I know, domme vraag, maar doe verander ik die skin? Ondanks dat ik de nieuwe skins heb gedownload en in de skins-directory heb uitgepakt kan ik ze niet selecteren, zelfs niet nadat de optie skin in cache is uitgezet. Help anyone?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
skin veranderen dus, dit had ik ook.
Zoiets heb ik nog nooit gehad.. Geen idee iig hoeje dit kan oplossen.quote:Op zondag 1 april 2007 20:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
I know, domme vraag, maar doe verander ik die skin? Ondanks dat ik de nieuwe skins heb gedownload en in de skins-directory heb uitgepakt kan ik ze niet selecteren, zelfs niet nadat de optie skin in cache is uitgezet. Help anyone?
Bij mij is het zo dat als ik skins, tactics e.d. in het mapje Program Files/Sports Interactive/FM2007/Data/etc doe ik ze dan ook niet kan selecteren.quote:Op zondag 1 april 2007 20:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
I know, domme vraag, maar doe verander ik die skin? Ondanks dat ik de nieuwe skins heb gedownload en in de skins-directory heb uitgepakt kan ik ze niet selecteren, zelfs niet nadat de optie skin in cache is uitgezet. Help anyone?
Jaquote:Op maandag 2 april 2007 14:26 schreef Leonos het volgende:
Welke eigenschappen moet je hebben voor een captain in je team?
Ik denk invloed ofzo?
Omar Pouso misschien? Uitstekend presterend hier.quote:Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef sjimz het volgende:
Zit nog een controlerende middenvelder te zoeken maar is moeilijk iemand te vinden die ik echt erbij vind passen.
Heb al te veel non Eu spelers in mijn selectie.quote:Op maandag 2 april 2007 19:24 schreef AminBen het volgende:
[..]
Omar Pouso misschien? Uitstekend presterend hier.
Ben benieuwd hoe ie het bij jou doet, Figueroa begon bij mij veelbelovend, maar zakte later ver terug.quote:Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef sjimz het volgende:
Heb voor komend seizoen Genoa spits Figueroa gehaald.
Zit nog een controlerende middenvelder te zoeken maar is moeilijk iemand te vinden die ik echt erbij vind passen.
Hopelijk weet ik me dit seizoen wel voor CL te kwalificeren met Salzburg
Ik heb een andere Figueroaquote:Op maandag 2 april 2007 19:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ie het bij jou doet, Figueroa begon bij mij veelbelovend, maar zakte later ver terug.
[[url=http://img02.picoodle.com/img/img02/7/4/2/t_figueroam_6d4c31a.jpg]afbeelding][/URL]
Ah, ik keek niet goed.quote:Op maandag 2 april 2007 19:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb een andere Figueroa
Ik heb de argentijnse international, ex villareal en genoa speler.
Betekent gewoon een laag temperament en evt een slechte mentaliteit.quote:Op maandag 2 april 2007 19:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding]
Dit heb ik nog niet eerder gezien, grappig dat men dat zegt over 'n speler al weet ik nu niet of ik 'm moet aantrekken
Je kunt de challenge ook nog zelf aanmaken als je wiltquote:Op maandag 2 april 2007 20:15 schreef S3rp3nt het volgende:
Ik ben ook maar weer eens begonnen met FM na een lange stop, had wel zin in een challenge alleen door omstandigheden(vul zelf in) kan ik jullie challenge niet laden.
Daarom ben ik begonnen bij "Lincoln City" in de engelse tweede divisie, net begonnen maar eerste 2 friendlys met 1-5 en 2-5 gewonnen. dus ik heb er wel zin in:P
meer info binnenkort
Ik hoop maar dat ik dat vol kan houdenquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tussenstand Cisco-Challenge:
1) sjimz: 2717 punten (183 + 464 + 890 + 500 + 680)
2) Proud2beDiepfries: 2055 punten (683 + 1372)
3) Storing: 1138 punten (302 + 836)
4) donroyco: 756 punten (304 + 452)
5) CittaR: 608 punten (278 + 330)
6) Martijn_fijn: 303 punten
7) TFFKABH: 284 punten
Resultaten zijn super, diepvriesFries en Storing!
Screens van seizoen 3 (en dus pt) zijn nog niet opgenomen in de standquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:26 schreef sjimz het volgende:
Hoe kan storing volgend jaar in de Serie A zitten terwijl hij maar 2 seizoenen heeft gespeeld?
Ik snap het!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Screens van seizoen 3 (en dus pt) zijn nog niet opgenomen in de stand
sukkelquote:
Hoe speelde je dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef Leonos het volgende:
KUT AJAX
Win ik thuis 3-0 van Manchester United dus ik denk die volgende ronde moet binnen zijn.
Verlies ik GVD 5-0 uit...![]()
Met Ajax speel ik altijd, 4-4-2 diamond (zelf gemaakt), en dat werkt uitstekend tot nu toe (speel de laatste tijd niet zo veel meer), gemakkelijk kampioen geworden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef Leonos het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus mijn kampioenselftal...
Beetje onzin met dat counteren. Ik speel nu met Ajax in het eerste seizoen, speel ook 4-4-2 diamond. Met Sneijder die tussen de spitsen opduikt. Gewoon Babel AML en Gabri AMR. Verdediging heb ik op zone staan met Urby, Garay, Stam, Heitinga. Spitsen duo is Vagner Love en Huntelaar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Met Ajax speel ik altijd, 4-4-2 diamond (zelf gemaakt), en dat werkt uitstekend tot nu toe (speel de laatste tijd niet zo veel meer), gemakkelijk kampioen geworden.
Je moet ervoor zorgen dat je je taktiek op elke wedstrijd afstelt, ik doe altijd mentaliteit 3 tikjes naar links, en de rechts- en linksbuiten niet op veel aanvallen, maar op normaal, en dat moet je ook doen bij je spel maker(moet dus meer in het spel worden betrokken). En Europees uit gewoon counter voetbal spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |