Die foutmelding krijg ik ook telkens.. Leuk dat ze een nieuwe site de lucht in gooien waar nog fouten in zitten..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:14 schreef SKa_BoSS het volgende:
ZAAD LLOWLIFE! Aaargh! Bij 't upgraden van llovfile naar llowlife krijg ik dit:
[..]
Spammertquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:53 schreef Basp1 het volgende:
zou dan peter pannekoek (speedrock) ook komen ik wil wel een 2 talige canon uitvoering van ace of spades en schoppen aas horen.![]()
oooohh dat zou echt te vet zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef super-muffin het volgende:
Tool staat op M?era Luna in Duitsland half Augustus. Grote kanshebber voor Lowlands dus!
Dat zouquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef super-muffin het volgende:
Tool staat op M?era Luna in Duitsland half Augustus. Grote kanshebber voor Lowlands dus!
Wat een voorwaarde weer: "zo alternatief en onbekend".quote:Op zondag 1 april 2007 10:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat zouzijn
Er is een band, waarvan ik vind dat hij op Lowlands moet staan. Want die band is zo alternatief en onbekend en verrassend, die moeten gewoon komen. Maar goed, we weten inmiddels dat een mailtje niet sturen helpt, dus bij deze:
KATZENJAMMER KABARETT MOET NAAR LOWLANDS KOMEN!
Voor degenen die het niet kennen: http://www.myspace.com/katzkab
Ach ja, je weet wat ik bedoel... Lowlands boekt altijd onbekende/gekke acts, dus ik vind dat Katzenjammer ook weleens een keer mag aantredenquote:Op zondag 1 april 2007 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een voorwaarde weer: "zo alternatief en onbekend".
Wat boeit het nou of het alternatief is(wat dat tegenwoordig dan ook moge zijn)
Da heb ik ook. Maar ik bedoel maar te zeggen dat het niet perse "alternatief" moet zijn om goed en/of onbekend te zijnquote:Op zondag 1 april 2007 13:24 schreef maniack28 het volgende:
En het boeit zeker, want die meuk die je dagelijks op MTV e.d. voorbij ziet komen is niks voor mijMaar ik ben een zeikerd
Jawel.. alles wat niet in de top-40 staat is toch alternatiefquote:Op zondag 1 april 2007 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Da heb ik ook. Maar ik bedoel maar te zeggen dat het niet perse "alternatief" moet zijn om goed en/of onbekend te zijn
Mag ik even opmerken dat Nirvana bijvoorbeeld ook onder "alternatief" werd gerekend?quote:Op zondag 1 april 2007 13:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jawel.. alles wat niet in de top-40 staat is toch alternatiefIk bedoel niet persee punk of rock of metal of ska ofzo.. gewoon alternatief.. niet zoals dagelijks op de radio (538 ofzo =) )
I knowquote:Op zondag 1 april 2007 14:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
Maar Lowlands houdt ook wel weer van hypes... Da's ieder jaar nog zo geweest. Let maar op, de Fratellis worden geheid geboekt. Van Velzen waarschijnlijk ook wel... ZO alternatief is Lowlands helemaal niet. Als je een festival met alternatieve muziek wilt moet je naar Dour...
Maar stonden wel in de Top40. Een redenering die jij gebruikt om alternatief van mainstream te scheidenquote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
I knowMaar ze pretenderen het wel
Nirvana heeft er btw nooit om gevraagd.. die zijn niet speciaal muziek gaan maken om een hype te worden, dat zie ik met veel bands wel..
Jaja, lul me maar weer uit ^^quote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar stonden wel in de Top40. Een redenering die jij gebruikt om alternatief van mainstream te scheiden
De intenties van de band nl ook geen leidraad
quote:Op de Myspace van Goose kunnen we lezen dat deze naar Pukkelpop en Lowlands komt. Goose is een Kortrijkse electro-rockgroep en won in 2002 de Humo's Rock Rally. Eerder werd bekend dat deze band op o.a. Pinkpop en Dour zal spelen.
Ik hoop samen met wipneus en pim en dan kunnen we die tent tot de grond toe affikken, zijn we tenminste van die onzin afquote:Op maandag 2 april 2007 08:43 schreef maxor het volgende:
Net op 3fm roept iemand van de Loco Loco Discoshow er voor Lowlands 'iets in de pijplijn zit'
Zou wel tof zijn als die komen
Nee liever kraak en Smaak!quote:Op maandag 2 april 2007 09:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik hoop samen met wipneus en pim en dan kunnen we die tent tot de grond toe affikken, zijn we tenminste van die onzin af![]()
Neequote:Op maandag 2 april 2007 09:02 schreef LintuxCx het volgende:
Heette dat niet Poco Loco?
[/mierenneukert]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |