Het is wschravendijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het raar dat een topic wordt gesloten zodra TS vindt dat hij geen goede antwoorden krijgt, terwijl hij zelf niet aantoont verder duidelijke stappen te hebben ondernomen, terwijl de serieuze antwoorden die hij kreeg alleen maar niet in zijn wereldbeeld passen.
Natuurlijk valt er iets voor te zeggen als er vooral over spelling wordt gepraat, maar de serieuze antwoorden die hij kreeg waren zeker niet nutteloos en waren zeker het navragen/onderzoeken waard...
Het gaat hier over dat topic (post nu mobiel) over die ingehouden stagevergoeding
Het overschot aan inhoudsloze posts. Dat is voor niemand leuk om te lezen, en zoveel moeite is het niet om wat meer in je post te zetten.quote:Op zondag 21 december 2008 13:44 schreef eer-ik het volgende:
he GM, wat is nou precies het probleem?
wat dacht je van dat probleem dat al ongeveer 745 topics lang het geval is?quote:Op zondag 21 december 2008 13:44 schreef eer-ik het volgende:
he GM, wat is nou precies het probleem?
Had dan die reeks bij het begin al opgedoekt.quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat dacht je van dat probleem dat al ongeveer 745 topics lang het geval is?
Er zijn genoeg lurkers. Waaronder ikquote:Op zondag 21 december 2008 13:47 schreef eer-ik het volgende:
Ik hoor in het topic niemand die zich eraan stoort.
Voor wie is het nog meer niet leuk om te lezen dan?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima dat er e.e.a. aan toezicht is, snap ook best dat dat nodig is maar ik zit in een slowchat het probleem niet zo.
Dat ene topic per 100 dat je dan minder hebt, dat voelt toch ook niemand...
Af en toe heb je opruimbuienquote:Op zondag 21 december 2008 13:51 schreef eer-ik het volgende:
Had dan die reeks bij het begin al opgedoekt.
Om het zo lang te gedogen en dan nu opeens moeilijk te gaan doen is ook weer zoiets.
Amenquote:Op zondag 21 december 2008 13:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Om het zo lang te gedogen en dan nu opeens moeilijk te gaan doen is ook weer zoiets.
Heel nederlands, maar het slaat eigenlijk nergens op.
Echt, in een normaal topic waar gewoon een fatsoenlijke discussie gevoerd wordt vind k het absoluut logisch dat er niet posts in moeten staan als "" maar in een slowchat vind ik (en volgens mij velen met mij) het absoluut geen probleem.
Nou ja het is al een paar keer bijna opgedoekt, Crossover heeft onderandere er bijna een eind aangemaakt maar toen zijn we weer eent ijd wat rustiger gaan doen. Nu gaat het weer die kant op en nu moet iedereen er even weer op aangesproken worden...quote:Op zondag 21 december 2008 13:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heel nederlands, maar het slaat eigenlijk nergens op.
Echt, in een normaal topic waar gewoon een fatsoenlijke discussie gevoerd wordt vind k het absoluut logisch dat er niet posts in moeten staan als "" maar in een slowchat vind ik (en volgens mij velen met mij) het absoluut geen probleem.
Topics zijn niet voor lurkers maar voor mensen die meeposten. Het idee alleen al, "Ja het is geen leuke reeks om dat het niet leuk is voor lurkers" Wat een nonargument johquote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er zijn genoeg lurkers. Waaronder ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |