quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:01 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik zag gister trouwens een meisje van een terras met stoel en al in de Oudegracht flikkeren met heel erg veel mensen die keken. Onder het motto van 'het kan altijd erger'.
Het is echt alleen een toilet en een douchebak. Het enige wat ik had was 7 rollen wcpapier, wcborstel en shampoo. Ik had al bedacht, ik eet de organische het eerst op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:32 schreef Palomar het volgende:
haha, moest even lachen na het lezen van het verhaalIk had denk ik gewoon een MacGyver-methode gevonden om hem toch zonder schade open te krijgen
In een badkamer is altijd wel 'iets' voorhanden wat je kunt gebruiken... En anders gewoon intrappen ter hoogte van het slot.
Dus hij sluit je indirect op in de badkamer, en wordt vervolgens boos dat je de deur intrapt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:49 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dat is trouwens ook de reden dat ik altijd kijk of het slot het doet, ik doe hem nooit helemaal op slot.
Want heb wel een keer een deur eruit getrapt hoor.. en dat vond die hotelbaas niet tof.
'Was jíj dat van die badkamer op Fok?' toen ik het dak stond vast te tapen.. Zeker small world.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Oosthoek het volgende:
Wel relaxt dat ik inmiddels een huisgenoot van je gesproken heb waarmee ik smakelijk om het verhaal gelachen hebSmall world.
Whahaha inderdaad, wat een kutkick!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:24 schreef Faithz het volgende:
Whahaha ik zie dit topic nu pas
Kun je er inmiddels wat beter om lachen? En hoe is het met je dak?
Tuurlijk niet. Ik geef andere Fokkers nog een keer de kans om dit topic niet te missenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whahaha inderdaad, wat een kutkick!
![]()
Wat een fucking kutkick is dit zegquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:37 schreef Goover het volgende:
Foto van het gat in't dak?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:56 schreef Smash-it het volgende:
Het is nu dichtgetaped. En als het hard regent zetten we er emmertjes en pannen onder. Prima.. Zo lang blijf ik hier toch niet meer wonen.
Daar is al heel vaak naar gevraagd en TS heeft ze niet.quote:
En terecht. Dit topic verveelt nietquote:Op woensdag 11 april 2007 15:15 schreef Faithz het volgende:
Tuurlijk niet. Ik geef andere Fokkers nog een keer de kans om dit topic niet te missen![]()
Waarover danquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Daar is al heel vaak naar gevraagd en TS heeft ze niet.
Dat zet je toch aan het denken, niet?
Wie gaat er nou ook naar de WC zonder breekijzer en toolbelt.quote:
Weet jij hoe een douchevloertje van een studentenhuis eruit ziet als er 5 studenten dagelijks gebruik van maken ??quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef mesang het volgende:
Waarom ben je niet gewoon in de badkamer gaan slapen....
[edit] Tis trouwens ook behoorlijk dom om voor zoiets het dak open te laten zagen.... [/edit]
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weet jij hoe een douchevloertje van een studentenhuis eruit ziet als er 5 studenten dageliks gebruik van maken ??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |