Mooie club, net als Metz beginnend in de L2. Daar moet zeker veel mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Montpellier geworden, 700k transferbudget en een redelijk team.
De kwaliteit van de selectie bevalt me wel, heb maar 3 spelers aangetrokken tot nu toe. (1 of andere Franse verdediger van SK Beveren, een Spaanse linksbuiten van Albacete B, en een Russische spits van 17)quote:Op woensdag 11 april 2007 12:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mooie club, net als Metz beginnend in de L2. Daar moet zeker veel mogelijk zijn.
quote:Ken jij het computerspel Football Manager?
'Ik heb er wel eens van gehoord, maar ben er zelf nooit aan begonnen. Vroeger deed ik soms voetbalspellen bij een vriend van me, nu niet meer. Hoezo?'
In dat spel maakt Mike Zonneveld vroeg of laat altijd een transfer naar een Europese topclub.
'Haha, is dat zo? Dan wordt het tijd dat ik het gelijk van de makers eens ga bewijzen. Al ben ik bang dat het er niet meer in zal zitten.'
Nou, ik vind dat er toch aardig wat spelers in de Nederlandse competities lopen die wat attributes zwaar overgewaardeerd zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo veel overgewaardeerde Nederlanders zijn er toch niet? Het valt trouwens wel mee in deze versie, met hoe goed Zonneveld is.
Ik vind zelf Nederland zwaar tegenvallen. Als je nou bijvoorbeeld naar Oranje kijkt ivm andere Europese toplanden, dan zijn we toch flink minder hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat er toch aardig wat spelers in de Nederlandse competities lopen die wat attributes zwaar overgewaardeerd zijn.
Wat Oranje betreft misschien wel ja, maar als ik kijk naar middelmatige spelers in NL dan zie ik toch echt wel veel spelers waarvan ik denk ‘’WTF?’’quote:Op woensdag 11 april 2007 14:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind zelf Nederland zwaar tegenvallen. Als je nou bijvoorbeeld naar Oranje kijkt ivm andere Europese toplanden, dan zijn we toch flink minder hoor.
Bij mij niet.. En De Ceulaer werd altijd gezien als een groot talent, dus zo gek is dat ook weer niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De Ceulaer gaat altijd naar Arsenal, bedoel maar.
Caluwe was inderdaad erg overrated. Misschien nog steeds wel een beetje, maar hij is irl ook elke week de beste bij Utreg...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat Oranje betreft misschien wel ja, maar als ik kijk naar middelmatige spelers in NL dan zie ik toch echt wel veel spelers waarvan ik denk ‘’WTF?’’
1 voorbeeld die ik me nu kan herinneren is Tom Caluwé van Utrecht, goeie speler hoor in het echt, voor de subtop in NL, maar als je zijn attributes bekijkt lijkt het net 1 of andere Wereldtopper.
Maar misschien is het in 07 inderdaad wat minder dan in 06.
Ook pas sinds de laatste paar wedstrijden hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
maar hij is irl ook elke week de beste bij Utreg...
was een redelijk belovende spelers uit de Ajaxjeugd hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook pas sinds de laatste paar wedstrijden hoor
Nog eentje dan, Tom Kalkhuis.
Wat attributes betreft een hele goeie (vrijwel alles 10+), in het echt ken ik ‘m niet eens.
Nooit geweten.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:31 schreef Fides het volgende:
[..]
was een redelijk belovende spelers uit de Ajaxjeugd hoor![]()
Is ook weer zo, en uiteindelijk is de gehele database toch best aardig.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Caluwe is al langer een van de sterkhouders van Utrecht. Maar hij viel niet zo op. Nu scoort hij ook nog eens.
Maar soms heb je wel spelers die wat te hoog worden gewaardeerd, het blijft natuurlijk mensenwerk (hoewel je ook niet mag vergeten dat heet veel spelers semi-random stats hebben!). Dit is in andere landen echt niet anders.
Ik had Emanuelsson en Braafheid in mijn Oranje team in 2010.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:07 schreef AminBen het volgende:
Zonneveld is hier naar Villarreal, deed het eerst ook wel aardig en was reserveback bij mijn Oranje. Nu heb ik daar Emanuelson of Drenthe/M.Jansen.![]()
Hier bij Twente nog. Maar is daar wel Ong omdat hij naar een grotere club wil.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik had Emanuelsson en Braafheid in mijn Oranje team in 2010.
Braafheid speelde bij AS Roma.
Swanseaquote:Op woensdag 11 april 2007 17:36 schreef Fides het volgende:
Eerste prijs is binnen met Swansea![]()
e Johnstone's Paint Trophy 2007 gewonnen door Huddersfield met 4-2 te verslaan in het Millenium Stadium in Cardiff onder het toeziend oog van 75 000 (!!!!)toeschouwers.
Hoewel Huddersfield al in de 44 minuut rood kreeg wist ik pas in de 91e minuut uit een vrije trap van Trundle (met zijn derde goal van de avond) de 3-2 te maken, daarna maakte mijn supertalent Pratley nog de 4-2.
![]()
Ik Emanuelson en Drenthe. Zonneveld is 3e man voor die positie, mocht iemand uitvallen. Mathijsen zet ik er ook nog wel eens, als de nood hoog is.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik had Emanuelsson en Braafheid in mijn Oranje team in 2010.
Braafheid speelde bij AS Roma.
Zal er eens 1tje die kant op sturen dan.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:33 schreef sjimz het volgende:
Probeer je scouts naar noord amerika te sturen.
Daar zit zoveel goedkoop talent!
Ik zit ondertussen in 2014 en ben tweevoudig Engels Kampioen.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:23 schreef Fides het volgende:
Ik probeer mijn Swansea team compleet Brits te houden/te krijgen. Moet wel wat Britse talentjes weten te binden als ik promoveer. 8 punten voorsprong op de nr. 3 en nog 5 wedstrijden, moet goed te doen zijn dus.
Bij Leeds loopt een jonge AMC in het 2e wat zeker een groot talent is. Ben de naam ff kwijtquote:Op woensdag 11 april 2007 19:23 schreef Fides het volgende:
Ik probeer mijn Swansea team compleet Brits te houden/te krijgen. Moet wel wat Britse talentjes weten te binden als ik promoveer. 8 punten voorsprong op de nr. 3 en nog 5 wedstrijden, moet goed te doen zijn dus.
Netjes, alleen die 2e doet het niet. Die Rus heeft alleen een beetje weinig composure...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Montpellier aankopen tot nu toe :
[[url=http://img02.picoodle.com/img/img02/7/4/11/t_JosephAugusm_c337647.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img02.picoodle.com/img/img02/7/4/11/t_PabloGarciam_b5fa402.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img03.picoodle.com/img/img03/7/4/11/t_Andreevm_8b653eb.jpg]afbeelding][/URL]
Geen supertoppers ofzo, maar wel goed genoeg voor de Franse Ligue 2, en die Andreev kan misschien wel een grote worden.
En altijd leuk om in nieuwe games ook nieuwe mensen te proberen en niet steeds terug te vallen op dezelfde aankopen.
Pratley heb ik in het 3e seizoen voor 1.5 miljoen verkocht aan Bolton Wanderers.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:55 schreef Fides het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk die Rothery ofzo:P Die heb ik al rondlopen in mijn team:P Maar hij heeft concurrentie van mijn supertalent Pratley (die ik nooit voor minder dan 5 mln zal laten gaan).
Voor volgend seizoen al zeker Tommy Forecast (20 jr, GK, Tottenham Reserves), Tom Lyons (19 jr, ST, Crystal Palace) en Stephen Hindmarch (17 jr, AMC/FC, Carlisle, al 6x gescoord in the League One) gehaald.
Hij kwam bij mij gewoon niet aan spelen toe. Had op dat moment betere opties.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:03 schreef Fides het volgende:
In april 2007 is hij hier in de League One al 1.8 mln waard.
Daarvoor kwam hij in mijn spel ernstig tekort.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:16 schreef Fides het volgende:
Oh ik zie hem hier nog wel eens het Engelse nationale team halen.Heeft nu al (21 jaar) al de kwaliteiten om in de EPL te spelen denk ik.
Managerspellen op een console... Ik raad het af.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo ik kan weer verder met FM 2007.
Ben trouwens via marktplaats goedkoop aan het zoeken naar FM 2006 voor de 360. kost ongeveer 10-15 euro via marktplaats.
Aardige talent. Heerlijk, zoveel Flair en Team Workquote:Op donderdag 12 april 2007 10:26 schreef sjimz het volgende:
Wederom een zeer groot talent weten te strikken met Swansea
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |