Speurwerkquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:04 schreef _Etter_ het volgende:
hoe weten jullie nu al dat die bands zeker komen?
nergensquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:12 schreef radeon9800pro het volgende:
waar staat dat Depeche Mode op lowlands komt?
Dat soort mensen moedig ik dan wel weer aan om te douchen. Lopende schimmelverzamelingquote:
lolquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat soort mensen moedig ik dan wel weer aan om te douchen. Lopende schimmelverzameling![]()
Motörheadquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:20 schreef Willaaam het volgende:
Die moeten nog heel wat goede namen aantrekken wil ik komen dit jaar zeg. Wat een volkomen kutte lineup. Vorig jaar was ook al kut...
En das zuur want de vriendengroep zweert bij lowlands...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat soort mensen moedig ik dan wel weer aan om te douchen. Lopende schimmelverzameling![]()
Dit zijn geruchten he, er wordt pas bevestigd omstreeks pinkpop. Nu al roepen dat de lineup kut is is dus wel een beetje mosterd voor de maaltijdquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:20 schreef Willaaam het volgende:
Die moeten nog heel wat goede namen aantrekken wil ik komen dit jaar zeg. Wat een volkomen kutte lineup. Vorig jaar was ook al kut...
Blijf gewoon lekker weg joh, je zit nou al te piepen terwijl er nog geen 10% bekend is van wat er gaat komenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:20 schreef Willaaam het volgende:
Een Lowlands Douche&Zonneschijn en een Lowlands Modderquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Man, wat een hoop mietjes. Jullie willen zeker ook twee Lowlands': een Lowlands White en een Lowlands Black?
de douchetijd is ook bierdrinktijdquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:05 schreef peterfan het volgende:
Maar....douchen is toch gewoon lekker? Het heeft niets te maken met het (nogal trieste) standpunt dat echte festivallers niet douchen (dus dat doe je thuis ook maar 1 keer per week?) maar ik vind het gewoon lekker om eerst te douchen en daarna weer lekker vies te worden. Maar ik ga ook pas als er geen rij staat, geen zin om te wachten natuurlijk. Zonde van de effectieve biertijd.
Precies precies. En des te lekkerder is het om maandagmiddag thuis onder de douche te stappen en 4 dagen Lowlandsvuil van je af te zien stromen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef MaJo het volgende:
Ik douche niet omdat ten eerste de rijen veel te lang zijn en omdat je toch weer vies wordt. Bovendien stinkt toch iedereen en daar heb je alleen maar minder last van als je niet douchtEnne, niet douchen betekend niet dat je helemaal niets aan hygiëne doet he? Gewoon babydoekjes meenemen om je op te frissen en deo gebruiken, daar kom ik Lowlands wel mee door
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef narvik het volgende:
[..]
Precies precies. En des tee lekkerder is het om maandagmiddag thuis onder de douche te stappen en 4 dagen Lowlandsvuil van je af te zien stromen.![]()
Wij zaten afgelopen jaar in de eerste klas omdat het zo druk was. Je had die mensen moeten zienquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook mooi is het om met een groep van 12 stinkende Lowlandsgangers met de trein terug te gaan
Tussen de frisgewassen forensen die schichtig om zich heen kijken en hun laptop stevig tegen zich aangedrukt houdenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]heerlijk moment
ook mooi is het om met een groep van 12 stinkende Lowlandsgangers met de trein terug te gaan
Lijkt me een goed idee ja!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:53 schreef pfaf het volgende:
Kunnen die varkentjes nu eens uit de OP?
mensen die in een drukke trein onze coupé vermijden omdat ze geur niet aankunnenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:14 schreef narvik het volgende:
[..]
Tussen de frisgewassen forensen die schichtig om zich heen kijken en hun laptop stevig tegen zich aangedrukt houden![]()
Ja dat is een ultiem momentquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef narvik het volgende:
[..]
Precies precies. En des tee lekkerder is het om maandagmiddag thuis onder de douche te stappen en 4 dagen Lowlandsvuil van je af te zien stromen.![]()
Lange rijen is bullshit, gewoon douchen voordat je naar bed gaat.. uurtje of half 5 ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:01 schreef Orbeatle het volgende:
Ik douche ook nooit op lowlands, geen zin in.. Lange rijen enzo, en als je een tijdje weer op het festivalterrein bent, ben je toch alweer ranzig.. Ik vind (veel) deo spuiten wel voldoende
s'Nachts zijn maar op 2 campings douches open, en dat zijn dan uiteraard net die campings waar je niet staat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:39 schreef Leonos het volgende:
Maar staan er s'nachts ook rijen dan?
Nee?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit naar Lowlands geweest, of wel?
Als je ´s nachts helemaal doodop bent, en willicht er verscheidene soorten niet lichaamseigen stoffen door je bloed stromen, heb je echt geen zin meer om naar een andere camping te strompelen om te gaan douchenquote:
Als je dat zo goed weet, wat zijn dan de andere tien namen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:04 schreef ralfseltje het volgende:
Ik hoorde dat Depeche Mode pas dinsdag bevestigd ging worden in een persbericht, samen met een tiental andere namen? Stel speurneuzen hier!
pssst www.ticketmaster.nlquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:17 schreef Tourniquet het volgende:
Depeche Mode wil ik echt graag zien! Zijn er nog kaartjes, of is het al uitverkocht?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:17 schreef Tourniquet het volgende:
Depeche Mode wil ik echt graag zien! Zijn er nog kaartjes, of is het al uitverkocht?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:37 schreef Leonos het volgende:
Blijft een goed team dat Majo en lienelien
Een vriend van me kocht gister zijn kaartje en de vrouw bij het postkantoor zei dat het al op rood stond!! bijna uitverkocht dus!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:17 schreef Tourniquet het volgende:
Serieus, ik vind het geen probleem en drink en rook toch genoeg op Lowlands... Ik duik gewoon graag fris m'n nest in op een gegeven moment, om er de volgende dag gewoon weer volle bak tegenaan te gaan. Die wandeling naar camping 3, om 3 of 4 uur 's nachts is me dat wel effe waard hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Als je 's nachts helemaal doodop bent, en willicht er verscheidene soorten niet lichaamseigen stoffen door je bloed stromen, heb je echt geen zin meer om naar een andere camping te strompelen om te gaan douchen
Oh, ik hoorde dat het eergisteren op donker-oranje stond dus het gaat inderdaad érg snel!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een vriend van me kocht gister zijn kaartje en de vrouw bij het postkantoor zei dat het al op rood stond!! bijna uitverkocht dus!
Dikke bullcrap...quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een vriend van me kocht gister zijn kaartje en de vrouw bij het postkantoor zei dat het al op rood stond!! bijna uitverkocht dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus, dat is toch gewoon een grapje iedere keer?Mensen, laten we ophouden om mekaar van vlakbij met een automatisch wapen door de kop te schieten.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:57 schreef Dr_Filibuster het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus, dat is toch gewoon een grapje iedere keer?![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:57 schreef Dr_Filibuster het volgende:Ssst, dat moet je niet verklappen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus, dat is toch gewoon een grapje iedere keer?![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Oh?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:04 schreef super-muffin het volgende:
en Tool komt ook!
Nou heb je de grap verpestquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:18 schreef peterfan het volgende:
Nu maar weer wachten op de eerste grappenmaker die zegt dat Nirvana komt!![]()
En Bob Marley![]()
En The Beatles![]()
![]()
Kan tochquote:
Aangezien er nog geen bands bevestigd zijn dienen alle "[insert bandnaam] komt!" posts met een flinke korrel zout genomen te wordenquote:
Vandaar dat ik doorvroeg.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien er nog geen bands bevestigd zijn dienen alle "[insert bandnaam] komt!" posts met een flinke korrel zout genomen te worden
Kut!quote:
En vandaar dat Lien met "quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Vandaar dat ik doorvroeg.
[..]
Kut!
Mjah, ik heb nog nooit gedouched op Lowlands. Ik heb mijn twijfels over hoe schoon je van die douches wordt, vind het sowieso een beetje onhandig, zeker met de lange wachtrijen die je daar vaak hebt. Sowieso is iedereen daar al vies en ruikt iedereen een beetje raar, dus dan val ik ook niet meer zo op.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:54 schreef peterfan het volgende:
Waarom vind iedereen het toch altijd zo stoer om vier dagen niet te douchen?[...] Maakt mij dat nu een festivalmietje? Enlighten me...
Lange wachtrijen is echt bullcrap... Ik weet niet waar iedereen die onzin vandaan haalt, maar om een uur of 3, 4, 5 uur 's nachts kun je zo doorlopen op camping 3...quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Mjah, ik heb nog nooit gedouched op Lowlands. Ik heb mijn twijfels over hoe schoon je van die douches wordt, vind het sowieso een beetje onhandig, zeker met de lange wachtrijen die je daar vaak hebt. Sowieso is iedereen daar al vies en ruikt iedereen een beetje raar, dus dan val ik ook niet meer zo op.
Dus vaak stel ik het gewoon uit tot thuiskomst. Scheelt ook weer een paar muntjes.
dan ben ik meteen weer klaarwakkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:38 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
Lange rijen is bullshit, gewoon douchen voordat je naar bed gaat.. uurtje of half 5 ofzo
da's heel makkelijk, gewoon genoeg herrie makenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:43 schreef pfaf het volgende:
Douchen a la, maar mensen die gaan slapen tijdens LL.dáár zou eens tegen opgetreden moeten worden,...
Ik houd het nooit vol zonder slaapquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:43 schreef pfaf het volgende:
Douchen a la, maar mensen die gaan slapen tijdens LL.dáár zou eens tegen opgetreden moeten worden,...
Er is ook niks mis met elke nacht een paar uurtjes slapen, anders houd ik 't ook niet vol hoor..quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik houd het nooit vol zonder slaap
Ik zei al, dat staat alleen op fok.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:23 schreef radeon9800pro het volgende:
gadverdamme wat heb ik toch weer zin in lowlandsmaar waar staat dat Depeche Mode op LL'07 komt? ik kan het nergens vinden
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:12 schreef Mathijz het volgende:
Elke nacht 4 uurtjes slaap, en dan weer heerlijk aan de koffie het bier
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef crossover het volgende:
Ik was net oude lowlands foto's aan het bekijken, raad eens wie ik tegenkwam
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07133/IMAG2067.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Waar is wally?
Helemaal niks, want hun zomertour gaat gewoon door.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:59 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Wat zou dat met lowlands te maken hebben dan.
Dat bedoel ik. Er staat alleen dat de voorjaarstour gecancelled is.. Dus..quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:04 schreef narvik het volgende:
[..]
Helemaal niks, want hun zomertour gaat gewoon door.
Summer 2007 Festivalsquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:08 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Er staat alleen dat de voorjaarstour gecancelled is.. Dus..
inderdaag, heb toch zeker 8 uur slaap nodig over de eerste 3 nachten, laatste nacht is sowieso doorhalenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:18 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met elke nacht een paar uurtjes slapen, anders houd ik 't ook niet vol hoor..
iiiiiiieeeewquote:
Nope. De Lowlands pannekoeken daarentegenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:07 schreef crossover het volgende:
Wie heeft er die tosti's gehad vorig jaar?
Damn!!!
Zat ook een hamburger door geen geroerdquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
iiiiiiieeeewIk heb niet echt iets gegeten
Ik moet nog zo veel proberen.. everzwijn heb ik ook nog nooit gehadquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope. De Lowlands pannekoeken daarentegen
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:23 schreef radeon9800pro het volgende:
gadverdamme wat heb ik toch weer zin in lowlandsmaar waar staat dat Depeche Mode op LL'07 komt? ik kan het nergens vinden
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik moet nog zo veel proberen.. everzwijn heb ik ook nog nooit gehad
Bitch.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:30 schreef Da hopman het volgende:
In het vorige topic hadden bepaalde iemanden het over douchen en dat heeft ook helemaal nix met lowlands te maken.
Zo is dat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:30 schreef Da hopman het volgende:
In het vorige topic hadden bepaalde iemanden het over douchen en dat heeft ook helemaal nix met lowlands te maken.
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef Rhanna het volgende:
RUbberen meneer
Oh. En Fatboy Slim graag
Moet je werken of ben je standaard zo laat op?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:58 schreef Neleos het volgende:
Ik ken alleen de hitsingletjes. Die zijn wel leuk ja.
Van mij mogen ze komen..
Van Dobben Kroketten zijn zoveel lekkerder dan de Kwekkeboom ja. Maar hoezo. Hebb'n ze die niet meer?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:05 schreef Laton het volgende:
dat ze van dobben kroketten hadden was echt DE BESTE MOVE OOIT !
Die van de La Place bedoel je?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:07 schreef crossover het volgende:
Wie heeft er die tosti's gehad vorig jaar?
Damn!!!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Man, wat een hoop mietjes. Jullie willen zeker ook twee Lowlands': een Lowlands White en een Lowlands Black?
Gyros en Babi pangang met bamiquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Van Dobben Kroketten zijn zoveel lekkerder dan de Kwekkeboom ja. Maar hoezo. Hebb'n ze die niet meer?
jawel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef Leonos het volgende:
Donderdag avond is er nog niks te eten te halen?
Want dan neem ik zelf iets mee.
i knowquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:07 schreef Rhanna het volgende:
Rubberman. Je hebt een PM.
Echt? Omdat het afgelopen was? Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:47 schreef Rhanna het volgende:
Ik moest vorig jaar in de pendelbus terug huilen
Awwquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:47 schreef Rhanna het volgende:
ik ook toen ik iedereen rookquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:47 schreef Rhanna het volgende:
Ons bier was ook lang en breed op toen we naar huis gingen. Maar bier bij de buschauffeur? Hier wil ik meer van wetenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef super-muffin het volgende:
In de bus konden wij nog bier kopen bij de buschauffeur
De website is online maar er worden nog niks nade noppes namen bevestigd. Jammer!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:55 schreef chansadres het volgende:
3FM meld dat vandaag de nieuwe Lowlandssite online komt:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/202974
Hopenlijk met een paar namen?!?!![]()
In 2001 heeft het me ook wel aardig opgebroken, het tekort aan slaap. Met die temperaturen is het ook niet fijn om in een tent te liggen. Dus van donderdag op vrijdag 2 uur geslapen, van vrijdag op zaterdag ook zoiets en daarna maar niet meer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:18 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met elke nacht een paar uurtjes slapen, anders houd ik 't ook niet vol hoor..
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
De website is online maar er worden nog niks nade noppes namen bevestigd. Jammer!
Too late, matequote:
Mañana, Mañanaquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
De website is online maar er worden nog niks nade noppes namen bevestigd. Jammer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen, laten we ophouden om mekaar van vlakbij met een automatisch wapen door de kop te schieten.
Ik ben geen Spaanse koning, vergeef mequote:
Pannekoek wordt veel te duur.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:52 schreef super-muffin het volgende:
Everzwijnhammetje ook, en de kip ook, en de pannenkoeken ook
Even offtopic hoor, maar dat is toch Mr Oizo in je avatar?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
Bij mij geeft hij een fout als ik mijn llovfile wil upgraden!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:55 schreef Apasha het volgende:
en mijn top5-wishlist:
Interpol
Kings of Leon
Fingers crossed! Ze staan op Reading/Leeds de week na Lowlands.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:44 schreef Orbeatle het volgende:
Kings of Leon zou ik ook ERG op prijs stellen.
Maar die komen binnenkort sowieso alquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:44 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kings of Leon zou ik ook ERG op prijs stellen.
Ja, in het voorprogramma van Pearl Jam toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die komen binnenkort sowieso al
Onder andere jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Even offtopic hoor, maar dat is toch Mr Oizo in je avatar?![]()
quote:Er ging iets mis
Helaas weten we niet wat er aan de hand is.
Niet getreurd. Je kunt altijd proberen om terug naar de homepage van Lowlands te gaan.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:10 schreef chansadres het volgende:
Ik ga er vanuit dat er vandaag nog geen namen worden bekendgemaakt.
Het gaat volgensmij meer om het spreekwoord: Alles komt op zijn tijd.
Whitest Boy Alive en Rifles zijn twee bands die ik al wilde zien dus daar ben ik al heel blij mee.
Mijn wishlist:
2. Klaxons
Die foutmelding krijg ik ook telkens.. Leuk dat ze een nieuwe site de lucht in gooien waar nog fouten in zitten..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:14 schreef SKa_BoSS het volgende:
ZAAD LLOWLIFE! Aaargh! Bij 't upgraden van llovfile naar llowlife krijg ik dit:
[..]
Spammertquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:53 schreef Basp1 het volgende:
zou dan peter pannekoek (speedrock) ook komen ik wil wel een 2 talige canon uitvoering van ace of spades en schoppen aas horen.![]()
oooohh dat zou echt te vet zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef super-muffin het volgende:
Tool staat op M?era Luna in Duitsland half Augustus. Grote kanshebber voor Lowlands dus!
Dat zouquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef super-muffin het volgende:
Tool staat op M?era Luna in Duitsland half Augustus. Grote kanshebber voor Lowlands dus!
Wat een voorwaarde weer: "zo alternatief en onbekend".quote:Op zondag 1 april 2007 10:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat zouzijn
Er is een band, waarvan ik vind dat hij op Lowlands moet staan. Want die band is zo alternatief en onbekend en verrassend, die moeten gewoon komen. Maar goed, we weten inmiddels dat een mailtje niet sturen helpt, dus bij deze:
KATZENJAMMER KABARETT MOET NAAR LOWLANDS KOMEN!
Voor degenen die het niet kennen: http://www.myspace.com/katzkab
Ach ja, je weet wat ik bedoel... Lowlands boekt altijd onbekende/gekke acts, dus ik vind dat Katzenjammer ook weleens een keer mag aantredenquote:Op zondag 1 april 2007 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een voorwaarde weer: "zo alternatief en onbekend".
Wat boeit het nou of het alternatief is(wat dat tegenwoordig dan ook moge zijn)
Da heb ik ook. Maar ik bedoel maar te zeggen dat het niet perse "alternatief" moet zijn om goed en/of onbekend te zijnquote:Op zondag 1 april 2007 13:24 schreef maniack28 het volgende:
En het boeit zeker, want die meuk die je dagelijks op MTV e.d. voorbij ziet komen is niks voor mijMaar ik ben een zeikerd
Jawel.. alles wat niet in de top-40 staat is toch alternatiefquote:Op zondag 1 april 2007 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Da heb ik ook. Maar ik bedoel maar te zeggen dat het niet perse "alternatief" moet zijn om goed en/of onbekend te zijn
Mag ik even opmerken dat Nirvana bijvoorbeeld ook onder "alternatief" werd gerekend?quote:Op zondag 1 april 2007 13:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jawel.. alles wat niet in de top-40 staat is toch alternatiefIk bedoel niet persee punk of rock of metal of ska ofzo.. gewoon alternatief.. niet zoals dagelijks op de radio (538 ofzo =) )
I knowquote:Op zondag 1 april 2007 14:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
Maar Lowlands houdt ook wel weer van hypes... Da's ieder jaar nog zo geweest. Let maar op, de Fratellis worden geheid geboekt. Van Velzen waarschijnlijk ook wel... ZO alternatief is Lowlands helemaal niet. Als je een festival met alternatieve muziek wilt moet je naar Dour...
Maar stonden wel in de Top40. Een redenering die jij gebruikt om alternatief van mainstream te scheidenquote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
I knowMaar ze pretenderen het wel
Nirvana heeft er btw nooit om gevraagd.. die zijn niet speciaal muziek gaan maken om een hype te worden, dat zie ik met veel bands wel..
Jaja, lul me maar weer uit ^^quote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar stonden wel in de Top40. Een redenering die jij gebruikt om alternatief van mainstream te scheiden
De intenties van de band nl ook geen leidraad
quote:Op de Myspace van Goose kunnen we lezen dat deze naar Pukkelpop en Lowlands komt. Goose is een Kortrijkse electro-rockgroep en won in 2002 de Humo's Rock Rally. Eerder werd bekend dat deze band op o.a. Pinkpop en Dour zal spelen.
Ik hoop samen met wipneus en pim en dan kunnen we die tent tot de grond toe affikken, zijn we tenminste van die onzin afquote:Op maandag 2 april 2007 08:43 schreef maxor het volgende:
Net op 3fm roept iemand van de Loco Loco Discoshow er voor Lowlands 'iets in de pijplijn zit'
Zou wel tof zijn als die komen
Nee liever kraak en Smaak!quote:Op maandag 2 april 2007 09:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik hoop samen met wipneus en pim en dan kunnen we die tent tot de grond toe affikken, zijn we tenminste van die onzin af![]()
Neequote:Op maandag 2 april 2007 09:02 schreef LintuxCx het volgende:
Heette dat niet Poco Loco?
[/mierenneukert]
Komen vrijwel zeker niet, zitten tijdens LL in Australië.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:10 schreef chansadres het volgende:
Ik ga er vanuit dat er vandaag nog geen namen worden bekendgemaakt.
Het gaat volgensmij meer om het spreekwoord: Alles komt op zijn tijd.
Whitest Boy Alive en Rifles zijn twee bands die ik al wilde zien dus daar ben ik al heel blij mee.
Mijn wishlist:
3. Maximo Park
Hehehequote:
? <--aanklikbaar vraagtekenquote:Op maandag 2 april 2007 16:17 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
HeheheOkay, dan is dat echt weer wat anders dus.
quote:Op maandag 2 april 2007 08:43 schreef maxor het volgende:
Net op 3fm roept iemand van de Loco Loco Discoshow er voor Lowlands 'iets in de pijplijn zit'
Zou wel tof zijn als die komen
quote:Op maandag 2 april 2007 10:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
Komen vrijwel zeker niet, zitten tijdens LL in Australië.
namelijkquote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow cool, de eerste officiele naam is bekend
Nog beter dan NIN
Ha, ze gaan dus ook de al gelekte namen bevestigen...dan zal Depeche Mode dus ook vandaag of morgen wel op de site staanquote:Op donderdag 5 april 2007 17:25 schreef Dupje het volgende:
Whitest Boy Alive is ook net bevestigd door Lowlands!
Al 2 echt bevestigde namen
quote:
ehm,, enige vorm van BRON?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Anders zouden ze toch niet in de OP staan....
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:48 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat toch die obsessie met Depeche Mode? Ze zijn niet eens tof![]()
Is nog waar ookquote:Op donderdag 5 april 2007 17:48 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat toch die obsessie met Depeche Mode? Ze zijn niet eens tof![]()
Anonieme bronnen die ik geheim moet houden natuurlijk.quote:
quote:
Zelfde probleem bij mij...quote:Op maandag 2 april 2007 21:10 schreef mberg86 het volgende:
Weet iemand toevallig ook of je zo'n Llowfile weer kan verwijderen? Ik had er eerst één proberen aan te maken, maar kreeg geen activatiemail. Daarom heb ik het nog een keer geprobeerd met m'n andere adres, die deed het dus wel. Maar ik zie nu net toevallig mijn oude Llowfile langskomen, die doet het nu wel, zonder activatiemail dus. En volgens mij ben ik niet de enige, want het aantal Llowfiles is haast verdubbeld de afgelopen paar uur
Als jij zulke goede bronnen hebt weet je dan ook van andere bands die komen?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Anonieme bronnen die ik geheim moet houden natuurlijk.
Nog niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als jij zulke goede bronnen hebt weet je dan ook van andere bands die komen?
Dat weet ik, daarom geloof ik ook dat je goede bronnen hebtquote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar vorig jaar hadden we (dankzij mijn bronnen) als enige site al de Fun Lovin' Criminals en het grootste gedeelte van het (straat)theaterprogramma voor ze bekend werden gemaakt. En ik had al een paar uur van tevoren de primeur dat de poorten eerder open gingen. Beetje respect dus voor mijn bronnen![]()
en volgens mij had ik ook voor de aankondiging al het programma van de essent-tent, maar dat weet ik niet zeker
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor wie wil lachen, zoek eens het Lowlandstopic van 1 april 2006 op.![]()
Als het niet snapt moet je hem even opzoeken....quote:
ik ben luiquote:Op donderdag 5 april 2007 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als het niet snapt moet je hem even opzoeken....
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor wie wil lachen, zoek eens het Lowlandstopic van 1 april 2006 op.![]()
inderdaad, laten we het weer over sex in een rubberboot hebbenquote:
Bring it on, dit weer maakt me geilquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, laten we het weer over sex in een rubberboot hebben
Handig, zo vlak voordat 'ie vol isquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:23 schreef Roellio het volgende:
TVLowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |