namelijkquote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow cool, de eerste officiele naam is bekend
Nog beter dan NIN
Ha, ze gaan dus ook de al gelekte namen bevestigen...dan zal Depeche Mode dus ook vandaag of morgen wel op de site staanquote:Op donderdag 5 april 2007 17:25 schreef Dupje het volgende:
Whitest Boy Alive is ook net bevestigd door Lowlands!
Al 2 echt bevestigde namen
quote:
ehm,, enige vorm van BRON?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Anders zouden ze toch niet in de OP staan....
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:48 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat toch die obsessie met Depeche Mode? Ze zijn niet eens tof![]()
Is nog waar ookquote:Op donderdag 5 april 2007 17:48 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat toch die obsessie met Depeche Mode? Ze zijn niet eens tof![]()
Anonieme bronnen die ik geheim moet houden natuurlijk.quote:
quote:
Zelfde probleem bij mij...quote:Op maandag 2 april 2007 21:10 schreef mberg86 het volgende:
Weet iemand toevallig ook of je zo'n Llowfile weer kan verwijderen? Ik had er eerst één proberen aan te maken, maar kreeg geen activatiemail. Daarom heb ik het nog een keer geprobeerd met m'n andere adres, die deed het dus wel. Maar ik zie nu net toevallig mijn oude Llowfile langskomen, die doet het nu wel, zonder activatiemail dus. En volgens mij ben ik niet de enige, want het aantal Llowfiles is haast verdubbeld de afgelopen paar uur
Als jij zulke goede bronnen hebt weet je dan ook van andere bands die komen?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Anonieme bronnen die ik geheim moet houden natuurlijk.
Nog niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als jij zulke goede bronnen hebt weet je dan ook van andere bands die komen?
Dat weet ik, daarom geloof ik ook dat je goede bronnen hebtquote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar vorig jaar hadden we (dankzij mijn bronnen) als enige site al de Fun Lovin' Criminals en het grootste gedeelte van het (straat)theaterprogramma voor ze bekend werden gemaakt. En ik had al een paar uur van tevoren de primeur dat de poorten eerder open gingen. Beetje respect dus voor mijn bronnen![]()
en volgens mij had ik ook voor de aankondiging al het programma van de essent-tent, maar dat weet ik niet zeker
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor wie wil lachen, zoek eens het Lowlandstopic van 1 april 2006 op.![]()
Als het niet snapt moet je hem even opzoeken....quote:
ik ben luiquote:Op donderdag 5 april 2007 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als het niet snapt moet je hem even opzoeken....
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor wie wil lachen, zoek eens het Lowlandstopic van 1 april 2006 op.![]()
inderdaad, laten we het weer over sex in een rubberboot hebbenquote:
Bring it on, dit weer maakt me geilquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, laten we het weer over sex in een rubberboot hebben
Handig, zo vlak voordat 'ie vol isquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:23 schreef Roellio het volgende:
TVLowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |