeten welke ik geselecteerd heb), erg vaag, in m'n SCH-game met kleine database zit 'ie namelijk welquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doudin en Aaritalo, maar ook Cardenas. En Michel Schmoller & Sidnei na een paar jaar.
De oorzaak schijnt hem te zitten in fm.exe, waarbij zodra je deze per ongeluk twee keer achter elkaar aanklikt, je een melding krijgt in de trant van 'FM is already running', met als gevolg dat je savegames corrupt raken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:57 schreef Fides het volgende:
[..]
Maar heeft iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat de spelesrgeschiedenis telkens verneukt wordt?![]()
Is dit de oorzaak dat van de spelers in mijn game hun geschiedenis niet kloppend is?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
De oorzaak schijnt hem te zitten in fm.exe, waarbij zodra je deze per ongeluk twee keer achter elkaar aanklikt, je een melding krijgt in de trant van 'FM is already running', met als gevolg dat je savegames corrupt raken.
Ook een FM game afsluiten met de 'Proces beëindigen' optie van Windows Taakbeheer kan voor problemen zorgen.
Wat ik altijd doe is een back up van de savegame maken, die ik dan op een andere schijf opslagen heb.
JAquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:13 schreef Fides het volgende:
[..]
Is dit de oorzaak dat van de spelers in mijn game hun geschiedenis niet kloppend is?![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
meld zich
quote:
Nee, dit is het nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Speel jij wekelijks tegen psv?![]()
Ah ok, ik zag al meerdere screens tegen psv.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:56 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nee, dit is het nieuwe seizoen.![]()
Maar is 1-1 geworden, Fellype Gabriel scoorde voor mij na een rode kaart van Farfan![]()
Hmm... verrek..,quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:27 schreef donroyco het volgende:
@ P2bDf:
Je moet eerst nog je team kampioen zien te maken in de Serie C1![]()
hihi... Succesquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm... verrek..,![]()
Ik vond het ook nogal snel gaan![]()
Dank.. Ben nu trouwens ook een stuk geruster over de toekomst.. Kon in de beker de C1-clubs redelijk goed hebben, iig over 2 wedstrijden. Dat ik nu nog minimaal een seizoen langer aan m'n selectie mag bouwen, voordat ik tegen Serie B-clubs moet/mag spelen, geeft vertrouwenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
hihi... Succes..wel knap gedaan hoor
Is er nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dank.. Ben nu trouwens ook een stuk geruster over de toekomst.. Kon in de beker de C1-clubs redelijk goed hebben, iig over 2 wedstrijden. Dat ik nu nog minimaal een seizoen langer aan m'n selectie mag bouwen, voordat ik tegen Serie B-clubs moet/mag spelen, geeft vertrouwenEn dan kan ik Jourdren wel even houden nog, alhoewel ik dat miljoen (+50%-clausule+terugkoopprijs 1,7mln) ook wel kan gebruiken, met Kasper Schmeichel achter de hand.. En dan kan ik vast Wang Dalei nog wel halen voor 'n prikkie
Is er trouwens ook een Reserven-competitie voor Cisco?? Die was er (nog) niet in seizoen1.., waardoor de helft van m'n selectie nutteloos en geld verslindend stond te trainen..
Ai... dat is balenquote:
Of gewoon al je reserves naar het under 21/19 team zetten. Die spelen wel wekelijks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ai... dat is balen![]()
Nouja, dan m'n 'satellietclubs' maar eens uittesten![]()
Heb je hem al volbracht dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:57 schreef donroyco het volgende:
Wil weer eens een uitdaging aangaan.. de challenge heb ik inmiddels wel gezien![]()
Neen...quote:
Er is dus geen Reserves-competitie... Onder-20 moet je wel spelers van max. 19 jaar hebben om ze te laten spelen.. Ik heb (helaas) nog een redelijk aantal 25+-ers.. Maar afijn, ik kijk wel wat ik kwijt raak.. En anders maar 'afkopen'quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of gewoon al je reserves naar het under 21/19 team zetten. Die spelen wel wekelijks.
Wat waren jouw prestaties?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of gewoon al je reserves naar het under 21/19 team zetten. Die spelen wel wekelijks.
@ Fides. Succes met Swansea. Ben benieuwd of je mijn prestaties weet te overtreffen!
Doe je netjes.. zowel sportief als financiëelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:38 schreef Fides het volgende:
[..]
Wat waren jouw prestaties?
Ik ben nu bijna halverwege seizoen 1 en sta 2e. Veel last van blessures en moet denk ik nog wel nr.1 kunnen worden. Bij promotie zal ik wat betere spelers moeten (kunnen) halen. En ik heb als doel dus om een geheel Brits team te bouwen, maar Britten zijn duur, helemaal als ze jong zijn en wat potentie hebben. Maargoed, begonnen met een begroting van 0.8 miljoen ofzo, maar na 5 maanden heb ik al een budget van 3,24 mln, dus financieel gezien gaat het de goede kant op.
Ach, ik overleef het ook welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sommigen hadden de mazzel dat de club werd overgenomen bijvoorbeeld. Maar dit is nou eenmaal het lot van een LL-club, p2bdf, die hebben nou eenmaal weinig geld en moeten schrapen wat ze kunnen.
Nee hoor. bij je onder de 20 team kan je gewoon je reserves laten spelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er is dus geen Reserves-competitie... Onder-20 moet je wel spelers van max. 19 jaar hebben om ze te laten spelen.. Ik heb (helaas) nog een redelijk aantal 25+-ers.. Maar afijn, ik kijk wel wat ik kwijt raak.. En anders maar 'afkopen'
Ik heb in het seizoen 2015 de CL gewonnen met Swansea.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:38 schreef Fides het volgende:
[..]
Wat waren jouw prestaties?
Ik ben nu bijna halverwege seizoen 1 en sta 2e. Veel last van blessures en moet denk ik nog wel nr.1 kunnen worden. Bij promotie zal ik wat betere spelers moeten (kunnen) halen. En ik heb als doel dus om een geheel Brits team te bouwen, maar Britten zijn duur, helemaal als ze jong zijn en wat potentie hebben. Maargoed, begonnen met een begroting van 0.8 miljoen ofzo, maar na 5 maanden heb ik al een budget van 3,24 mln, dus financieel gezien gaat het de goede kant op.
Serieus?? Hmm.. dat is wel lekker danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor. bij je onder de 20 team kan je gewoon je reserves laten spelen.
Poe:P Nice, nouja daar ben ik nog lang niet. Probeer nu alvast spelers vast te leggen voor 07/08. Heb alleen zeer veel moeite met het vinde nvan talentjes die iets kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb in het seizoen 2015 de CL gewonnen met Swansea.
skin veranderen dus, dit had ik ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Vraagje: heb gewoon de legale versie, allebei de patches geladen maar de wedstrijd'beelden' zijn ontzettend traag en ze staan op maximum. Iemand een idee?
Hoe ben je eigenlijk bij Scheveningen aan de bak gekomen?Via de editor naar de 1e divisie?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:15 schreef AminBen het volgende:
Had in Wenen al met 2-3 gewonnen(3x Shechter, nu geblesseerd) :
[afbeelding]
![]()
Yup. En alleen maar met vrije spelers en amateurs begonnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk bij Scheveningen aan de bak gekomen?Via de editor naar de 1e divisie?
En heel veel geldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:54 schreef AminBen het volgende:
[..]
Yup. En alleen maar met vrije spelers en amateurs begonnen.![]()
En daarmee ben je in seizoen 1 gepromoveerd en in seizoen 2 heb meteen Europees voetbal veiliggesteld.. Allemaal met 'vrije spelers en amateurs' en 500k?? Welke reputatie, etc. heb je Scheveningen gegeven?? Hoe groot is het stadion en is het altijd uitverkocht zodat je geld genereert??quote:
antwoord op je vragen:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En daarmee ben je in seizoen 1 gepromoveerd en in seizoen 2 heb meteen Europees voetbal veiliggesteld.. Allemaal met 'vrije spelers en amateurs' en 500k?? Welke reputatie, etc. heb je Scheveningen gegeven?? Hoe groot is het stadion en is het altijd uitverkocht zodat je geld genereert??
Just wondering... 't blijft natuurlijk een knappe prestatie om in 2 seizoenen van 1e Divisie naar Europees voetbal te gaan![]()
Niet zo gek, Ankara ligt in centraal Turkije in redelijk bergachtig gebied...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:53 schreef AminBen het volgende:
Trouwens, ik speel net in November in Ankara:
[afbeelding]
![]()
Halve finale Copa Italia, daar krijg je toch al punten voor? Dat is super voor zo'n club.quote:Op zondag 1 april 2007 12:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
1-0 gewonnen (en zelfs een penalty gemist), dus halve finale Coppa Italia.. heenwedstrijd 0-0 uit bij InterVerdediging staat gewoon goed
In ieder geval is dit mooi wat inkomsten weer, dat is altijd welkom. In de Serie B de afgelopen weken wat punten verspeeld, komende weken worden belangrijk, dan speel ik tegen 'de subtop', wanneer ik die wedstrijden iig niet verlies is het kampioenschap binnen
![]()
Ja, ik denk dat ik Coppa Italia mocht spelen omdat ik vorig jaar de Serie C-cup heb gewonnen, dan wel hoog ben geeindigd?? In ieder geval zaten er in de 1e (van 3) kwalificatierondes ook 4 Serie 2-clubs en een hele rits Serie C1-teams.. Ik kreeg in de kwalificaties 3 Serie B-teams en toen om 't echie Palermo, Juventus en Interquote:Op zondag 1 april 2007 14:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Halve finale Copa Italia, daar krijg je toch al punten voor? Dat is super voor zo'n club.
Edit: ja, 500.
Maar je speelt toch pas C1?
Nouja, ik doelde vooral op de geweldige prestatie. Als Serie C-club in de halve finale Copa Italia, das niet mis. Super.quote:Op zondag 1 april 2007 14:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik Coppa Italia mocht spelen omdat ik vorig jaar de Serie C-cup heb gewonnen, dan wel hoog ben geeindigd?? In ieder geval zaten er in de 1e (van 3) kwalificatierondes ook 4 Serie 2-clubs en een hele rits Serie C1-teams.. Ik kreeg in de kwalificaties 3 Serie B-teams en toen om 't echie Palermo, Juventus en Inter
I know, domme vraag, maar doe verander ik die skin? Ondanks dat ik de nieuwe skins heb gedownload en in de skins-directory heb uitgepakt kan ik ze niet selecteren, zelfs niet nadat de optie skin in cache is uitgezet. Help anyone?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
skin veranderen dus, dit had ik ook.
Zoiets heb ik nog nooit gehad.. Geen idee iig hoeje dit kan oplossen.quote:Op zondag 1 april 2007 20:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
I know, domme vraag, maar doe verander ik die skin? Ondanks dat ik de nieuwe skins heb gedownload en in de skins-directory heb uitgepakt kan ik ze niet selecteren, zelfs niet nadat de optie skin in cache is uitgezet. Help anyone?
Bij mij is het zo dat als ik skins, tactics e.d. in het mapje Program Files/Sports Interactive/FM2007/Data/etc doe ik ze dan ook niet kan selecteren.quote:Op zondag 1 april 2007 20:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
I know, domme vraag, maar doe verander ik die skin? Ondanks dat ik de nieuwe skins heb gedownload en in de skins-directory heb uitgepakt kan ik ze niet selecteren, zelfs niet nadat de optie skin in cache is uitgezet. Help anyone?
Jaquote:Op maandag 2 april 2007 14:26 schreef Leonos het volgende:
Welke eigenschappen moet je hebben voor een captain in je team?
Ik denk invloed ofzo?
Omar Pouso misschien? Uitstekend presterend hier.quote:Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef sjimz het volgende:
Zit nog een controlerende middenvelder te zoeken maar is moeilijk iemand te vinden die ik echt erbij vind passen.
Heb al te veel non Eu spelers in mijn selectie.quote:Op maandag 2 april 2007 19:24 schreef AminBen het volgende:
[..]
Omar Pouso misschien? Uitstekend presterend hier.
Ben benieuwd hoe ie het bij jou doet, Figueroa begon bij mij veelbelovend, maar zakte later ver terug.quote:Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef sjimz het volgende:
Heb voor komend seizoen Genoa spits Figueroa gehaald.
Zit nog een controlerende middenvelder te zoeken maar is moeilijk iemand te vinden die ik echt erbij vind passen.
Hopelijk weet ik me dit seizoen wel voor CL te kwalificeren met Salzburg
Ik heb een andere Figueroaquote:Op maandag 2 april 2007 19:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ie het bij jou doet, Figueroa begon bij mij veelbelovend, maar zakte later ver terug.
[[url=http://img02.picoodle.com/img/img02/7/4/2/t_figueroam_6d4c31a.jpg]afbeelding][/URL]
Ah, ik keek niet goed.quote:Op maandag 2 april 2007 19:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb een andere Figueroa
Ik heb de argentijnse international, ex villareal en genoa speler.
Betekent gewoon een laag temperament en evt een slechte mentaliteit.quote:Op maandag 2 april 2007 19:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding]
Dit heb ik nog niet eerder gezien, grappig dat men dat zegt over 'n speler al weet ik nu niet of ik 'm moet aantrekken
Je kunt de challenge ook nog zelf aanmaken als je wiltquote:Op maandag 2 april 2007 20:15 schreef S3rp3nt het volgende:
Ik ben ook maar weer eens begonnen met FM na een lange stop, had wel zin in een challenge alleen door omstandigheden(vul zelf in) kan ik jullie challenge niet laden.
Daarom ben ik begonnen bij "Lincoln City" in de engelse tweede divisie, net begonnen maar eerste 2 friendlys met 1-5 en 2-5 gewonnen. dus ik heb er wel zin in:P
meer info binnenkort
Ik hoop maar dat ik dat vol kan houdenquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tussenstand Cisco-Challenge:
1) sjimz: 2717 punten (183 + 464 + 890 + 500 + 680)
2) Proud2beDiepfries: 2055 punten (683 + 1372)
3) Storing: 1138 punten (302 + 836)
4) donroyco: 756 punten (304 + 452)
5) CittaR: 608 punten (278 + 330)
6) Martijn_fijn: 303 punten
7) TFFKABH: 284 punten
Resultaten zijn super, diepvriesFries en Storing!
Screens van seizoen 3 (en dus pt) zijn nog niet opgenomen in de standquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:26 schreef sjimz het volgende:
Hoe kan storing volgend jaar in de Serie A zitten terwijl hij maar 2 seizoenen heeft gespeeld?
Ik snap het!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Screens van seizoen 3 (en dus pt) zijn nog niet opgenomen in de stand
sukkelquote:
Hoe speelde je dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef Leonos het volgende:
KUT AJAX
Win ik thuis 3-0 van Manchester United dus ik denk die volgende ronde moet binnen zijn.
Verlies ik GVD 5-0 uit...![]()
Met Ajax speel ik altijd, 4-4-2 diamond (zelf gemaakt), en dat werkt uitstekend tot nu toe (speel de laatste tijd niet zo veel meer), gemakkelijk kampioen geworden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef Leonos het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus mijn kampioenselftal...
Beetje onzin met dat counteren. Ik speel nu met Ajax in het eerste seizoen, speel ook 4-4-2 diamond. Met Sneijder die tussen de spitsen opduikt. Gewoon Babel AML en Gabri AMR. Verdediging heb ik op zone staan met Urby, Garay, Stam, Heitinga. Spitsen duo is Vagner Love en Huntelaar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Met Ajax speel ik altijd, 4-4-2 diamond (zelf gemaakt), en dat werkt uitstekend tot nu toe (speel de laatste tijd niet zo veel meer), gemakkelijk kampioen geworden.
Je moet ervoor zorgen dat je je taktiek op elke wedstrijd afstelt, ik doe altijd mentaliteit 3 tikjes naar links, en de rechts- en linksbuiten niet op veel aanvallen, maar op normaal, en dat moet je ook doen bij je spel maker(moet dus meer in het spel worden betrokken). En Europees uit gewoon counter voetbal spelen![]()
wtfquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ben nu met de voorbereiding Cisco op seizoen3 bezig.. eerste wedstrijd tegen een zoveelste-klasser.. Staat 7-0 bij rust, 7x Doudin (10,13,20,23,28,29,40)
edit: 2e helft was ruk, hij schoot er nog maar 3 extra bij in..![]()
[afbeelding]
In je screens staat dat je 3e staat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:32 schreef stefmans het volgende:
Hier mee sta ik op de helft van het seizoen 1ste met 10 punten voor op Ado![]()
Paar plaatjes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn held![]()
Plaatje van de selectie is in het begin van het seizoen na 1 wedstrijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In je screens staat dat je 3e staat.
Ik speel zelf ook 4-4-2 Diamond met Metz, alleen dan met alleen (korte) pijltjes aan de flanken. En aanpassingen natuurlijk.
Dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Plaatje van de selectie is in het begin van het seizoen na 1 wedstrijd
Ik zet je er vanmiddag bijquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:30 schreef Storing het volgende:
Voor de challenge hierbij de beloofde screen:
[afbeelding]
Volgens mij is dit 750 punten waard. Nu op naar Europees voetbal!
LOL jij speelt de 9e tegen boro, 10e Feyenoord en 11e ajax ..wtfquote:Op woensdag 4 april 2007 17:21 schreef AminBen het volgende:
Hoe durven ze trouwens;
[afbeelding]
Kut KNVB![]()
![]()
edit: ook echt Feyenoord, Ajax en PSV in 4 dagen, en allemaal uit![]()
![]()
![]()
Scheveningen.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:51 schreef Leonos het volgende:
Haha, daar ga je kapot aan jochie
Welk team ben je trouwens? AZ?
Mijn screen voor seizoen 3 volgt nog (is nog niet afgelopen)..quote:Op woensdag 4 april 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tussenstand Cisco-Challenge:
1) sjimz: 2717 punten (183 + 464 + 890 + 500 + 680)
2) Proud2beDiepfries: 2055 punten (683 + 1372)
3) Storing: 1888 punten (302 + 836 + 750)
4) donroyco: 756 punten (304 + 452)
5) CittaR: 608 punten (278 + 330)
6) Martijn_fijn: 303 punten
7) TFFKABH: 284 punten
Dat is 'n fikse aderlating..quote:Op woensdag 4 april 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
Ochoa,Guardado en Mravac willen alle 3 niet bijtekenen
Die lopen dus lekker transfervrij de deur uit![]()
Vonlanthen gaat al transfervrij naar AC Milan
Kan ie lekker op de bank zitten in het 2e ofzo...prutser.
In het 2e pas.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat is 'n fikse aderlating..Welk seizoen zit je momenteel??
Je had Ochoa en Guardado met 1-jarige contracten gehaald??quote:Op woensdag 4 april 2007 21:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
In het 2e pas.![]()
Ik heb wel als vervanger gratis Wesley Sonck weten te halen![]()
2 dan he. Ik ben bijna aan het einde van seizoen 2.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je had Ochoa en Guardado met 1-jarige contracten gehaald??
Op zich gebruik ik helemaal niet een bijzondere tactiek.. Zowel in Serie C1/C2 als in Serie B heb ik voornamelijk 3-4-1-2 gespeeld (dus met AMC en 2 VM's), instellingen licht aanvallend, beide backs op mandekking.. Verder geen bijzonderheden.. In de Coppa Italia veelal 4-4-2 (evt. met aanvallend ingestelde buitenspelers). Ik denk dat m'n kracht zit in de relatief kleine hoeveelheid tegendoelpunten die m'n achterhoede incasseert en ik scoor bijna altijd wel (niet veel, maar wel heel regelmatig).. Daarnaast probeer ik een brede en sterke selectie aan te houden, door alles te huren wat in de aanbieding is en wat kwaliteit heeft.. (zolang het niet teveel kost/gratis is). Onder andere Bojan, Digao, Faty hebben zo 1 of 2 seizoenen bij me gespeeld. En ik zoek veel naar transfervrije spelers, 't kost even tijd, maar levert af en toe best wat op (oa Zieglerquote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef Storing het volgende:
Heel indrukwekkend DiepFries.. Dat ziet er heel goed uit. Indrukwekkende resultaten. Kan je wat meer vertellen over de taktiek die je gebruikt. In de Serie A kan ik denk ik wel wat tactische tips gebruiken.
Ik doe het ook liever niet, maar anders schiet het gewoon niet op en tegen FC Rotjeknor boeit ook niet echt.. Althans, dat vind ik minder interessant.. Laat 'm de wedstrijd wel met mijn wedstrijdtactiek spelen overigens.., zo houd ik toch nog een vinger in de papquote:
Programma bleef gewoon staan..quote:Op woensdag 4 april 2007 17:21 schreef AminBen het volgende:
Hoe durven ze trouwens;
[afbeelding]
Kut KNVB![]()
![]()
edit: ook echt Feyenoord, Ajax en PSV in 4 dagen, en allemaal uit![]()
![]()
![]()
Ik vind Babel niet geweldig, en die komt zeker te kort voor op het niveau CL winnenquote:Op donderdag 5 april 2007 02:46 schreef VinnieJones het volgende:
Is Babel niet goed genoeg dan.. Ik wou m juist aantrekken nu begin van het spel.
--
Zit even in een dipje nu met Athletico. Al 4 games niet gewonnen, en stuk of 5 blessures in mn elftal ineens.. Hopelijk pak ik het snel weer op, anders komt Europees voetbal in gevaar![]()
Heerlijke resultaten.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
edit: voor de challenge 750 (kampioenschap) + 115 (5x+23 doelsaldo) + 1500 = 2365 puntenben blij als ik daar volgend jaar 1/3 van haal.., alhoewel Cisco zo een aardige Cupfighter aan het worden is en dat zijn redelijk eenvoudig verdiende punten met 3x kwalificatiewedstrijden en daarna 4 knock-out rondes
Niemand?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:37 schreef stefmans het volgende:
Iemand nog tips voor een AML met een beetje ervaring, en moet beter zijn als babel. ( voor op CL niveau en Nani heb ik al)
En een ervaren CV omdat Stam toch wel oud begint te worden.
Dit allemaal voor 16 miljoen.![]()
Zal ze eens scoutenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef AminBen het volgende:
[..]
AML: Guardado, Nery Castillo
VC: Hubschman, Squillaci
?
Squillaci is wel goed, maar komt imo te kort voor de echte top.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef AminBen het volgende:
[..]
AML: Guardado, Nery Castillo
VC: Hubschman, Squillaci
?
Garay, speelt in het begin bij Racing Santanderquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Squillaci is wel goed, maar komt imo te kort voor de echte top.
Zat ik ook aan te denken, alleen niet zo ervaren. Arzo is dan ook wel aardigquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:34 schreef andre347 het volgende:
[..]
Garay, speelt in het begin bij Racing Santander
Anyone?quote:Na wat uitvogelen heb ik een database gemaakt met mijn eigen amateurteam in FM2007...
- Nu vraag ik mij alleen af hoe ik de logo's in FM2007 te zien krijg... Kan ik die gewoon in de map van de Jupiler League gooien en de config-file veranderen? Wat is de code van de club dan?
- Daarnaast vraag ik me af hoe ik de background kan maken, is er ergens een template te vinden? (en natuurlijk die in FM te zetten)
- Ook om een goede uitleg om zelf een kit te maken met een template zit ik verlegen... (en deze werkend in FM te zetten)..
Bij voorbaat dank![]()
Ik heb geen idee, omdat ik nooit edit. Maar misschien moet je even op de grote FM-fora rondneuzen, waar ze ook het grafische aspect behandelen.quote:
Normaal doe ik ook niks editten, maar vond dit wel leuk...quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, omdat ik nooit edit. Maar misschien moet je even op de grote FM-fora rondneuzen, waar ze ook het grafische aspect behandelen.
Welk clublogo wil je toevoegen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Normaal doe ik ook niks editten, maar vond dit wel leuk...
Op de FM-fora heb ik al gekoekeloerd, maar tot op heden geen aansprekende resultaten kunnen waarnemen
vv Heijen natuurlijkquote:
je kan bij options/preferences/display&sound/Unique ID's het unieke id van de club zien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
vv Heijen natuurlijken daarbij ook de background (lees: linksboven/rechtsboven) en de kit
![]()
Ah zo.. en dat ook bij de rest doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
je kan bij options/preferences/display&sound/Unique ID's het unieke id van de club zien.
Zo kan je die code invoeren in het xml bestand.
record from="first/vv heijen" to="graphics/pictures/club/unieke-id/logo" /
Hoe moet ie eruit zien?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ah zo.. en dat ook bij de rest doen.. Merci
Ik kan alleen geen kit template vinden... of een gids om er eentje te maken
![]()
is het ook.quote:
Je bedoelt de kit...?quote:
Tja, Football Manager is de kennis en speelbaarheid van de oude CM games onder een nieuwe naam.quote:
Ultimate Soccer Manager 2 was natuurlijk wel gewoon de shitquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:08 schreef MazeMouse het volgende:
[..]
Tja, Football Manager is de kennis en speelbaarheid van de oude CM games onder een nieuwe naam.
Het huidige Championship Manager is slechts een naam die nu volledig "from scratch" tegen een opgebouwde fanbase aan het vechten is.
Ik geloof dat er ooit een echte managersim was die dat probeerde en jammerlijk faalde en dat was Ultimate Soccer Manager. Feit blijft gewoon dat de FM franchise gewoon ENORM ver voor loopt op alle andere managersims en we (laten we eerlijk blijven) het huidige CM niet eens met deze game zouden mogen vergelijken tot ze ook daadwerkelijk vergelijkbaar zijn
Lekkere selectie van Cityquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:20 schreef AminBen het volgende:
Start is best goed met City. Tegenvaller is dat Caracciolo gelijk voor 2 maanden in uitgeschakeld.
Met Oranje heb ik in de kwalificatiereekt tot nu toe alles gewonnen, wel 1x verloren in een friendly van Brazilie. Ik heb de selectie voor het WK al in kaart gebracht.
Met Vaduz heb ik het in 2006 gedaan, maar dan niet met Liechtensteinse spelers. Die spelen daar toch amper en komen ook amper door uit de jeugd.quote:Op maandag 9 april 2007 14:26 schreef Calyptus het volgende:
Ik was met san marino(de ploeg) begonnen, en dan enkel san marinese spelers opstellen. Ik heb de faciliteiten wel aangepast naar het maximum, maar mijn ploeg liep voor geen meter.
Talent is er wel, maar dat moet nog groeien, gemiddelde leeftijd 18 jaarTot de laatste wedstrijd in de degradatiezone gezeten, dan 4-0 thuis gewonnen tegen de laatste en nog een mooie 14de plek behaald...
Alleen spijtig dat de kwaliteit van de San marinezen van de nieuwe lading even slecht is. Enkele toptalentjes van lokale ploegen gehaald, maar goed zijn ze nog niet...
Een aanrader voor iedereen die een uitdaging wilt, je kan het ook met andere ploegen doen(bv liechtenstein)
Zeer fijne prestaties in de beker, hoewel ik die eerste rondes zelf nooit echt serieus neem. Paris FC terug naar het hoogste niveau lijkt me leuk. Stonden nog een paar regels over die club in de laatste VI, over de voetbalstad Parijs.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef sjimz het volgende:
Ik ben weer even verder gegaan met mijn Paris FC game.
Ga tot nu toe goed en sta nog steeds op een promotieplaats.
In de beker zit ik in ronde 10, nadat ik oa Nice en Auxerre heb uitgeschakeld![]()
Niet dat ik weet. Je zult gewoon coaches moeten ontslaan en betere moeten aannemenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:10 schreef Finkelstein het volgende:
ik ben met Leeds eindelijk (na 5 seizoenen) bezig met de CL (vorig jaar 4de geworden). Maar wat ik me afvraag is hoe ik meer coaches aan kan nemen. Als ik er een nieuwe aan wil nemen, blijven ze zeuren dat 8 genoeg is voor een club als Leeds. Kan ik bij de board erop aandringen dat ik meer coaches krijg?
Frankrijk is misschien wel wat inderdaad, daar heb ik maar 1 keer eerder een club gehad.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Subtop/middenmoot van Frankrijk is ook altijd wel leuk. Veel mogelijkheden, uistekende jeugd, behoorlijke stadions en vaak ook al een selectie waarmee overwinteren in Europa een eitje is.
dat heb ik oook gedaan, maar 8 coaches is gewoon te weining. Dus voor de rest van het spel zal ik er nooit meer aan kunnen nemen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Je zult gewoon coaches moeten ontslaan en betere moeten aannemen
Ik worstel zelf ook beetje met dat probleem. Ik kan m'n training net niet op allemaal 5 sterren krijgen met het aantal coaches dat ik mag hebben. Ik weet wel dat echte topploegen meer coaches hebben. Maar zover ben ik nog lang niet met mijn team.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:31 schreef maus-je het volgende:
[..]
dat heb ik oook gedaan, maar 8 coaches is gewoon te weining. Dus voor de rest van het spel zal ik er nooit meer aan kunnen nemen?
Als de clubreputatie of de balans stijgt, zal het vast mogen van 't bestuur. Ligt ook een beetje aan hoe streng je bestuur is.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:31 schreef maus-je het volgende:
[..]
dat heb ik oook gedaan, maar 8 coaches is gewoon te weining. Dus voor de rest van het spel zal ik er nooit meer aan kunnen nemen?
Mooie club, net als Metz beginnend in de L2. Daar moet zeker veel mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Montpellier geworden, 700k transferbudget en een redelijk team.
De kwaliteit van de selectie bevalt me wel, heb maar 3 spelers aangetrokken tot nu toe. (1 of andere Franse verdediger van SK Beveren, een Spaanse linksbuiten van Albacete B, en een Russische spits van 17)quote:Op woensdag 11 april 2007 12:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mooie club, net als Metz beginnend in de L2. Daar moet zeker veel mogelijk zijn.
quote:Ken jij het computerspel Football Manager?
'Ik heb er wel eens van gehoord, maar ben er zelf nooit aan begonnen. Vroeger deed ik soms voetbalspellen bij een vriend van me, nu niet meer. Hoezo?'
In dat spel maakt Mike Zonneveld vroeg of laat altijd een transfer naar een Europese topclub.
'Haha, is dat zo? Dan wordt het tijd dat ik het gelijk van de makers eens ga bewijzen. Al ben ik bang dat het er niet meer in zal zitten.'
Nou, ik vind dat er toch aardig wat spelers in de Nederlandse competities lopen die wat attributes zwaar overgewaardeerd zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo veel overgewaardeerde Nederlanders zijn er toch niet? Het valt trouwens wel mee in deze versie, met hoe goed Zonneveld is.
Ik vind zelf Nederland zwaar tegenvallen. Als je nou bijvoorbeeld naar Oranje kijkt ivm andere Europese toplanden, dan zijn we toch flink minder hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat er toch aardig wat spelers in de Nederlandse competities lopen die wat attributes zwaar overgewaardeerd zijn.
Wat Oranje betreft misschien wel ja, maar als ik kijk naar middelmatige spelers in NL dan zie ik toch echt wel veel spelers waarvan ik denk ‘’WTF?’’quote:Op woensdag 11 april 2007 14:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind zelf Nederland zwaar tegenvallen. Als je nou bijvoorbeeld naar Oranje kijkt ivm andere Europese toplanden, dan zijn we toch flink minder hoor.
Bij mij niet.. En De Ceulaer werd altijd gezien als een groot talent, dus zo gek is dat ook weer niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De Ceulaer gaat altijd naar Arsenal, bedoel maar.
Caluwe was inderdaad erg overrated. Misschien nog steeds wel een beetje, maar hij is irl ook elke week de beste bij Utreg...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat Oranje betreft misschien wel ja, maar als ik kijk naar middelmatige spelers in NL dan zie ik toch echt wel veel spelers waarvan ik denk ‘’WTF?’’
1 voorbeeld die ik me nu kan herinneren is Tom Caluwé van Utrecht, goeie speler hoor in het echt, voor de subtop in NL, maar als je zijn attributes bekijkt lijkt het net 1 of andere Wereldtopper.
Maar misschien is het in 07 inderdaad wat minder dan in 06.
Ook pas sinds de laatste paar wedstrijden hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
maar hij is irl ook elke week de beste bij Utreg...
was een redelijk belovende spelers uit de Ajaxjeugd hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook pas sinds de laatste paar wedstrijden hoor
Nog eentje dan, Tom Kalkhuis.
Wat attributes betreft een hele goeie (vrijwel alles 10+), in het echt ken ik ‘m niet eens.
Nooit geweten.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:31 schreef Fides het volgende:
[..]
was een redelijk belovende spelers uit de Ajaxjeugd hoor![]()
Is ook weer zo, en uiteindelijk is de gehele database toch best aardig.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Caluwe is al langer een van de sterkhouders van Utrecht. Maar hij viel niet zo op. Nu scoort hij ook nog eens.
Maar soms heb je wel spelers die wat te hoog worden gewaardeerd, het blijft natuurlijk mensenwerk (hoewel je ook niet mag vergeten dat heet veel spelers semi-random stats hebben!). Dit is in andere landen echt niet anders.
Ik had Emanuelsson en Braafheid in mijn Oranje team in 2010.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:07 schreef AminBen het volgende:
Zonneveld is hier naar Villarreal, deed het eerst ook wel aardig en was reserveback bij mijn Oranje. Nu heb ik daar Emanuelson of Drenthe/M.Jansen.![]()
Hier bij Twente nog. Maar is daar wel Ong omdat hij naar een grotere club wil.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik had Emanuelsson en Braafheid in mijn Oranje team in 2010.
Braafheid speelde bij AS Roma.
Swanseaquote:Op woensdag 11 april 2007 17:36 schreef Fides het volgende:
Eerste prijs is binnen met Swansea![]()
e Johnstone's Paint Trophy 2007 gewonnen door Huddersfield met 4-2 te verslaan in het Millenium Stadium in Cardiff onder het toeziend oog van 75 000 (!!!!)toeschouwers.
Hoewel Huddersfield al in de 44 minuut rood kreeg wist ik pas in de 91e minuut uit een vrije trap van Trundle (met zijn derde goal van de avond) de 3-2 te maken, daarna maakte mijn supertalent Pratley nog de 4-2.
![]()
Ik Emanuelson en Drenthe. Zonneveld is 3e man voor die positie, mocht iemand uitvallen. Mathijsen zet ik er ook nog wel eens, als de nood hoog is.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik had Emanuelsson en Braafheid in mijn Oranje team in 2010.
Braafheid speelde bij AS Roma.
Zal er eens 1tje die kant op sturen dan.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:33 schreef sjimz het volgende:
Probeer je scouts naar noord amerika te sturen.
Daar zit zoveel goedkoop talent!
Ik zit ondertussen in 2014 en ben tweevoudig Engels Kampioen.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:23 schreef Fides het volgende:
Ik probeer mijn Swansea team compleet Brits te houden/te krijgen. Moet wel wat Britse talentjes weten te binden als ik promoveer. 8 punten voorsprong op de nr. 3 en nog 5 wedstrijden, moet goed te doen zijn dus.
Bij Leeds loopt een jonge AMC in het 2e wat zeker een groot talent is. Ben de naam ff kwijtquote:Op woensdag 11 april 2007 19:23 schreef Fides het volgende:
Ik probeer mijn Swansea team compleet Brits te houden/te krijgen. Moet wel wat Britse talentjes weten te binden als ik promoveer. 8 punten voorsprong op de nr. 3 en nog 5 wedstrijden, moet goed te doen zijn dus.
Netjes, alleen die 2e doet het niet. Die Rus heeft alleen een beetje weinig composure...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Montpellier aankopen tot nu toe :
[[url=http://img02.picoodle.com/img/img02/7/4/11/t_JosephAugusm_c337647.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img02.picoodle.com/img/img02/7/4/11/t_PabloGarciam_b5fa402.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img03.picoodle.com/img/img03/7/4/11/t_Andreevm_8b653eb.jpg]afbeelding][/URL]
Geen supertoppers ofzo, maar wel goed genoeg voor de Franse Ligue 2, en die Andreev kan misschien wel een grote worden.
En altijd leuk om in nieuwe games ook nieuwe mensen te proberen en niet steeds terug te vallen op dezelfde aankopen.
Pratley heb ik in het 3e seizoen voor 1.5 miljoen verkocht aan Bolton Wanderers.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:55 schreef Fides het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk die Rothery ofzo:P Die heb ik al rondlopen in mijn team:P Maar hij heeft concurrentie van mijn supertalent Pratley (die ik nooit voor minder dan 5 mln zal laten gaan).
Voor volgend seizoen al zeker Tommy Forecast (20 jr, GK, Tottenham Reserves), Tom Lyons (19 jr, ST, Crystal Palace) en Stephen Hindmarch (17 jr, AMC/FC, Carlisle, al 6x gescoord in the League One) gehaald.
Hij kwam bij mij gewoon niet aan spelen toe. Had op dat moment betere opties.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:03 schreef Fides het volgende:
In april 2007 is hij hier in de League One al 1.8 mln waard.
Daarvoor kwam hij in mijn spel ernstig tekort.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:16 schreef Fides het volgende:
Oh ik zie hem hier nog wel eens het Engelse nationale team halen.Heeft nu al (21 jaar) al de kwaliteiten om in de EPL te spelen denk ik.
Managerspellen op een console... Ik raad het af.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo ik kan weer verder met FM 2007.
Ben trouwens via marktplaats goedkoop aan het zoeken naar FM 2006 voor de 360. kost ongeveer 10-15 euro via marktplaats.
Aardige talent. Heerlijk, zoveel Flair en Team Workquote:Op donderdag 12 april 2007 10:26 schreef sjimz het volgende:
Wederom een zeer groot talent weten te strikken met Swansea
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |