Altijd fijn om te lezen dat je kritiek gegrond isquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
omdat zn activiteit de laatste maand alles te wensen overliet en GAM nodig toe is aan verandering, die ik zonder actieve medemods niet waar kan maken.
Hij heeft geen interesse?quote:
1. ik heb nog geen sollicitaities gezienquote:
Sorry man, dat wist ik niet, ben al tijden niet in de SC topics geweest en zag nog geen nieuw topic dus was niet op de hoogte, wat is er precies gebeurd ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De bedoeling was om deze reeks tot nader order op slot te houden
Omdat er daar veelvuldig gebaggerd werd is er met de instemming van yvonne, eventjes een tijdelijke adempauze ingelast.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry man, dat wist ik niet, ben al tijden niet in de SC topics geweest en zag nog geen nieuw topic dus was niet op de hoogte, wat is er precies gebeurd ?
Grtz,
Matthijs
wat valt er nog te praten dan? Er werd al stukken minder gebaggerd dan een aantal weken terug en dat is wat jullie wilden en nu is het topic alsnog op slot...quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb iig geduld tot de derde mod ook gekozen is, dan p[raten we verder
Met een beetje geduld zul je zien dat GAM binnenkort een geheel andere opzet krijgt, daar valt een SC best mee te combineren, maar gewoon niet meer op de huidige manier.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:39 schreef Tain het volgende:
[..]
wat valt er nog te praten dan? Er werd al stukken minder gebaggerd dan een aantal weken terug en dat is wat jullie wilden en nu is het topic alsnog op slot...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met een beetje geduld zul je zien dat GAM binnenkort een geheel andere opzet krijgt, daar valt een SC best mee te combineren, maar gewoon niet meer op de huidige manier.
ben benieuwdquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met een beetje geduld zul je zien dat GAM binnenkort een geheel andere opzet krijgt, daar valt een SC best mee te combineren, maar gewoon niet meer op de huidige manier.
Op het moment dat het er de tijd voor is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe laat gaat de SC weer open?
moet niet al te lang meer duren i guessquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe laat gaat de SC weer open?
Het is al 17:00quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op het moment dat het er de tijd voor is.
Toch staat het best wel duidelijk in het volgende topicquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:38 schreef Mokz het volgende:
Ok. Blijf het een beetje maf vinden maar ja.
Hoezo dat MMaRsu?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
Mag je ook wel het PSP topic sluiten nietwaar?
Dan zullen we beter op die topics letten MMaRsu, daarbij kan je met die downgrades ook homebrew spelen, en alhoewel zowat iedereen die die die dingen downgrade dat gewoon doet om warez op te spelen, blijft het een enigzins geldig excuus (ik heb tenminste niet het idee dat je met een NOCD crack dat wel kan).quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat daar hardstikke vaak over downgraden en flashen naar 1.5 firmware wordt gepraat, met die firmware kun je namelijk games vanaf je memory stick spelen, incl gedownloade games.
Grappige is dat met pc games, een exe soms niet eens werkt. Soms kopen mensen een game legaal in de winkel en hij werkt niet, soms lost een NOCD dit zelfs op.
Je draait de zaken om, een NOCD is puur bedoeld om een game te spelen op de manier zoals het niet door de producent bedoeld is, het downgraden van een PSP kan je ook doen om legale homebrew te spelen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:23 schreef Mokz het volgende:
Ja, en een NOCD is ook homebrew, en als je de officiele CD hebt is het niet per se illegaal. Misschien in de EULA, maar niet in de nederlandse wetgeving.
Ok, dan gaan we die zaken vanaf nu toch gewoon harder aanpakken?, zo'n probleem hoeft dat niet te zijn. Alleen heb ik daar eerst een verbeterde FAQ voor nodig en wat support achter de schermen dus gaat dat nog wat tijd kosten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:29 schreef MMaRsu het volgende:
Homebrew is ook niet bedoeld op de PSP, en downgraden al helemaal niet.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ok, dan gaan we die zaken vanaf nu toch gewoon harder aanpakken?, zo'n probleem hoeft dat niet te zijn. Alleen heb ik daar eerst een verbeterde FAQ voor nodig en wat support achter de schermen dus gaat dat nog wat tijd kosten.
Ach MMaRsu, jij bent zelf hier mod geweest dus jij weet net zo goed als ik dat het er hebben over warez danwel cracks van kwaad tot erger gaat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:34 schreef MMaRsu het volgende:
Het maakt mij niet uit hoor, maar ik vind dat een NOCD aanraden zonder links of whatever, niet zo erg, just trying to make a point ^^
je moet de grens ergens trekken, jij doet dat op jaartal, ik doe dat op striktheid.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:34 schreef Mokz het volgende:
[..].
Ik vind het gewoon raar dat een suggestie voor een NOCD crack bij een zeer oude game (waar een NOCD crack gewoon de enige oplossing kan zijn omdat het spel niet meer de CD drivers kan herkennen) word verwijderd. In een thread over c&c3 is 't logisch, zo'n oud spel maakt toch niet uit..
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je moet de grens ergens trekken, jij doet dat op jaartal, ik doe dat op striktheid.
Nee, ik doe dat niet voor jaartal, maar gebruik van de crack. Nieuwe spellen gebruik je de crack omdat je de CD niet hebt (anders kan je net zo goed een image maken en die mounten), oude spellen moet je soms een crack gebruiken omdat het anders simpelweg niet werkt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je moet de grens ergens trekken, jij doet dat op jaartal, ik doe dat op striktheid.
En hoe bepaal je dat iets nieuw of oud is dan? Spellen van 10-15 jaar oud worden nog steeds op commerciele basis aangeboden, zelfs als ze niet op een normale manier onder XP te spelen zijn, ik snap best dat er minder legale wegen zijn om die spellen werkend te krijgen maar is dat een excuus om cracks toe te staan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:56 schreef Mokz het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat niet voor jaartal, maar gebruik van de crack. Nieuwe spellen gebruik je de crack omdat je de CD niet hebt (anders kan je net zo goed een image maken en die mounten), oude spellen moet je soms een crack gebruiken omdat het anders simpelweg niet werkt.
Zou het wel goed vinden om dat soort dingen te gedogen (geen linkjes etc, maar enkel de suggestie). Maar dat is uiteraard aan jullie.![]()
Nee, ik ben ook tegen cracks op het forum e.d., maar ik vind dat ik dan wel mag zeggen 'Bij mij werkte de NOCD crack!'.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En hoe bepaal je dat iets nieuw of oud is dan? Spellen van 10-15 jaar oud worden nog steeds op commerciele basis aangeboden, zelfs als ze niet op een normale manier onder XP te spelen zijn, ik snap best dat er minder legale wegen zijn om die spellen werkend te krijgen maar is dat een excuus om cracks toe te staan?
en dan weiger jij, of een andere user, daarna te reageren als desbetreffende user vraagt waar je het vandaan te kunnen halen, om te reageren? Van het een komt nou eenmaal het ander.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:30 schreef Mokz het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook tegen cracks op het forum e.d., maar ik vind dat ik dan wel mag zeggen 'Bij mij werkte de NOCD crack!'.![]()
Ja, tuurlijk. Als mensen aan het prutsen zijn met oude games op XP/Vista zijn het zowiezo geen doorsnee gebruikers, die kunnen zelf wel een crackje vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en dan weiger jij, of een andere user, daarna te reageren als desbetreffende user vraagt waar je het vandaan te kunnen halen, om te reageren? Van het een komt nou eenmaal het ander.
Nee. Daarom zei ik dus ook:quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:43 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Als mensen aan het prutsen zijn met oude games op XP/Vista zijn het zowiezo geen doorsnee gebruikers, die kunnen zelf wel een crackje vinden.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:34 schreef ijsmeis het volgende:
Om verdere illegale praat te voorkomen ook.
Ohwjahquote:Op maandag 2 april 2007 20:13 schreef peristilius het volgende:
Hey ijsmeis, zag net pas dat je P-Style hebt vervangen, succes ermee.
Een vrouwelijke GAM mod.
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef Gamedemon het volgende:
Zomfg, RaymanNL (aka Bernie) op blauw
Zi End ist coming!!
Ik vraag me toch wel af wie de andere sollicitanten waren (als ze er waren).quote:
Bernie komt ook niet in de 360 topicsquote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef Bastard het volgende:
Ben geloof ik de enige die Bernie niet kent
SC?quote:
Ik geloof dat alle 'centrale' topics door de vorige mods naar bededen zijn geschopt(zijn geen stickies, tenminste in zekere zin wel, omdat deze, ongeacht ze onderaan staan wel in de index blijven hangen, zelfs als er een halfjaar niet op word gereageerd).quote:Op woensdag 4 april 2007 18:02 schreef Ge4ce het volgende:
Waar is eigenlijk de ""Help! hij doet het niet."" topic? (Niet dat ik het nodig heb maar, het staat wel mooi in de huisregels topic.)
Edit> Waarom staan die stickies eigenlijk ergens onderaan?![]()
Edit2> Misschien een idee om elke week een polletje te maken over een onderwerp? (Al hebben we fok.games die er af en toe eentje heeft)
Ja, die topics staan onderaanquote:Op woensdag 4 april 2007 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik geloof dat alle 'centrale' topics door de vorige mods naar bededen zijn geschopt(zijn geen stickies, tenminste in zekere zin wel, omdat deze, ongeacht ze onderaan staan wel in de index blijven hangen, zelfs als er een halfjaar niet op word gereageerd).
Kan je uit ervaring vertellen dat ze bovenaan ook echt 0 zin hebben. Mensen kijken er gewoon niet omdat ze daar alleen maar een FAQ en dergelijke verwachtenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:32 schreef Ge4ce het volgende:
Bovenaan staan ze meer in het zicht dan onderaan dus krijgen ze zeker wel aankijk. En elk van die topic heeft zijn eigen onderwerp wat veel besproken kan worden. (wow, logica)
Ik kan uit ervaringen op MUZ vertellen dat bijv een 'Help ik zoek' topic zodra het bovenaan staat het behalve meer vragen, ook een grotere respons krijgt, en dat was met het ik zoek een spel topic ook het geval toen het nog bovenaan stond. Voor de rest van de centrale topics geeft ik je gewoon groot gelijk. Iemand die iets heeft dat niet werkt of ergens vast in zit opent er al snel een topic over of vraagt het in een van de centrale topics maar we zullen er iig naar kijken.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je uit ervaring vertellen dat ze bovenaan ook echt 0 zin hebben. Mensen kijken er gewoon niet omdat ze daar alleen maar een FAQ en dergelijke verwachten
het zal beter zijn geweest dan wat het nu is, maar de vragen waren er altijd wel, maar nooit de antwoorden omdat het voor andere mensen bijna niet opvalt dat er in 1 van de stickie topics iets nieuws is gepostquote:Op woensdag 4 april 2007 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaringen op MUZ vertellen dat bijv een 'Help ik zoek' topic zodra het bovenaan staat het behalve meer vragen, ook een grotere respons krijgt, en dat was met het ik zoek een spel topic ook het geval toen het nog bovenaan stond. Voor de rest van de centrale topics geeft ik je gewoon groot gelijk. Iemand die iets heeft dat niet werkt of ergens vast in zit opent er al snel een topic over of vraagt het in een van de centrale topics maar we zullen er iig naar kijken.
Dat klopt, en dat komt voornamelijk omdat GAM op dit moment gewoon een actieve userbase mist, die wel verwachten van de mods dat ze overal direct opzitten, maar aan de andere kant te beroerd zijn om zelf medeusers te helpen danwel aan te geven dmv FB/TR/PM dat er (SC) topics zijn die op een of andere manier uit de hand lopen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:02 schreef Tain het volgende:
[..]
het zal beter zijn geweest dan wat het nu is, maar de vragen waren er altijd wel, maar nooit de antwoorden omdat het voor andere mensen bijna niet opvalt dat er in 1 van de stickie topics iets nieuws is gepost
Sowieso zijn het irritante topics.quote:Op donderdag 5 april 2007 07:32 schreef Heintje het volgende:
Ik ben niet te beroert om mensen te helpen met problemen. Maar ik kom zelf idd nooit in de topics. Mensen die problmen posten in het 360 topic zal ik wel helpen want daar kom ik ook.
Dus ik denk dat die topics voorlopig weg kunnen en die mensen via de FAQ naar de centrale topics verwijzen.
Misschien dat ze op een later moment weer terug kunnen. (en dan ook bovenin)
dat kan redelijkafgevangen worden in de FAQ / OP van dat topic. Dat mensen eerste maar eens op gamefaqs moeten kijken. Mocht daar niks staan of ze snappen het niet dan is dat topic pas handig.quote:Op donderdag 5 april 2007 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sowieso zijn het irritante topics.
Mensen verwachten dat je voor hun naar www.gamefaqs.com gaat en een stuk walktrough in een quote paste.
Athans bij het : HElp ik zit vast topic.
Als je www.gamefaqs.com zegt bent je gelijk een bijdehandte klootzak, ja dan hoeft het van mij ook niet hoor.
Ikzelf denk dat we gewoon beter 1 sticky topic kunnen maken met linkjes naar die topics.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:02 schreef Tain het volgende:
[..]
het zal beter zijn geweest dan wat het nu is, maar de vragen waren er altijd wel, maar nooit de antwoorden omdat het voor andere mensen bijna niet opvalt dat er in 1 van de stickie topics iets nieuws is gepost
Om hoveel toics gaat het? Want als je een topic gaat maken voor 3 andere topics dan schiet het niet op. Maar als je daar dan gelijk alle centrale topics in opneemt is het wel een goed idee.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ikzelf denk dat we gewoon beter 1 sticky topic kunnen maken met linkjes naar die topics.
En die topics zelf dan niet meer sticky of centraal maken.
De topics zijn dan goed te vinden door die ene sticky.
En de mensen zullen het topic sneller zien als er een vraag is, omdat het topic naar boven schiet in de index.
Toch?
We kunnen het ook in de FAQ opnemen, wat nu ook al is, alleen dan is het nu alleen tekstueel:quote:Op donderdag 5 april 2007 08:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Om hoveel toics gaat het? Want als je een topic gaat maken voor 3 andere topics dan schiet het niet op. Maar als je daar dan gelijk alle centrale topics in opneemt is het wel een goed idee.
Nadeel daarvan is dat als er een nieuw deel is dat het ook weer aangepast moet worden. En het lijkt mij dat dat alleen door een mod gedaan kan worden...
En dat maakt toch niet uit, dat het alleen door een mod gedaan kan wordenquote:# Naast de centrale console en game topics zijn er nog een aantal andere centrale topics die het vermelden waard zijn.
# "Ik zoek een spel". Ben je op zoek naar een bepaalde game die je wel kunt omschrijven, maar waarvan je de naam niet weet? Of ben je gewoon opzoek naar een bepaald type game? Dan moet je daar wezen.
# "Help ik zit vast". Voor als je ècht vast zit in een game en je het antwoord op je vraag nergens anders kunt vinden. Het voorkomt het openen van nieuwe topics voor een enkele vraag.
# "Help! hij doet het niet". Voornamelijk bedoeld voor het aan de praat krijgen van PC games die niet vlekkeloos willen draaien. Als het probleem hardware gerelateerd is, dan verwijzen we je door naar het DIG forum.
# "High Definition & Multichannel Audio". Voor het optimaliseren van het beeld en geluid bij consoles.
Nog een probleem: de FAQ wordt bijna niet gelezen, althans 2027 views over een jaar vind ik niet echt een teken dat mensen echt in de FAQ kijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We kunnen het ook in de FAQ opnemen, wat nu ook al is, alleen dan is het nu alleen tekstueel:
Aan dat probleem kun je weinig doen denk ik, Tain. Dat is overal zoquote:Op donderdag 5 april 2007 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog een probleem: de FAQ wordt bijna niet gelezen
Zal overal wel voorkomen ja, maar het maakt het dan wel een stuk nuttelozer om daar dan die linkjes in te zetten als mensen er toch niet kijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aan dat probleem kun je weinig doen denk ik, Tain. Dat is overal zo.
Dan dus misschien toch een apart topicquote:Op donderdag 5 april 2007 09:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Zal overal wel voorkomen ja, maar het maakt het dan wel een stuk nuttelozer om daar dan die linkjes in te zetten als mensen er toch niet kijken
De FAQ is toch ook alleen maar een topic waar modjes regels uit kunnen kopieren als ze een topic sluiten of een post editen.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog een probleem: de FAQ wordt bijna niet gelezen, althans 2027 views over een jaar vind ik niet echt een teken dat mensen echt in de FAQ kijken
Eigenlijk zou iedereen die hier post de inhoud moeten kennen van de GAM FAQ en de algemene FAQ, maar dat gaat niet gebeuren. Tis ook meer een topic waar de algemene richtlijnen instaan waar iedereen zich aan zou moeten houden ipv het als regel kopieer topic te gebruikenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
De FAQ is toch ook alleen maar een topic waar modjes regels uit kunnen kopieren als ze een topic sluiten of een post editen.
En in die FAQ kan dan weer een link naar het linkjes topic.
Ik denk dat de meeste mensen ook wel op de hoogte zijn van de inhoud.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen die hier post de inhoud moeten kennen van de GAM FAQ en de algemene FAQ, maar dat gaat niet gebeuren. Tis ook meer een topic waar de algemene richtlijnen instaan waar iedereen zich aan zou moeten houden ipv het als regel kopieer topic te gebruiken
Je kan vrijwel alles kwijt als het maar niet over warez gaat.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:14 schreef peristilius het volgende:
Zoveel regels zijn er ook niet in GAM, als je hier af en toe post weet je echt wel wat wel en wat niet mag. Users die hier nooit komen en dan iets doen wat niet mag zal je ook altijd houden, daarom hebben we mods. De huisregels zullen nooit veel gelezen worden, mods kunnen wel strakker modden.
Achja hoevaak lees je zelf de licence agreement bij het installeren van bepaalde software, of de policy als je je registreert bij een bepaalde webservice?, verwachten dat users uit automatisme een FAQ gaan lezen hoef je idd dan ook niet te doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen die hier post de inhoud moeten kennen van de GAM FAQ en de algemene FAQ, maar dat gaat niet gebeuren. Tis ook meer een topic waar de algemene richtlijnen instaan waar iedereen zich aan zou moeten houden ipv het als regel kopieer topic te gebruiken
Dan ben jij 1 van de weinige brave FOK!kers.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:04 schreef Heintje het volgende:
Gek genoeg heb ik veel van de faq's op fok wel doorgelezen voordat ik een topic geopend heb in een subforum waar ik nog niet vaak geweest was.
Die andere dingen die jij opnoemt lees ik trouwens ook nooit.
Ik kom van GoT af en daar leer je wel uitkijken topics te openen op een plaats waar die niet hoordtquote:Op donderdag 5 april 2007 13:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan ben jij 1 van de weinige brave FOK!kers.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kom van GoT af en daar leer je wel uitkijken topics te openen op een plaats waar die niet hoordt
Dat kun je beter hier vragen denk ikquote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef SlimShady het volgende:
over het nieuws op Games.Fok...
welke website is jullie meest-gebruikte bron?.
ik wil niks missen namelijk.
die zocht ik. thx.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kun je beter hier vragen denk ik:
Het grote FOK!games complimenten en klachten topic #6
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:36 schreef Gamedemon het volgende:
Jezus wat een tyfus baggeraars in het vorige Slow chat topic, Net wanneer de SC de goede kant op ging krijg je van dat soort triangle josties
Waarom werd er niet tegen gemod?
Ok, thanks for teh_infoquote:Op woensdag 18 april 2007 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
Rayman ging net weg, ik ging net lunchen. Toen ik terug kwam was het topic al vol en aangezien ik weet dat de Koffie SC maar één topic van een reeks volbaggert heb ik het laten zitten.
Ze kwamen ook in de BoF-reeks, daar heb ik ze wel weggejaagd.
Nah, ze gaan maar mooi terug naar hun eigen reeksquote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef Heintje het volgende:
Ik vond het ook vreemd maar uiteindelijk wel grappig.
Maar ijsmeis. Die BoF reeks is niks anders dan offtopic SC. Daar paste ze mooi bij.
Ik vind alles best.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Vind je het echt erg als ik het gewoon per week doe? Dan is er genoeg tijd om in te reageren. En zo kan ik/jullie/jij wat langer nadenken over een volgend onderwerp (wat eventueel dan ook meteen actueel kan zijn)
Sorryquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarschuwing geplaatst, maar ik ga niet een algemene SC sluiten omdat er een gastje de regels aan het overschreiden is, en dat is niet zo als bij het AM topic waar iedereen zich met dat soort zaken bezig hield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |