wtfquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ben nu met de voorbereiding Cisco op seizoen3 bezig.. eerste wedstrijd tegen een zoveelste-klasser.. Staat 7-0 bij rust, 7x Doudin (10,13,20,23,28,29,40)
edit: 2e helft was ruk, hij schoot er nog maar 3 extra bij in..![]()
[afbeelding]
In je screens staat dat je 3e staat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:32 schreef stefmans het volgende:
Hier mee sta ik op de helft van het seizoen 1ste met 10 punten voor op Ado![]()
Paar plaatjes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn held![]()
Plaatje van de selectie is in het begin van het seizoen na 1 wedstrijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In je screens staat dat je 3e staat.
Ik speel zelf ook 4-4-2 Diamond met Metz, alleen dan met alleen (korte) pijltjes aan de flanken. En aanpassingen natuurlijk.
Dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Plaatje van de selectie is in het begin van het seizoen na 1 wedstrijd
Ik zet je er vanmiddag bijquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:30 schreef Storing het volgende:
Voor de challenge hierbij de beloofde screen:
[afbeelding]
Volgens mij is dit 750 punten waard. Nu op naar Europees voetbal!
LOL jij speelt de 9e tegen boro, 10e Feyenoord en 11e ajax ..wtfquote:Op woensdag 4 april 2007 17:21 schreef AminBen het volgende:
Hoe durven ze trouwens;
[afbeelding]
Kut KNVB![]()
![]()
edit: ook echt Feyenoord, Ajax en PSV in 4 dagen, en allemaal uit![]()
![]()
![]()
Scheveningen.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:51 schreef Leonos het volgende:
Haha, daar ga je kapot aan jochie
Welk team ben je trouwens? AZ?
Mijn screen voor seizoen 3 volgt nog (is nog niet afgelopen)..quote:Op woensdag 4 april 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tussenstand Cisco-Challenge:
1) sjimz: 2717 punten (183 + 464 + 890 + 500 + 680)
2) Proud2beDiepfries: 2055 punten (683 + 1372)
3) Storing: 1888 punten (302 + 836 + 750)
4) donroyco: 756 punten (304 + 452)
5) CittaR: 608 punten (278 + 330)
6) Martijn_fijn: 303 punten
7) TFFKABH: 284 punten
Dat is 'n fikse aderlating..quote:Op woensdag 4 april 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
Ochoa,Guardado en Mravac willen alle 3 niet bijtekenen
Die lopen dus lekker transfervrij de deur uit![]()
Vonlanthen gaat al transfervrij naar AC Milan
Kan ie lekker op de bank zitten in het 2e ofzo...prutser.
In het 2e pas.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat is 'n fikse aderlating..Welk seizoen zit je momenteel??
Je had Ochoa en Guardado met 1-jarige contracten gehaald??quote:Op woensdag 4 april 2007 21:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
In het 2e pas.![]()
Ik heb wel als vervanger gratis Wesley Sonck weten te halen![]()
2 dan he. Ik ben bijna aan het einde van seizoen 2.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je had Ochoa en Guardado met 1-jarige contracten gehaald??
Op zich gebruik ik helemaal niet een bijzondere tactiek.. Zowel in Serie C1/C2 als in Serie B heb ik voornamelijk 3-4-1-2 gespeeld (dus met AMC en 2 VM's), instellingen licht aanvallend, beide backs op mandekking.. Verder geen bijzonderheden.. In de Coppa Italia veelal 4-4-2 (evt. met aanvallend ingestelde buitenspelers). Ik denk dat m'n kracht zit in de relatief kleine hoeveelheid tegendoelpunten die m'n achterhoede incasseert en ik scoor bijna altijd wel (niet veel, maar wel heel regelmatig).. Daarnaast probeer ik een brede en sterke selectie aan te houden, door alles te huren wat in de aanbieding is en wat kwaliteit heeft.. (zolang het niet teveel kost/gratis is). Onder andere Bojan, Digao, Faty hebben zo 1 of 2 seizoenen bij me gespeeld. En ik zoek veel naar transfervrije spelers, 't kost even tijd, maar levert af en toe best wat op (oa Zieglerquote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef Storing het volgende:
Heel indrukwekkend DiepFries.. Dat ziet er heel goed uit. Indrukwekkende resultaten. Kan je wat meer vertellen over de taktiek die je gebruikt. In de Serie A kan ik denk ik wel wat tactische tips gebruiken.
Ik doe het ook liever niet, maar anders schiet het gewoon niet op en tegen FC Rotjeknor boeit ook niet echt.. Althans, dat vind ik minder interessant.. Laat 'm de wedstrijd wel met mijn wedstrijdtactiek spelen overigens.., zo houd ik toch nog een vinger in de papquote:
Programma bleef gewoon staan..quote:Op woensdag 4 april 2007 17:21 schreef AminBen het volgende:
Hoe durven ze trouwens;
[afbeelding]
Kut KNVB![]()
![]()
edit: ook echt Feyenoord, Ajax en PSV in 4 dagen, en allemaal uit![]()
![]()
![]()
Ik vind Babel niet geweldig, en die komt zeker te kort voor op het niveau CL winnenquote:Op donderdag 5 april 2007 02:46 schreef VinnieJones het volgende:
Is Babel niet goed genoeg dan.. Ik wou m juist aantrekken nu begin van het spel.
--
Zit even in een dipje nu met Athletico. Al 4 games niet gewonnen, en stuk of 5 blessures in mn elftal ineens.. Hopelijk pak ik het snel weer op, anders komt Europees voetbal in gevaar![]()
Heerlijke resultaten.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
edit: voor de challenge 750 (kampioenschap) + 115 (5x+23 doelsaldo) + 1500 = 2365 puntenben blij als ik daar volgend jaar 1/3 van haal.., alhoewel Cisco zo een aardige Cupfighter aan het worden is en dat zijn redelijk eenvoudig verdiende punten met 3x kwalificatiewedstrijden en daarna 4 knock-out rondes
Niemand?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:37 schreef stefmans het volgende:
Iemand nog tips voor een AML met een beetje ervaring, en moet beter zijn als babel. ( voor op CL niveau en Nani heb ik al)
En een ervaren CV omdat Stam toch wel oud begint te worden.
Dit allemaal voor 16 miljoen.![]()
Zal ze eens scoutenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef AminBen het volgende:
[..]
AML: Guardado, Nery Castillo
VC: Hubschman, Squillaci
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |