Het is echt alleen een toilet en een douchebak. Het enige wat ik had was 7 rollen wcpapier, wcborstel en shampoo. Ik had al bedacht, ik eet de organische het eerst op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:32 schreef Palomar het volgende:
haha, moest even lachen na het lezen van het verhaalIk had denk ik gewoon een MacGyver-methode gevonden om hem toch zonder schade open te krijgen
In een badkamer is altijd wel 'iets' voorhanden wat je kunt gebruiken... En anders gewoon intrappen ter hoogte van het slot.
Dus hij sluit je indirect op in de badkamer, en wordt vervolgens boos dat je de deur intrapt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:49 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dat is trouwens ook de reden dat ik altijd kijk of het slot het doet, ik doe hem nooit helemaal op slot.
Want heb wel een keer een deur eruit getrapt hoor.. en dat vond die hotelbaas niet tof.
'Was jíj dat van die badkamer op Fok?' toen ik het dak stond vast te tapen.. Zeker small world.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Oosthoek het volgende:
Wel relaxt dat ik inmiddels een huisgenoot van je gesproken heb waarmee ik smakelijk om het verhaal gelachen hebSmall world.
Whahaha inderdaad, wat een kutkick!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:24 schreef Faithz het volgende:
Whahaha ik zie dit topic nu pas
Kun je er inmiddels wat beter om lachen? En hoe is het met je dak?
Tuurlijk niet. Ik geef andere Fokkers nog een keer de kans om dit topic niet te missenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whahaha inderdaad, wat een kutkick!
![]()
Wat een fucking kutkick is dit zegquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:37 schreef Goover het volgende:
Foto van het gat in't dak?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:56 schreef Smash-it het volgende:
Het is nu dichtgetaped. En als het hard regent zetten we er emmertjes en pannen onder. Prima.. Zo lang blijf ik hier toch niet meer wonen.
Daar is al heel vaak naar gevraagd en TS heeft ze niet.quote:
En terecht. Dit topic verveelt nietquote:Op woensdag 11 april 2007 15:15 schreef Faithz het volgende:
Tuurlijk niet. Ik geef andere Fokkers nog een keer de kans om dit topic niet te missen![]()
Waarover danquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Daar is al heel vaak naar gevraagd en TS heeft ze niet.
Dat zet je toch aan het denken, niet?
Wie gaat er nou ook naar de WC zonder breekijzer en toolbelt.quote:
Weet jij hoe een douchevloertje van een studentenhuis eruit ziet als er 5 studenten dagelijks gebruik van maken ??quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef mesang het volgende:
Waarom ben je niet gewoon in de badkamer gaan slapen....
[edit] Tis trouwens ook behoorlijk dom om voor zoiets het dak open te laten zagen.... [/edit]
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weet jij hoe een douchevloertje van een studentenhuis eruit ziet als er 5 studenten dageliks gebruik van maken ??
Kotsen ze tegenwoordig niet meer over de toiletbril heen of in het wchandenwasbakjequote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Had maar gezegd dat je geen kleren in de badkamer had liggen, was de brandweer ook nog gekomen![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kotsen ze tegenwoordig niet meer over de toiletbril heen of in het wchandenwasbakje
Foto's heb ik niet nee, ik heb geen camera en verder is er ook niks te zien. Kosten zijn er ook niet, want we hebben niets laten maken. Voordeur is nog in dezelfde staat, badkamerdeur doen we gewoon niet meer dicht en het dak hebben we zelf met tape gedicht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Daar is al heel vaak naar gevraagd en TS heeft ze niet.
Dat zet je toch aan het denken, niet?
Je woont in een 100% dameshuis?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Foto's heb ik niet nee, ik heb geen camera en verder is er ook niks te zien. Kosten zijn er ook niet, want we hebben niets laten maken. Voordeur is nog in dezelfde staat, badkamerdeur doen we gewoon niet meer dicht en het dak hebben we zelf met tape gedicht.
Dat dus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Smash-it het volgende:
Goed.. even uitleg. We hadden ooit een skylight, maar met die grote storm op die donderdag was die weggewaaid. Toen heeft de huisbaas een dik stuk plastic glas over het gat heen geboord. Daar hebben ze doorheen gezaagd en daar zit nu dus een gat.
Goed zo, laat maar l*llen die wijsneuzenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Foto's heb ik niet nee, ik heb geen camera en verder is er ook niks te zien. Kosten zijn er ook niet, want we hebben niets laten maken. Voordeur is nog in dezelfde staat, badkamerdeur doen we gewoon niet meer dicht en het dak hebben we zelf met tape gedicht.
Maar denk vooral lekker verder![]()
kutkickquote:Op zondag 28 december 2008 16:38 schreef aaipod het volgende:
Dak al gedicht? of kunnen we 1 dezer dagen langskomen schaatsen?
Waarom denk je dat? Heb je het zelf meegemaakt en lachte iedereen je toen uit of zo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef melluk het volgende:
weet je het valt wel op...het is een dame dus iedereen reageert gematigd en goh wat erg
was het een gozer had iedereen denk wel anders gereageerd...
met een zaagquote:Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef VonHinten het volgende:
Hoe zaag je in godsnaam een dak open?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |