Ja sjongejonge zeg, dan had ie maar fatsoenlijke sloten op de deuren moeten plaatsen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Smash-it het volgende:
En ik zit met een opengezaagd dak, een half geforceerde voordeur en de badkamer deur die opengesloopt is.. De huisbaas zal blij zijn, we hebben hem nog niet durven bellen..
nou, als hij het hang- en sluitwerk moet verzorgen volgens het huurcontract is het anders mooi zijn eigen schuldquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Smash-it het volgende:
En ik zit met een opengezaagd dak, een half geforceerde voordeur en de badkamer deur die opengesloopt is.. De huisbaas zal blij zijn, we hebben hem nog niet durven bellen..
Macht der gewoonte denk ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:12 schreef Trizzle het volgende:
waarom doe je in godsnaam de deur op slot als er toch niemand is
Nou, ik had serieus al de douchebak droog gemaakt met wcpapier dat ik daar wat comfortabeler kon zitten. En ik heb ze niet uitgenodigt het dak te slopen, dat deden ze uit zichzelf en was er op dat moment heel blij mee. Zolang het voorlopig dit weer maar blijftquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef mesang het volgende:
Waarom ben je niet gewoon in de badkamer gaan slapen....
[edit] Tis trouwens ook behoorlijk dom om voor zoiets het dak open te laten zagen.... [/edit]
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef melluk het volgende:
weet je het valt wel op...het is een dame dus iedereen reageert gematigd en goh wat erg
was het een gozer had iedereen denk wel anders gereageerd...
en idd nooit deuren doen als je alleen bent...doe ik ook niet idd
Weersverwachtingquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou, ik had serieus al de douchebak droog gemaakt met wcpapier dat ik daar wat comfortabeler kon zitten. En ik heb ze niet uitgenodigt het dak te slopen, dat deden ze uit zichzelf en was er op dat moment heel blij mee. Zolang het voorlopig dit weer maar blijft![]()
Nee, iedereen reageert aardig omdat TS in OP aangeeft zwaar getraumatiseerd te zijn en troost te zoeken. Behalve een enkele geinponem geven mensen dus gehoor aan haar hulproep door wat aardigs te zeggen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef melluk het volgende:
weet je het valt wel op...het is een dame dus iedereen reageert gematigd en goh wat erg
en idd nooit deuren doen als je alleen bent...doe ik ook niet idd
Dankquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:14 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Nee, iedereen reageert aardig omdat TS in OP aangeeft zwaar getraumatiseerd te zijn en troost te zoeken. Behalve een enkele geinponem geven mensen dus gehoor aan haar hulproep door wat aardigs te zeggen.
Had ze dit topic in ONZ geopend met in de OP "lach hier heel hard omdat ik 2 uur vastzat op de wc pwndn00bsdikkepwnageeinzzweidrei:D:D" dan had iedereen 'r uitgelachen.
Zodoende![]()
Nee hoor, het is nu al dolkomisch!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Smash-it het volgende:
...het was echt allesbehalve grappig. Misschien volgende week.
Veel badkamerraampjes zijn maar 20 x 20 centimeterquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:28 schreef Roltrapfee het volgende:
Was het eigenlijk niet makkelijker geweest om even een ruitje in te tikken, dan het hele dak open te zagen?
Ik denk dat Roltrapfee een normaal raam bedoelde. Een huis zonder ramen zou een beetje gek zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veel badkamerraampjes zijn maar 20 x 20 centimeter
Ik bedoel ook niet het badkamerraampje, ik bedoel een raam in de keuken, woonkamer, een slaapkamer desnoods. Dan kunnen ze ook naar binnen en dan kan het dak mooi dichtblijvenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veel badkamerraampjes zijn maar 20 x 20 centimeter
Ja dat dusquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat Roltrapfee een normaal raam bedoelde. Een huis zonder ramen zou een beetje gek zijn
Nou wie weet heeft ts wel een heel logische verklaring voor dat dak. Hoewel het wel raar klinkt, inderdaad.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof dan ook niet zo heel veel van het verhaal.
daarom vond ik het ook inderdaad vaag...quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:39 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet het badkamerraampje, ik bedoel een raam in de keuken, woonkamer, een slaapkamer desnoods. Dan kunnen ze ook naar binnen en dan kan het dak mooi dichtblijven![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:42 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Nou wie weet heeft ts wel een heel logische verklaring voor dat dak. Hoewel het wel raar klinkt, inderdaad.
Niet. En sowieso zou de politie dat niet doen maar de brandweer.quote:En hoe zaag je een dak eigenlijk open?
Oh nee!!! HOAX!~!~!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tuurlijk
[..]
Niet. En sowieso zou de politie dat niet doen maar de brandweer.
Kleine schroefjes misschienquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..met je nagels de schroefjes uit een slot draaien. Ja hoor
WTF? Ben jij een Smash-it kloon ofso?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:13 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Kleine schroefjes misschienkan toch.....
Nee maar wel een beetje goedgelovig soms...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF? Ben jij een Smash-it kloon ofso?
Nee, dat gaat niet.
Ik ook..was erg vervelendquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik heb ook ooit zoiets meegemaaktOpgesloten in je keuken
Okay, neuken ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Smash-it het volgende:
Goed.. even uitleg. We hadden ooit een skylight, maar met die grote storm op die donderdag was die weggewaaid. Toen heeft de huisbaas een dik stuk plastic glas over het gat heen geboord. Daar hebben ze doorheen gezaagd en daar zit nu dus een gat.
En schroefjes van de deurklink/slot kan je makkelijk met je nagels opendraaien. Het had alleen geen effect.
En trauma, het was gewoon kut.
Ah, zie daar de oorzaak! Deze schroefjes horen namelijk vast te zitten. Achterstallig onderhoud dus ==> claimen bij de huisbaas.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Smash-it het volgende:
En schroefjes van de deurklink/slot kan je makkelijk met je nagels opendraaien. Het had alleen geen effect.
Stoere pa heb jij zegquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:29 schreef NordicBlue het volgende:
Uiteindelijk moest ik tegen de muur aan gaan staan, en heeft hij de deur ingetrapt
Niets abnormaals voor studentenhuizenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Smash-it het volgende:
En ik zit met een opengezaagd dak, een half geforceerde voordeur en de badkamer deur die opengesloopt is
Ik denk dat de meeste mensen vanzelf in paniek raken. Bij de een duurt het alleen wat langer dan de ander.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef skippy22 het volgende:
Der is voldoende water en je kan in de badkuip slapen Waarom raakte je helemaal in paniek ts
Nou, omdat ik niet in de badkuip wilde slapen? Het is echt een klein hokje.. Maar goed, een ander had misschien anders gereageerd. Ik vond het blijkbaar reden voor paniek na een paar uur.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef skippy22 het volgende:
Der is voldoende water en je kan in de badkuip slapen Waarom raakte je helemaal in paniek ts
Misschien gaat de deur wel naar buiten openquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:35 schreef NordicBlue het volgende:
Mensen die van binnen uit proberen een deur in te trappen
In een badkamer?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:42 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Misschien gaat de deur wel naar buiten open![]()
Dit dusquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef JediMindTricks het volgende:
Waarom doe je dan ook de deur op slot als je alleen thuis bent
Duhquote:
Studentenhuizen = Goore badkuip?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou, omdat ik niet in de badkuip wilde slapen? Het is echt een klein hokje.. Maar goed, een ander had misschien anders gereageerd. Ik vond het blijkbaar reden voor paniek na een paar uur.
Big time.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:28 schreef steenteen het volgende:
[..]
Studentenhuizen = Goore badkuip?![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:35 schreef ACT-F het volgende:
Foto's!!
Of de hele buurt, met die on-line politiescanners van tegenwoordigquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Had maar gezegd dat je geen kleren in de badkamer had liggen, was de brandweer ook nog gekomen![]()
Ja gezellig, in een studentenhuisquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:57 schreef Steve-O2 het volgende:
Neem een glazen deur hebben wij ook , Heb je dit soort gezeik nooit .
Ehm. Da's bij 99% van de badkamers inderdaad wel het geval, in verband met de waterkering voor de deur.quote:
Ja, ben er wel weer overheen hoor haha. Maar inderdaad al in nacht-outfit, dus mobiel was niet echt van toepassing. En wtf is P2000? Politievrouw liep wel in zo'n ding te praten toen ze binnen waren dat 'alles onder controle was'.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:34 schreef Rebbedebje het volgende:
Die mobiele obsessie van iedereen.
Ze schrijft dat ze naar bed ging en dus waarschijnlijk al in d'r pyjamaatje rondliep.
Dan heb je toch geen mobieltje op zak.![]()
Voor TSgaat het alweer wat beter?
Kut, dat heb ik weer gemistquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:01 schreef Smash-it het volgende:
Ja, ben er wel weer overheen hoor haha. Maar inderdaad al in nacht-outfit, dus mobiel was niet echt van toepassing. En wtf is P2000? Politievrouw liep wel in zo'n ding te praten toen ze binnen waren dat 'alles onder controle was'.
Ik zag gister trouwens een meisje van een terras met stoel en al in de Oudegracht flikkeren met heel erg veel mensen die keken. Onder het motto van 'het kan altijd erger'.
Heel erg natuurlijk, maar ik moest lachen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:01 schreef Smash-it het volgende:
Ik zag gister trouwens een meisje van een terras met stoel en al in de Oudegracht flikkeren met heel erg veel mensen die keken. Onder het motto van 'het kan altijd erger'.
Joepie!quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:01 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het is echt alleen een toilet en een douchebak. Het enige wat ik had was 7 rollen wcpapier, wcborstel en shampoo. Ik had al bedacht, ik eet de organische het eerst op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:32 schreef Palomar het volgende:
haha, moest even lachen na het lezen van het verhaalIk had denk ik gewoon een MacGyver-methode gevonden om hem toch zonder schade open te krijgen
In een badkamer is altijd wel 'iets' voorhanden wat je kunt gebruiken... En anders gewoon intrappen ter hoogte van het slot.
Dus hij sluit je indirect op in de badkamer, en wordt vervolgens boos dat je de deur intrapt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:49 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dat is trouwens ook de reden dat ik altijd kijk of het slot het doet, ik doe hem nooit helemaal op slot.
Want heb wel een keer een deur eruit getrapt hoor.. en dat vond die hotelbaas niet tof.
'Was jíj dat van die badkamer op Fok?' toen ik het dak stond vast te tapen.. Zeker small world.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Oosthoek het volgende:
Wel relaxt dat ik inmiddels een huisgenoot van je gesproken heb waarmee ik smakelijk om het verhaal gelachen hebSmall world.
Whahaha inderdaad, wat een kutkick!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:24 schreef Faithz het volgende:
Whahaha ik zie dit topic nu pas
Kun je er inmiddels wat beter om lachen? En hoe is het met je dak?
Tuurlijk niet. Ik geef andere Fokkers nog een keer de kans om dit topic niet te missenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whahaha inderdaad, wat een kutkick!
![]()
Wat een fucking kutkick is dit zegquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:37 schreef Goover het volgende:
Foto van het gat in't dak?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:56 schreef Smash-it het volgende:
Het is nu dichtgetaped. En als het hard regent zetten we er emmertjes en pannen onder. Prima.. Zo lang blijf ik hier toch niet meer wonen.
Daar is al heel vaak naar gevraagd en TS heeft ze niet.quote:
En terecht. Dit topic verveelt nietquote:Op woensdag 11 april 2007 15:15 schreef Faithz het volgende:
Tuurlijk niet. Ik geef andere Fokkers nog een keer de kans om dit topic niet te missen![]()
Waarover danquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Daar is al heel vaak naar gevraagd en TS heeft ze niet.
Dat zet je toch aan het denken, niet?
Wie gaat er nou ook naar de WC zonder breekijzer en toolbelt.quote:
Weet jij hoe een douchevloertje van een studentenhuis eruit ziet als er 5 studenten dagelijks gebruik van maken ??quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef mesang het volgende:
Waarom ben je niet gewoon in de badkamer gaan slapen....
[edit] Tis trouwens ook behoorlijk dom om voor zoiets het dak open te laten zagen.... [/edit]
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weet jij hoe een douchevloertje van een studentenhuis eruit ziet als er 5 studenten dageliks gebruik van maken ??
Kotsen ze tegenwoordig niet meer over de toiletbril heen of in het wchandenwasbakjequote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Had maar gezegd dat je geen kleren in de badkamer had liggen, was de brandweer ook nog gekomen![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kotsen ze tegenwoordig niet meer over de toiletbril heen of in het wchandenwasbakje
Foto's heb ik niet nee, ik heb geen camera en verder is er ook niks te zien. Kosten zijn er ook niet, want we hebben niets laten maken. Voordeur is nog in dezelfde staat, badkamerdeur doen we gewoon niet meer dicht en het dak hebben we zelf met tape gedicht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Daar is al heel vaak naar gevraagd en TS heeft ze niet.
Dat zet je toch aan het denken, niet?
Je woont in een 100% dameshuis?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Foto's heb ik niet nee, ik heb geen camera en verder is er ook niks te zien. Kosten zijn er ook niet, want we hebben niets laten maken. Voordeur is nog in dezelfde staat, badkamerdeur doen we gewoon niet meer dicht en het dak hebben we zelf met tape gedicht.
Dat dus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Smash-it het volgende:
Goed.. even uitleg. We hadden ooit een skylight, maar met die grote storm op die donderdag was die weggewaaid. Toen heeft de huisbaas een dik stuk plastic glas over het gat heen geboord. Daar hebben ze doorheen gezaagd en daar zit nu dus een gat.
Goed zo, laat maar l*llen die wijsneuzenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Foto's heb ik niet nee, ik heb geen camera en verder is er ook niks te zien. Kosten zijn er ook niet, want we hebben niets laten maken. Voordeur is nog in dezelfde staat, badkamerdeur doen we gewoon niet meer dicht en het dak hebben we zelf met tape gedicht.
Maar denk vooral lekker verder![]()
kutkickquote:Op zondag 28 december 2008 16:38 schreef aaipod het volgende:
Dak al gedicht? of kunnen we 1 dezer dagen langskomen schaatsen?
Waarom denk je dat? Heb je het zelf meegemaakt en lachte iedereen je toen uit of zo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef melluk het volgende:
met een zaagquote:Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef VonHinten het volgende:
Hoe zaag je in godsnaam een dak open?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |