Kotsen ze tegenwoordig niet meer over de toiletbril heen of in het wchandenwasbakjequote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Had maar gezegd dat je geen kleren in de badkamer had liggen, was de brandweer ook nog gekomen![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kotsen ze tegenwoordig niet meer over de toiletbril heen of in het wchandenwasbakje
Foto's heb ik niet nee, ik heb geen camera en verder is er ook niks te zien. Kosten zijn er ook niet, want we hebben niets laten maken. Voordeur is nog in dezelfde staat, badkamerdeur doen we gewoon niet meer dicht en het dak hebben we zelf met tape gedicht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Daar is al heel vaak naar gevraagd en TS heeft ze niet.
Dat zet je toch aan het denken, niet?
Je woont in een 100% dameshuis?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Foto's heb ik niet nee, ik heb geen camera en verder is er ook niks te zien. Kosten zijn er ook niet, want we hebben niets laten maken. Voordeur is nog in dezelfde staat, badkamerdeur doen we gewoon niet meer dicht en het dak hebben we zelf met tape gedicht.
Dat dus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Smash-it het volgende:
Goed.. even uitleg. We hadden ooit een skylight, maar met die grote storm op die donderdag was die weggewaaid. Toen heeft de huisbaas een dik stuk plastic glas over het gat heen geboord. Daar hebben ze doorheen gezaagd en daar zit nu dus een gat.
Goed zo, laat maar l*llen die wijsneuzenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Foto's heb ik niet nee, ik heb geen camera en verder is er ook niks te zien. Kosten zijn er ook niet, want we hebben niets laten maken. Voordeur is nog in dezelfde staat, badkamerdeur doen we gewoon niet meer dicht en het dak hebben we zelf met tape gedicht.
Maar denk vooral lekker verder![]()
kutkickquote:Op zondag 28 december 2008 16:38 schreef aaipod het volgende:
Dak al gedicht? of kunnen we 1 dezer dagen langskomen schaatsen?
Waarom denk je dat? Heb je het zelf meegemaakt en lachte iedereen je toen uit of zo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef melluk het volgende:
weet je het valt wel op...het is een dame dus iedereen reageert gematigd en goh wat erg
was het een gozer had iedereen denk wel anders gereageerd...
met een zaagquote:Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef VonHinten het volgende:
Hoe zaag je in godsnaam een dak open?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |