Kleine schroefjes misschienquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..met je nagels de schroefjes uit een slot draaien. Ja hoor
WTF? Ben jij een Smash-it kloon ofso?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:13 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Kleine schroefjes misschienkan toch.....
Nee maar wel een beetje goedgelovig soms...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF? Ben jij een Smash-it kloon ofso?
Nee, dat gaat niet.
Ik ook..was erg vervelendquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik heb ook ooit zoiets meegemaaktOpgesloten in je keuken
Okay, neuken ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Smash-it het volgende:
Goed.. even uitleg. We hadden ooit een skylight, maar met die grote storm op die donderdag was die weggewaaid. Toen heeft de huisbaas een dik stuk plastic glas over het gat heen geboord. Daar hebben ze doorheen gezaagd en daar zit nu dus een gat.
En schroefjes van de deurklink/slot kan je makkelijk met je nagels opendraaien. Het had alleen geen effect.
En trauma, het was gewoon kut.
Ah, zie daar de oorzaak! Deze schroefjes horen namelijk vast te zitten. Achterstallig onderhoud dus ==> claimen bij de huisbaas.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Smash-it het volgende:
En schroefjes van de deurklink/slot kan je makkelijk met je nagels opendraaien. Het had alleen geen effect.
Stoere pa heb jij zegquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:29 schreef NordicBlue het volgende:
Uiteindelijk moest ik tegen de muur aan gaan staan, en heeft hij de deur ingetrapt
Niets abnormaals voor studentenhuizenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Smash-it het volgende:
En ik zit met een opengezaagd dak, een half geforceerde voordeur en de badkamer deur die opengesloopt is
Ik denk dat de meeste mensen vanzelf in paniek raken. Bij de een duurt het alleen wat langer dan de ander.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef skippy22 het volgende:
Der is voldoende water en je kan in de badkuip slapen Waarom raakte je helemaal in paniek ts
Nou, omdat ik niet in de badkuip wilde slapen? Het is echt een klein hokje.. Maar goed, een ander had misschien anders gereageerd. Ik vond het blijkbaar reden voor paniek na een paar uur.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef skippy22 het volgende:
Der is voldoende water en je kan in de badkuip slapen Waarom raakte je helemaal in paniek ts
Misschien gaat de deur wel naar buiten openquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:35 schreef NordicBlue het volgende:
Mensen die van binnen uit proberen een deur in te trappen
In een badkamer?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:42 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Misschien gaat de deur wel naar buiten open![]()
Dit dusquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef JediMindTricks het volgende:
Waarom doe je dan ook de deur op slot als je alleen thuis bent
Duhquote:
Studentenhuizen = Goore badkuip?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou, omdat ik niet in de badkuip wilde slapen? Het is echt een klein hokje.. Maar goed, een ander had misschien anders gereageerd. Ik vond het blijkbaar reden voor paniek na een paar uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |